Vandaag 3-6 gewonnen in Flipsland van NOAD'67. De concurrentie laat punten liggen! Gunstige dag voor ons dus
We begonnen vrij goed; na 2 minuten stonden we al met 1-0 voor. Er liepen 2 spelers op de keeper af, en zo'n kans is moeilijk te missen. Een vrije trap die onze 16 werd ingedraaid werd door de scheenbeschermer van een tegenstander het goal in gekruld, en zo werd het al vrij snel gelijk. Na een listig steekballetje kwamen we dan weer op voorsprong. Maar nog voor rust werd deze hernieuwde voorsprong teniet gedaan, 2-2.
Mijn voetbalschoen ging ook nog kapot trouwens, de hak hing helemaal los, maar na wat tape-werk kon ik de wedstrijd toch hervatten.
Waar we vorige week de wedstrijd in de 2e helft van de 2e helft beslisten, was het nu de eerste helft van de 2e helft. Al vrij snel liepen we uit naar 2-6. Onze linkshalf gaf een zeer gave voorzet vanaf de achterlijn die onze spits kon binnenkoppen; even later volleerde deze linkshalf zelf een bal in de kruising; een aardig lepelballetje zette 2 spelers vrij voor de keeper. En dan mis ik er nog eentje... Maar in ieder geval, een terugspeelballetje van onze laatste man wou onze keeper in een keer naar voren schieten, maar hij trapte over de bal heen, waardoor deze alsnog de goal inrolde. Zo werd het dus 3-6 (na onze 7-4 van vorige week weer een pot waar de neutrale toeschouwer van kan genieten).
Bij thuiskomst bleek dat een concurrent had verloren bij de hekkensluiter, dat nog geen wedstrijd verloren had, en een ander team waar we voor op moeten passen kwam niet verder dan een gelijkspel. Wij staan nu 2e met 1 punt achterstand op de koploper.
[ Bericht 39% gewijzigd door Zjakkie op 16-11-2008 14:55:03 ]