abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:24:12 #101
176521 Grulez
rasgroninger
pi_62380138
Ik kan hier mooi mn stukkie spammen die ik ook voor de maillijst van de club heb geschreven. Niet dat het jullie iets zegt, maar ach
quote:
Na het gelijkspel tegen TEO moest het eerste elftal deze week aantreden tegen het ook gedegradeerde Mamio uit Groningen. Door de afwezigheid van Stefan (enkelblessure) en Hendrikus (niet vast in het eerste) werd wederom volop gebruik gemaakt van de A’ers. James speelde zelfs in de basis en Frank viel na rust zeer verdienstelijk in als laatste man.

Zoals ieder jaar is het bij Mamio weer afwachten met welke tropische verrassingen ze komen opdraven. Tegen De Fivel bleken de spelers tot de backs aan toe over een grote technische bagage te beschikken. Ondanks de voorvoetoefeningen van Hendrikus had het eerste de grootste moeite om op de been te blijven tegen deze behendige spelers. Mamio had een groot overwicht, maar speelde niet als een team. Verrassend genoeg kwam het eerste toch op voorsprong. James ging er vandoor richting het doel van Mamio, maar werd onhandig ten val gebracht: penalty. Geert benutte dit buitenkansje koelbloedig (1-0). Zoals het hele seizoen ontbrak het ook vandaag aan stootkracht voorin. Daarom was het erg jammer dat James zich al na een half uur met een scheenbeenblessure moest laten vervangen. De niet geheel fitte Erik kwam voor hem in het veld, waardoor Arne noodgedwongen weer naar de aanval werd doorgeschoven. Helaas kwam nog voor de rust de gelijkmaker op het bord door een eigen doelpunt van Michiel. In een uiterste poging de bal weg te roeien, belande zijn inzet in het verkeerde doel: 1-1.

Ook in de tweede helft bleef Mamio sterker. De Fivel werkte weliswaar hard, maar speelde niet goed. Mamio had veel balbezit wat een aantal mogelijkheden opleverde. Voorin kon de bal bij niet worden vastgehouden, waardoor de druk van Mamio bleef aanhouden. De enige kans van De Fivel leveren echter meteen de 2-1 op. Een mooie voorzet van Michiel werd door Marko goed ingekopt. Zijn inzet kon nog ternauwernood worden gekeerd, waarna Geert de rebound goed inschoot. Na de 2-1 kwamen de frustraties van de Mamio spelers boven. Naast veel commentaar van de toeschouwers en spelers (met de aanvoerder voorop) op de matig fluitende scheidsrechter, vond de nummer 10 het nodig ongevraagd vocht uit te wisselen met Erik en kreeg Manfred een schandalige klap in zijn gezicht. De druk van Mamio nam steeds meer toe. Elke Mamioaan leek echter zelf te willen scoren en dan het liefst van grote afstand. De Fivel kreeg nog een mogelijkheid na een Paul Bosvelt imitatie van Marko. Na een afgeslagen bal nam hij de bal knap ineens op de pantoffel, waarna de bal net over de lat zeilde. Uiteindelijk verrichte de Friese scheidsrechter zijn beste daad van de middag door tijdig af te fluiten.

Zo is de uitslag net als vorig seizoen 2-1 voor De Fivel. Weliswaar bijzonder moeizaam en geflatteerd, maar dat maakt de overwinning niet minder belangrijk. Door deze 3 punten stijgt het vlaggenschip naar de 6e plaats met 8 punten uit 6 wedstrijden. Over twee weken speelt het eerste uit tegen Noordwolde, momenteel de koploper in 4D. Het moge duidelijk zijn dat dit een moeilijke wedstrijd zal worden. Niet alleen heeft Noordwolde meer punten (15 tegen 8), maar ook een beduidend beter doelsaldo: +19 tegen -1 (!).

Het moet gezegd dat de Mamio-aanhang na de wedstrijd een stuk sportiever waren. Dit leverde een ietwat beschonken Mamio supporter nog een mooi bierglas op. Ter compensatie schijnt hij zijn maaginhoud in Riep te hebben achtergelaten…
pi_62380415
"de A'ers" .
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:38:27 #103
176521 Grulez
rasgroninger
pi_62380561
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:33 schreef Yeahinho het volgende:
"de A'ers" .
Niet veel mis mee toch. Tis geen officieel stuk ofzo.
pi_62553041
Een paar weekjes geleden lachten we ons 3e nog uit met hun bizarre wedstrijd die in 7-7 eindigden. Afgelopen zaterdag maakten wij het zelf net niet zo bont, maar met ons 6-6 gelijkspel tegen Dinteloord kwamen we toch in de buurt.

Al vrij vroeg in de wedstrijd kwamen we 1-0 achter, maar die achterstand werd net zo snel weer omgebogen in een 2-1 voorsprong, waarna Dinteloord er weer 2 scoorde en zij de leiding weer namen, 3-2. Nog voor rust wisten wij deze achterstand om te buigen in een 4-3 voorsprong.

De tweede helft begon Dinteloord met een nieuwe rechtsback die aardig snel was en veel mee opkwam, en het duurde even voordat wij iemand gevonden om hem af te stoppen. Voordat dit gelukt was had deze via zijn rushes ons al 2 tegendoelpunten bezorgd, waardoor we weer met 5-4 achter kwamen.

Toch wisten wij ook deze achterstand weer teniet te doen door er zelf 2 in te leggen; 6-5 voor ons dus. Maar helaas, tegen het eind van de wedstrijd werd de bal vanaf de rechterkant (van ons gezien dan) de 16 ingedraaid, waarna ik dacht dat de keeper hem wel zou hebben. Hij dacht blijkbaar dat ik hem zou onderscheppen en bleef op de doellijn staan, waarna mijn man de bal simpel kon binnenprikken.

Hierna kregen we nog een grote mogelijkheid op de 7-6, maar deze kans werd jammerlijk gemist, waardoor we ons tevreden moesten stellen met een 6-6 eindstand.
pi_62757557
Hallo ik ben een FOK!er en zit nu 8 jaar op voetbal en kom ook ff dit topic rondneuzen .
Gelijk een vraagje: Wat kan ik doen tegen steek, ik krijg het vrijwel altijd direct in het begin van de warming-up, terwijl ik minstens een uur van tevoren eet.
"De kabel aan je gitaar is als de band onder je auto: Klein stukje rubber en wat metaal maar o zo belangrijk..."
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 18:39:12 #106
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62758826
Zaterdag zal wel niet doorgaan bij ons, veld lag er gisteren al naar de klote bij.
pi_62758914
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 17:44 schreef matjuhhh007 het volgende:
Hallo ik ben een FOK!er en zit nu 8 jaar op voetbal en kom ook ff dit topic rondneuzen .
Gelijk een vraagje: Wat kan ik doen tegen steek, ik krijg het vrijwel altijd direct in het begin van de warming-up, terwijl ik minstens een uur van tevoren eet.
Minder zwaar eten, als je wakker wordt direct gaan eten en genoeg vocht innemen? Heb er eerlijk gezegd ook niet veel verstand van. .

Heb weer zin in het weekend
Hoi.
pi_62760006
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:38 schreef Grulez het volgende:

[..]

Niet veel mis mee toch. Tis geen officieel stuk ofzo.
Dat niet, maar het klinkt gewoon verneukt .
pi_62760059
Oja, zondag wederom verloren. Kampioenschap kan de kast in en we moeten zelfs gaan vechten voor een plek in het linkerrijtje. Maar nog erger: weer lekker gekankerd op elkaar. Het einde van ons (al een jaar of 7 bestaande) team is in zicht .
pi_62764504
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 18:42 schreef pekel het volgende:

[..]

Minder zwaar eten, als je wakker wordt direct gaan eten en genoeg vocht innemen? Heb er eerlijk gezegd ook niet veel verstand van. .

Heb weer zin in het weekend
Niet met de wedstrijden, dat nog nooit gehad. Maar bijna altijd met de trainingen, en tjah dat is om 18.30 en dus iets na het eten... kan moeilijk om 16.00 al warm gaan eten xD
"De kabel aan je gitaar is als de band onder je auto: Klein stukje rubber en wat metaal maar o zo belangrijk..."
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 23:10:30 #111
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_62768553
3-0 gewonnen zaterdag van Lisse A2. Nu gedeeld 2e met 10 uit 4!

We worden een aantal weken gevolgd door www.voetbal21.nl foto's + filmpjes op internet!

Filmpje van een aktie van mij, k help m wel een beetje naar de klote maarja..... altijd leuk om als linksachter op te komen!

Vorige week met 2-4 bij Katwijk gewonnen, waar we 6 mensen van de B2 moesten gebruiken om 13 spelers te hebben, belachelijk eigenlijk. Ben je selectie (A2), heb je soms maar 8 spelers ofzo! Komt door veel blessures bij ons team en bij de A1, waar we normaal ongeveer 4 of 5 spelers van meekrijgen die bij de A1 afvallen.

We kwamen 0-2 voor, toen werd het 1-2. Daarna weer een voorsprong (ja hoor, ik scoorde vanaf een meter of 20). Wat later werd het 2-3. Toen trapte onze aanvoerder met de spits af, en de aanvoerder trapte m gelijk maar over de keeper heen: 2-4 en gespeeld. Even later kreeg ie rood omdat ie dit riep na een überslechte voorzet: "Tyfus, wat een kutbal!" Die scheids zocht t gewoon op, de hele wedstrijd al. Gelukkig kreeg ie maar 1 wedstrijd schorsing dus die is er zaterdag weer bij!
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_62782602
Wij hebben afgelopen zaterdag met 5-1 gewonnen Tegen een team dat gelijk had gespeeld tegen de nummers 1 en 2 van de competitie, maar alleen gewonnen had van de hekkesluiter. Een beetje onvoorspelbaar team dus.

Bij rust was het al 4-0, en dan ga je de 2e helft toch wat slapjes in. Vele passes die niet aankwamen, een paar persoonlijke foutjes achterin (waarvan er 1 dus tot een tegendoelpunt leidde), maar gelukkig herstelden we ons weer en wisten wij het net ook nog een keer te vinden.

Wij staan nu gedeeld 3e, met een doelpunt meer dan de nummer 4; evenveel punten en evenveel tegendoelpunten. A.s. zaterdag moeten we tegen hun, en de nummers 1 en 2 moeten dan ook tegen elkaar. Spannend weekend dus
pi_62976732
6 gespeeld 18 punten, go JOS Wgm!
pi_62979067
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 19:22 schreef Yeahinho het volgende:
Oja, zondag wederom verloren. Kampioenschap kan de kast in en we moeten zelfs gaan vechten voor een plek in het linkerrijtje. Maar nog erger: weer lekker gekankerd op elkaar. Het einde van ons (al een jaar of 7 bestaande) team is in zicht .
De bom is gebarsten. Afgelopen zondag de tegenstander afgebeld omdat we pas een half uur na verzamelen 11 spelers hadden, waarvan enkele half-geblesseerd.

Morgen gesprek over hoe nu (niet) verder.....
  woensdag 5 november 2008 @ 20:31:03 #115
231035 ArcturusMengsk
Emperor of the Terran Dominion
pi_62980473
quote:
Op woensdag 5 november 2008 19:48 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

De bom is gebarsten. Afgelopen zondag de tegenstander afgebeld omdat we pas een half uur na verzamelen 11 spelers hadden, waarvan enkele half-geblesseerd.

Morgen gesprek over hoe nu (niet) verder.....
ach zo gaat het bij ons al een paar jaar.. en die gesprekken helpen ook nooit.. want dan komt net als op zaterdag de helft ook niet opdagen..
pi_62980544
quote:
Op woensdag 5 november 2008 18:19 schreef elChinoRecoba het volgende:
6 gespeeld 18 punten, go JOS Wgm!
Moet je volgende week toevallig tegen Roda 23?
pi_62980715
Wij zijn gestegen naar de 2e plaats

Tegenstander DVO'60, dat een doelpunt achterstonden op ons, begon sterk aan de wedstrijd. Ze zetten ons snel onder druk, zonder echte kansen te creëren. Mijn persoonlijke tegenstander was ook vrij rap en behendig, de eerste 10 minuten had ik het even moeilijk, toen ze eenmaal van posities ging wisselen kreeg ik het wat makkelijker en speelde ik mezelf goed in de wedstrijd, waarna ik gewoon een goeie pot gespeeld heb. Gaandeweg de eerste helft kwamen wij beter in ons spel. We kwamen ook met 1-0 voor, een vrije trap vanaf de zijkant van de 16 werd verlengd en binnengeschoten.

Zo gingen we met een 1-0 voorsprong rusten. De tweede helft begon DVO weer sterk en een minuutje nadat een doelpunt van hun over het hoofd gezien was door de scheids viel de verdiende gelijkmaker. Hierna werd ik gewisseld (hoewel het geen fout van mij was overigens). Wij stroopten onze mouwen echter op en zoals wel vaker dit seizoen wonnen we toch op werklust de wedstrijd. Er werden nog 2 doelpounten gescoord en dus werd er gewonnen met 3-1.

De nummer 2 verloor met 3-4 van de nummer 1, waardoor wij ze inhalen op de ranglijst. We staan nu op 1 verliespunt van de koploper, maar a.s. zaterdag krijgen we weer een zware pot tegen de club die we net voorbij gestoten zijn.
pi_63022706
quote:
Op woensdag 5 november 2008 20:32 schreef sjimz het volgende:

[..]

Moet je volgende week toevallig tegen Roda 23?
Mijn team wel, ik ben geschorst..
pi_63037642

schitterend
pi_63048578
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 08:58 schreef elChinoRecoba het volgende:

[..]

Mijn team wel, ik ben geschorst..
Zonde anders moest ik morgen tegen je spelen.
pi_63048786
Zijn jullie goed?
pi_63048916
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 10:08 schreef elChinoRecoba het volgende:
Zijn jullie goed?
nee joh. oude lullen elftal
pi_63049565
Vandaag eerste wedstrijd op het veld van dit speeljaar!
De verlosser gaat voor punten zorgen, verslag volgt.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_63060493
Van de nummer 3 met 7-4 gewonnen Verslag volgt morgen (of een andere keer als ik nuchter ben)! Wij zijn overigen de 2e
  zaterdag 8 november 2008 @ 20:42:24 #125
176521 Grulez
rasgroninger
pi_63061011
Achja kut gespeeld en weer verloren.
pi_63061216
Vandaag 6-0 gewonnen van een achterlijk studententeam. Niet leuk voetballen tegen een tegenstander die niet echt fanatiek en gedreven zijn.
Wij zijn overigens lijst aanvoerder
pi_63081609
Hohohooo zeer verdiend 2-1 gewonnen van de nummer 2! 7 gespeeld, 21 punten nu!
pi_63081623
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:24 schreef elChinoRecoba het volgende:
Hohohooo zeer verdiend 2-1 gewonnen van de nummer 2! 7 gespeeld, 21 punten nu!
Hoe was de wedstrijd?
Ik was zelf namelijk met griep in bed blijven liggen
pi_63081804
Veel kansen gemist aan onze kant, duurde te lang voordat de 1-0 kwam, na de 2-0 meteen de 2-1 tegen en daarna toch nog een kansje op de 2-2.
Verdiende overwinning voor JOS, dat wel..
pi_63081903
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:33 schreef elChinoRecoba het volgende:
Veel kansen gemist aan onze kant, duurde te lang voordat de 1-0 kwam, na de 2-0 meteen de 2-1 tegen en daarna toch nog een kansje op de 2-2.
Verdiende overwinning voor JOS, dat wel..
Jullie zijn dus hard op weg naar de titel.
Helemaal omdat ABN-AMRO vandaag ook punten heeft verspeeld tegen Overamstel.
Wel grappig, de 2 wedstrijden die ik dit seizoen niet heb meegedaan hebben we allebei verloren.
Moet toch wat zeggen he
pi_63082112
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:37 schreef sjimz het volgende:

[..]

Jullie zijn dus hard op weg naar de titel.
Helemaal omdat ABN-AMRO vandaag ook punten heeft verspeeld tegen Overamstel.
Wel grappig, de 2 wedstrijden die ik dit seizoen niet heb meegedaan hebben we allebei verloren.
Moet toch wat zeggen he
Kun je nagaan hoe groot de nederlaag anders zou zijn uitgevallen! Met 2-1 mag je team echt niet mopperen! (al deden ze dat wel lichtelijk)
pi_63082807
Aan de prestaties van mijn 'team' maak ik geen woorden meer vuil.

Wel rvaag ik me af wat de naam ABN-AMRO doet tussen al die Amsterdamse amateurclubs..?
pi_63082925
quote:
Op zondag 9 november 2008 20:08 schreef Yeahinho het volgende:
Aan de prestaties van mijn 'team' maak ik geen woorden meer vuil.

Wel rvaag ik me af wat de naam ABN-AMRO doet tussen al die Amsterdamse amateurclubs..?
Waarom zou ABN-AMRO niet mee mogen doen?
Ze hebben dit jaar alleen niet zo'n goede bank.
We hebben ook wel eens bij KLM in de competitie gezeten.
Die hadden vaak last van een vliegende keep.
pi_63082985
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 20:26 schreef Zjakkie het volgende:
Van de nummer 3 met 7-4 gewonnen Verslag volgt morgen (of een andere keer als ik nuchter ben)! Wij zijn overigen de 2e
Oke. Unitas'30 uit Etten-Leur. De nummer 3 dus, met 1 of 2 verliespuntjes meer dan wij. Vorig jaar stelden ze niet zoveel voor, maar nu draaien ze toch aardig mee bovenin. Het zou dus een moeilijke wedstrijd worden; zij zijn voetballend sterker dan wij, maar wij kunnen onze mouwen opstropen en hard voor elkaar werken, dat doen zij niet, aldus onze technische staf.

Dat zij geen werkvoetbal speelden had ie gelijk in, dat zij voetballend beter waren dan weer niet. Het is dat ons vizier niet op scherp stond, maar we hadden voor rust al ver uit kunnen lopen. Unitas was dan wel weer heel efficiënt, de 3 kansen die ze voor rust kregen werden alledrie benut. Wij wisten uit onze 20 kansen ook 3x te scoren, waardoor we met 3-3 gingen rusten. Toen een speler van ons werd neergehaald en daarop de bal tegen de tegenstander aangooide, brak er een klein vechtpartijtje los, waarna de speler van hun rood kreeg en die van ons geel. Gunstig voor ons dus.

In de tweede helft ging het niveau wat omlaag, maar wisten we wel tot 5-3 uit te lopen. Uit een vrije trap werd dan de 5-4 binnengekopt, maar de 6-4 en in de laatste minuut uit een penalty de 7-4 stelden de puntjes veilig.

Wij staan nu 1 verliespunt achter op koploper Klundert.
  maandag 10 november 2008 @ 06:43:11 #135
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_63094387
Kerkwijk - GVV (zaterdag) 2.
3-1

Weer een verliespartij die op papier staat als een huis, maar weer een verliespartij die niet verloren had moeten worden.
Eerste helft stonden we redelijk goed, maar wisten niet te scoren dus doet de tegenstander dat wel.
1x uitgespeelde kans, 1x een discutabele penalty en een "lucky goal".
Bij ons werd de bal een keer, bewust, over de keeper heen geschoten en viel zo in het netje.. Maar wel zo rond het middelste gedeelte van de speelhelft dus opzich nog van een aardige afstand.
Zelf als rechtsvoor zo'n beetje m'n beste wedstrijd gespeeld.. Vrije trapje gekregen, terecht, nadat de tegenstander mij afstopte met een tackle op de voet.. Verder liep ik in alle gaten die vielen alleen kreeg ik de bal niet anders had ik nog wel een keer of 2 kunnen scoren denk ik.
pi_63094596
Gisteren weer voor het eerst sinds 1.5 maand niks gedaan te hebben op voetbalgebied gelijk op de verdedigende middenvelder-positie neergezet
1-1, maar was wel helemaal naar de klote, wat een loopwerk als je geen conditie hebt
pi_63094603
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 19:24 schreef maxamius het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

schitterend
Wanica Star Dat is toch die Antillianen club uit Rijswijk?
Voor de rest een leuke poule
pi_63095243
quote:
Op zondag 9 november 2008 20:12 schreef sjimz het volgende:

[..]

Waarom zou ABN-AMRO niet mee mogen doen?
Ze hebben dit jaar alleen niet zo'n goede bank.
We hebben ook wel eens bij KLM in de competitie gezeten.
Die hadden vaak last van een vliegende keep.
Hier word ik niet veel wijzer van.

Is het een bedrijfselftal dat uitkomt in de KNVB-competitie ofzo? Ik snap er echt niks van wat zo'n sponsornaam in de stand van een amateurcompetitie doet.
pi_63095501
Het zijn gewoon officiele sportclubs die ooit zijn begonnen als bedrijfselftal maar de bedrijfscompetitie zijn ontgroeid.
pi_63140389
Afgelopen zaterdag op bezoek bij Blauw Wit '34 7 een zwaarbevochten 2-2 behaald. Niet alleen moesten we terug komen van een 2-0 achterstand, tevens mochten we opboksen tegen 12 man, het laatste pakweg kwartier zelfs met 10 eigen speler. Ongetwijfeld heeft de aanwezige scheidsrechter een fantastische middag gehad, ik hoop voor de spelers van Blauw Wit '34 dat ze deze man niet weer tegen hoeven te komen. Blauw Wit '34 speelde namelijk prima en was dichter bij een overwinning dan wij dat waren. Dat de scheidsrechter echter meende hier z'n steentje ook aan bij te moeten dragen deed afbreuk aan een verder erg sportieve en spannende pot voetbal.

Na 5 (!!!) wedstrijden staan we nu met 11 punten (3 winst, 2 gelijk - 4 uitwedstrijden, 1 thuis) in de middenmoot. Benieuwd wanneer men de uitgestelde en afgelaste wedstrijden verwacht te gaan inhalen, d'r zijn bij ons in de competitie ook teams met al 9 gespeelde wedstrijden
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  dinsdag 11 november 2008 @ 21:08:36 #141
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_63140687
Hebben we trouwens op FOK ook jongens die een prof contract hebben?
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_63142594
Heb nu trouwens nog steeds elke wedstrijd gescoord.
7 competitiewedstrijden, 11 goals
2 bekerwedstrijden, 7 goals
1 vriendschappelijke wedstrijd, 1 goal
pi_63246599
En weer scoort ie 2x in de competitie .
pi_63249994
Vandaag 3-6 gewonnen in Flipsland van NOAD'67. De concurrentie laat punten liggen! Gunstige dag voor ons dus

We begonnen vrij goed; na 2 minuten stonden we al met 1-0 voor. Er liepen 2 spelers op de keeper af, en zo'n kans is moeilijk te missen. Een vrije trap die onze 16 werd ingedraaid werd door de scheenbeschermer van een tegenstander het goal in gekruld, en zo werd het al vrij snel gelijk. Na een listig steekballetje kwamen we dan weer op voorsprong. Maar nog voor rust werd deze hernieuwde voorsprong teniet gedaan, 2-2.

Mijn voetbalschoen ging ook nog kapot trouwens, de hak hing helemaal los, maar na wat tape-werk kon ik de wedstrijd toch hervatten.

Waar we vorige week de wedstrijd in de 2e helft van de 2e helft beslisten, was het nu de eerste helft van de 2e helft. Al vrij snel liepen we uit naar 2-6. Onze linkshalf gaf een zeer gave voorzet vanaf de achterlijn die onze spits kon binnenkoppen; even later volleerde deze linkshalf zelf een bal in de kruising; een aardig lepelballetje zette 2 spelers vrij voor de keeper. En dan mis ik er nog eentje... Maar in ieder geval, een terugspeelballetje van onze laatste man wou onze keeper in een keer naar voren schieten, maar hij trapte over de bal heen, waardoor deze alsnog de goal inrolde. Zo werd het dus 3-6 (na onze 7-4 van vorige week weer een pot waar de neutrale toeschouwer van kan genieten).

Bij thuiskomst bleek dat een concurrent had verloren bij de hekkensluiter, dat nog geen wedstrijd verloren had, en een ander team waar we voor op moeten passen kwam niet verder dan een gelijkspel. Wij staan nu 2e met 1 punt achterstand op de koploper.

[ Bericht 39% gewijzigd door Zjakkie op 16-11-2008 14:55:03 ]
  zondag 16 november 2008 @ 16:44:03 #145
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_63265838
Wedstrijd niet gespeeld.
In plaats daarvan een begravenis van de broer van een elftalgenoot.
30 jaar, dood wegens epilepsie icm hartaanval of een overdosis (onderzoek is nog)
pi_63266872
Verloren 2-1

3 x lat, 2 keer pal, 80 % balbezit... Goddomme En oja, ik haat kunstgras.
Noot noot.
pi_63266885
quote:
Op zondag 16 november 2008 16:44 schreef Keltie het volgende:
Wedstrijd niet gespeeld.
In plaats daarvan een begravenis van de broer van een elftalgenoot.
30 jaar, dood wegens epilepsie icm hartaanval of een overdosis (onderzoek is nog)
Ajoh
Noot noot.
pi_63267926
1-4 winst bij Eendracht!

[ Bericht 50% gewijzigd door elChinoRecoba op 16-11-2008 22:06:40 ]
pi_63268139
quote:
Op zondag 16 november 2008 17:26 schreef Jojoortje het volgende:
Verloren 2-1

3 x lat, 2 keer pal, 80 % balbezit... Goddomme En oja, ik haat kunstgras.
Voetballende chicks .
  maandag 17 november 2008 @ 06:46:13 #150
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_63280479
quote:
Op zondag 16 november 2008 17:26 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ajoh
Tjah, het "hoort erbij" zeggen ze dan.
Die gozert kon het wel waarderen dat we de match afgezegd hadden en met een paar man op het condoleren (vrijdag) en de begrafenis (zaterdag) waren.
We hadden wel kunnen spelen, aangezien we pas om 14.30 hoefden maar je stapt na een begrafenis toch anders het veld op....
pi_63615836
Nadat vorige week ons veld onbespeelbaar was en de inhaalwedstrijd tegen SC Franeker 7 werd afgelast (gezien de gevallen hoeveelheid, de kou en de harde wind niet eens zo onbegrijpelijk) mochten we vandaag naar Waterpoort Boys 3 toe..

Omdat ik vanuit Groningen moest komen en rechtstreeks naar Sneek zou gaan zat ik rond 10 uur al in de trein. Voor de zekerheid nog even met de eigen kantine bellen om te voorkomen dat men in Bolsward tevergeefs op mij zou wachten voor vertrek, blijkt dat Waterpoort Boys 20 minuten daarvoor heeft afgebeld

Gelukkig waren we nog (net) niet weg en kon ik nog uitstappen en terug naar huis fietsen. Echter wel weer een (nu dus ongebruikt) treinkaartje moeten kopen. Hopelijk kan ik dat gewoon bij NS inleveren voor geld ofzo, anders misschien proberen te verhalen op WPB? Verdorie de zoveelste wedstrijd al die dit seizoen van ons niet doorgaat..

Een bloemlezing:
6 september - Tzum-uit, AFGELAST wegens niet voldoende spelers Tzum
13 september - SC Franeker-thuis, AFGELAST wegens onbespeelbaar veld
20 september - RES-uit, 1-8 overwinning
27 september - SDS-thuis, 7-3 overwinning
4 oktober - Oeverzwaluwen-uit, 3-3 gelijkspel
11 oktober - Zeerobben-uit, UITGESTELD ivm overlijden speler
18 oktober (inhaal) - Tzum-uit, 1-3 overwinning
25 oktober - De Walde-uit, AFGELAST wegens te weinig spelers bij ons
1 november - Tzummarum-thuis, AFGELAST wegens onbespeelbaar veld
8 november - Blauw-Wit '34-uit, 2-2
15 november - Makkum-thuis, AFGELAST wegens te weinig spelers Makkum
22 november (inhaal) - SC Franeker-thuis, AFGELAST wegens onbespeelbaar veld
29 november - Waterpoort Boys uit, AFGELAST door WPB (reden nog onbekend...)

Volgende week mogen we thuis tegen Tzum, zou onze 6e (!!!) wedstrijd (en de 2e tegen Tzum) van het seizoen worden mocht het door gaan
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
  zaterdag 29 november 2008 @ 11:54:37 #152
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_63616512
Das balen zeg. Tot nu bij ons nog maar 1 duel afgelast. Valt nog mee. morgen gaat het wel door.. hoop ik
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  zaterdag 29 november 2008 @ 15:54:18 #153
67174 Dos37
Come on Twente
pi_63620516
Bij ons ook afgelast

We moesten anders tegen Deto.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_63620566
8-1 verloren, maar wel wéér gescoord. Elke competitiewedstrijd nu nog gescoord, met nog 1 te gaan.
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 15:54 schreef Dos37 het volgende:
Bij ons ook afgelast

We moesten anders tegen Deto.
Welk team zit je? Maat van mij moest met DETO tegen DOS .
  zaterdag 29 november 2008 @ 15:59:38 #155
67174 Dos37
Come on Twente
pi_63620592
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 15:58 schreef Rumille het volgende:
8-1 verloren, maar wel wéér gescoord. Elke competitiewedstrijd nu nog gescoord, met nog 1 te gaan.
[..]

Welk team zit je? Maat van mij moest met DETO tegen DOS .
Dos 6
pi_63620801
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 15:59 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Dos 6
Laat maar dan .
  zaterdag 29 november 2008 @ 16:13:24 #157
67174 Dos37
Come on Twente
pi_63620810
Ja ik had het al gezien Deto B2 ofzo moest ook tegen Dos dat is meer jou leeftijd categorie
pi_63622142
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 16:13 schreef Dos37 het volgende:
Ja ik had het al gezien Deto B2 ofzo moest ook tegen Dos dat is meer jou leeftijd categorie
pi_63624338
Wij hebben met 9-0 gewonnen!!!! En we liepen teleurgesteld van het veld af...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 29 november 2008 @ 20:01:11 #160
176521 Grulez
rasgroninger
pi_63624849
3-1 onterecht verloren
  vrijdag 5 december 2008 @ 13:36:28 #161
67174 Dos37
Come on Twente
pi_63782007
morgen weer niet voetballen niet om het weer, tegenstander had een baaldag

De laatste wedstrijd was alweer 8 november.
  vrijdag 5 december 2008 @ 14:33:45 #162
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_63783504
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 13:36 schreef Dos37 het volgende:
tegenstander had een baaldag
hoezo dat dan
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  vrijdag 5 december 2008 @ 15:16:35 #163
67174 Dos37
Come on Twente
pi_63784542
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 14:33 schreef 9christensen het volgende:

[..]

hoezo dat dan
Niet genoeg volk
pi_63788384
Morgen tegen de C2 van onze vereniging . Moet toch een 10-0-tje worden en een mooie tussenwedstrijd na 4 verliespartijen op rij.
pi_63823529
Gisteren met 4-3 gewonnen van Internos 2. Ikzelf viel een half uurtje voor tijd in, en speelde niet eens echt goed. De eerste paar minuutjes waren wat rommelig, maar nadat onze linkshalf in de 8e minuut met een van zijn befaamde voorzetten vanaf de achterlijn onze spits in stelling bracht om de 1-0 binnen te koppen, ging het wat beter. In de 12e minuut gaf een van onze middenvelders een prachtig steekballetje op deze zelfde spits en alleen voor de keeper schoot hij de 2-0 binnen. Geen vuiltje aan de lucht, zou je zeggen, maar mede door de zwaar dramatische scheidsrechter, en verder gewoon omdat wij niet zo sterk speelden, kwam Internos terug tot 2-2. Hun eerste goal viel uit een penalty, een speler van ons werd vol in zn rug gebeukt en viel met zn hand op de bal. De scheids beoordeelde dit als een handsbal en kende een penalty toe, die zeer beheerst precies in de hoek werd binnengeschoten. Even later kregen ze een vrije trap, van waaruit hun aanvoerder helemaal vrij mocht binnenkoppen.

Zo gingen we rusten bij een gelijke stand. De eerste minuut na rust kwamen we al gelijk weer op voorsprong. Onze spits schoot zijn en ons derde doelpunt binnen. Hierna duurde het even, maar de 4-2 kwam uiteindelijk toch, zo'n 20 minuten voor het eind van de wedstrijd. Het was onze linkshalf die werd gevonden en dit doelpunt op zijn naam schreef. In de laatste minuut, waar wij een vrije trap wilden hebben, liet de scheids doorspelen en schoot een van hun op de goal, de keeper leek hem te pakken waardoor ik bleef staan, maar de bal viel zo ver in de hoek dat onze keeper hem niet klem kon hebben, waarna mijn man simpel de 4-3 kon binnenschieten. De scheids zei dat er nog 1 minuut te spelen was, maar nog geen 10 seconden na de aftrap floot hij al af.

De nummers 1 en 3 winnen ook allebei nipt, waardoor er niks in de kop van de competitie veranderd.
  maandag 8 december 2008 @ 19:33:18 #166
176521 Grulez
rasgroninger
pi_63858271
quote:
1 Noordwolde 11 10 0 1 30 36 6 966
2 CSVH 12 10 0 2 30 41 22 953
3 GEO 11 7 2 2 23 30 17 942
4 Corenos 12 7 2 3 23 26 16 934
5 OKVC 12 5 3 4 18 16 19 927
6 Helpman 12 5 2 5 17 20 24 909
7 Poolster 12 4 3 5 15 28 24 932
8 Mamio 12 4 1 7 13 27 28 908
9 Marum 12 3 2 7 11 21 31 919
10 Fivel De 12 2 3 7 9 10 20 903
11 Potetos 12 2 1 9 7 21 43 902
12 TEO 12 2 1 9 7 15 41 893
  maandag 8 december 2008 @ 20:23:51 #167
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_63859581
Na een 4-0 achterstand met rust 4-4 gelijk gespeeld en nog moeten winnen ook

Zaterdag ipv het Vierde met het Derde mee op bezoek bij Arum. Eerste helft liep voor geen meter bij ons. Kleine details gingen net mis, tegenstander combineerde gemakkelijk en we waren niet scherp genoeg.. Tsja, dan heb je flink de pest in halverwege. Toen een tactische meesterzet van mijn kant
Ik zat totaal niet in de wedstrijd en bij mijn directe tegenstander lag de ruimte, dus mezelf maar opgeofferd en met succes Met mij op de bank stonden we binnen 15 minuten op 4-3 (2 penalties en een kopbal bij de 2e paal), werd het 4-4, hadden we 4-5 en 4-6 moeten maken, echter bleef de winnende treffer uit. Wel kreeg onze keeper nog een, gezien de aard van de wedstrijd onnodige, rode kaart (handsbal randje 16) en mochten we de laatste 10 minuten met een man minder de buit binnen halen.

Het Vierde wist (zonder mij) de thuiswedstrijd tegen Tzum met 3-0 te winnen. We hebben nu 14 uit 6 (en 2x tegen Tzum) gespeeld. Zaterdag naar Franeker (als de weergoden het toestaan), en dan winterstop.. Eens kijken of we dan nog steeds ongeslagen zijn
  vrijdag 12 december 2008 @ 23:11:11 #168
67174 Dos37
Come on Twente
pi_63975171
Morgen eindelijk weer voetballen, wel vroeg 12:30 bij de Boys in Vroomshoop. Heen wedstrijd verloren maar dat kwam meer door een gezamenlijke bruiloft binnen het team de dag ervoor, dan het spel van de Boys
pi_63975431
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 23:11 schreef Dos37 het volgende:
Morgen eindelijk weer voetballen, wel vroeg 12:30 bij de Boys in Vroomshoop. Heen wedstrijd verloren maar dat kwam meer door een gezamenlijke bruiloft binnen het team de dag ervoor, dan het spel van de Boys
Heeeeuh!
Hoe laat moet je, kijken of ik je tegenkom
  vrijdag 12 december 2008 @ 23:19:34 #170
67174 Dos37
Come on Twente
pi_63975452
goed lezen
pi_63975490
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 23:19 schreef Dos37 het volgende:
goed lezen
Sorry, ik las alleen Boys in Vroomshoop. Half 1 dus, net als ik. Jullie moeten waarschijnlijk op veld 1, wij op veld 2 (kunstgras). Kan je me nog zien scoren.
pi_63975626
Mijn eerste competitiehelft is gebleven bij 1 wedstrijd op het veld.
Mede door een blessure en vriendin.

Nu ben ik weer topfit en begint de winterstop
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  zaterdag 13 december 2008 @ 10:39:48 #173
67174 Dos37
Come on Twente
pi_63981538
Weer afgelast, het is toch GVD niet te geloven
pi_63982485
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 10:39 schreef Dos37 het volgende:
Weer afgelast.
Ik was er al toen ik het hoorde . Ik had wel gelijk wat jullie betreft (veld 1). Wij moesten opeens op veld 4, omdat B2 op veld 2 wou -> bij ons afgelast.
pi_63983007
quote:
Het was ook al te mooi om waar te zijn, vanochtend heeft Franeker afgebeld.. Ze hebben te weinig spelers en/of het veld is niet bespeelbaar.. (hoewel er ook kunstgras ligt, dus het zal wel een spelerstekort zijn..) Overigens is ook Oeverzwaluwen 4 - Tzummarum 2 al afgelast en er zullen er nog wel een paar volgen..

Met maar liefst 6 wedstrijden gespeeld beginnen we in januari 2009 vanuit de subtop aan een flinke inhaalslag...

De stand zoals deze tot vandaag was in onze competitie:

zaterdag 13 december 2008 @ 16:04:53 #176
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_63986892
quote:
godsamme, dan zal het morgenvroeg 9 uur ook wel niet doorgaan
[b]Enschede![/b]
pi_63993288
In het kader van "Eén foto zegt meer dan duizend woorden":

pi_63993324
Bij ons gaat alles nog door... Zal morgenvroeg wel allemaal afgelast worden
Goed nieuws Ben geblesseerd dus wohoooo
Noot noot.
  donderdag 18 december 2008 @ 01:00:47 #179
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_64107923
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 12:18 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Het was ook al te mooi om waar te zijn, vanochtend heeft Franeker afgebeld.. Ze hebben te weinig spelers en/of het veld is niet bespeelbaar.. (hoewel er ook kunstgras ligt, dus het zal wel een spelerstekort zijn..)
Bij Franeker zijn 2 grasvelden en 2 kunstvelden. De grasvelden zijn afgekeurd ivm het slechte weer, waardoor de hogere teams opschuiven naar de kunstvelden. Onze wedstrijd tegen Bolswardia kon daarom niet doorgaan. Al zie ik dat we niet mogen klagen, toch nog 10 wedstrijden kunnen spelen.

Spelerstekort hebben we nog nooit meegemaakt, we hebben 20 man op papier.
pi_64120253
quote:
Op donderdag 18 december 2008 01:00 schreef Myster_E het volgende:

[..]

Bij Franeker zijn 2 grasvelden en 2 kunstvelden. De grasvelden zijn afgekeurd ivm het slechte weer, waardoor de hogere teams opschuiven naar de kunstvelden. Onze wedstrijd tegen Bolswardia kon daarom niet doorgaan. Al zie ik dat we niet mogen klagen, toch nog 10 wedstrijden kunnen spelen.
Ah, op die manier.. Dat is dan het nadeel wanneer je een 7e elftal bent. Voor ons was het dubbel klote, de 9e afgelaste/uitgestelde wedstrijd al dit seizoen.
quote:
Spelerstekort hebben we nog nooit meegemaakt, we hebben 20 man op papier.
'Op papier' hebben wij er zelfs tegen de 30. In de praktijk is er echter een flink aantal 'ouderen' die voornamelijk op woensdag even lekker trainen en op zaterdag veelal niet willen/kunnen. Tot dusver is het wel iedere keer gelukt om zo'n 13-15 spelers bij elkaar te krijgen. Daar ligt het dan bij ons dus gelukkig ook niet aan.

Tegen Tzum (hadden dorpsfeest) en Makkum (reden onbekend) werd er al echter wegens spelerstekort bij de tegenstander afgelast en er zijn nog een paar 'twijfelgevallen' waar ze het op 'het veld' hebben gegooid, maar veel wedstrijden in de rest van de regio wel door gingen.. Tel daar bij op dat ons eigen bijveld (Bolswardia heeft 2 eigen velden) echt dramatisch is en ook al voor 3 afgelastingen heeft gezorgd (overigens ging 2x heel Noord-Nederland er toen ook uit) en we hebben er nu 6 gespeeld

3 januari meteen maar los dus met het inhaalprogramma Nouja, we zien het wel.. De lol gaat er op deze manier snel van af met in totaal 2 wedstrijden gespeeld sinds 18 oktober. Hopen dat dat in 2009 beter mag gaan.
pi_64121120
Winterstop
  donderdag 18 december 2008 @ 15:55:59 #182
231035 ArcturusMengsk
pi_64122566
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:18 schreef Sieps het volgende:
Winterstop
winterstop met 0 punten
quote:
Op donderdag 18 december 2008 14:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Ah, op die manier.. Dat is dan het nadeel wanneer je een 7e elftal bent. Voor ons was het dubbel klote, de 9e afgelaste/uitgestelde wedstrijd al dit seizoen.
[..]

'Op papier' hebben wij er zelfs tegen de 30. In de praktijk is er echter een flink aantal 'ouderen' die voornamelijk op woensdag even lekker trainen en op zaterdag veelal niet willen/kunnen. Tot dusver is het wel iedere keer gelukt om zo'n 13-15 spelers bij elkaar te krijgen. Daar ligt het dan bij ons dus gelukkig ook niet aan.

Tegen Tzum (hadden dorpsfeest) en Makkum (reden onbekend) werd er al echter wegens spelerstekort bij de tegenstander afgelast en er zijn nog een paar 'twijfelgevallen' waar ze het op 'het veld' hebben gegooid, maar veel wedstrijden in de rest van de regio wel door gingen.. Tel daar bij op dat ons eigen bijveld (Bolswardia heeft 2 eigen velden) echt dramatisch is en ook al voor 3 afgelastingen heeft gezorgd (overigens ging 2x heel Noord-Nederland er toen ook uit) en we hebben er nu 6 gespeeld

3 januari meteen maar los dus met het inhaalprogramma Nouja, we zien het wel.. De lol gaat er op deze manier snel van af met in totaal 2 wedstrijden gespeeld sinds 18 oktober. Hopen dat dat in 2009 beter mag gaan.
al bij Blauw Wit gespeeld?
Fantastisch mooi complex, maar we speelden daar op kunstgras.. Hels wat een ongelooflijk baggerveld was dat zeg.. 1 sliding hele been open..
pi_64122648
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:55 schreef ArcturusMengsk het volgende:

[..]

winterstop met 0 punten
Winterstop met al meer punten dan de afgelopen 3 seizoenen bij elkaar

ben in een ander team gaan spelen
pi_64123016
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:55 schreef ArcturusMengsk het volgende:

[..]

winterstop met 0 punten
[..]

al bij Blauw Wit gespeeld?
Fantastisch mooi complex, maar we speelden daar op kunstgras.. Hels wat een ongelooflijk baggerveld was dat zeg.. 1 sliding hele been open..
Yup, ergens begin november. Schitterend complex inderdaad, maar we stonden vol op de wind te spelen (gelukkig wel op echt gras..). 2-0 achter en ondanks laatste 10-15 minuten met een man minder (scheidsrechter vond het nodig om 'aanwezig' te zijn) nog 2-2 gespeeld.

Kunstgras is sowieso waardeloos, althans, het kunstgras waar de gemiddelde amateurclub op speelt. Paar seizoenen geleden eens met ons Vierde (of was het toen nog Vijfde?) tegen een stel van RES (za en zo) in het Cambuur-stadion gespeeld. Dat was al een stuk beter, hoewel er niets gaat boven echt gras
  donderdag 18 december 2008 @ 16:12:16 #185
231035 ArcturusMengsk
pi_64123159
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Yup, ergens begin november. Schitterend complex inderdaad, maar we stonden vol op de wind te spelen (gelukkig wel op echt gras..). 2-0 achter en ondanks laatste 10-15 minuten met een man minder (scheidsrechter vond het nodig om 'aanwezig' te zijn) nog 2-2 gespeeld.

Kunstgras is sowieso waardeloos, althans, het kunstgras waar de gemiddelde amateurclub op speelt. Paar seizoenen geleden eens met ons Vierde (of was het toen nog Vijfde?) tegen een stel van RES (za en zo) in het Cambuur-stadion gespeeld. Dat was al een stuk beter, hoewel er niets gaat boven echt gras
idd geef mij maar echt gras..
pi_64123534
Nou, ben benieuwd of we dit weekend wel gaan spelen. Al een maand niet meer gespeeld.
pi_64125521
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:22 schreef Scorpie het volgende:
Nou, ben benieuwd of we dit weekend wel gaan spelen. Al een maand niet meer gespeeld.
Iig warmer dan afgelopen weekend
Noot noot.
pi_64738008
Even dit topic omhoog schoppen maar. De eerste algehele afgelasting is namelijk op dinsdagmiddag (!!) al een feit.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
  603     Teletekst di 06 jan           
 ***FGELASTINGEN************************
 ******          voetbal                

Amateurvoetbal:                        

Alle wedstrijden in de categorieën A en
 B zijn voor het komend weekeinde (10 en
 11 januari) zijn afgelast.             

Er stonden alleen wedstrijden op het   
 programma in het district West II,maar 
 gezien de vorst is dinsdag al besloten 
 alle wedstrijden af te gelasten. 
pi_64738677
Ach, onze eerste comeptitiewedstrijd is de 24e pas. Wel een derby en topper, wij staan op de 2e plaats en 1 puntje achter de koploper, die wij thuis zullen ontvangen
pi_64742604
Wij spelen de 18e weer (mocht het weer wat beter worden).

Bij OJC hebben we inmiddels ook alle thuiswedstrijden voor a.s. zaterdag afgelast. Wel zonde van het geregel dat me eraan voorafgegaan is, maar niet meer dan logisch natuurlijk.
  woensdag 7 januari 2009 @ 16:44:37 #191
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_64776028
Wij moeten de 17e en waarschijnlijk ook de 24e tegen UDO A1. Belangrijke wedstrijden, niet alleen voor de stand, ik moet de eer hoog houden! Ik werk met een aantal van die gasten bij AH en er zitten er ook een paar bij mij op school....

Verder hebben we gelijkgespeeld tegen de nummer 8 en verloren van de nummer 4. Die hadden een aantal spelers van de A1 mee en zelfs iemand die aan het begin van het seizoen bij het eerste van RCL had meegedaan! Vind ik toch wel triest.... Maar goed, we hebben ook van de nummer 2 gewonnen (0-1) en verder weinig lastige wedstrijden gehad, op Leiden A1 na misschien.

Verder ben ik ook vanaf het begin in de basis begonnen (1x getraind en toen gelijk voor de leeuwen gegooid), en de trainert vind mij - hoewel ik tussendoor 4 wedstrijden geblesseerd ben geweest - ook absoluut de nummer 1 linksback, dus dat doet me goed! En dan te bedenken dat ik in september nog gewoon in de A4 speelde.... Was wel heel gezellig, maar dit is toch ff leuker!

[ Bericht 11% gewijzigd door uitje4life op 07-01-2009 16:50:11 ]
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
  vrijdag 16 januari 2009 @ 09:45:41 #192
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_65099076
Zwaar programma komende weken!

Morgen (als het doorgaat) tegen UDO A1. Dan dinsdag een oefenwedstrijd tegen UVS A2, de nummer 2 in de 1e klasse A (klasse hoger dus). Dan volgende week zaterdag weer tegen UDO A1, en dan die dinsdag weer een oefenwedstrijd, tegen Quick Boys A2! (die 9e in de Hoofdklasse staan!)

En tussendoor gewoon trainen... zal wel 2 i.p.v. 3x worden.....
pi_65100168
Gister EIN-DE-LIJK weer getraind.
Met een bal bezig
pi_65106947
quote:
Algehele afgelasting West I, Zuid I en Oost

De KNVB heeft voor dit weekend alle wedstrijden van het amateurvoetbal in de districten West I, Oost en Zuid I afgelast. Dit geldt voor zowel de A- als B-categorie. Op zaterdag en zondag is ook de B-categorie van het district West II afgelast. Op zaterdag gaan de wedstrijden in de B-categorie van het district Zuid II niet door.
Lekker snel weer, maar gisteravond getraind en dat was echt nooit goedgekomen voor zondag .
pi_65107650
West II ligt er ook al uit toch?
  vrijdag 16 januari 2009 @ 13:53:19 #196
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_65107668
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 10:17 schreef Rumille het volgende:
Gister EIN-DE-LIJK weer getraind.
Met een bal bezig
nu pas? wij hebben al 4x getraind hoor....

Wel jammer dat het afgelast is... ik had gister met de training niet het idee dat het gras zo slecht was ofzo!
  vrijdag 16 januari 2009 @ 13:53:48 #197
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_65107687
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 13:52 schreef Scorpie het volgende:
West II ligt er ook al uit toch?
kijk dat berichtje boven de jouwe nog ff goed door
pi_65107706
Nieuwe competitie staat op knvb.nl

Zijn we alsnog gedegradeerd
worden we 11 van de 13 is het nog niet goed, van 3e klasse naar 4E

Ook vervelend is dat wij de enige ploeg in de competitie zijn die uit Enschede komen, de rest is hartstikke ver weg
  vrijdag 16 januari 2009 @ 13:55:11 #199
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_65107749
Nieuwe competitie?
pi_65107777
halfjaar competitie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')