Waarom neem jij niet een enkeltje R&P ofzoquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:54 schreef Schuttingbeer het volgende:
Wat ben jij een oversexte kut-user!
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:54 schreef Schuttingbeer het volgende:
Wat ben jij een oversexte kut-user!
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:57 schreef Shadowlyse het volgende:
Hey TS jij woont toch bij je ouders (gezien je huiskamer fap topics).
Heeft je pa niet gewoon stiekem een paar pils/pills van je gepakt?
Bij ons was het laatst kermis op het dorp, ik samen met een vriend en al die bezopen boeren natuurlijk lekker hossenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:53 schreef JanusAnus het volgende:
Hahaha ja ik weet hoe het gaat. Wij gingen laatst met onze spacende kop in een kermis attractie (dat was trouwens best vet), vonden we de portemonnee van een gast die ook met ons mee was en voor ons in dat ding was geweest. Zijn telefoon hadden we helaas voor hem niet gevonden
Poehee!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:58 schreef Saak het volgende:
[..]
Bij ons was het laatst kermis op het dorp, ik samen met een vriend en al die bezopen boeren natuurlijk lekker hossenvonden we 20 euro en binnen een half uur alweer beiden 5 bier in ons buikje
Vet avontuur manquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:58 schreef Saak het volgende:
[..]
Bij ons was het laatst kermis op het dorp, ik samen met een vriend en al die bezopen boeren natuurlijk lekker hossenvonden we 20 euro en binnen een half uur alweer beiden 5 bier in ons buikje
dit is echt gebeurdquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:07 schreef hamkaastosti het volgende:
hoelang gaat TS nog door met het verzinnen van dit soort bagger?
Ik vind dit niet zo'n raar verhaal hoor. Alleen als je er over nadenkt is het niet echt iets waar je over hoort te klagen, die pillen en die 40 euro neem je mee, en dan kan je verwachten dat je ze opmaakt, zeker als je niet meer helder bent.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:07 schreef hamkaastosti het volgende:
hoelang gaat TS nog door met het verzinnen van dit soort bagger?
jaja 40 euro opmaken op een avondje.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:11 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Ik vind dit niet zo'n raar verhaal hoor. Alleen als je er over nadenkt is het niet echt iets waar je over hoort te klagen, die pillen en die 40 euro neem je mee, en dan kan je verwachten dat je ze opmaakt, zeker als je niet meer helder bent.
Ik maak tenminste nog topiquesquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:12 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Niet leuk, je topics worden matig.
Je liegt!quote:
mooi topique qua stijl en opzet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:11 schreef JanusAnus het volgende:
Alleen dat van die vrouwen zal wel verzonnen zijn.
Dat kan niet volgens jou?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:13 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
jaja 40 euro opmaken op een avondje.
fucking mister bigspender
Check de bron van die pic, TS heeft haar die avond niet gezien.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:14 schreef Megumi het volgende:
Ik hoop voor de verdere geestelijke gezondheid van de TS dat hij in elk geval dat meisje op de foto in haar tieten geknepen heeft.![]()
NO WAI, U SRYS?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:18 schreef sinadO het volgende:
Check de bron van die pic, TS heeft haar die avond niet gezien.
Ik wil de MBO-grap niet maken, IK WIL DE MBO-GRAP NIET MAKEN, IK WIL DE MBO-GRAP NIET...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:58 schreef Saak het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:14 schreef Megumi het volgende:
Ik hoop voor de verdere geestelijke gezondheid van de TS dat hij in elk geval dat meisje op de foto in haar tieten geknepen heeft.![]()
Nog een die er klaarblijkelijk moeite mee heeft.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]Captain obvious to the rescue idd
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:18 schreef sinadO het volgende:
Check de bron van die pic, TS heeft haar die avond niet gezien.
En jij bent gewoon simpel. LEESCH.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |