Dat geldt dus alleen als wat Blavatsky zegt waar is. Maar wat nou als die bijbelprofeties kloppen? Dat alles wat nu gebeurt al lang geleden voorspeld is? Zou dat je kijk op de zaak veranderen?quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:37 schreef ToT het volgende:
"He was transformed by the church into Lucifer or Satan, because he is higher and older than Jehovah, and had to be sacrificed to the new dogma."
Dat is precies wat ik net zelf ook al zei. Die "Lucifer" is dus werkelijk de Oerbron en de Christelijke God is dus de nieuwe macht. De Oerbron hoeft niet aanbeden te worden dus zie ik niet echt in waarom ik mjin leven zou moeten veranderen.
Ja, ze zullen er niet bij zetten 'dit is een plan om de wereldpopulatie te decimeren en al je vrijheden af te nemen'. Er wordt gigantisch veel tijd en geld gestoken in het vinden van de juiste propagandatermen. Komop man, jij hebt toch ook geschiedenis gehad, je weet toch hoe dat tijdens de 2e wereldoorlog in Rusland en Duitsland ook ging. In de VS is men dit al aan het implementeren en worden de implicaties ook steeds duidelijker.quote:Die Agenda 21 ziet er wel zorgwekkend uit als je het combineert met de dingen die e al eerder hebt aangegeven, maar ik neem aan dat de inhoud ervan wel openbaar te vinden is? Ik zal die linkjes op die pagina binnenkort eens verder napluizen, maar ik lees bij 1 ervan al geruststellende dingen als: "Human beings are at the centre of concerns for sustainable development.They are entitled to a healthy and productive life in harmony with nature."
Je moet niet zo snel gaan denken zei ik toch, je moet eerst nog lezen en luisteren. Dit is nog steeds maar een topje van de ijsberg.quote:Ik zie niet in hoe dit allemaal tot de Eindtijd of tussen een gevecht tussen God en de duivel zou kunnen leiden.
Ik denk echt dat die "satan" gewoon een verzamelnaam van het Christendom is van alles wat zij verwerpen: HUN weg is de enige weg en de rest is allemaal evil!
Zevende dags adventisme heet het.quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:37 schreef Topspin het volgende:
Zal het nog toevoegen straks
" Stel je open voor de visie van Ali en andere Christenen om je ziel te redden voor het vagevuur en je zult je hiernamaals veilig stellen voor alle ellende tot in de eeuwigheid".
Hoe noemde jij jezelf ook alweer ? Iets met ZDA of iets dergelijks? Er was een bepaalde naam hoe jij bezig bent om je tot uitdrukking te brengen ook wat ik meegekregen heb in het topic hier.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:47 schreef ToT het volgende:
Trouwens het zou wel de ultieme cover-up zijn als die grijze geitenwollensok Balkenende een satanist zou zijn i.p.v. de conservatieve Christen die hij nu lijkt te zijn!
quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:59 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]Ik heb hem luidkeels horen vloeken dus dat zou best kunnen
Ik zal je naam weghalen uit de OPquote:Op zondag 17 augustus 2008 21:04 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik vind hem mooi, maar verander dat je je door mij moet laten redden in Jezus Christus ajb. Ik red helemaal niemand namelijk.
Lastig; toen ik me laatst met een Reiki behandeling op Jezus afstemde, stroomde het gewoon lekker!quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:02 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Nee, maar als Jezus Christus terugkomt om zijn volk op te halen en je hoort daarbij, ga je ten minste niet dood.
Zal ik doen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:05 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Nee verander 'laat je verlossen door de zevendedagsadventisten' in laat je verloosen door Jezus Christus.
Te breed, want jij zegt dat de andere Christenen het niet bij het juiste pad hebben; straks duikt iedereen massaal de Katholieke Kerk in!quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:05 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Nee verander 'laat je verlossen door de zevendedagsadventisten' in laat je verloosen door Jezus Christus.
Best lastig zeg, al die nepperds waarmee een mens in contact kan komen!quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:06 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik geloof niet dat dat de echte Jezus was.
Geen flauw idee, sorry.quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:07 schreef Topspin het volgende:
[..]
Zal ik doen.
Hoe maak je dan overigens een site aan op internet waar de volgende topic starter door middel van copy paste de huidige OP in deze topic zomaar kan copy pasten zonder alle delen opnieuw te moeten opzoeken?
Met de bescherming van God hoef je niet bang te zijn voor infiltratie van misleidende geesten.quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Best lastig zeg, al die nepperds waarmee een mens in contact kan komen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |