abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60902626
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 16:52 schreef ToT het volgende:
Tja dan zijn we uitgepraat.

Goed, er schijnt iemand van één of andere satanische sekte bij de VN te werken en de Vrijmetselaars hebben blijkbaar dit ideaal.

Ik denk dat je met heel wat meer bewijzen moet komen voor er mensen gaan geloven dat ALLE spirituele stromingen buiten de ZDA een Luciferiaanse afgrond hebben en hun einddoel is dat satan over de wereld gaat heersen.

Er hebben heel wat religies voor het Christendom bestaan en het overgrote deel daarvan heeft niets met Jezus of met de duivel te maken: het zijn op zichzelf staand relgies die niet eens in die Bijbelse figuren geloven.
Dat lijkt me nogal logisch. Ik gleoof echter niet dat je satan hoeft te kennen voordat hij invloed op je kan hebben. Dus hij kan allerlei religies opstellen, zodra mensen bepaalde zaken doen en in bepaalde bewustzijnststaten komen kan hij aan het werk. Dat deed ie bij mijn paddotrips ook, het kan ook via meditatie etc. Al die praktijken kom je tegen bij die andere religies. Dat is ook niet voor niets.
quote:
Het Hindoeïsme is niet van de duivel.
Dat weet jij niet.
quote:
Be Boeddhisten zijn niet op een dwaalspoor gezet zodat ze onbedoeld de aan de genocide van het grootste deel van de mensheid gaan werken.
Dat weet je ook niet.
quote:
De VN is geen organisatie die Beëlzebub aanbidt en God er uit wil schoppen.
Ik zou de boeken van hun eigen topmannen en achtergrondfilosofe Alice Bailey toch eens lezen.
quote:
Naastenliefde en begrip voor de medemens die een ander geloof heeft is geen misleiding die tot wereldoorlogen en onderdrukking gaat leiden.
Dat zegt ook geen mens.
quote:
Verandering moet vanuit de gewone burger komen: geen haat en onbegrip meer naar anders gelovigen toe: accepteer hoe ze zijn en zie ook de schoonheid van andere geloofsstromingen en culturen in.
Helemaal mee eens, zolang ik en mijn kinderen er maar totaal geen last van hebben. Dus dat mijn kinderen straks op school niet allerlei new age nonsens krijgen, moeten bidden tot allerlei goden, etcetera. Wat vind je daarvan? Want dat is wel waar we op afstevenen. Ook daar kan ik je bronnen geven, rechtstreeks uit de werken van de topman van UNESCO Robert Muller.
quote:
Ik zou mensen in India niet strak in het pak in kerkbanken willen zien, net zo min als dat ik Aborininals Psalmen in zo'n gebouw zou willen zien zingen.
Ik zou ze graag uit de Ganges strontrivier halen en wakkerschudden dat je doodziek wordt van daarin rondzwemmen. Zelfde geldt voor het heilig houden van allerlei ziektedragende dieren zoals ratten. Het is een religie die debiliserend is en alle civilizatie verwerpt. En die mensen maar denken dat ze goed bezig zijn en de baggersituatie waar ze in belanden de schuld is van wat ze in vorige levens hebben gedaan en ook geen kans krijgen om eruit te komen. Ik vind dat diep triest voor die mensen.
quote:
Maar goed; ik heb hier allemaal geen bewijzen voor, dus dan zijn we inderdaad snel uitgepraat.
Dan moet je meer informatie verzamelen. Maar ik heb niet de indruk dat het je werkelijk wat interesseert of gemotiveerd bent om je eigen wereldbeeld kritisch onder de loep te nemen, wat voor feiten ik je ook presenteer. Ik weet niet wat je nodig hebt om dat punt van 'oke, dit is serieus niet goed' te komen. Heb je daar zelf een idee van?

[ Bericht 2% gewijzigd door Ali_Kannibali op 17-08-2008 17:15:07 ]
  zondag 17 augustus 2008 @ 17:08:41 #102
34793 neo567
You know who
pi_60902774
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 16:54 schreef ToT het volgende:

[..]

En de buitenlandse pers springt er niet bovenop omdat...?
Ze kunnen toch niet elke journalist van de wereld in hun zak hebben?
De omroepen hier in NL zenden alles uit / maken reprtages als CNN dat ook doet, als CNN het niet uitzend verliest het prioriteit !
Dit heb ik vernomen van Joris luyendijk die over het midde-oosten praat, in een interview:

Helaas kan ik het gehele interview niet terug vinden maar hier een stukje:

LuyendijK: Nieuws is vervormd, gefilterd en gemanipuleerd

pi_60903024
Dit is een versje van Robert Muller:

Decide to open yourself
To God
To the Universe
To humanity
To all your brethren and sisters
To your inner self.

Open your mind
Open your heart
Open your soul
Open all your being and senses

To the greatness of Creation
To the beauty of our Earth
To the potential of the human race
To the infinity of your inner self

And you will become the Universe

You will become Creation
You will become the Earth
You will become humanity
You will become infinity

And you will be at long last

your real,
divine,
stupendous self

http://www.robertmuller.org/
quote:
Robert Muller (born 1923 in Belgium) is an employee of the United Nations. Assistant Secretary General for 40 years, his ideas about world government, world peace and spirituality led to the increased representation of religions in the UN, especially of New Age Movement. He has become known as the "Philosopher" of the UN.

Muller was raised in the Alsace-Lorraine region of France during World War II. After the war he earned a Doctorate of Law at the University of Strasbourg and in 1948 won an essay contest on how to govern the world. The prize was an internship at the newly created United Nations and he spent the next 40 years working on world peace in his position as Assistant Secretary General.

Muller has four children: Gisele, Solange, Francois and Philippe.

In the World Core Curriculum Manual, a text explaining Muller's educational project, it's explicitely written that "the underlying philosophy upon which the Robert Muller School is based will be found in the teaching set forth in the books of Alice A. Bailey by the Tibetan teacher, Djwhal Khul." Both Bailey and Khul are famous theosophists.
http://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Muller

Die World Core Curriculum geldt dus voor de hele wereld en wordt stap voor stap geïmplementeerd. Ik zit niet te wachten op theosofische indoctrinatie van mijn kinderen op school.

Wie is Alice A. Bailey?
quote:
Alice Ann Bailey (geboren Alice Ann le Trobe-Bateman) (16 juni 1880 – 15 december 1949) was een Britse schrijfster. Zij wordt door haar volgelingen gezien als de voortzetster van het werk van theosofe Helena Petrovna Blavatsky.

Haar volgelingen zien haar als kanaal van wat ze noemen de Hiërarchie van Meesters en in het bijzonder van Meester Djwhal Khul. Tussen 1919 en haar dood in 1949 schreef ze 24 boeken met esoterische inhoud, die vooral te maken hebben met de ontwikkeling van de ziel en dienstigheid aan de mensheid.

Hiertoe stichtte ze een organisatie, de Lucis Trust, die in alle landen actief is en door de Verenigde Naties wordt erkend als niet-gouvernementele organisatie (NGO): Naast haar taak om de 24 boeken van Alice Bailey in zo veel mogelijk talen en landen te verspreiden, bestaat de Lucis Trust uit drie grote afdelingen:

De Arcane School (opleiding van studenten tot discipelschap en daardoor meer bruikbaar voor de Hiërarchie).
Wereld Goede Wil (ontwikkeling van het programma van WGW in verschillende eenheden van dienst).
Driehoeken driehoek(meditatie) (wereldwijd netwerk van meditatie, waaraan iedereen kan deelnemen, in de vorm van driehoeken die bestaan uit drie mensen).
http://nl.wikipedia.org/wiki/Alice_Bailey

Lucis Trust heette voorheen Lucifer Publishing Company, maar die naam was iets te opvallend dus hebben ze het veranderd naar Lucis Trust. Zie je de verbanden?

http://www.lucistrust.org/

[ Bericht 14% gewijzigd door Ali_Kannibali op 17-08-2008 17:28:44 ]
pi_60903031
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 17:08 schreef neo567 het volgende:

[..]

De omroepen hier in NL zenden alles uit / maken reprtages als CNN dat ook doet, als CNN het niet uitzend verliest het prioriteit !
Dit heb ik vernomen van Joris luyendijk die over het midde-oosten praat, in een interview:

Helaas kan ik het gehele interview niet terug vinden maar hier een stukje:

LuyendijK: Nieuws is vervormd, gefilterd en gemanipuleerd

Zou er eigenlijk een 24 uurs nieuwszender moeten opstaan die wel alles laat zien en onderwerpen gaat uitspitten helemaal, lijkt me dan wederom vreemd dat zo'n zender nog geen voet aan bodem heeft gezet waar er dieper wordt ingegaan op alles. Lijkt me toch dat daar behoefte aan is in Nederland en zeker over de hele wereld.

Kan dan zijn dat zulke zenders bang zijn voor intimidatie wanneer ze zaken laten zien die gevoelig liggen, dat het risico van zo'n zender te groot is om te exploiteren ook.

Dat de massa ook niet mag weten wat er gebeurt en dat je dan aanslagen gaat krijgen richting een zender die wel openheid presenteert. Van de andere kant dat de mensen niet bang gemaakt mogen worden of dat mensen niet bang gemaakt willen worden ook als het gaat om de massa. Zo heb je dan honderduizenden mensen die op internet zoeken naar onderwerpen die het nieuws niet halen maar dat is nog steeds niet de massa.

[ Bericht 4% gewijzigd door Topspin op 17-08-2008 17:27:59 ]
Genieten is toegestaan!!!
pi_60903213
"[A] major goal...should be... to organize a worldwide education program... In the process, we should actively search for ways to promote a new way of thinking about the current relationship between human civilization and the earth."[i] Al Gore, The Earth in the Balance

"The basic goal of education is change -- human change...."[2] Harold Drummon, former president of the Association for Supervision and Curriculum Development (ASCD)

"Enlightened social engineering is required to face situations that demand global action now... Parents and the general public must be reached also, otherwise, children and youth enrolled in globally oriented programs may find themselves in conflict with values assumed in the home. And then the educational institution frequently comes under scrutiny and must pull back."[3] Professor John Goodlad, Foreword in Schooling for A Global Age

Over het world core curriculum, new age, social engineering, al gore, etcetera.

http://www.crossroad.to/Books/BraveNewSchools/2-International.htm
pi_60903341
Wat vindt je dan van films en muziek met "spirituele" lading? Het valt nogmaals niet te stoppen omdat het bij veel mensen de interesse wekt. Zal geen youtube clips posten met muziek die onder het new-age valt zoals space-man van babylon zoo want genoeg gedaan voor de komende 2 uur ook

Wie weet is de interesse wel aanwezig om het onbekende te onderzoeken en valt het ook daarom niet te stoppen. Mensen zijn nieuwsgierig vaak en houden zich niet alleen aan het oude zoals de bijbel. Mensen gaan op onderzoek uit en stuitten dan vanzelf op Reiki en horen het via via via net zoals je meditatie en hypnose op tv, films, nieuws en muziek tegenkomt en ga zo door.

Het leeft in de wereld en de angst die jij hebt dat het nog meer gaat leven lijkt me best reeel maar of het zo erg is dat lijkt me niet reeel. Als het nu om de Jehova's zou gaan die terrein aan het winnen zijn massaal of de scientology church die richting wereld dominantie aan het gaan is dan pas zou ik me druk beginnen te maken en me in de hoek geduwd voelen.
pi_60903377
Dit zijn uitspraken van 2 grote namen in de wereld. Maurice Strong is gelinkt aan Ted Turner en Gorbachev kennen we allemaal, die is erg actief voor de omgeving:

The Earth Charter and the Ark
of the Gaia Covenant
For those who may have dismissed the notion of a UN Agenda for a New World Religion used to usher in sweeping anti-constitutional environmental agreements, I offer the following.

"The real goal of the Earth Charter is that it will in fact become like the Ten Commandments."

—Maurice Strong

"Do not do unto the environment of others what you do not want done to your own environment....My hope is that this charter will be a kind of Ten Commandments, a 'Sermon on the Mount', that provides a guide for human behavior toward the environment in the next century."

—Mikhail Gorbachev, The Los Angeles Times, May 8, 1997

Zie je de aanval op het christelijke geloof? Er wordt een nieuw systeem opgezet gebaseerd op andere waarden, Luciferische waarden, via luciferische filosofieën, luciferische educatie, luciferische verheiliging van de planeet, etcetera. En uiteindelijk worden wij daar zelf de dupe van, dat is het gemene eraan, omdat het gebracht wordt als een plan om de planeet en de mensheid te redden. Maar 'de mensheid' is niet hetzelfde als 'alle mensen die nu leven op aarde'. Het is het menselijk ras wat via etnische zuiveringen, eugenetica en geplande voortplanting in harmonie met de natuur dient te leven. Het gros van de mensen die nu leven past daar niet bij dus die kunnen opgeruimd worden via oorlogen, hongersnoden, ziekten, etc. Ik vermoed dat dat niet lang meer gaat duren, zeker gezien de ontwikkelingen in Georgië nu en de VS die zich er al mee bemoeit.

De earth charter is dus een soort manifest voor de new world order en is geplaatst in een soort 'ark van het verbond', zoals gedragen door de joden. Lucifers religie is niets anders dan een slechte kopie van het origineel.

quote:
Maurice Strong and the "Agenda"
In 1992 Maurice Strong was the Secretary General of the historic United Nations (UNCED) Earth conference in Rio. This gathering featured an international cast of powerful figures in the environmental movement, government, business, and entertainment. Maurice Strong's wife Hannah, was involved in the NGO alternative meeting at the Summit called Global Forum '92. The Dalai Lama opened the meeting and, according to author Gary Kah, to ensure the success of the forum, Hanne Strong held a three-week vigil with Wisdomkeepers, a group of "global transformationalists." Through round-the-clock sacred fire, drumbeat, and meditation, the group helped hold the "energy pattern" for the duration of the summit.

It was hoped that an Earth Charter would be the result of this event. This was not the case, however an international agreement was adopted – Agenda 21 – which layed down the international "sustainable development" necessary to form a future Earth Charter agreement. Maurice Strong hinted at the overtly pagan agenda proposed for a future Earth Charter, when in his opening address to the Rio Conference delegates he said, "It is the responsibility of each human being today to choose between the force of darkness and the force of light." [note: Alice Bailey, and Blavatsky before her, used these terms often. Their writings state that the 'force of darkness' are those who adhere to the 'out-dated' Judeo-Christian faith; those who continue along their 'separative' paths of the one true God. The 'force of light' (Lucifer), in there view, is the inclusive new age doctrine of a pagan pantheistic New World Religion. In the New Age of Aquarius there will be no room for the 'force of darkness' and 'separativeness'.] "We must therefore transform our attitudes and adopt a renewed respect for the SUPERIOR LAWS OF DIVINE NATURE," Strong finished with unanimous applause from the crowd.

Despite the disapointing setback of no official agreement toward a "peoples Earth Charter", Maurice Strong forged ahead, with Rockefeller backing, to form his Earth Council organization for the express purpose of helping governments implement UNCED's sustainable development which Agenda 21 had outlined. Agenda 21 was perhaps the biggest step taken to facilitate any future "enforcement" of a patently pagan Earth Charter. According to Strong "the Charter will stand on it's own. It will be in effect, to use an Anglo-Saxon term, the Magna Carta of the people around the Earth. But, it will also, we hope, lead to action by the governments through the United Nations."
http://www.conspiracyarchive.com/NewAge/Earth_Charter_Ark.htm

[ Bericht 28% gewijzigd door Ali_Kannibali op 17-08-2008 17:59:55 ]
pi_60903483
Ik heb er nog nooit eerder van gehoord en waarschijnlijk het merendeel van de bevolking ook niet, kan zijn dat het een kleine sekte is maar dat wilt niet zeggen dat heel de wereld het weet. Daarbij al die katholieken en protestanten die vast blijven houden aan hun geloof net zoals de moslims en bhoeddisten. Kortom: Een kleine geloofsgemeenschap die jij laat zien die niet te vergelijken is met de grootheid van het katholieke en protestante.

Het idee dat er een soort van balans blijft bestaan. Alsof de wereld ook vanzelf in balans blijft ondanks enkele verschuivingen.

Wederom alsof je aan het doem-denken bent een beetje en dat je het nu al ziet alsof het compleet uit de hand gelopen is terwijl de wereld in balans is voor zover je kunt spreken over balans in de wereld.
pi_60903555
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 17:49 schreef Topspin het volgende:
Ik heb er nog nooit eerder van gehoord en waarschijnlijk het merendeel van de bevolking ook niet, kan zijn dat het een kleine sekte is maar dat wilt niet zeggen dat heel de wereld het weet. Daarbij al die katholieken en protestanten die vast blijven houden aan hun geloof net zoals de moslims en bhoeddisten. Kortom: Een kleine geloofsgemeenschap die jij laat zien die niet te vergelijken is met de grootheid van het katholieke en protestante.
Het is ook niet de bedoeling dat je dit weet. Maar dit is wat er werkelijk gebeurt. Dit is waar onze leiders mee bezig zijn. Ook Beatrix, Balkenende, etcetera.
quote:
Het idee dat er een soort van balans blijft bestaan. Alsof de wereld ook vanzelf in balans blijft ondanks enkele verschuivingen.

Wederom alsof je aan het doem-denken bent een beetje en dat je het nu al ziet alsof het compleet uit de hand gelopen is terwijl de wereld in balans is voor zover je kunt spreken over balans in de wereld.
Nee het is geen doemdenken want ik geloof dat ik al weet hoe het af gaat lopen. Ik hoef me nergens druk om te maken.
pi_60903638
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 17:53 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Het is ook niet de bedoeling dat je dit weet. Maar dit is wat er werkelijk gebeurt. Dit is waar onze leiders mee bezig zijn. Ook Beatrix, Balkenende, etcetera.

Dacht toch echt dat onze Bea Protestant was

Lijkt me ook sterk dat al die leiders elkaar achterna lopen als blinde honden en dat ze niet vasthouden aan eigen principes, dat ze dus meedoen om mee te doen net zoals jongeren onderling roken om mee te doen, alsof Poetin dus net zoals Bush gaat doen en Bea als de prinses van Engeland en dat ze allemaal samen komen en dus een theekransje hebben ook waar ze bezig zijn met vrijmetselarij, dat het op kleine schaal kan voor komen geloof ik dan wel, maar zo massaal wereldwijd dus echt niet. Vaker in de politiek sowieso leiders die hun eigen weg gaan en niet de bende achterna lopen.
pi_60903692
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 17:57 schreef Topspin het volgende:

[..]

Dacht toch echt dat onze Bea Protestant was

Lijkt me ook sterk dat al die leiders elkaar achterna lopen als blinde honden en dat ze niet vasthouden aan eigen principes, dat ze dus meedoen om mee te doen net zoals jongeren onderling roken om mee te doen. Vaker in de politiek sowieso leiders die hun eigen weg gaan en niet de bende achterna lopen.
Geld en macht corrumpeert. En de leiders die er zijn, zitten er niet wegens hun principes, maar wegens hun gehoorzaamheid aan machten die groter zijn dan hen. Dan heb je nog verschijnselen als met de verkiezingen in de VS waarbij zowel Bush als Kerry lid waren van hetzelfde geheime genootschap, ik bedoel, hoe nep wil je het hebben.
pi_60903737
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 18:01 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Geld en macht corrumpeert. En de leiders die er zijn, zitten er niet wegens hun principes, maar wegens hun gehoorzaamheid aan machten die groter zijn dan hen.

Ik geloof er nogmaals niet in. Net zoals mensen zoals wij de macht niet altijd gehoorzamen zullen machtige mensen ook niet zomaar luisteren naar grotere machten dan henzelf maar eerder luisteren naar de bevolking waar ze machtig zijn. Dat ze dus eerder waarde hechten aan het land waar ze machtig zijn dan wereldwijde satanische zaken waar ze niet naar willen luisteren dus ook. Ook het idee dat onderdrukte machthebbers onderling gaan samenzweren om tegen die grotere machten te vechten eventueel met behulp van nog kleinere machten en daarbij de bevolking inschakelen ook.

Maar ik weet het ook niet. Ik ben niet zo in conspiracy actief ook

Vraag me dan ook af hoe groot een macht kan worden ook als het gaat over macht boven de grote politieke leiders. En dan is de macht boven politieke leiders ook iets dat uitgevoerd wordt door mensen van vlees en bloed. Maar goed, zometeen tijd om lekker te eten ook

Zomaar als ongein tussendoor. Zak Mc Kracken is een leuk spel ook vol samenzweringen samen gesteld Tis uit de tijd van het commodore 64 tijdperk en ik denk dat ik dat spel zometeen eens ga spelen weer
pi_60904163
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 18:03 schreef Topspin het volgende:

[..]

Ik geloof er nogmaals niet in. Net zoals mensen zoals wij de macht niet altijd gehoorzamen zullen machtige mensen ook niet zomaar luisteren naar grotere machten dan henzelf maar eerder luisteren naar de bevolking waar ze machtig zijn.
Volgens de boekjes dient het zo te gaan ja. Maar wat hebben we nou werkelijk te zeggen? Zie ook de EU grondwet, hoe dat uiteindelijk op de één of andere manier toch wel doorgedrukt gaat worden. Macht van het volk is een illusie, bedoeld om het volk tam te houden. Daarbij zit de propaganda voor deze beweging zo ingenieus in elkaar, dat het echt lijkt op een plan om de wereld te redden.
quote:
Dat ze dus eerder waarde hechten aan het land waar ze machtig zijn dan wereldwijde satanische zaken waar ze niet naar willen luisteren dus ook. Ook het idee dat onderdrukte machthebbers onderling gaan samenzweren om tegen die grotere machten te vechten eventueel met behulp van nog kleinere machten en daarbij de bevolking inschakelen ook.
Voor het gros is het ook helemaal niet duidelijk dat het om satanische zaken gaat. Die lachen er net zo hard om als jullie.
quote:
Maar ik weet het ook niet. Ik ben niet zo in conspiracy actief ook
Dan kan er nog een wereld voor je open gaan.
quote:
Vraag me dan ook af hoe groot een macht kan worden ook als het gaat over macht boven de grote politieke leiders. En dan is de macht boven politieke leiders ook iets dat uitgevoerd wordt door mensen van vlees en bloed. Maar goed, zometeen tijd om lekker te eten ook

Zomaar als ongein tussendoor. Zak Mc Kracken is een leuk spel ook vol samenzweringen samen gesteld Tis uit de tijd van het commodore 64 tijdperk en ik denk dat ik dat spel zometeen eens ga spelen weer
Ken m niet.
pi_60905161
Zak mc Kraken is humor! Voor ik het door had waar je die kazoo voor nodig had zeg!

Ali, als wat je zegt over die Robert Muller, dan is dat natuurlijk wel ernstig. Heb je bewijzen voor dat de oude naam van die Lucius Trust inderdaad zo was en dat het inderdaad betrekking op de duivel heeft?

Ik blijf echter niet geloven in dat de VN straks 90% van de wereldbevolking zou gaan uitroeien. Verder geloof ik nog steeds niet in de duivel.
Misschien is er wel een strijd geweest tussen 2 godheden en wordt de winnaar nu afgeschilderd als de Christelijke God en is de verliezer nu de duivel, of misschien was er geeneens een duivel maar hebben ze dus al die mythologische godheden nu als duivel afgechilderd (i.v.m. het uiterlijk; bokkepoten en hoorns enzo), zodat aanhangers van de oude religies nu gedemoniseerd werden; op deze manier heeft de Christelijke God de oude goden verslagen: hun volgelingen werden gewoon verdrongen en vermoord! Zo heeft "God" van......"Lucifer"....."gewonnen".

Ik zie het allemaal als een smerig machtsspelletje van meedere kanten. De Christelijke God is een relatief nieuwe God, tenzij je Hem als de Oerbron ziet.

Entiteiten als Cerunnos zijn gewoon veel ouder dan het Christelijk geloof.

Zoals gezegd heeft het Christelijk geloof deze oude goden gewoon gedemoniseerd en heeft dit allemaal niets te maken met dat onze harten zwart zijn omdat deze godheid Adam en Eva verleid zou hebben om een appel te eten, en deze godheid heeft ZEKER geen macht over de VN.

Dat sommige werknemers daar er vreemde geloofsovertuigingen op nahouden heeft niets met het agenda van de VN zelf te maken.
pi_60905230
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 18:01 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Geld en macht corrumpeert. En de leiders die er zijn, zitten er niet wegens hun principes, maar wegens hun gehoorzaamheid aan machten die groter zijn dan hen. Dan heb je nog verschijnselen als met de verkiezingen in de VS waarbij zowel Bush als Kerry lid waren van hetzelfde geheime genootschap, ik bedoel, hoe nep wil je het hebben.
Daar ben ik het helemaal mee eens.
En de meeste mensen hebben het niet in de gaten of willen het niet geloven omdat het zo absurt is dat het ongeloofwaardig is.
Maar ik vreet nog liever al mijn schoenen op dan dat ik toelaat dat dat beeld mij zoveel angst inboezemd dat ik mijn ego ervoor zal opgeven.
Om maar deels te antwoorden op jouw eerdere antwoord aan mij: idd is juist het loslaten van je ego een enorm groot gevaar. Men zegt dat dat verlichting is, maar het is tevens imo de ontkenning van wat je in dit materiele lichaam op deze materiele aarde doet. Het is een noodzakelijke laag van bewustzijn die je in dit leven nodig hebt.
Dat wil echter neit zeggen dat je niet kunt helicopteren en het overzicht kunt zien zonder die lijn los te laten.
En het wil ook niet zeggen dat dat moet onder invloed. Bewustzijn is stuurbaar.
Imo is dat wat voor mij inspiratie is en wat trouwens vaak gebeurt als ik bezig ben met intensief fysieke taken die veel concentratie behoeven van mijn lichaam. Juist geen leeg maken van het hoofd door meditatie, maar het öpenstaan" voor het op zijn plaats vallen van puzzelstukjes.

Om even terug te komen op bewezen zaken die anderen dan onmiddelijk tot onwaarheden maken. Ben ik het niet helemaal me eens om de volgende rede:
Vaak trekt met conclusies op basis van reeds bekende feiten. Dat er factoren kunnen zijn die men niet kent die naar voren kunnen komen en dat hele beeld omver kunnen werpen telt men in het gewone denken vaak niet mee. Tot zover ben jij het met me eens en jij zegt: de waarheid verandert op het moment dat de volgende factor bekend is en al het vorige is daarmee gelijk onwaarheid.
Nou... niet helemaal.

Nu ga ik de bijbel als voorbeeld nemen met al die metaforen en symboliek. Het is niet zo dat dat allemaal niet waar is. Sommige zaken zijn metaforen en andere dingen slechts symbolisch of uitingen van een tijdsgest. Meestal zaken die je in metaforische zin nog steeds kunt toepassen.
Maar..... er ontbreken factoren. Deze bijbel is samengesteld op grond van politieke belangen. Er missen bewust ingredienten die het hele beeld zouden kunnen veranderen. Dat wil niet zeggen dat wat er nu ligt geen waarheden bevat, maar wel dat het best weleens niet DE waarheid als geheel zou kunnen zijn.
Dat er dus puzzelstukjes zijn die kloppen in het geheel, maar dat het toch echt niet het geheel IS.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_60905683
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 19:17 schreef ToT het volgende:
Zak mc Kraken is humor! Voor ik het door had waar je die kazoo voor nodig had zeg!

Dat die aliens bezig zijn om de mensheid dom te houden met een machine ook

En nog meer zaken dat je een zwerver met fles whisky een boek geeft dat "true enlightment" heet, die zwerver vervolgens lezen van het boek en vervolgens krijg je een fles whisky omdat die zwerver genezen is van alcoholisme. Jezelf in een dolfijn plaatsen met behulp van edelstenen en Elvis die als Alien wordt gezien.

Hoe evil dat spel ook wel niet is

And the alien mindbenders

Bovenstaande picture lijkt te zijn van een nieuwere versie want die van mij is echt ouderwets in graphics....bovenstaande dus ook de held Zak die een tegen-actie doet samen met vriendin Annie

[ Bericht 8% gewijzigd door Topspin op 17-08-2008 20:06:10 ]
pi_60905991
Dat overheden er een geheime agenda op nahouden boeit me dus ook nogmaals niet, ze doen maar wat ze niet laten kunnen ook. Heb geen zin om me onnodig druk te maken als ze toch doen wat ze willen doen. Zodra er een opstand ontstaat van burgers die mensen zoeken om een donatie te doen zal ik best 20 euro doneren eens in de zoveel tijd. Tot de tijd dat de burgers niets ondernemen vind ik het vrij onnodig om me bezig te houden ermee. Kan dan als hobby alles gaan uitspitten maar daar maak ik het mezelf ook alleen maar onnodig moeilijk mee.

Dan liever een game spelen, film kijken of muziek luisteren en dingen doen buiten de deur. Onnodig energie verspillen zo zie ik het vaak als je als "onderdanige" burger alles aan het uitspitten bent zonder actief iets te ondernemen om de heersende macht omver te stoten.

Ga dan jezelf organiseren met nog meer van die mensen om zodoende proberen massaal onder de aandacht te komen want aandacht op internet krijgen is ook vrij beperkt.

Tis dan niet naief omdat ik best wil geloven in geheime agenda's maar ik net zoals velen kunnen er niets tegen doen dus waarom tijd en moeite erin steken als het toch gaat zoals het gaat? Zelfs al wil je heel graag dat het anders zou gaan, dan nog sta je machteloos tenzij je iets gaat ondernemen dat zoden aan de dijk kan zetten. Aan de zijlijn zaken opzoeken op internet en in de bibliotheek is niet echt structureel actie ondernemen dus ook.

Daarbij merk ik er vrij weinig van ook, kan zijn omdat het geheim is maar beslissingen die genomen worden heb ik ook vrij weinig last van op dit moment. Dus sowieso zie ik de noodzaak niet in om me druk te gaan lopen maken.

Komt dan over dat erover schrijven op internet puur gebaseerd is uit interesse en soms uit "angst", wat leuk kan zijn maar je hebt er vrij weinig aan denk ik. Je brengt het onder de aandacht maar het is nogmaals beperkt.

Topic blijft dan leuk om af en toe eens occulte zaken aan te kaarten En dan te volgen hoe de discussie verder gaat zonder al te serieus op te vatten.

[ Bericht 14% gewijzigd door Topspin op 17-08-2008 20:11:36 ]
pi_60906292
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 19:17 schreef ToT het volgende:

Ali, als wat je zegt over die Robert Muller, dan is dat natuurlijk wel ernstig. Heb je bewijzen voor dat de oude naam van die Lucius Trust inderdaad zo was en dat het inderdaad betrekking op de duivel heeft?
Er zijn veel bronnen, dit is de meest betrouwbare die ik heb kunnen vinden aangezien het om een new age site gaat:
quote:
Lucis Trust: New Age Dictionary on Lucis Trust

Lucis Trust

Originally incorporated as the Lucifer Publishing Company, the Lucis Trust oversees the Lucis Publishing Company, World Goodwill, and Arcane School. Lucis Trust owns all the copyrights of the Alice Bailey books. Magic Circle Ring drawn by occultists to protect them from the spirits and demons they call up by incantations and rituals.
(See also: Lucis Trust , New Age, Body mind and Soul)
Deze site promoot dat 'oneness' principe wat jij al aanhaalde en wat nieuw zou zijn binnen Reiki.
quote:
The Global Oneness Commitment

The Global Oneness Commitment is an eight-year project with the goal of uniting people around the globe to mutual actions in order to not only save what we have, but to transform the planet thru an increase in spiritual awareness - a new consciousness creating a joyful home for all its inhabitants and sincere respect for all forms of life. The project is synchronised with the twin Venus Transits of 2004 and 2012. It starts with the first Venus transit of June 8th 2004 and ends with the second Transit June 6th 2012. The eight-year project is initiated by the Global Oneness Foundation based in Stockholm, Sweden, in association with the Times Foundation based in Delhi, India. » Read more

Sneak-Peek of Global Oneness Community
Hi friend! The Global Oneness Community, the place for information and sharing about Oneness is not really launched yet (you will see there is still some clean up to do) ...but it is now open for a sneak-peek! And if you wish - please register and become one of the very first members to do so! Jonas
http://www.experiencefestival.com/

'Oneness' slaat op de wereldeenheid die Satan vanaf het begin al wilde. Alleen als de wereld verenigd is in 1 systeem kan hij over allemaal supreme heersen. Dit probeerde hij al in Babylon en het bouwen van de toren van babel is daar een symbool van. God greep echter in door de talen te verwarren.

1 En de ganse aarde was van enerlei spraak en enerlei woorden.
2 Maar het geschiedde, als zij tegen het oosten togen, dat zij een laagte vonden in het land Sinear; en zij woonden aldaar.
3 En zij zeiden een ieder tot zijn naaste: Kom aan, laat ons tichelen strijken, en wel doorbranden! En de tichel was hun voor steen, en het lijm was hun voor leem.
4 En zij zeiden: Kom aan, laat ons voor ons een stad bouwen, en een toren, welks opperste in den hemel zij, en laat ons een naam voor ons maken, opdat wij niet misschien over de ganse aarde verstrooid worden!
5 Toen kwam de HEERE neder, om te bezien de stad en den toren, die de kinderen der mensen bouwden.
6 En de HEERE zeide: Ziet, zij zijn enerlei volk, en hebben allen enerlei spraak; en dit is het, dat zij beginnen te maken; maar nu, zoude hun niet afgesneden worden al wat zij bedacht hebben te maken?
7 Kom aan, laat Ons nedervaren, en laat Ons hun spraak aldaar verwarren, opdat iegelijk de spraak zijns naasten niet hore.
8 Alzo verstrooide hen de HEERE van daar over de ganse aarde; en zij hielden op de stad te bouwen.
9 Daarom noemde men haar naam Babel; want aldaar verwarde de HEERE de spraak der ganse aarde, en van daar verstrooide hen de HEERE over de ganse aarde.

Het is niet verwonderlijk dat de Europese Unie een poster verspreidde met de toren van babel om de unie te promoten:

Met de satanische pentagrammen.

Het Europese Parlementsgebouw is ook gemodelleerd naar de onafgemaakte toren van babylon die Breughel heeft geschilderd:

Een journalist uit Straatsburg vroeg aan een EU volksvertegenwoordiger: "Waarom is het gebouw van het Europese Parlement een replica van de Toren van Babel?" Zijn reactie: "Waar zij 3000 jaar geleden faalden, dat wil Europa nu afmaken."

2 En hij riep krachtelijk met een grote stem, zeggende: Zij is gevallen, zij is gevallen, het grote Babylon, en is geworden een woonstede der duivelen, en een bewaarplaats van alle onreine geesten, en een bewaarplaats van alle onrein en hatelijk gevogelte;
3 Dewijl uit den wijn des toorns harer hoererij alle volken gedronken hebben, en de koningen der aarde met haar gehoereerd hebben, en de kooplieden der aarde rijk zijn geworden uit de kracht harer weelde.

New age = de oud babylonische occulte religie. En zo valt alles beetje bij beetje op zijn plaats, politiek, spiritueel, economisch wordt er gebouwd aan een nieuw babylon door Luciferianen, exact zoals de bijbel zegt.

Dit principe van eenheid zit ook die verworven in het Luciferische wereldbeeld van 'alles is 1 bewustzijn, we zijn allen 1'. Als je als collectief gelooft dat je onderdeel bent van het zelfde, verlies je ook je individualisme en dien je je ook te conformeren aan het collectief. Als je door middel van bewustzijnsveranderende ervaringen dat idee werkelijk in kan planten bij mensen zodat ze werkelijk ervaren en geloven dat ze 1 zijn (wat dus een psychotisch waanbeeld is) en hebben ervaren dat ze hun ego verliezen, is het helemaal extreem makkelijk om mensen te contoleren als een kudde schapen die niet eens meer beseffen dat ze individuen zijn geschapen met vrije wil en keuze, maar slechts naar de grote avatar van god dienten te luisteren, de kosmische christus, Satan zelf. Iedereen die deel zal nemen aan de New World Order dient een Luciferische initiatie te onderaan, ik denk dat dit zo'n bewustzijnsverandering zal zijn.

Natuurlijk brengen theosofen, occultisten etc. Lucifer niet in verband met de duivel zoals in de bijbel. Zij geloven juist dat Jehovah de duivel is en Lucifer de heilige geest, liefde, god, de zoon van god, de leven-gevende slang etc. Zij draaien de bijbel dus volledig om, zoals Satan van het begin af aan al deed door God als een leugenaar af te schilderen. Ik kan daarvoor wel wat masonieke en theosofische boeken citeren van Blavatsky en anderen.

'What is more absurd and more impious that to attribute the name of Lucifer to the devil, that is, to personified evil. The intellectual Lucifer is the spirit of intelligence and love; it is the paraclete [an advocate]; it is the holy spirit, where the physical Lucifer is the great angel of universal magnetism.

Eliphas Levi: the mysteries of the magie, a digest of the writings of Eliphas Levi.

The devil is now called darkness by the church, whereas, in the bible he is called the 'son of God' (see Job), the bright star of the early morning, Lucifer (see Isaiah). There is a whole philosophy of dogmatic craft in the reason why the first Archangel, who sprang from the depths of chaos, was called Lux (Lucifer), the 'Luminous son of the Morning', or man-vantaric dawn. He was transformed by the church into Lucifer or Satan, because he is higher and older than Jehovah, and had to be sacrificed to the new dogma.

Blavatsky, geheime leer p71.

Jehovah - esoterically (as Elohim) - is also the serpent or dragon that tempted Eve, and the 'dragon' is an old glyph for 'astral light' (primordial principle which is the wisdom of Chaos.

p73

In volume 2 of Isis (p183 et seq.) the philosophical systems of the Gnostics and the primitive Jewish Christians, the Nazarenes and the Ebionites, are fully considered. They show the views held in those days - outside Jehovah. He was identified by all the Gnostics with the evil, rather than with the good principle. For them, he was Ilda Baoth, the 'son of darkness'.

Etc.

Het theosofisch genootschap is samen met de vrijmetselarij zo'n beetje verantwoordelijk voor de opkomst van de new age beweging in de 19e eeuw. Vele kleinere organisaties zijn daaruit voortgekomen, zoals Findhorn, welke dus actief werken aan het verspreiden van new age waarden, normen, gebruiken, doctrines etc., om de westerse mindset voor te bereiden op de 'new age', de new world order, welke het herleefde Babylon is, zoals de bijbel zegt wat aan de eindtijd zal gebeuren, vlak voor de komst van Christus.

Een bekende vrijmetselaar Arthur Edward Waite schrijft in A new encyclopedia of Freemasonry of Cognate Instituted Mysteries:

As regards Masonry, Babel of course represented a masonic enterprise and early expositors reaped full benefit from the fact. They remembered that the people who were of 'one language and one speech' journeyed from the East to the West, like those who have tried and proved as master masons. When they reached an abiding-place in the land of Shinar, it is affirmed that they dwelt therein as Noachidae, being the frist characteristic name of masons. It was here that they built their High Tower of Confusion.... Out of evil comes good, however, and the confusion of tongues gave rise to 'the ancient practice of masons conversing without the use of speech' (i.e. de symbolen!).

De new world order is niets anders een oud heidens ideaal van het verenigen van de wereld onder 1 macht, Lucifer, Satan, wat je terugvindt in de filosofieën van de occulte geheime genootschappen. Die zijn ondertussen overal in controle en het Vaticaan staat aan de top van de pyramide als de ultieme hoer, de ultieme afvallige kerk die de hele wereld misleidt en al die genootschappen onder haar controle heeft. De paus is de tegenwoordige hogepriester van de zonnegod. De zonnegod ís Lucifer.

Dat rare kruis wat hij draagt is een gebogen of gebroken kruis met een vervormde Christus erop. In de middeleeuwen werd dat door heksen etc. gebruikt.

Het omgekeerde kruis is een satanisch symbool.

Oorspronklijke magazine van de vrijmetselarij:

quote:
Ik blijf echter niet geloven in dat de VN straks 90% van de wereldbevolking zou gaan uitroeien. Verder geloof ik nog steeds niet in de duivel.
Dat komt nog wel.
quote:
Misschien is er wel een strijd geweest tussen 2 godheden en wordt de winnaar nu afgeschilderd als de Christelijke God en is de verliezer nu de duivel, of misschien was er geeneens een duivel maar hebben ze dus al die mythologische godheden nu als duivel afgechilderd (i.v.m. het uiterlijk; bokkepoten en hoorns enzo), zodat aanhangers van de oude religies nu gedemoniseerd werden; op deze manier heeft de Christelijke God de oude goden verslagen: hun volgelingen werden gewoon verdrongen en vermoord! Zo heeft "God" van......"Lucifer"....."gewonnen".
Is een theorie, maar wat ik heb gevonden ondersteunt hem niet. Als de bijbel dit allemaal écht accuraat voorspeld heeft, moet de het wel zijn wat het zegt te zijn, het woord van God. Elke andere verklaring lijkt me onzinnig.
quote:
Ik zie het allemaal als een smerig machtsspelletje van meedere kanten. De Christelijke God is een relatief nieuwe God, tenzij je Hem als de Oerbron ziet.
Dat denk je maar.
quote:
Entiteiten als Cerunnos zijn gewoon veel ouder dan het Christelijk geloof.
[ afbeelding ]
Zoals gezegd heeft het Christelijk geloof deze oude goden gewoon gedemoniseerd en heeft dit allemaal niets te maken met dat onze harten zwart zijn omdat deze godheid Adam en Eva verleid zou hebben om een appel te eten, en deze godheid heeft ZEKER geen macht over de VN.

Dat sommige werknemers daar er vreemde geloofsovertuigingen op nahouden heeft niets met het agenda van de VN zelf te maken.
We zijn nog niet zo ver. Ik heb Agenda 21 nog niet aan bod laten komen, de agenda waarin al deze filosofieën verwerkt zijn en globaal geïmplementeerd mee worden:
quote:
Agenda 21 is a comprehensive plan of action to be taken globally, nationally and locally by organizations of the United Nations System, Governments, and Major Groups in every area in which human impacts on the environment.
Agenda 21, the Rio Declaration on Environment and Development, and the Statement of principles for the Sustainable Management of Forests were adopted by more than 178 Governments at the United Nations Conference on Environment and Development (UNCED) held in Rio de Janerio, Brazil, 3 to 14 June 1992.

The Commission on Sustainable Development (CSD) was created in December 1992 to ensure effective follow-up of UNCED, to monitor and report on implementation of the agreements at the local, national, regional and international levels. It was agreed that a five year review of Earth Summit progress would be made in 1997 by the United Nations General Assembly meeting in special session.

The full implementation of Agenda 21, the Programme for Further Implementation of Agenda 21 and the Commitments to the Rio principles, were strongly reaffirmed at the World Summit on Sustainable Development (WSSD) held in Johannesburg, South Africa from 26 August to 4 September 2002.
http://www.un.org/esa/sustdev/documents/agenda21/index.htm

[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_Kannibali op 17-08-2008 20:46:18 ]
pi_60906564
Heb ff een OP in elkaar gezet met verdere uitleg over het topic, wat vinden jullie ervan en eventueel aanmerkingen wat er nog meer ingezet kan worden ook Of juist weggelaten.
pi_60906683
Ik voel me vereerd hoor

Ik vind het plaatje wel uber trouwens.
pi_60906739
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 20:26 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik voel me vereerd hoor

Ik vind het plaatje wel uber trouwens.
You're welcome

Geen verdere aanvullingen die je wilt zien in de OP Misschien dit plaatje in de OP ook als standaard of niet? Voor alle mensen die zullen branden in de hel volgens jou maar eerst een engel van Jezus waren in alle goede hoedanigheid.

Mocht het topic nog doorgaan tot deel 666 dan kunnen we deze OP verder gebruiken standaard mocht er in dit topic een OP uitrollen die voor iedere huidige en nieuwe user duidelijk is zonder meteen met de deur in huis te vallen met alleen een afbeelding ook

Afbeelding zou dan wel ieder deel veranderd kunnen worden maar de begeleidende tekst dus bedoel ik.

Bezigheidstherapie Doorgaan tot deel 666 in geval van gebrek aan zinnige tijdsbesteding Zonder dit topic meteen als compleet onzining te zien ook

[ Bericht 2% gewijzigd door Topspin op 17-08-2008 20:34:12 ]
pi_60906904
Als jullie naar mij luisteren en lezen wat ik plaats zal niemand branden in de hel. Maar dan moet je wel even je oogkleppen afzetten, je geest wagenwijd openzetten (zonder drugs, rituelen of meditatie, maar gewoon je verstand gebruiken) en actief aan de gang gaan.
pi_60906960
"He was transformed by the church into Lucifer or Satan, because he is higher and older than Jehovah, and had to be sacrificed to the new dogma."

Dat is precies wat ik net zelf ook al zei. Die "Lucifer" is dus werkelijk de Oerbron en de Christelijke God is dus de nieuwe macht. De Oerbron hoeft niet aanbeden te worden dus zie ik niet echt in waarom ik mjin leven zou moeten veranderen.

Die Agenda 21 ziet er wel zorgwekkend uit als je het combineert met de dingen die e al eerder hebt aangegeven, maar ik neem aan dat de inhoud ervan wel openbaar te vinden is? Ik zal die linkjes op die pagina binnenkort eens verder napluizen, maar ik lees bij 1 ervan al geruststellende dingen als: "Human beings are at the centre of concerns for sustainable development.
They are entitled to a healthy and productive life in harmony with nature."

Ik zie niet in hoe dit allemaal tot de Eindtijd of tussen een gevecht tussen God en de duivel zou kunnen leiden.

Ik denk echt dat die "satan" gewoon een verzamelnaam van het Christendom is van alles wat zij verwerpen: HUN weg is de enige weg en de rest is allemaal evil!
pi_60906979
Zal het nog toevoegen straks

" Stel je open voor de visie van Ali en andere Christenen om je ziel te redden voor het vagevuur en je zult je hiernamaals veilig stellen voor alle ellende tot in de eeuwigheid".

Hoe noemde jij jezelf ook alweer ? Iets met ZDA of iets dergelijks? Er was een bepaalde naam hoe jij bezig bent om je tot uitdrukking te brengen ook wat ik meegekregen heb in het topic hier.
pi_60907134
Ali is een ZevenDagsAdventist.
pi_60907175
Okey, dan voeg ik dat nog ff toe in de OP en dan moet ie klaar zijn
pi_60907211
Trouwens het zou wel de ultieme cover-up zijn als die grijze geitenwollensok Balkenende een satanist zou zijn i.p.v. de conservatieve Christen die hij nu lijkt te zijn!
pi_60907258

Inderdaad
pi_60907293
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 20:37 schreef ToT het volgende:
"He was transformed by the church into Lucifer or Satan, because he is higher and older than Jehovah, and had to be sacrificed to the new dogma."

Dat is precies wat ik net zelf ook al zei. Die "Lucifer" is dus werkelijk de Oerbron en de Christelijke God is dus de nieuwe macht. De Oerbron hoeft niet aanbeden te worden dus zie ik niet echt in waarom ik mjin leven zou moeten veranderen.
Dat geldt dus alleen als wat Blavatsky zegt waar is. Maar wat nou als die bijbelprofeties kloppen? Dat alles wat nu gebeurt al lang geleden voorspeld is? Zou dat je kijk op de zaak veranderen?
quote:
Die Agenda 21 ziet er wel zorgwekkend uit als je het combineert met de dingen die e al eerder hebt aangegeven, maar ik neem aan dat de inhoud ervan wel openbaar te vinden is? Ik zal die linkjes op die pagina binnenkort eens verder napluizen, maar ik lees bij 1 ervan al geruststellende dingen als: "Human beings are at the centre of concerns for sustainable development.They are entitled to a healthy and productive life in harmony with nature."
Ja, ze zullen er niet bij zetten 'dit is een plan om de wereldpopulatie te decimeren en al je vrijheden af te nemen'. Er wordt gigantisch veel tijd en geld gestoken in het vinden van de juiste propagandatermen. Komop man, jij hebt toch ook geschiedenis gehad, je weet toch hoe dat tijdens de 2e wereldoorlog in Rusland en Duitsland ook ging. In de VS is men dit al aan het implementeren en worden de implicaties ook steeds duidelijker.

Als je meer over Agenda 21 wil weten moet je dit maar kijken, dat zijn allemaal mannen met verstand van zaken, ook over de global warming hoax trouwens:

http://video.google.com/videoplay?docid=-8137185398743302029
http://video.google.com/videoplay?docid=8903112019958738510&hl=nl
quote:
Ik zie niet in hoe dit allemaal tot de Eindtijd of tussen een gevecht tussen God en de duivel zou kunnen leiden.

Ik denk echt dat die "satan" gewoon een verzamelnaam van het Christendom is van alles wat zij verwerpen: HUN weg is de enige weg en de rest is allemaal evil!
Je moet niet zo snel gaan denken zei ik toch, je moet eerst nog lezen en luisteren. Dit is nog steeds maar een topje van de ijsberg.
pi_60907364
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 20:37 schreef Topspin het volgende:
Zal het nog toevoegen straks

" Stel je open voor de visie van Ali en andere Christenen om je ziel te redden voor het vagevuur en je zult je hiernamaals veilig stellen voor alle ellende tot in de eeuwigheid".

Hoe noemde jij jezelf ook alweer ? Iets met ZDA of iets dergelijks? Er was een bepaalde naam hoe jij bezig bent om je tot uitdrukking te brengen ook wat ik meegekregen heb in het topic hier.
Zevende dags adventisme heet het.
pi_60907472
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 20:47 schreef ToT het volgende:
Trouwens het zou wel de ultieme cover-up zijn als die grijze geitenwollensok Balkenende een satanist zou zijn i.p.v. de conservatieve Christen die hij nu lijkt te zijn!
Ik heb hem luidkeels horen vloeken dus dat zou best kunnen
pi_60907480
Tja ik denk niet dat het je bekeren tot het ZDA ons zou redden van de plannen van de VN.
pi_60907506
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 20:59 schreef Rimpelhond het volgende:

[..]

Ik heb hem luidkeels horen vloeken dus dat zou best kunnen
pi_60907515
Nee, maar als Jezus Christus terugkomt om zijn volk op te halen en je hoort daarbij, ga je ten minste niet dood.
pi_60907523
OP is ondertussen helemaal aangepast, hopelijk enigszins okey anders de laatste OP

Laten we samen energie sturen naar onze Balkenende en Bea zodat ze Nederland gaan redden
pi_60907533
Jezus houdt van mij zei hij pas geleden nog in een hyper-dimensional press conference. Jezus houdt van iedereen en zal iedereen redden zelfs al kost het zijn leven vertelde hij tegen al die aardse en buitenaardse journalisten.

Hij was ook overtuigd van zijn zaak ook. Hij had duidelijk een doel voor ogen.
pi_60907554
Ik vind hem mooi, maar verander dat je je door mij moet laten redden in Jezus Christus ajb. Ik red helemaal niemand namelijk.
pi_60907560
JA IK GELOOF!!!!!!!
pi_60907567
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 21:04 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik vind hem mooi, maar verander dat je je door mij moet laten redden in Jezus Christus ajb. Ik red helemaal niemand namelijk.
Ik zal je naam weghalen uit de OP

Of bedoel je dat niet?
pi_60907581
Nee verander 'laat je verlossen door de zevendedagsadventisten' in laat je verloosen door Jezus Christus.
pi_60907582
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 21:02 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Nee, maar als Jezus Christus terugkomt om zijn volk op te halen en je hoort daarbij, ga je ten minste niet dood.
Lastig; toen ik me laatst met een Reiki behandeling op Jezus afstemde, stroomde het gewoon lekker! Mijn focus lag helemaal bij Jezus.

Hmmm de Oerbron zal zichzelf nooit manifesteren als een godheid van vlees en bloed, dus als Jezus het op zou nemen tegen Tegenstander "X", dan denk ik wel dat ik me achter Jezus zou scharen, maar ik heb niet de indruk dat Jezus van mij verlangt om me om elk wissewasje bij Hem te gaan verantwoorden.
pi_60907592
Ik geloof niet dat dat de echte Jezus was.
pi_60907623
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 21:05 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Nee verander 'laat je verlossen door de zevendedagsadventisten' in laat je verloosen door Jezus Christus.
Zal ik doen.

Hoe maak je dan overigens een site aan op internet waar de volgende topic starter door middel van copy paste de huidige OP in deze topic zomaar kan copy pasten zonder alle delen opnieuw te moeten opzoeken?
pi_60907654
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 21:05 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Te breed, want jij zegt dat de andere Christenen het niet bij het juiste pad hebben; straks duikt iedereen massaal de Katholieke Kerk in!
pi_60907685
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 21:06 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik geloof niet dat dat de echte Jezus was.
Best lastig zeg, al die nepperds waarmee een mens in contact kan komen!
pi_60907708
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 21:07 schreef Topspin het volgende:

[..]

Zal ik doen.

Hoe maak je dan overigens een site aan op internet waar de volgende topic starter door middel van copy paste de huidige OP in deze topic zomaar kan copy pasten zonder alle delen opnieuw te moeten opzoeken?
Geen flauw idee, sorry.
pi_60907709
hoeft niet eens Christelijk te zijn...
als het alleen om jezus Christus gaat... die is wel in mijn leven.

Toppie.. dan zou ik al gered zijn.
pi_60907726
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 21:10 schreef ToT het volgende:

[..]

Best lastig zeg, al die nepperds waarmee een mens in contact kan komen!
Met de bescherming van God hoef je niet bang te zijn voor infiltratie van misleidende geesten.
pi_60907747
Haal die smilie dan weg joh topspin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')