Bananen bedoel jequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:12 schreef Ofyles2 het volgende:
Ron Brandsteder moet met pensioen gaan en voor de rest van zijn leven kersen plukken!
Hij lacht als een hyperventilerende astma patient die tegelijkertijd een hyena nadoet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:22 schreef Flashwin het volgende:
toegevoegde subklacht: Ron Brandsteder die lacht
En sterker nog: hij lijdt aan een chronische vorm van dyscalculie.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:17 schreef L0t.. het volgende:
Dat ze die mongool nog op de buis toelaten, ongelofelijk. Hij lacht als een asmatisch paard en zo ziet 'ie er ook uit.
Ron Brandsteder had bedrijfseconomie bij Nijenrode gestudeerd. Geruchten gaan rond dat hij elke ochtend lam de colleges volgde.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Och hier is was het altijd wel lachen met hem
Man valt in het water
en hier was ie ook nog niet al te bekend en dus een stuk bescheidener:
Moeders wil is wet
Het probleem is dat waar Henny Huisman en zelfs André van Duin zichzelf bleven na hun succes, Ron Brandsteder met het jaar overdreven jovialer en schreeuweriger werd.
Waarom mag hij blijven en mogen Chazia Mourali en Robert ten Brink wegwezen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:26 schreef Cylvia het volgende:
Zet ik net m'n tv aan, staat ie meteen op rtl, is die kerel het eerste wat ik zie...
Als je hem als eerst ziet, kan de rest nooit meer tegenvallen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:26 schreef Cylvia het volgende:
Zet ik net m'n tv aan, staat ie meteen op rtl, is die kerel het eerste wat ik zie...
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:40 schreef Cylvia het volgende:
Zegt ie net: mevrouw, kan u even bukken, want ik kan de autoque niet lezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |