Bananen bedoel jequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:12 schreef Ofyles2 het volgende:
Ron Brandsteder moet met pensioen gaan en voor de rest van zijn leven kersen plukken!
Hij lacht als een hyperventilerende astma patient die tegelijkertijd een hyena nadoet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:22 schreef Flashwin het volgende:
toegevoegde subklacht: Ron Brandsteder die lacht
En sterker nog: hij lijdt aan een chronische vorm van dyscalculie.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:17 schreef L0t.. het volgende:
Dat ze die mongool nog op de buis toelaten, ongelofelijk. Hij lacht als een asmatisch paard en zo ziet 'ie er ook uit.
Ron Brandsteder had bedrijfseconomie bij Nijenrode gestudeerd. Geruchten gaan rond dat hij elke ochtend lam de colleges volgde.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Och hier is was het altijd wel lachen met hem
Man valt in het water
en hier was ie ook nog niet al te bekend en dus een stuk bescheidener:
Moeders wil is wet
Het probleem is dat waar Henny Huisman en zelfs André van Duin zichzelf bleven na hun succes, Ron Brandsteder met het jaar overdreven jovialer en schreeuweriger werd.
Waarom mag hij blijven en mogen Chazia Mourali en Robert ten Brink wegwezen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:26 schreef Cylvia het volgende:
Zet ik net m'n tv aan, staat ie meteen op rtl, is die kerel het eerste wat ik zie...
Als je hem als eerst ziet, kan de rest nooit meer tegenvallen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:26 schreef Cylvia het volgende:
Zet ik net m'n tv aan, staat ie meteen op rtl, is die kerel het eerste wat ik zie...
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:40 schreef Cylvia het volgende:
Zegt ie net: mevrouw, kan u even bukken, want ik kan de autoque niet lezen.
Zn bek op het laatstquote:
Somsquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:04 schreef B.E.D het volgende:
Zo zie je maar lieve Dribbel, vaders hebben altijd gelijk.
Dat is toch niet ongebruikelijk daar?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ron Brandsteder had bedrijfseconomie bij Nijenrode gestudeerd. Geruchten gaan rond dat hij elke ochtend lam de colleges volgde.
Toch niet de van De Cock?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ach, in de rol van Vledder (heel lang geleden) was hij wel leuk.
IDDquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:10 schreef vanBnaarC het volgende:
Rick Brandsteder nog erger
[ afbeelding ]
Oh godquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:29 schreef FictionalFenna het volgende:
Wie ben ik? komt terug. Zonder Ron.
Wel met Patty Brard en Gerard Joling
Dat Ron een heel seizoen het hulpje van rechercheur De Cock speelt? De rol die alom bekend is als gespeeld door Victor 'lucky letters' Reinier?quote:
Nee, geen "seizoen". Gewoon een film. Klik, en probeer 'm ergens te vinden. Ik heb 'm al een paar keer op usenet voorbij zien komen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:47 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Dat Ron een heel seizoen het hulpje van rechercheur De Cock speelt? De rol die alom bekend is als gespeeld door Victor 'lucky letters' Reinier?
Zijn daar nog beelden van.
Nee, alleen in twee films...gelukkig..quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:47 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Dat Ron een heel seizoen het hulpje van rechercheur De Cock speelt? De rol die alom bekend is als gespeeld door Victor 'lucky letters' Reinier?
Als ie nou zijn auto nog even in de vangrail parkeert is het 2 druppels water!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:59 schreef henkway het volgende:
Die rick is net zo'n looser als zijn vader
Of in de Vechtquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:09 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Als ie nou zijn auto nog even in de vangrail parkeert is het 2 druppels water!
Volgens mij heeft hij dat ook gedaan.quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:09 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Als ie nou zijn auto nog even in de vangrail parkeert is het 2 druppels water!
Dan vind ik Victor Reinier het vele malen beter doen. Reinier beweerde dyslexie te hebben, maar hij kwam toch aan de 1000 afleveringen van Lucky Letters.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:47 schreef B.E.D het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |