abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:24:12 #101
176521 Grulez
rasgroninger
pi_62380138
Ik kan hier mooi mn stukkie spammen die ik ook voor de maillijst van de club heb geschreven. Niet dat het jullie iets zegt, maar ach
quote:
Na het gelijkspel tegen TEO moest het eerste elftal deze week aantreden tegen het ook gedegradeerde Mamio uit Groningen. Door de afwezigheid van Stefan (enkelblessure) en Hendrikus (niet vast in het eerste) werd wederom volop gebruik gemaakt van de A’ers. James speelde zelfs in de basis en Frank viel na rust zeer verdienstelijk in als laatste man.

Zoals ieder jaar is het bij Mamio weer afwachten met welke tropische verrassingen ze komen opdraven. Tegen De Fivel bleken de spelers tot de backs aan toe over een grote technische bagage te beschikken. Ondanks de voorvoetoefeningen van Hendrikus had het eerste de grootste moeite om op de been te blijven tegen deze behendige spelers. Mamio had een groot overwicht, maar speelde niet als een team. Verrassend genoeg kwam het eerste toch op voorsprong. James ging er vandoor richting het doel van Mamio, maar werd onhandig ten val gebracht: penalty. Geert benutte dit buitenkansje koelbloedig (1-0). Zoals het hele seizoen ontbrak het ook vandaag aan stootkracht voorin. Daarom was het erg jammer dat James zich al na een half uur met een scheenbeenblessure moest laten vervangen. De niet geheel fitte Erik kwam voor hem in het veld, waardoor Arne noodgedwongen weer naar de aanval werd doorgeschoven. Helaas kwam nog voor de rust de gelijkmaker op het bord door een eigen doelpunt van Michiel. In een uiterste poging de bal weg te roeien, belande zijn inzet in het verkeerde doel: 1-1.

Ook in de tweede helft bleef Mamio sterker. De Fivel werkte weliswaar hard, maar speelde niet goed. Mamio had veel balbezit wat een aantal mogelijkheden opleverde. Voorin kon de bal bij niet worden vastgehouden, waardoor de druk van Mamio bleef aanhouden. De enige kans van De Fivel leveren echter meteen de 2-1 op. Een mooie voorzet van Michiel werd door Marko goed ingekopt. Zijn inzet kon nog ternauwernood worden gekeerd, waarna Geert de rebound goed inschoot. Na de 2-1 kwamen de frustraties van de Mamio spelers boven. Naast veel commentaar van de toeschouwers en spelers (met de aanvoerder voorop) op de matig fluitende scheidsrechter, vond de nummer 10 het nodig ongevraagd vocht uit te wisselen met Erik en kreeg Manfred een schandalige klap in zijn gezicht. De druk van Mamio nam steeds meer toe. Elke Mamioaan leek echter zelf te willen scoren en dan het liefst van grote afstand. De Fivel kreeg nog een mogelijkheid na een Paul Bosvelt imitatie van Marko. Na een afgeslagen bal nam hij de bal knap ineens op de pantoffel, waarna de bal net over de lat zeilde. Uiteindelijk verrichte de Friese scheidsrechter zijn beste daad van de middag door tijdig af te fluiten.

Zo is de uitslag net als vorig seizoen 2-1 voor De Fivel. Weliswaar bijzonder moeizaam en geflatteerd, maar dat maakt de overwinning niet minder belangrijk. Door deze 3 punten stijgt het vlaggenschip naar de 6e plaats met 8 punten uit 6 wedstrijden. Over twee weken speelt het eerste uit tegen Noordwolde, momenteel de koploper in 4D. Het moge duidelijk zijn dat dit een moeilijke wedstrijd zal worden. Niet alleen heeft Noordwolde meer punten (15 tegen 8), maar ook een beduidend beter doelsaldo: +19 tegen -1 (!).

Het moet gezegd dat de Mamio-aanhang na de wedstrijd een stuk sportiever waren. Dit leverde een ietwat beschonken Mamio supporter nog een mooi bierglas op. Ter compensatie schijnt hij zijn maaginhoud in Riep te hebben achtergelaten…
pi_62380415
"de A'ers" .
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:38:27 #103
176521 Grulez
rasgroninger
pi_62380561
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:33 schreef Yeahinho het volgende:
"de A'ers" .
Niet veel mis mee toch. Tis geen officieel stuk ofzo.
pi_62553041
Een paar weekjes geleden lachten we ons 3e nog uit met hun bizarre wedstrijd die in 7-7 eindigden. Afgelopen zaterdag maakten wij het zelf net niet zo bont, maar met ons 6-6 gelijkspel tegen Dinteloord kwamen we toch in de buurt.

Al vrij vroeg in de wedstrijd kwamen we 1-0 achter, maar die achterstand werd net zo snel weer omgebogen in een 2-1 voorsprong, waarna Dinteloord er weer 2 scoorde en zij de leiding weer namen, 3-2. Nog voor rust wisten wij deze achterstand om te buigen in een 4-3 voorsprong.

De tweede helft begon Dinteloord met een nieuwe rechtsback die aardig snel was en veel mee opkwam, en het duurde even voordat wij iemand gevonden om hem af te stoppen. Voordat dit gelukt was had deze via zijn rushes ons al 2 tegendoelpunten bezorgd, waardoor we weer met 5-4 achter kwamen.

Toch wisten wij ook deze achterstand weer teniet te doen door er zelf 2 in te leggen; 6-5 voor ons dus. Maar helaas, tegen het eind van de wedstrijd werd de bal vanaf de rechterkant (van ons gezien dan) de 16 ingedraaid, waarna ik dacht dat de keeper hem wel zou hebben. Hij dacht blijkbaar dat ik hem zou onderscheppen en bleef op de doellijn staan, waarna mijn man de bal simpel kon binnenprikken.

Hierna kregen we nog een grote mogelijkheid op de 7-6, maar deze kans werd jammerlijk gemist, waardoor we ons tevreden moesten stellen met een 6-6 eindstand.
pi_62757557
Hallo ik ben een FOK!er en zit nu 8 jaar op voetbal en kom ook ff dit topic rondneuzen .
Gelijk een vraagje: Wat kan ik doen tegen steek, ik krijg het vrijwel altijd direct in het begin van de warming-up, terwijl ik minstens een uur van tevoren eet.
"De kabel aan je gitaar is als de band onder je auto: Klein stukje rubber en wat metaal maar o zo belangrijk..."
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 18:39:12 #106
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62758826
Zaterdag zal wel niet doorgaan bij ons, veld lag er gisteren al naar de klote bij.
pi_62758914
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 17:44 schreef matjuhhh007 het volgende:
Hallo ik ben een FOK!er en zit nu 8 jaar op voetbal en kom ook ff dit topic rondneuzen .
Gelijk een vraagje: Wat kan ik doen tegen steek, ik krijg het vrijwel altijd direct in het begin van de warming-up, terwijl ik minstens een uur van tevoren eet.
Minder zwaar eten, als je wakker wordt direct gaan eten en genoeg vocht innemen? Heb er eerlijk gezegd ook niet veel verstand van. .

Heb weer zin in het weekend
Hoi.
pi_62760006
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:38 schreef Grulez het volgende:

[..]

Niet veel mis mee toch. Tis geen officieel stuk ofzo.
Dat niet, maar het klinkt gewoon verneukt .
pi_62760059
Oja, zondag wederom verloren. Kampioenschap kan de kast in en we moeten zelfs gaan vechten voor een plek in het linkerrijtje. Maar nog erger: weer lekker gekankerd op elkaar. Het einde van ons (al een jaar of 7 bestaande) team is in zicht .
pi_62764504
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 18:42 schreef pekel het volgende:

[..]

Minder zwaar eten, als je wakker wordt direct gaan eten en genoeg vocht innemen? Heb er eerlijk gezegd ook niet veel verstand van. .

Heb weer zin in het weekend
Niet met de wedstrijden, dat nog nooit gehad. Maar bijna altijd met de trainingen, en tjah dat is om 18.30 en dus iets na het eten... kan moeilijk om 16.00 al warm gaan eten xD
"De kabel aan je gitaar is als de band onder je auto: Klein stukje rubber en wat metaal maar o zo belangrijk..."
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 23:10:30 #111
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_62768553
3-0 gewonnen zaterdag van Lisse A2. Nu gedeeld 2e met 10 uit 4!

We worden een aantal weken gevolgd door www.voetbal21.nl foto's + filmpjes op internet!

Filmpje van een aktie van mij, k help m wel een beetje naar de klote maarja..... altijd leuk om als linksachter op te komen!

Vorige week met 2-4 bij Katwijk gewonnen, waar we 6 mensen van de B2 moesten gebruiken om 13 spelers te hebben, belachelijk eigenlijk. Ben je selectie (A2), heb je soms maar 8 spelers ofzo! Komt door veel blessures bij ons team en bij de A1, waar we normaal ongeveer 4 of 5 spelers van meekrijgen die bij de A1 afvallen.

We kwamen 0-2 voor, toen werd het 1-2. Daarna weer een voorsprong (ja hoor, ik scoorde vanaf een meter of 20). Wat later werd het 2-3. Toen trapte onze aanvoerder met de spits af, en de aanvoerder trapte m gelijk maar over de keeper heen: 2-4 en gespeeld. Even later kreeg ie rood omdat ie dit riep na een überslechte voorzet: "Tyfus, wat een kutbal!" Die scheids zocht t gewoon op, de hele wedstrijd al. Gelukkig kreeg ie maar 1 wedstrijd schorsing dus die is er zaterdag weer bij!
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_62782602
Wij hebben afgelopen zaterdag met 5-1 gewonnen Tegen een team dat gelijk had gespeeld tegen de nummers 1 en 2 van de competitie, maar alleen gewonnen had van de hekkesluiter. Een beetje onvoorspelbaar team dus.

Bij rust was het al 4-0, en dan ga je de 2e helft toch wat slapjes in. Vele passes die niet aankwamen, een paar persoonlijke foutjes achterin (waarvan er 1 dus tot een tegendoelpunt leidde), maar gelukkig herstelden we ons weer en wisten wij het net ook nog een keer te vinden.

Wij staan nu gedeeld 3e, met een doelpunt meer dan de nummer 4; evenveel punten en evenveel tegendoelpunten. A.s. zaterdag moeten we tegen hun, en de nummers 1 en 2 moeten dan ook tegen elkaar. Spannend weekend dus
pi_62976732
6 gespeeld 18 punten, go JOS Wgm!
pi_62979067
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 19:22 schreef Yeahinho het volgende:
Oja, zondag wederom verloren. Kampioenschap kan de kast in en we moeten zelfs gaan vechten voor een plek in het linkerrijtje. Maar nog erger: weer lekker gekankerd op elkaar. Het einde van ons (al een jaar of 7 bestaande) team is in zicht .
De bom is gebarsten. Afgelopen zondag de tegenstander afgebeld omdat we pas een half uur na verzamelen 11 spelers hadden, waarvan enkele half-geblesseerd.

Morgen gesprek over hoe nu (niet) verder.....
  woensdag 5 november 2008 @ 20:31:03 #115
231035 ArcturusMengsk
Emperor of the Terran Dominion
pi_62980473
quote:
Op woensdag 5 november 2008 19:48 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

De bom is gebarsten. Afgelopen zondag de tegenstander afgebeld omdat we pas een half uur na verzamelen 11 spelers hadden, waarvan enkele half-geblesseerd.

Morgen gesprek over hoe nu (niet) verder.....
ach zo gaat het bij ons al een paar jaar.. en die gesprekken helpen ook nooit.. want dan komt net als op zaterdag de helft ook niet opdagen..
pi_62980544
quote:
Op woensdag 5 november 2008 18:19 schreef elChinoRecoba het volgende:
6 gespeeld 18 punten, go JOS Wgm!
Moet je volgende week toevallig tegen Roda 23?
pi_62980715
Wij zijn gestegen naar de 2e plaats

Tegenstander DVO'60, dat een doelpunt achterstonden op ons, begon sterk aan de wedstrijd. Ze zetten ons snel onder druk, zonder echte kansen te creëren. Mijn persoonlijke tegenstander was ook vrij rap en behendig, de eerste 10 minuten had ik het even moeilijk, toen ze eenmaal van posities ging wisselen kreeg ik het wat makkelijker en speelde ik mezelf goed in de wedstrijd, waarna ik gewoon een goeie pot gespeeld heb. Gaandeweg de eerste helft kwamen wij beter in ons spel. We kwamen ook met 1-0 voor, een vrije trap vanaf de zijkant van de 16 werd verlengd en binnengeschoten.

Zo gingen we met een 1-0 voorsprong rusten. De tweede helft begon DVO weer sterk en een minuutje nadat een doelpunt van hun over het hoofd gezien was door de scheids viel de verdiende gelijkmaker. Hierna werd ik gewisseld (hoewel het geen fout van mij was overigens). Wij stroopten onze mouwen echter op en zoals wel vaker dit seizoen wonnen we toch op werklust de wedstrijd. Er werden nog 2 doelpounten gescoord en dus werd er gewonnen met 3-1.

De nummer 2 verloor met 3-4 van de nummer 1, waardoor wij ze inhalen op de ranglijst. We staan nu op 1 verliespunt van de koploper, maar a.s. zaterdag krijgen we weer een zware pot tegen de club die we net voorbij gestoten zijn.
pi_63022706
quote:
Op woensdag 5 november 2008 20:32 schreef sjimz het volgende:

[..]

Moet je volgende week toevallig tegen Roda 23?
Mijn team wel, ik ben geschorst..
pi_63037642

schitterend
pi_63048578
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 08:58 schreef elChinoRecoba het volgende:

[..]

Mijn team wel, ik ben geschorst..
Zonde anders moest ik morgen tegen je spelen.
pi_63048786
Zijn jullie goed?
pi_63048916
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 10:08 schreef elChinoRecoba het volgende:
Zijn jullie goed?
nee joh. oude lullen elftal
pi_63049565
Vandaag eerste wedstrijd op het veld van dit speeljaar!
De verlosser gaat voor punten zorgen, verslag volgt.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_63060493
Van de nummer 3 met 7-4 gewonnen Verslag volgt morgen (of een andere keer als ik nuchter ben)! Wij zijn overigen de 2e
  zaterdag 8 november 2008 @ 20:42:24 #125
176521 Grulez
rasgroninger
pi_63061011
Achja kut gespeeld en weer verloren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')