Uiteindelijk is dus alles goed afgelopenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:48 schreef GANZENBORD het volgende:
[..]
True, dus uiteindelijk had ie beter pep kunnen halen, maar aan de andere kant red je het dan niet met 40euro, de biertjes gaan er dan helemaal zonder moeite in.
Bovendien hadden we dan niet kunnen genieten van dit kwaliteitstopic
Ja en dan zeker de hele nacht niet kunnen pitten en zwaar geschift in bed liggen omdat je niets anders kan doen, want rukken heb ik al heulemaal geen zin in als ik pepporianos heb gehadquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:48 schreef GANZENBORD het volgende:
[..]
True, dus uiteindelijk had ie beter pep kunnen halen, maar aan de andere kant red je het dan niet met 40euro, de biertjes gaan er dan helemaal zonder moeite in.
Bovendien hadden we dan niet kunnen genieten van dit kwaliteitstopic
neuh, ze zijn bang voor je gewordenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:07 schreef sinadO het volgende:
Zo, ff lekkere O'Lacy roodmerk koffie gezet. Nog wat gemist?
Dat zijn moedervlekjes gek, oftewel 'beautymarks'. Ik word er wel warm van ja. Ook van sproetjes trouwens.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:12 schreef DarkSystem het volgende:
Een wijf lekker vinden met pukkels op de tietjes![]()
![]()
En uh, 40 Euro maar? Daar red ik het amper mee
Ik nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:14 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dat zijn moedervlekjes gek, oftewel 'beautymarks'. Ik word er wel warm van ja. Ook van sproetjes trouwens.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:12 schreef DarkSystem het volgende:
Een wijf lekker vinden met pukkels op de tietjes![]()
![]()
En uh, 40 Euro maar? Daar red ik het amper mee
quote:
dar lekkere roodharige mokkeltje uit de Milner reclamequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:14 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dat zijn moedervlekjes gek, oftewel 'beautymarks'. Ik word er wel warm van ja. Ook van sproetjes trouwens.
quote:
Godverdomme man die chick uit de OP is omin geilquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:19 schreef DarkSystem het volgende:
[..]
Neemt het grotendeel van Fok dan zo snel genoegen met zoiets? Maargoed, wellicht als je dronken bent
Boh hou op gek, precies dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:17 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dar lekkere roodharige mokkeltje uit de Milner reclame
uit m'n fobo:quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:21 schreef sinadO het volgende:
[..]
Boh hou op gek, precies dat bedoel ik.
Of dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had 4 klikjesquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:07 schreef JanusAnus het volgende:
Hoeveel pills had je eigenlijk?
Nja ze heeft gewoon geen uitstraling vind ik, en ik heb geen vaste vriendinquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:20 schreef afcajos het volgende:
[..]
Godverdomme man die chick uit de OP is omin geil![]()
![]()
Hoe ziet jouw vriendin eruit dan, post eens een foto?
Oooh nou dat kan toch nog welquote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:24 schreef DarkSystem het volgende:
[..]
Nja ze heeft gewoon geen uitstraling vind ik, en ik heb geen vaste vriendin![]()
Maar oké oké, ik geef toe; als je wat gedronken hebt zal ze zeker lekker zijn, ik heb slechtere 'moeten' doen in dronken buien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |