quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:21 schreef Viswijfje het volgende:
hij kan goed presenteren
Net zo afzichtelijk als Bill Kaulitz en Zac Efron. Bah!quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:21 schreef Viswijfje het volgende:
hij kan goed presenteren maar ik heb niks met ze progammas! ze zoon is wel lekker
die eerste ken ik nie maar Zac isquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Net zo afzichtelijk als Bill Kaulitz en Zac Efron. Bah!
probleem is alleen hoe je die Zac zo gek kan krijgen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:32 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
die eerste ken ik nie maar Zac is![]()
![]()
![]()
die mag me echt van alle kanten verkennen
whahahaa ja hij woont zo ver heee maar als ie uit t dorp kwam zouden we echt wel seksen! !quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:38 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
probleem is alleen hoe je die Zac zo gek kan krijgen.
Ik verdenk Zac ervan op hetzelfde geslacht te vallen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:38 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
probleem is alleen hoe je die Zac zo gek kan krijgen.
Nu niet meer.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:09 schreef veldmuis het volgende:
TK = terechte klacht, scheelt typwerk.
godver wat tof!quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:06 schreef Dribbel_ het volgende:
M'n vader zat altijd te kankeren wat voor mongool het was.
Ik zei altijd dat ie niet zo moelijk moest doen
Maar hij had gelijk
Dat is alleen maar lachen om het lachen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 08:38 schreef henkway het volgende:
het ergste is dementebejaardenhumor waarvan je denkt, hij zal het zelf echt niet grappig vinden en lacht dan zelf heel hard als het bordje lachen oplicht
Hoe hij een bal doorliet.quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:10 schreef Vodkadruppel het volgende:
Ik kon wel lachen om Ron Brandsteder in Studio Sportzomer tijdens het EK.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |