Waarom neem jij niet een enkeltje R&P ofzoquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:54 schreef Schuttingbeer het volgende:
Wat ben jij een oversexte kut-user!
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:54 schreef Schuttingbeer het volgende:
Wat ben jij een oversexte kut-user!
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:57 schreef Shadowlyse het volgende:
Hey TS jij woont toch bij je ouders (gezien je huiskamer fap topics).
Heeft je pa niet gewoon stiekem een paar pils/pills van je gepakt?
Bij ons was het laatst kermis op het dorp, ik samen met een vriend en al die bezopen boeren natuurlijk lekker hossenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:53 schreef JanusAnus het volgende:
Hahaha ja ik weet hoe het gaat. Wij gingen laatst met onze spacende kop in een kermis attractie (dat was trouwens best vet), vonden we de portemonnee van een gast die ook met ons mee was en voor ons in dat ding was geweest. Zijn telefoon hadden we helaas voor hem niet gevonden
Poehee!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:58 schreef Saak het volgende:
[..]
Bij ons was het laatst kermis op het dorp, ik samen met een vriend en al die bezopen boeren natuurlijk lekker hossenvonden we 20 euro en binnen een half uur alweer beiden 5 bier in ons buikje
Vet avontuur manquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:58 schreef Saak het volgende:
[..]
Bij ons was het laatst kermis op het dorp, ik samen met een vriend en al die bezopen boeren natuurlijk lekker hossenvonden we 20 euro en binnen een half uur alweer beiden 5 bier in ons buikje
dit is echt gebeurdquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:07 schreef hamkaastosti het volgende:
hoelang gaat TS nog door met het verzinnen van dit soort bagger?
Ik vind dit niet zo'n raar verhaal hoor. Alleen als je er over nadenkt is het niet echt iets waar je over hoort te klagen, die pillen en die 40 euro neem je mee, en dan kan je verwachten dat je ze opmaakt, zeker als je niet meer helder bent.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:07 schreef hamkaastosti het volgende:
hoelang gaat TS nog door met het verzinnen van dit soort bagger?
jaja 40 euro opmaken op een avondje.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:11 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Ik vind dit niet zo'n raar verhaal hoor. Alleen als je er over nadenkt is het niet echt iets waar je over hoort te klagen, die pillen en die 40 euro neem je mee, en dan kan je verwachten dat je ze opmaakt, zeker als je niet meer helder bent.
Ik maak tenminste nog topiquesquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:12 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Niet leuk, je topics worden matig.
Je liegt!quote:
mooi topique qua stijl en opzet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:11 schreef JanusAnus het volgende:
Alleen dat van die vrouwen zal wel verzonnen zijn.
Dat kan niet volgens jou?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:13 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
jaja 40 euro opmaken op een avondje.
fucking mister bigspender
Check de bron van die pic, TS heeft haar die avond niet gezien.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:14 schreef Megumi het volgende:
Ik hoop voor de verdere geestelijke gezondheid van de TS dat hij in elk geval dat meisje op de foto in haar tieten geknepen heeft.![]()
NO WAI, U SRYS?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:18 schreef sinadO het volgende:
Check de bron van die pic, TS heeft haar die avond niet gezien.
Ik wil de MBO-grap niet maken, IK WIL DE MBO-GRAP NIET MAKEN, IK WIL DE MBO-GRAP NIET...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:58 schreef Saak het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:14 schreef Megumi het volgende:
Ik hoop voor de verdere geestelijke gezondheid van de TS dat hij in elk geval dat meisje op de foto in haar tieten geknepen heeft.![]()
Nog een die er klaarblijkelijk moeite mee heeft.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]Captain obvious to the rescue idd
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:18 schreef sinadO het volgende:
Check de bron van die pic, TS heeft haar die avond niet gezien.
En jij bent gewoon simpel. LEESCH.quote:
en tochquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:26 schreef sinadO het volgende:
[..]
En jij bent gewoon simpel. LEESCH.
Zelfs al drink niet zulke dure drankjes kan het nog. Neem even aan dat je op een avond 12 bier drinkt is dat 24 euro, nog wat wiet + sigaretten, hoppa 40 euro. Bovendien kan het als je aan de pillen zit nog wel eens voorkomen dat je vergeet op je wisselgeld te wachten, dat je voor iedereen bier gaat halen, dat je geld gaat geven aan de toiletjuffrouw of dat je geld laat vallen. Als je bedenkt dat je op sommige plekken ook nog entreegeld moet betalen kan je makkelijk boven de 40 euro uitkomen!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:19 schreef slindenau het volgende:
Met 5 euro per drankje zijn dat slechts 8 drankjes, dus dat kan best in een uurtje of 2 ja.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:26 schreef sinadO het volgende:
[..]
En jij bent gewoon simpel. LEESCH.
Je zusje komt uit de US of Aquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:29 schreef Lyzio het volgende:
Braddah, waarom staat mijn zusje in je OP
Import-zusjequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:31 schreef slindenau het volgende:
[..]
Je zusje komt uit de US of A?
je kunt niet lezenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:17 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Dat kan niet volgens jou?Als je niet oplet (en dat is niet zo moeilijk als je "pils & pills" ophebt) geef je dat zo uit hoor.
Wij zullen nooit gelijk staan, klapjosti.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:30 schreef Bullebak het volgende:
[..]
En je moeder is een dikke kankerhoer, staan we nu gelijk?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:33 schreef sinadO het volgende:
[..]
Wij zullen nooit gelijk staan, klapjosti.
Welles. Je zei net "je kunt niet lezen". Hiermee heb ik het bewijs geleverd dat ik wel kan lezen!quote:
Na de pills staat je liefdesspeer natuurlijk nog steigerend op oorlogssterkte!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:36 schreef GANZENBORD het volgende:
Als je in plaats van die pills nou gewoon wat speedz0rs had gekocht was je niet zo hard van de kaart gegaan, en kon je je nog perfect herinneren waar je die 40 eypos aan besteedt had !
Nadeel daaraan wel is een zwaar krimpend schwansje na het innemen van peppers, en met zulks lekkere dames is dat niet altijd ideaal.....
Mijn zusje had laatst een telefoon gevonden in een kermisattractiequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:53 schreef JanusAnus het volgende:
Hahaha ja ik weet hoe het gaat. Wij gingen laatst met onze spacende kop in een kermis attractie (dat was trouwens best vet), vonden we de portemonnee van een gast die ook met ons mee was en voor ons in dat ding was geweest. Zijn telefoon hadden we helaas voor hem niet gevonden
Wat had jouw zusje te zoeken in Bullebak zijn moeder dan??quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:38 schreef Ashira het volgende:
[..]
Mijn zusje had laatst een telefoon gevonden in een kermisattractie
Was dat in de octopus?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:38 schreef Ashira het volgende:
[..]
Mijn zusje had laatst een telefoon gevonden in een kermisattractie
omg. mijn koffie wat doe je?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:39 schreef sinadO het volgende:
[..]
Wat had jouw zusje te zoeken in Bullebak zijn moeder dan??
Koffie op een zaterdag om kwart voor 7quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:45 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Bier op een zaterdag om kwart voor 7
Ik denk dat ik ook ff een bakkie ga zetten. Is toch lekker zo na het eten?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:45 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Koffie op een zaterdag om kwart voor 7
True, dus uiteindelijk had ie beter pep kunnen halen, maar aan de andere kant red je het dan niet met 40euro, de biertjes gaan er dan helemaal zonder moeite in.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:38 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Na de pills staat je liefdesspeer natuurlijk nog steigerend op oorlogssterkte!
dat dus, maar de Warsteinertjes staan al wel koud hoorquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:47 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook ff een bakkie ga zetten. Is toch lekker zo na het eten?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:39 schreef sinadO het volgende:
[..]
Wat had jouw zusje te zoeken in Bullebak zijn moeder dan??
Uiteindelijk is dus alles goed afgelopenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:48 schreef GANZENBORD het volgende:
[..]
True, dus uiteindelijk had ie beter pep kunnen halen, maar aan de andere kant red je het dan niet met 40euro, de biertjes gaan er dan helemaal zonder moeite in.
Bovendien hadden we dan niet kunnen genieten van dit kwaliteitstopic
Ja en dan zeker de hele nacht niet kunnen pitten en zwaar geschift in bed liggen omdat je niets anders kan doen, want rukken heb ik al heulemaal geen zin in als ik pepporianos heb gehadquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:48 schreef GANZENBORD het volgende:
[..]
True, dus uiteindelijk had ie beter pep kunnen halen, maar aan de andere kant red je het dan niet met 40euro, de biertjes gaan er dan helemaal zonder moeite in.
Bovendien hadden we dan niet kunnen genieten van dit kwaliteitstopic
neuh, ze zijn bang voor je gewordenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:07 schreef sinadO het volgende:
Zo, ff lekkere O'Lacy roodmerk koffie gezet. Nog wat gemist?
Dat zijn moedervlekjes gek, oftewel 'beautymarks'. Ik word er wel warm van ja. Ook van sproetjes trouwens.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:12 schreef DarkSystem het volgende:
Een wijf lekker vinden met pukkels op de tietjes![]()
![]()
En uh, 40 Euro maar? Daar red ik het amper mee
Ik nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:14 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dat zijn moedervlekjes gek, oftewel 'beautymarks'. Ik word er wel warm van ja. Ook van sproetjes trouwens.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:12 schreef DarkSystem het volgende:
![]()
quote:
dar lekkere roodharige mokkeltje uit de Milner reclamequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:14 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dat zijn moedervlekjes gek, oftewel 'beautymarks'. Ik word er wel warm van ja. Ook van sproetjes trouwens.
quote:
Godverdomme man die chick uit de OP is omin geilquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:19 schreef DarkSystem het volgende:
[..]
Neemt het grotendeel van Fok dan zo snel genoegen met zoiets? Maargoed, wellicht als je dronken bent
Boh hou op gek, precies dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:17 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dar lekkere roodharige mokkeltje uit de Milner reclame
uit m'n fobo:quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:21 schreef sinadO het volgende:
[..]
Boh hou op gek, precies dat bedoel ik.
Of dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had 4 klikjesquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:07 schreef JanusAnus het volgende:
Hoeveel pills had je eigenlijk?
Nja ze heeft gewoon geen uitstraling vind ik, en ik heb geen vaste vriendinquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:20 schreef afcajos het volgende:
[..]
Godverdomme man die chick uit de OP is omin geil![]()
![]()
Hoe ziet jouw vriendin eruit dan, post eens een foto?
Oooh nou dat kan toch nog welquote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:24 schreef DarkSystem het volgende:
[..]
Nja ze heeft gewoon geen uitstraling vind ik, en ik heb geen vaste vriendin![]()
Maar oké oké, ik geef toe; als je wat gedronken hebt zal ze zeker lekker zijn, ik heb slechtere 'moeten' doen in dronken buien
Dat zou een heel bijzondere lemming kunnen opleveren...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:26 schreef afcajos het volgende:
[..]
Topicwaardig
Lelijke vrouwen die misbruik maken van knappe dronken mannen.
lekkere jailbait-foto, van welke site hedde die geplukt ?quote:
Ok, nu moet je echt optiefen met je plaatje.quote:
Staat toch gvd in de url, JAILBAIT.4CHAN.NUquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:05 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
lekkere jailbait-foto, van welke site hedde die geplukt ?
Oh mijn god, als je het verschil tussen een pukkel en een moedervlek niet eens ziet vraag ik me af hoe je wel weet dat die bobbels daar tieten zijnquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:12 schreef DarkSystem het volgende:
![]()
da's net een kerel jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:26 schreef DarkSystem het volgende:
Mijn favo roodharige;
[ afbeelding ]
Ook Catherina Zeta-Jones is lekker
Nee man flikker op!quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:12 schreef Devlinsect het volgende:
En toen werd je wakker, riep je mama die een fijn glaasje ranja voor je in schonk en dan een topic opent op fok?!
![]()
nice OP tho'
Kreeg je je lul nog omhoog?quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:31 schreef fathank het volgende:
klinkt bijna 't zelfde als wat ik op decibel heb meegemaakt, alleen heb ik daar wel een chickie gehosseld en iets meer dan 40 euro uitgegeven
Was niet nodig, dat komt van de week welquote:
Wel staand neukenquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:54 schreef fathank het volgende:
Ik ga toch niet op een festival liggen neuken of wel..
ik moest lachenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:47 schreef Dottymcfear het volgende:
Algemeen beschaafd Nederlands is dezer dagen zo moeilijk ...
Ah well, fuck it !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |