Ik troost je welquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:36 schreef Jojoortje het volgende:
Kut spelen en winnen/gelijk spelen
Redelijk goed spelen en verliezen
Tis niet eerlijk
heb alleen de laatste deel van 2e helft gezien...Misschien dat het daaraan ligtquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Onterecht niet, maar wel met eervol.
Normaliter wel, maar tijdens het EK reageerden ze vaak erg kinderachtig op Oranje, dus wat dat betreft mag Nigeria ook wel winnen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:36 schreef GGMM het volgende:
Juichen voor de zuiderburen dan maar.
Overmorgen zei hij duidelijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:36 schreef borisz het volgende:
KL-894 morgen dus op Amsterdam
Zul je net zien dat we geen rotte eieren meer hebben thuisquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:36 schreef borisz het volgende:
KL-894 morgen dus op Amsterdam
En je vergeet Babel op te noemen? Tering wat was die slecht zegquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:38 schreef Yi-Long het volgende:
Maduro en Emanuelson hebben dit toernooi aangetoont absoluut de kwaliteiten voor dit niveau NIET te hebben.
Babel slecht? Was deze wedstrijd misschien wel de beste bji Oranje.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En je vergeet Babel op te noemen? Tering wat was die slecht zeg
Dat lijkt inderdaad de trend te zijn voor ons.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:39 schreef SCH het volgende:
Herstellen ze zich zo goed en dan mag het niet zo zijn. Er mag wel weer net niet zo zijn deze OS.
Er zijn anders nog nooit zo veel medailles gevallen bij het judo.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:41 schreef Gitanki het volgende:
Met name bij het baanwielrennen en Judo..
Zo, je vergeet er nog een paar. Drenthe, Babel, Makaay, Sibon vielen allemaal tegen dit toernooi. Babel speelde weer op zn Babels met zn gekke bewegingen zonder rendement. 16 miljoen.. dankje van geelquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:38 schreef Yi-Long het volgende:
Maduro en Emanuelson hebben dit toernooi aangetoont absoluut de kwaliteiten voor dit niveau NIET te hebben.
Wat was er mis met het judo?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:41 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Dat lijkt inderdaad de trend te zijn voor ons.
Met name bij het baanwielrennen en Judo..
Ik vond Babel dus echt niet goed deze wedstrijd. Veels te vaak voor eigen succes en daarmee simpel balverlies. Als ie wat meer overzicht zlt zou hebben, dan zou het een nuttige spits zijn... maar nu!?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Babel slecht? Was deze wedstrijd misschien wel de beste bji Oranje.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat wel, ik neom het iets te centraal, maar ik doelde eigenlijk op dat geval met Grol.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Er zijn anders nog nooit zo veel medailles gevallen bij het judo.
Achteraf gelul natuurlijk...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Met Donk en Aissati erbij hadden we gewonnen.
Omdat ie toevallig nij Ajax vandaan komt.... en dan krijg je nu eenmaal snel het voordeel van de twijfel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:43 schreef Waaghals het volgende:
Emanuelson speelt al 2 jaar als een vaatdoek, vraag me af waarom ie nog niet in de eerste divisie speelt
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, dat was zuur.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:43 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik doelde eigenlijk op dat geval met Grol.
Vooral als je zwart bentquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Omdat ie toevallig nij Ajax vandaan komt.... en dan krijg je nu eenmaal snel het voordeel van de twijfel.
Vind het nog meevallen met hem...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:46 schreef TornadoDK het volgende:
BaKkal was ook maar zeer matig
ja maar waarom stellen ze hem daar ook weer steeds op?? zijn ze allemaal blind (niet danny) ?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Omdat ie toevallig nij Ajax vandaan komt.... en dan krijg je nu eenmaal snel het voordeel van de twijfel.
Nah, niet alleen Marcellis, ik vond dat ook Pieters Foppe nog eventjes in z'n Friese smoel gedrukt heeft dat ie in de basis hoort. Jong-a-Pin...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:45 schreef BB-boy het volgende:
Ach ja ze hebben hun best gedaan, maar echt goed vond ik het nog steeds niet. Argentinie speelde ook alles behalve geweldig maar de verdediging van Nederland is gewoon te zwak (op Marcellis na).
ik niet, met zijn constante tikkies terug. En als een amateur een aantal keer de bal over de zijl ijn laten lopen. Op die goal na was het niet veel met hemquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vind het nog meevallen met hem...
Ze hebben niemand anders ofzoquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:48 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ja maar waarom stellen ze hem daar ook weer steeds op?? zijn ze allemaal blind (niet danny) ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |