Nadat vorige week ons veld onbespeelbaar was en de inhaalwedstrijd tegen SC Franeker 7 werd afgelast (gezien de gevallen hoeveelheid, de kou en de harde wind niet eens zo onbegrijpelijk) mochten we vandaag naar Waterpoort Boys 3 toe..
Omdat ik vanuit Groningen moest komen en rechtstreeks naar Sneek zou gaan zat ik rond 10 uur al in de trein. Voor de zekerheid nog even met de eigen kantine bellen om te voorkomen dat men in Bolsward tevergeefs op mij zou wachten voor vertrek, blijkt dat Waterpoort Boys 20 minuten daarvoor heeft afgebeld
Gelukkig waren we nog (net) niet weg en kon ik nog uitstappen en terug naar huis fietsen. Echter wel weer een (nu dus ongebruikt) treinkaartje moeten kopen. Hopelijk kan ik dat gewoon bij NS inleveren voor geld ofzo, anders misschien proberen te verhalen op WPB? Verdorie de zoveelste wedstrijd al die dit seizoen van ons niet doorgaat..
Een bloemlezing:
6 september - Tzum-uit,
AFGELAST wegens niet voldoende spelers Tzum
13 september - SC Franeker-thuis,
AFGELAST wegens onbespeelbaar veld
20 september - RES-uit, 1-8 overwinning
27 september - SDS-thuis, 7-3 overwinning
4 oktober - Oeverzwaluwen-uit, 3-3 gelijkspel
11 oktober - Zeerobben-uit,
UITGESTELD ivm overlijden speler
18 oktober (inhaal) - Tzum-uit, 1-3 overwinning
25 oktober - De Walde-uit,
AFGELAST wegens te weinig spelers bij ons
1 november - Tzummarum-thuis,
8 november - Blauw-Wit '34-uit, 2-2
15 november - Makkum-thuis,
AFGELAST wegens te weinig spelers Makkum
22 november (inhaal) - SC Franeker-thuis,
29 november - Waterpoort Boys uit,
AFGELAST door WPB (reden nog onbekend...)
Volgende week mogen we thuis tegen Tzum, zou onze 6e (!!!) wedstrijd (en de 2e tegen Tzum) van het seizoen worden mocht het door gaan
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick:
SC diepFries (
1295088)