Daar kan ik ook niets aan doen, maar jij ook nietquote:Op zondag 17 augustus 2008 12:27 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Pi is vet
Maar met die beschrijving die jij ervan geeft kan ik het niet helemaal eens zijn.
Ik heb toevallig vorige week "de bijbelcode" van Michael Drosnin op m'n verjaardag gekregen. Je kunt em nu bij de Slechte kopen voor een tientje oid. Het is best een curieus boek, maar vrij matig geschreven ( het herhaalt een heleboel ) en het legt niet echt uit wat nou de exacte methode is.quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:06 schreef Topspin het volgende:
Weet jij ook wat af van de bijbelcode Ali? Heb ooit een boek geleend in de bibliotheek waar allerlei verborgen zaken instonden en toen zat er een bepaalde code in. Weet niet meer precies hoe het zat en welke conclusies getrokken werden eruit maar volgens mij waren het allemaal cijfers die erin stonden.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:30 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik heb toevallig vorige week "de bijbelcode" van Michael Drosnin op m'n verjaardag gekregen. Je kunt em nu bij de Slechte kopen voor een tientje oid. Het is best een curieus boek, maar vrij matig geschreven ( het herhaalt een heleboel ) en het legt niet echt uit wat nou de exacte methode is.
Wat ze doen, is bepaalde intervallen herhalen in de bijbel en dan kijken wat voor matrix je aan Hebreeuwse letters krijgt. Vervolgens gaan ze dan zoeken naar woorden die mekaar kruisen. Daar zitten vrij aparte resultaten in. Maar het Hebreeuws werkt niet met klinkers, namen zijn vaak werkwoorden, en het Hebreeuws werkt met een wortelsysteem. Een dergelijke taalconstructie is denk ik heel gevoelig voor dergelijke cryptografie, en levert al snel toevallige resultaten op. Er wordt ook niet uitgelegd waarom een bepaald interval een bepaalde voorspelling zou geven.
O.a. Eliyahu Rips, een wiskundige die zich met groepentheorie bezighoudt, heeft in 1994 een artikel hierover naar Statistical Science gestuurd, en het is door de peer-review gekomen. Brendan McKay, ook een wiskundige, is een notoir criticus op deze theorie.
Al met al een interessant idee
Doet me een beetje denken aan dat programma op discovery channel dat gaat over toevalligheden en cijfers. Weet de naam van het programma niet en heb het pas een paar keer gezien maar ook daar zie je in de intro overal cijfers naar voren komen op straat. Reclame-borden, verkeersborden, kentekens, lottoformulieren en nog meer zaken waar cijfers in voor komen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:24 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ja, het komt er kort gezegd op neer:
Als je gefascineert bent door een of ander getal dan ga je dat overal terug "zien".
VB: als je het getal 7 neemt:
7 "vul in" eenheden van je huis naar de winkel, uhm 7 dagen in de week enzz...
Het komt er op neer dat je gestoord/waanzinnig kan worden, wel een goede film vond ik zelf:
Plot:
A paranoid mathematician searches for a key number that will unlock the universal patterns found in nature
http://www.imdb.com/title/tt0138704/
[..]
![]()
![]()
Wat dacht je van die attractie in disney land parijs waar je zo'n 3D bril moest opzetten en waar een heks met ijzeren stangen aan haar vingers richting je gezicht kwam alsof ze je gezicht kon open rijten. Een vliegende roze olifant die door de zaal vloog alsof hij echt aanwezig wasquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:30 schreef neo567 het volgende:
[..]
Tis eigenlijk goochelen, net niet duivels
Een machine die in een paar seconde de "virtuele" wereld/toverbal afstruint:
Elke voldoende ver geavanceerde technologie is niet meer te onderscheiden van magie
![]()
Of een tv van phillips die de beelden zo realistisch weergeeft dat je echt in je broek pist!quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:56 schreef Topspin het volgende:
[..]
Wat dacht je van die attractie in disney land parijs waar je zo'n 3D bril moest opzetten en waar een heks met ijzeren stangen aan haar vingers richting je gezicht kwam alsof ze je gezicht kon open rijten. Een vliegende roze olifant die door de zaal vloog alsof hij echt aanwezig wasIn de zaal zacht je daar iedereen grijpen naar die roze olifant omdat mensen gefopt werden de hele tijd.
Volgens mij is die attractie ondertussen vervangen door iets anders. Ook een attractie van Star Wars waar je in een cabine moest gaan zitten met snelle beelden waar je in meegesleurd werd alsof je echt in zo'n ruimteschip zat en de cabine die vervolgens ook bewoog tijdens de projectie van die film.
Tis nu wachten op 3D tv in de huiskamer waar je tussen de magiers kunt lopen of een 3D extended edition van Lord of the rings waarbij je echt mee kunt vechten met Gandalf. Anders een 3D omgeving in de games maar dan zal het al snel virtual reality zijn ook.
http://www.astridjoosten.nl/film.htmlquote:Astrid werd in 2005 voor het eerst voor een speelfilm gevraagd. Zij maakte haar debuut als actrice in een film die gaat over de bezetting van de Rembrandttoren. Een man, die denkt dat we via de breedbeeld televisie gemanipuleerd worden door fabrikant Philips bezet die toren in de hoop daarmee de wereld te redden. De regie was in handen van Pieter Kuipers (Van God los). Astrid speelde met o.a. Jeroen Krabbe en Jan Decleir. De opnames vonden plaats in juni 2005.
Ja daar is deze film op gebaseerdquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:06 schreef Topspin het volgende:
Was er toen in die tijd niet echt een man die dat dacht over die tv's van philips en toen in het nieuws kwam daarmee?
Toch maar op het lijstje zetten van films nog te zien net zoals revolverquote:
Die film revolver is gewoonweg te moeilijk voor de meeste om te begrijpen:quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:14 schreef Topspin het volgende:
[..]
Toch maar op het lijstje zetten van films nog te zien net zoals revolverEens naar de mediamarkt gaan ook om te grabbelen door de 5 euro bakken mochten ze daar tussenin liggen. Revolver lijkt me dan een film die wat duurder zal uitvallen.
Is het niet zo dat de Katholieke kerk zich wel bezig houdt met UFO's? Dat ze zelfs een telescoop hebben staan om het heelal mee af te zoeken naar buitenaards leven? Dat ze dat dus wel als okey zien?
Ik sluit ook niets bij voorbaat uit.quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:36 schreef Topspin het volgende:
Artikel kan natuurlijk uit de doom gezogen zijn, ik ga niet meer zomaar af op waarheid bij alles wat ik lees.
Dat er zogenaamde controllers zijn die in UFO's de aarde in de gaten houden komt soms over als een film gebaseerd op fantasie ook, maar je weet maar nooit denk ik dan maar ook
Als ik alleen al zie hoe groot het melkwegstelsel is dat slechts een heel klein deel is van het nog grotere universum dan denk ik wel eens dat het wel erg toevallig zou zijn als wij de enige vorm van leven zijn. Denk dan soms dat de kans groter is dat er meer is dan de kans dat wij de enige zijn. Maar goed, ik ben er niet zo heel veel mee bezig, zodra ze zich laten zien dan merk ik dat vanzelf wel op het NOS journaalquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:48 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ik sluit ook niets bij voorbaat uit.
Stephen hawking zei ooit:
Het heelal is zo on-eindig als de aarde rond is, maar wel beperkt in oppervlakte.
En er zijn ook heb ik gehoord grote flitsen die leken op lasers gezien boven turkije meen ik, om inslaande meteorieten te vernietigen, maar ja...Mischien zijn de vliegen (of sommige) wel omgebouwde spionnen van de aliens)--> ik vinde ze al;tijd in ruimte's dan hoeken maken ipv bochten, zoals een haas.
Dan verslik je je ff in die kroketquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:51 schreef Topspin het volgende:
[..]
Als ik alleen al zie hoe groot het melkwegstelsel is dat slechts een heel klein deel is van het nog grotere universum dan denk ik wel eens dat het wel erg toevallig zou zijn als wij de enige vorm van leven zijn. Denk dan soms dat de kans groter is dat er meer is dan de kans dat wij de enige zijn. Maar goed, ik ben er niet zo heel veel mee bezig, zodra ze zich laten zien dan merk ik dat vanzelf wel op het NOS journaal
Die teksten warn dan ook als ondersteuning bedoeld van wat ik verder heb gezegd.quote:Het valt me alleen op dat vooral in dit 11e deel er een boel met teksten wordt gesmeten ( kijk es wat hier staat over vrouwen, slaven, etc ) zonder ook maar enige context of achtergrond erbij te geven. En dan mag Ali daar op reageren, en vervolgens wordt dat weer deels afgebrand.
Of de pizza spontaan als een discus door de kamer gooien uit reflexquote:
"Bij hoofddorp zijn vanochtend vroeg aliens geland. De reden van hun bezoek is nog onbekend. De rijksdienst voor het luchtverkeer heeft de zaak in onderzoek. En dan nu het weer..."quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:51 schreef Topspin het volgende:
Maar goed, ik ben er niet zo heel veel mee bezig, zodra ze zich laten zien dan merk ik dat vanzelf wel op het NOS journaal
quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"Bij hoofddorp zijn vanochtend vroeg aliens geland. De reden van hun bezoek is nog onbekend. De rijksdienst voor het luchtverkeer heeft de zaak in onderzoek. En dan nu het weer..."
Alsof het de normaalste zaak vd wereld zou zijn.quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:56 schreef Topspin het volgende:
[..]
Of de pizza spontaan als een discus door de kamer gooien uit reflex
Zie het al voor me, eerst de intro van het Journaal, vervolgens Sacha de Boer in beeld die begint met het item " Over de hele wereld ruimteschepen boven de grote steden". Daarna draait ze haar stoel om naar dat grote scherm achter haar en staat er op dat scherm een correspondent in Amsterdam te praten met een camera-man die naar boven filmt waar de UFO stil staat in de lucht"
Aliens die een server plaatsen waar je overal in het universum terecht kunt met vragenquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:00 schreef neo567 het volgende:
[..]
Alsof het de normaalste zaak vd wereld zou zijn.
De volgende dag gaat iedereen die het nieuws gezien heeft er naar toe, of ter stond!
Maar een paar dagen later is alles weer bij het oude mischien, of mischien krijgen we wel intergallactic internet:
IntergallaicticWideWeb: Iww.watvenusvrouwenwillen.venus
Dating site, lol, engeltje zoekt....quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:03 schreef Topspin het volgende:
[..]
Aliens die een server plaatsen waar je overal in het universum terecht kunt met vragenEen andere zoekmachine als google ook, wie weet dat google al samenwerking heeft met de controllers en krijg je "Alienoogle". Controllers of aliens die zelf een site hebben gemaakt en een profielensite met informatie per alien waar je op kunt reageren
Doel je op een terugkeer naar de oudere geloven in princiepe, waar de grote godin(moeder natuur) heerst ipv de abrahamistische god?quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:19 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Nee die is niet te stoppen omdat het de bedoeling is dat die de hele westerse wereld opeet. Mensen moeten in tune raken met het wereldbeeld en normen en waarden (bijv. het als heilig beschouwen van de natuur. Hier is heel het principe 'duurzame ontwikkeling' op gebaseerd, en global warming wordt gebruikt als middel om allerlei wetgeving over duurzame ontwikkeling in te kunnen voeren met steun van het volk) waarop de new world order gebaseerd is. Op die manier zullen ze zich er helemaal in thuis voelen. Zeitgeist en dat soort films zijn er onderdeel van. David Icke speelt er volgens mij ook een rol in. We worden overspoeld met new age vanuit allerlei hoeken en die hoeken lijken op het eerste gezicht niet veel verband met elkaar te hebben, maar als je het nader bestudeert blijkt het om 1 en dezelfde filosofie te gaan, welke zogenaamd ondersteund met wetenschap en historische feiten om het overtuigender te maken. Het is propaganda op enorme schaal.
En dan als klap op de vuurpijl Lucifer himself met een contact-advertentie waar hij op zoek gaat naar slavinnen en heksen plus voodoo-ladies om zijn harem en ook leger uit te breidenquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:08 schreef neo567 het volgende:
Dating site, lol, engeltje zoekt....
Offuh, marsman zoekt onderdanige slavin
1)Been there done that (11 topics)...Nee hoor grapje!quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:08 schreef erodome het volgende:
[..]
Doel je op een terugkeer naar de oudere geloven in princiepe, waar de grote godin(moeder natuur) heerst ipv de abrahamistische god?
Zelf vind ik dat helemaal niet erg, natuurlijk niet, want dat ligt in mijn lijn van geloven, meer harmonie met de omgeving e.d.
Maar is dat niet ook een bijbelse insteek, niet de natuur als godheid, maar wel een zoeken naar harmonie met die omgeving, goed voor de aarde zijn e.d..?
1)We worden idd overstroomt door een andere richting, die kan je new age noemen, maar eigenlijk is het een heel erg oude stroming die van voor de kerk hier in europa kwam, in andere werelddelen gaat het ook om de oudere stromingen van voor de bekende monotheistische geloven.
Het is zo oud als de wereld zelf, het is oude wijn in nieuwe vaten, net zoals het christendom e.d. oude wijn in nieuwe vaten zijn, alleen in een iets andere vorm gegegoten.
Geschiedkundig gezien is het ook wel weer tijd voor een verandering, van het matriarchaat naar het patriarchaat, wat heel simpel gestelt een hele fikse impuls gaf voor de vooruitgang, deze wereld mogelijk maakte, nu misschien weer tijd voor een matriarchale insteek(balans ipv overheersing) om dat in evenwicht te brengen, een nieuwe impuls te creeeren waarin een nieuwe vorm van vooruitgang mogelijk is.
2)Zorgelijk is de oorlogszucht, maar die is van alle tijden, alleen zijn we wat beter geworden in vernietigen in het groot, daarin zou een zuiver matriarchale inslag beter zijn, die is een stuk minder gewelddadig van oorsprong.
IWW.Predator-fucks-Klingon.glu/3rdhole.jpgquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:03 schreef Topspin het volgende:
[..]
Aliens die een server plaatsen waar je overal in het universum terecht kunt met vragenEen andere zoekmachine als google ook, wie weet dat google al samenwerking heeft met de controllers en krijg je "Alienoogle". Controllers of aliens die zelf een site hebben gemaakt en een profielensite met informatie per alien waar je op kunt reageren
Krijg je ook een tweede paus omdat die aliens ook een soort van paus hebben die zich ook in Rome gaan vestigen naast het gebouw van de katholieke kerk
quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
IWW.Predator-fucks-Klingon.glu/3rdhole.jpg
Been there, done that, dat geld voor echt alles, het is soms wel amusant om te zien hoe alles een herhaling van het voorgaande is in de geschiednis van de mens.quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:11 schreef neo567 het volgende:
[..]
1)Been there done that (11 topics)...Nee hoor grapje!
2)Landje pik als al zo oud als de mensheid zelve
Re-incarnatie, moet er soms niet aan denken --> kan je weer "het wiel" opnieuw uitvinden en niet 1 wielquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:20 schreef erodome het volgende:
[..]
Been there, done that, dat geld voor echt alles, het is soms wel amusant om te zien hoe alles een herhaling van het voorgaande is in de geschiednis van de mens.
Moet je eens voor de gein RTL-Z opzetten waar iedere dag gesproken wordt over krediet-crisis, olie-crisis en stand van de AEX index plus nog de stand van de euro ten opzichte van de dollar. Heb bij die zender constant het idee dat het groundhog day is. 10 punten gestegen van de AEX en daarna weer 20 gestegen om weer 30 te dalen. Woord krediet-crisis dat daar per week minstens 200 keer valt. Tussentijds nog het normale nieuws maar ook daar familie-drama's, bedrijfspanden die uitgebrand zijn plus nog wat onenigheid tussen landen en volkeren wat ook al 100 keer gebeurt is voorheen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:20 schreef erodome het volgende:
[..]
Been there, done that, dat geld voor echt alles, het is soms wel amusant om te zien hoe alles een herhaling van het voorgaande is in de geschiednis van de mens.
Moedera arde en vader zon ja. De new world order wordt Gaia worship. Al Gore is er een fervent aanhanger van.quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:08 schreef erodome het volgende:
[..]
Doel je op een terugkeer naar de oudere geloven in princiepe, waar de grote godin(moeder natuur) heerst ipv de abrahamistische god?
Het klinkt ook heel utopisch, ik was het er volledig mee eens als new ager. In werkelijkheid is het een complete beperking van vrijheid. Dat jij moeder aarde ook heilig vind is heel mooi, dat houdt echter ook in dat jij je als mens niet schuldig mag maken aan het bevuilen ervan. Dat houdt in dat 90% van het aardoppervlak verboden terrein wordt. Dat is voor de bomen, de planen, de insecten en de andere dieren bedoeld. Jij als mens mag totaal geen schade aanrichten. Als jij dus op een mier gaat staan ben je al bezig met heiligschennis. Dus praktisch alle natuur wordt verboden terrein voor de burger. Het gaat zelfs zover dat jij schuldig bent tot je onschuld bewezen is. Je moet dus kunnen bewijzen dat je niet op een mier hebt gestaan. Dat is de wet op zijn kop.quote:Zelf vind ik dat helemaal niet erg, natuurlijk niet, want dat ligt in mijn lijn van geloven, meer harmonie met de omgeving e.d.
Nee, de mens is als een tuiman in Eden gezet. Het was de bedoeling dat we er iets moois van zouden maken met onze creatieve geesten. Door de zondeval hebben we er echter een gigantische puinhoop van gemaakt.quote:Maar is dat niet ook een bijbelse insteek, niet de natuur als godheid, maar wel een zoeken naar harmonie met die omgeving, goed voor de aarde zijn e.d..?
Ja het is de mysteriereligie uit babylon, perzië, griekenland, india, etcetera.quote:We worden idd overstroomt door een andere richting, die kan je new age noemen, maar eigenlijk is het een heel erg oude stroming die van voor de kerk hier in europa kwam, in andere werelddelen gaat het ook om de oudere stromingen van voor de bekende monotheistische geloven.
Het christendom is niet oude wijn in nieuwe vaten, voor Jezus is er nooit iemand geweest met dezelfde leer. New age is oud heidens pantheïsme uit babylon.quote:Het is zo oud als de wereld zelf, het is oude wijn in nieuwe vaten, net zoals het christendom e.d. oude wijn in nieuwe vaten zijn, alleen in een iets andere vorm gegegoten.
Maar wat is balans in de praktijk? Verdiep je daar ook in. Jouw utopische voorstelling van balans is niet datgene waar onze politiek leiders met dezelfde filosofie naar streven. Zo zien zij een wereldbevolking van 6 miljard niet als gebalanceerd. Daarom staat er een nucleaire oorlog in combinatie met hongersnoden en pestilentieën op het programma die ongeveer 70% of meer uit moet roeien. Dat is balans met de natuur. Zet dat de hele filosofie en de mensen die hem uitvoeren niet in een ander perspectief?quote:Geschiedkundig gezien is het ook wel weer tijd voor een verandering, van het matriarchaat naar het patriarchaat, wat heel simpel gestelt een hele fikse impuls gaf voor de vooruitgang, deze wereld mogelijk maakte, nu misschien weer tijd voor een matriarchale insteek(balans ipv overheersing) om dat in evenwicht te brengen, een nieuwe impuls te creeeren waarin een nieuwe vorm van vooruitgang mogelijk is.
Alsof de heidense religies gebaseerd op de moedergodinnencultus geen oorlog voerden. Dit is grote onzin.quote:Zorgelijk is de oorlogszucht, maar die is van alle tijden, alleen zijn we wat beter geworden in vernietigen in het groot, daarin zou een zuiver matriarchale inslag beter zijn, die is een stuk minder gewelddadig van oorsprong.
Het zelfde als iedere dag in de file of de bus:quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:26 schreef Topspin het volgende:
[..]
Moet je eens voor de gein RTL-Z opzetten waar iedere dag gesproken wordt over krediet-crisis, olie-crisis en stand van de AEX index plus nog de stand van de euro ten opzichte van de dollar. Heb bij die zender constant het idee dat het groundhog day is. 10 punten gestegen van de AEX en daarna weer 20 gestegen om weer 30 te dalen. Woord krediet-crisis dat daar per week minstens 200 keer valt. Tussentijds nog het normale nieuws maar ook daar familie-drama's, bedrijfspanden die uitgebrand zijn plus nog wat onenigheid tussen landen en volkeren wat ook al 100 keer gebeurt is voorheen.
Nieuws dat 1 grote herhaling is dus ook alsof altijd hetzelfde gebeurt op de wereld. Married with children dat ze weer zijn gaan uitzenden voor de 100ste keer, en dan krijg je de Nanny weer plus King of Queens waar ze maar mee door blijven gaan. Een kleine blik in de ochtendkranten bij ontbijtnieuws op RTL en zo lijkt het constant hetzelfde te zijn.
Een landing van een UFO zou dus dan eens voor de afwisseling ander nieuws zijn, was dan ook een keer in het nieuws van dat meisje met die rontgen-ogen wat dan ook aangenaam ander nieuws is maar voor de rest is het 1 pot nat iedere dag.
Iedere 4 jaar olympische spelen en WK plus EK. Kerstmis ieder jaar en pasen. Tis ook 1 grote herhaling maar dan is het wat je er zelf van bakt ook in de grote herhaling waar het iedere week zondag in het zuiden is
Staat toch in de titel ?quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Kan iemand de OP ook ff aanpassen zodat ik weet waar het over gaat?
quote:The Georgia Guidestones are a huge granite artifact in Elbert County, Georgia, USA. It is sometimes referred to as the "American Stonehenge"[1], a title which has been applied at times to a number of other structures. A message comprising ten guides is inscribed on the structure in eight modern languages, and a shorter message is inscribed at the top of the structure in four ancient scripts: Babylonian, Classical Greek, Sanskrit, and Egyptian hieroglyphs.
The artifact is almost twenty feet (6m) tall, and made from six granite slabs weighing more than 100 tons in all. One slab stands in the center, with four arranged around it. A capstone lies on top of the five slabs, which are astronomically aligned. An additional stone tablet, which is set in the ground a short distance to the west of the structure, provides some clarifying notes on the history and purpose of the Guidestones.
In June 1979, an unknown group hired Elberton Granite Finishing Company to build the structure
quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:41 schreef neo567 het volgende:
[..]
Staat toch in de titel ?
Eens of niet![]()
Als dat dekzeil voor jou te klein is --> be my guest, pleased to meet you hope you guess my name !quote:
neokequote:Op zondag 17 augustus 2008 14:46 schreef neo567 het volgende:
[..]
Als dat dekzeil voor jou te klein is --> be my guest, pleased to meet you hope you guess my name !
quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:31 schreef neo567 het volgende:
[..]
Het zelfde als iedere dag in de file of de bus:
Er is iets met jezelf, waar je niets van weet !!!
lets waarvan je het bestaan ontkent, totdat je er niets meer aan kunt doen.![]()
Het is de enigste reden dat je iedere morgen opstaat.![]()
De enigste reden dat je de bus/trein file,bloed, zweet en tranen doorstaat.
Allemaal om mensen te laten zien, hoe goed, aantrekkelijk, genereus, vrolijk en slim je werkelijk bent.![]()
Vrees me of houd van me.
Als je me maar speciaal vindt.![]()
Je deelt een verslaving...met goedkeuringsverslaafden.![]()
Ze doen er allemaal aan mee.![]()
Tot het einde... en het gouden horloge.
Hoera, wat ben ik toch stoer.![]()
Kijk die slimme jongen met zijn insigne; zijn trofee poetsen.![]()
Glim maar, gekke diamant.![]()
Als apen in een pak...bedelend om de goedkeuring van anderen.![]()
Als we dit wisten, deden we het niet. lemand houdt het verborgen voor ons.![]()
en als je een tweede kans had...zou je vragen... waarom![]()
Goed, ik moet toegeven dat dit er zorgwekkend uitziet. Massamoord en onderdrukking is natuurlijk niet wat men wil. Het is een groot en duur monument, dus zal het idd wel door een rijke organisatie geplaatst zijn, maar aangezien de VN niet in Amerika zit, kan het misschien wel van de Vrijmetselaars komen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:41 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Dit zijn de Georgia Guidestones.
Wie zegt dat je dat moet doen? Lees het, sla het op in je hersenpan, zoek naar meer informatie en integreer alles wat je vindt in je wereldbeeld. Zoek naar bevestiging en ontkrachting. Zoek naar zaken die hiermee in overeenstemming zijn en welke niet, en analyseer de betrouwbaarheid van elke bron kritisch. Zoek naar de waarheid.quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Goed, ik moet toegeven dat dit er zorgwekkend uitziet. Massamoord en onderdrukking is natuurlijk niet wat men wil. Het is een groot en duur monument, dus zal het idd wel door een rijke organisatie geplaatst zijn, maar aangezien de VN niet in Amerika zit, kan het misschien wel van de Vrijmetselaars komen.
Dit mogen misschien wel hun idealen zijn, maar ik trek nog geen link naar de Bijbel of spiritualiteit die je steeds "New Age" noemt, maar waarvan, zoals gezegd, de wortels vele malen ouder zijn dan het Christendom.
Niemand zegt dat dat dat bewijst.quote:Dit momument bewijst niet dat de VN de mensheid op grote schaal wil gaan uitmoorden en onderdrukken, maar het geeft wel aan dat er rijke organisaties zijn die opvallende overtuigingen hebben.
Omdat je hier 1 miniscuul klein beetje informatie voor je neus krijgt. Als je 1 puzzelstukje ziet, zie je niet gelijk wat de hele puzzel voorstelt.quote:In de gaten houden wat er komen gaat ja, maar ik zie dit niet als een doemscenario waarin God en de duivel ieders een legertje gaan samenstellen.
En de buitenlandse pers springt er niet bovenop omdat...?quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:47 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Omdat de media door dezelfde mensen gecontroleerd worden. Ted Turner van CNN etc. is een fervent new ager. Rupert Murdoch is een mega median man met sterke banden aan allerlei politici. Het zijn illuminati die op de juiste plaats zitten en daardoor een misvormd beeld van de realiteit geven en ons te manipuleren en dom te houden. Dat is geen nieuw of gek verschijnsel, dat gebeurt constant. Maar wij denken dat wij daar geen last van hebben, dat ineens de mensheid en onze leiders een stuk menselijker en liever zijn geworden. Dat is naief.
Dat lijkt me juist ook zo opvallend dat er geen enkele tv-zender aandacht aan schenkt, van de NOS denk ik ook dat ze toch redelijk onafhankelijk zijn en niet gebonden zijn aan een of andere duistere organisatie zodat ze media brengen die niet juist is.quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:54 schreef ToT het volgende:
[..]
En de buitenlandse pers springt er niet bovenop omdat...?
Ze kunnen toch niet elke journalist van de wereld in hun zak hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |