quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:07 schreef Dikke-Doei het volgende:
zo'n tieppe
Volgens mij is het je stiefvader?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:09 schreef Dikke-Doei het volgende:
ook zo'n tyfus streek van mijn vader:
Ik: wil je een mars
Vader: nee
Ik: "loopt met mijn mars de kamer in en eet het op"
Vader: o je hebt toch marsen ik wil er ook wel een.
Denk godverdomme dan na tering aap voordat je nee zegt.
nee mijn eigen vaderquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Volgens mij is het je stiefvader?
Ik dacht dat ik dat ergens lasquote:
ik woon niet meer thuis ...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:11 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
En volgende week een topic dat je niet meer welkom bent thuis?
mijn vader is gewoon wel relaxed maar 2 dingen die steeds gebeuren en dat is ook het enige vervelende aan hem... nooit zijn mobiel bij zich en nee is nooit echt nee.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:12 schreef beerten het volgende:
Vind je je papa wel lief?
Oh, of zit je in de fase waarbij puberale hormoontjes je doen denken dat je alles beter weet?
Gilles de la Tourette?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:09 schreef Dikke-Doei het volgende:
joh ga je moeder poepen manquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:13 schreef TheFrankey het volgende:
oh wacht even je bent een Belg..... ik snap het al.
ik heb alleen innerlijke woede. Ik ben nooit kwaad geweest tegen mijn ouders. heb ze nooit geslagen nooit uitgescholden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:25 schreef HighLander het volgende:
En mensen begrijpen nog steeds niet dat ouders na jarenlange opvoeding en liefde alsnog spontaan over kunnen gaan tot postnatale abortus..
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:09 schreef Dikke-Doei het volgende:
Als je dat al een tyfusstreek noemt, je kunt niet veel hebben he?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:09 schreef Dikke-Doei het volgende:
Verkapt ik heb een mars gegeten-topicquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:09 schreef Dikke-Doei het volgende:
En daarom scheld jij hem zo uit?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:28 schreef Dikke-Doei het volgende:
[..]
ik heb alleen innerlijke woede. Ik ben nooit kwaad geweest tegen mijn ouders. heb ze nooit geslagen nooit uitgescholden.
Ikzelf heb nooit straf gekregen. Werk voor mijn eigen spulletjes. heb eigenlijk nooit veel gekregen in de zin van geld. zakgeld en verjaardagscadeaus ik ben gewoon te vreden over mijn ouders. Heb eigenlijk naast deze 2 dingen niets te klagen.
Mijn ouders hebben ook niet te klagen over mij. en hebben ook geen zorgen over mij.
uhm. een vader hoeft niet meteen te zijn dat het als god beschouwd hoef te worden. Hitler had ook vader kunnen zijn. dus vaders zijn niet per se heilig ofzo..quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:28 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
. Omg, he zou je moeten bitch slappen.
Het is je VADER.
je zou het bijna gaan denken he...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:32 schreef Vodkadruppel het volgende:
Volgens mij is je vader een vrouw, die hebben ook altijd last van dat soort dingen.
kippen leggenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:34 schreef TJDoornbos het volgende:
Leggie al bij het leger des heils te pitten?
Ik weet wel dat ik m'n pa nooit zo zou uitschelden. Je zult maar zo'n zoon/dochter hebben.quote:
inderdaadquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:43 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik m'n pa nooit zo zou uitschelden. Je zult maar zo'n zoon/dochter hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |