Wel ironisch dat beide goals min of meer veroorzaakt zijn door Heerenveen spelers. Is gewoon slecht selectie/wisselbeleid geweest van Foppe.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:48 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Nah, niet alleen Marcellis, ik vond dat ook Pieters Foppe nog eventjes in z'n Friese smoel gedrukt heeft dat ie in de basis hoort. Jong-a-Pin...
Volgens mij moet jij eens broodnodig langs een opticien gaan, bruin voor zwart aanzien lijkt mij te duiden aan een lichte vorm van kleurenblindheid.quote:
Neem het toch niet zo serieusquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij eens broodnodig langs een opticien gaan, bruin voor zwart aanzien lijkt mij te duiden aan een lichte vorm van kleurenblindheid.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij eens broodnodig langs een opticien gaan, bruin voor zwart aanzien lijkt mij te duiden aan een lichte vorm van kleurenblindheid.
Mjaquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:04 schreef TerroRobbie het volgende:
10 seconden bijtellenScheids ik weet niet hoor
Inderdaad heel merkwaardig.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:04 schreef TerroRobbie het volgende:
10 seconden bijtellenScheids ik weet niet hoor
Dat verdiende, dat viel wel mee.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Hmm de uitslag is lager uitgevallen voor Nederland dan verwacht. Heb de wedstrijd helaas moeten missen maar Argentinië toch de verdiende winnaar neem ik aan?
Mwah, Argentinië trok gewoon aan het langste eind. Argentinië had geluk dat de bal er net in vloog waar de bal er bij Nederland niet in wilde.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Hmm de uitslag is lager uitgevallen voor Nederland dan verwacht. Heb de wedstrijd helaas moeten missen maar Argentinië toch de verdiende winnaar neem ik aan?
Alleen aanspeelbaar zijn is natuurlijk niet genoeg, als je vervolgens meteen de verkeerde beslissingen neemt zodra je die bal hebt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:54 schreef groenen het volgende:
Mensen die Babel slecht vonden hebben er weinig van begrepen.![]()
Alleen voorin en nog steeds constant aanspeelbaar, zowel in de diepte als naar de bal toe.
Luijkcx nooit de kans geven, ook vrij lullig, waarom neem je 'm dan mee?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Oh mag ik Foppe nog even uitlachen?
Beerens verkiezen boven Amrabat
Jong A Pin een basisplek geven terwijl je Pieters op de bank hebt
Een zwaaaaaaaar overschatte speler als Drenthe iedere wedstrijd nog steeds het vertrouwen geven
Maduro?![]()
Foppe![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:11 schreef Pedroso het volgende:
Typisch een gevalletje van jammer maar helaas. Ben wel fan van Babel maar deze wedstrijd was hij niet best, evenals Bakkal (al het hele toernooi als een krant) en Emanuelson. Toch jammer dat ze niet doorgaan, Brazilië wordt overschat. Als je van Argentinië had kunnen winnen dan zeker van Brazilië.
http://emile.web-log.nl/mijn_weblog/2008/08/bakkal-en-madur.htmlquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Oh mag ik Foppe nog even uitlachen?
Beerens verkiezen boven Amrabat
Jong A Pin een basisplek geven terwijl je Pieters op de bank hebt
Een zwaaaaaaaar overschatte speler als Drenthe iedere wedstrijd nog steeds het vertrouwen geven
Maduro?![]()
Foppe![]()
![]()
Ik ben het voor de verandering met je eens.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:52 schreef Barca het volgende:
[..]
[..]
http://emile.web-log.nl/mijn_weblog/2008/08/bakkal-en-madur.html
Bedankt. Of ze van hun club hadden gemogen weet ik niet. Maar ze deden mee aan het EK. Over EK deelnemers werd toch gezegd dat ze niet meemochten naar China? Huntelaar zei nog bij de wedstrijd tegen de USA dat hij zich niet had aangeboden uit angst om arrogant gevonden te worden. Hij zou ja hebben gezegd als ze hem hadden gevraagd. Dat kon vlak na het EK nog.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik ben het voor de verandering met je eens.![]()
Al betwijfel ik wel ten zeerste of Afellay, Huntelaar en Boulah mee mochten naar Peking. Maar deze 3 spelers zijn welja.
Helaas dat dan elke bal die naar hem toekwam niet in 1 gecontroleerd werd en de bal dan weer wegsprong.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:54 schreef groenen het volgende:
Mensen die Babel slecht vonden hebben er weinig van begrepen.![]()
Alleen voorin en nog steeds constant aanspeelbaar, zowel in de diepte als naar de bal toe.
Tuurlijk man, want daarvoor staat Van Bommel er ook, om goals te maken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:04 schreef Barca het volgende:
Rotman Balzak is de jongere versie van Von Kloothommel: enorm overschat maar volksheld dankzij lucky goals.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |