abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63061216
Vandaag 6-0 gewonnen van een achterlijk studententeam. Niet leuk voetballen tegen een tegenstander die niet echt fanatiek en gedreven zijn.
Wij zijn overigens lijst aanvoerder
pi_63081609
Hohohooo zeer verdiend 2-1 gewonnen van de nummer 2! 7 gespeeld, 21 punten nu!
pi_63081623
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:24 schreef elChinoRecoba het volgende:
Hohohooo zeer verdiend 2-1 gewonnen van de nummer 2! 7 gespeeld, 21 punten nu!
Hoe was de wedstrijd?
Ik was zelf namelijk met griep in bed blijven liggen
pi_63081804
Veel kansen gemist aan onze kant, duurde te lang voordat de 1-0 kwam, na de 2-0 meteen de 2-1 tegen en daarna toch nog een kansje op de 2-2.
Verdiende overwinning voor JOS, dat wel..
pi_63081903
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:33 schreef elChinoRecoba het volgende:
Veel kansen gemist aan onze kant, duurde te lang voordat de 1-0 kwam, na de 2-0 meteen de 2-1 tegen en daarna toch nog een kansje op de 2-2.
Verdiende overwinning voor JOS, dat wel..
Jullie zijn dus hard op weg naar de titel.
Helemaal omdat ABN-AMRO vandaag ook punten heeft verspeeld tegen Overamstel.
Wel grappig, de 2 wedstrijden die ik dit seizoen niet heb meegedaan hebben we allebei verloren.
Moet toch wat zeggen he
pi_63082112
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:37 schreef sjimz het volgende:

[..]

Jullie zijn dus hard op weg naar de titel.
Helemaal omdat ABN-AMRO vandaag ook punten heeft verspeeld tegen Overamstel.
Wel grappig, de 2 wedstrijden die ik dit seizoen niet heb meegedaan hebben we allebei verloren.
Moet toch wat zeggen he
Kun je nagaan hoe groot de nederlaag anders zou zijn uitgevallen! Met 2-1 mag je team echt niet mopperen! (al deden ze dat wel lichtelijk)
pi_63082807
Aan de prestaties van mijn 'team' maak ik geen woorden meer vuil.

Wel rvaag ik me af wat de naam ABN-AMRO doet tussen al die Amsterdamse amateurclubs..?
pi_63082925
quote:
Op zondag 9 november 2008 20:08 schreef Yeahinho het volgende:
Aan de prestaties van mijn 'team' maak ik geen woorden meer vuil.

Wel rvaag ik me af wat de naam ABN-AMRO doet tussen al die Amsterdamse amateurclubs..?
Waarom zou ABN-AMRO niet mee mogen doen?
Ze hebben dit jaar alleen niet zo'n goede bank.
We hebben ook wel eens bij KLM in de competitie gezeten.
Die hadden vaak last van een vliegende keep.
pi_63082985
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 20:26 schreef Zjakkie het volgende:
Van de nummer 3 met 7-4 gewonnen Verslag volgt morgen (of een andere keer als ik nuchter ben)! Wij zijn overigen de 2e
Oke. Unitas'30 uit Etten-Leur. De nummer 3 dus, met 1 of 2 verliespuntjes meer dan wij. Vorig jaar stelden ze niet zoveel voor, maar nu draaien ze toch aardig mee bovenin. Het zou dus een moeilijke wedstrijd worden; zij zijn voetballend sterker dan wij, maar wij kunnen onze mouwen opstropen en hard voor elkaar werken, dat doen zij niet, aldus onze technische staf.

Dat zij geen werkvoetbal speelden had ie gelijk in, dat zij voetballend beter waren dan weer niet. Het is dat ons vizier niet op scherp stond, maar we hadden voor rust al ver uit kunnen lopen. Unitas was dan wel weer heel efficiënt, de 3 kansen die ze voor rust kregen werden alledrie benut. Wij wisten uit onze 20 kansen ook 3x te scoren, waardoor we met 3-3 gingen rusten. Toen een speler van ons werd neergehaald en daarop de bal tegen de tegenstander aangooide, brak er een klein vechtpartijtje los, waarna de speler van hun rood kreeg en die van ons geel. Gunstig voor ons dus.

In de tweede helft ging het niveau wat omlaag, maar wisten we wel tot 5-3 uit te lopen. Uit een vrije trap werd dan de 5-4 binnengekopt, maar de 6-4 en in de laatste minuut uit een penalty de 7-4 stelden de puntjes veilig.

Wij staan nu 1 verliespunt achter op koploper Klundert.
  maandag 10 november 2008 @ 06:43:11 #135
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_63094387
Kerkwijk - GVV (zaterdag) 2.
3-1

Weer een verliespartij die op papier staat als een huis, maar weer een verliespartij die niet verloren had moeten worden.
Eerste helft stonden we redelijk goed, maar wisten niet te scoren dus doet de tegenstander dat wel.
1x uitgespeelde kans, 1x een discutabele penalty en een "lucky goal".
Bij ons werd de bal een keer, bewust, over de keeper heen geschoten en viel zo in het netje.. Maar wel zo rond het middelste gedeelte van de speelhelft dus opzich nog van een aardige afstand.
Zelf als rechtsvoor zo'n beetje m'n beste wedstrijd gespeeld.. Vrije trapje gekregen, terecht, nadat de tegenstander mij afstopte met een tackle op de voet.. Verder liep ik in alle gaten die vielen alleen kreeg ik de bal niet anders had ik nog wel een keer of 2 kunnen scoren denk ik.
pi_63094596
Gisteren weer voor het eerst sinds 1.5 maand niks gedaan te hebben op voetbalgebied gelijk op de verdedigende middenvelder-positie neergezet
1-1, maar was wel helemaal naar de klote, wat een loopwerk als je geen conditie hebt
pi_63094603
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 19:24 schreef maxamius het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

schitterend
Wanica Star Dat is toch die Antillianen club uit Rijswijk?
Voor de rest een leuke poule
pi_63095243
quote:
Op zondag 9 november 2008 20:12 schreef sjimz het volgende:

[..]

Waarom zou ABN-AMRO niet mee mogen doen?
Ze hebben dit jaar alleen niet zo'n goede bank.
We hebben ook wel eens bij KLM in de competitie gezeten.
Die hadden vaak last van een vliegende keep.
Hier word ik niet veel wijzer van.

Is het een bedrijfselftal dat uitkomt in de KNVB-competitie ofzo? Ik snap er echt niks van wat zo'n sponsornaam in de stand van een amateurcompetitie doet.
pi_63095501
Het zijn gewoon officiele sportclubs die ooit zijn begonnen als bedrijfselftal maar de bedrijfscompetitie zijn ontgroeid.
pi_63140389
Afgelopen zaterdag op bezoek bij Blauw Wit '34 7 een zwaarbevochten 2-2 behaald. Niet alleen moesten we terug komen van een 2-0 achterstand, tevens mochten we opboksen tegen 12 man, het laatste pakweg kwartier zelfs met 10 eigen speler. Ongetwijfeld heeft de aanwezige scheidsrechter een fantastische middag gehad, ik hoop voor de spelers van Blauw Wit '34 dat ze deze man niet weer tegen hoeven te komen. Blauw Wit '34 speelde namelijk prima en was dichter bij een overwinning dan wij dat waren. Dat de scheidsrechter echter meende hier z'n steentje ook aan bij te moeten dragen deed afbreuk aan een verder erg sportieve en spannende pot voetbal.

Na 5 (!!!) wedstrijden staan we nu met 11 punten (3 winst, 2 gelijk - 4 uitwedstrijden, 1 thuis) in de middenmoot. Benieuwd wanneer men de uitgestelde en afgelaste wedstrijden verwacht te gaan inhalen, d'r zijn bij ons in de competitie ook teams met al 9 gespeelde wedstrijden
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  dinsdag 11 november 2008 @ 21:08:36 #141
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_63140687
Hebben we trouwens op FOK ook jongens die een prof contract hebben?
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_63142594
Heb nu trouwens nog steeds elke wedstrijd gescoord.
7 competitiewedstrijden, 11 goals
2 bekerwedstrijden, 7 goals
1 vriendschappelijke wedstrijd, 1 goal
pi_63246599
En weer scoort ie 2x in de competitie .
pi_63249994
Vandaag 3-6 gewonnen in Flipsland van NOAD'67. De concurrentie laat punten liggen! Gunstige dag voor ons dus

We begonnen vrij goed; na 2 minuten stonden we al met 1-0 voor. Er liepen 2 spelers op de keeper af, en zo'n kans is moeilijk te missen. Een vrije trap die onze 16 werd ingedraaid werd door de scheenbeschermer van een tegenstander het goal in gekruld, en zo werd het al vrij snel gelijk. Na een listig steekballetje kwamen we dan weer op voorsprong. Maar nog voor rust werd deze hernieuwde voorsprong teniet gedaan, 2-2.

Mijn voetbalschoen ging ook nog kapot trouwens, de hak hing helemaal los, maar na wat tape-werk kon ik de wedstrijd toch hervatten.

Waar we vorige week de wedstrijd in de 2e helft van de 2e helft beslisten, was het nu de eerste helft van de 2e helft. Al vrij snel liepen we uit naar 2-6. Onze linkshalf gaf een zeer gave voorzet vanaf de achterlijn die onze spits kon binnenkoppen; even later volleerde deze linkshalf zelf een bal in de kruising; een aardig lepelballetje zette 2 spelers vrij voor de keeper. En dan mis ik er nog eentje... Maar in ieder geval, een terugspeelballetje van onze laatste man wou onze keeper in een keer naar voren schieten, maar hij trapte over de bal heen, waardoor deze alsnog de goal inrolde. Zo werd het dus 3-6 (na onze 7-4 van vorige week weer een pot waar de neutrale toeschouwer van kan genieten).

Bij thuiskomst bleek dat een concurrent had verloren bij de hekkensluiter, dat nog geen wedstrijd verloren had, en een ander team waar we voor op moeten passen kwam niet verder dan een gelijkspel. Wij staan nu 2e met 1 punt achterstand op de koploper.

[ Bericht 39% gewijzigd door Zjakkie op 16-11-2008 14:55:03 ]
  zondag 16 november 2008 @ 16:44:03 #145
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_63265838
Wedstrijd niet gespeeld.
In plaats daarvan een begravenis van de broer van een elftalgenoot.
30 jaar, dood wegens epilepsie icm hartaanval of een overdosis (onderzoek is nog)
pi_63266872
Verloren 2-1

3 x lat, 2 keer pal, 80 % balbezit... Goddomme En oja, ik haat kunstgras.
Noot noot.
pi_63266885
quote:
Op zondag 16 november 2008 16:44 schreef Keltie het volgende:
Wedstrijd niet gespeeld.
In plaats daarvan een begravenis van de broer van een elftalgenoot.
30 jaar, dood wegens epilepsie icm hartaanval of een overdosis (onderzoek is nog)
Ajoh
Noot noot.
pi_63267926
1-4 winst bij Eendracht!

[ Bericht 50% gewijzigd door elChinoRecoba op 16-11-2008 22:06:40 ]
pi_63268139
quote:
Op zondag 16 november 2008 17:26 schreef Jojoortje het volgende:
Verloren 2-1

3 x lat, 2 keer pal, 80 % balbezit... Goddomme En oja, ik haat kunstgras.
Voetballende chicks .
  maandag 17 november 2008 @ 06:46:13 #150
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_63280479
quote:
Op zondag 16 november 2008 17:26 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ajoh
Tjah, het "hoort erbij" zeggen ze dan.
Die gozert kon het wel waarderen dat we de match afgezegd hadden en met een paar man op het condoleren (vrijdag) en de begrafenis (zaterdag) waren.
We hadden wel kunnen spelen, aangezien we pas om 14.30 hoefden maar je stapt na een begrafenis toch anders het veld op....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')