abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60882812
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 17:48 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Nah, niet alleen Marcellis, ik vond dat ook Pieters Foppe nog eventjes in z'n Friese smoel gedrukt heeft dat ie in de basis hoort. Jong-a-Pin...
Wel ironisch dat beide goals min of meer veroorzaakt zijn door Heerenveen spelers. Is gewoon slecht selectie/wisselbeleid geweest van Foppe.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_60882820
Hoef die herhalingen vanavond ook niet te zien
Noot noot.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 17:51:42 #203
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_60882821
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 17:44 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Vooral als je zwart bent
Volgens mij moet jij eens broodnodig langs een opticien gaan, bruin voor zwart aanzien lijkt mij te duiden aan een lichte vorm van kleurenblindheid.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_60882841
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 17:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Volgens mij moet jij eens broodnodig langs een opticien gaan, bruin voor zwart aanzien lijkt mij te duiden aan een lichte vorm van kleurenblindheid.
Neem het toch niet zo serieus
Noot noot.
pi_60882913
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 17:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

pi_60882921
Uiteindelijk moet je tot de conclusie komen dat dit gewoon minimaal een halve finale dan wel finale had moeten zijn, maar omdat ze zelf zo hebben lopen kloten in de poule met name tegen de VS, lig je er nu uit. Aardige laatste wedstrijd, maar slecht toernooi gespeeld, jammer want ze hadden mogelijkheden zat.

Nou ja de Spelen gaan door want de chinezen wachten op niemand
Atje zeggen is adje doen!
pi_60883124
10 seconden bijtellen Scheids ik weet niet hoor
pi_60883168
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 18:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Mja

Voor de rest was de scheids wel oke...
Noot noot.
pi_60883238
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 18:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Inderdaad heel merkwaardig.
pi_60883289
Typisch een gevalletje van jammer maar helaas. Ben wel fan van Babel maar deze wedstrijd was hij niet best, evenals Bakkal (al het hele toernooi als een krant) en Emanuelson. Toch jammer dat ze niet doorgaan, Brazilië wordt overschat. Als je van Argentinië had kunnen winnen dan zeker van Brazilië.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 18:49:34 #211
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_60884124
Ik vond het vanaf de tweede helft een leuke wedstrijd om naar te kijken. Nederland creëerde eindelijk wat kansen en speelde zoals ze het het hele toernooi al had moesten spelen.

Dat ze dan uiteindelijk wat te kort schieten is jammer, maar ze zijn eervol ten onder gegaan
pi_60884189
Hmm de uitslag is lager uitgevallen voor Nederland dan verwacht. Heb de wedstrijd helaas moeten missen maar Argentinië toch de verdiende winnaar neem ik aan?
pi_60884215
Mensen die Babel slecht vonden hebben er weinig van begrepen.

Alleen voorin en nog steeds constant aanspeelbaar, zowel in de diepte als naar de bal toe.
- verwijderd door admin -
pi_60884216
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 18:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Hmm de uitslag is lager uitgevallen voor Nederland dan verwacht. Heb de wedstrijd helaas moeten missen maar Argentinië toch de verdiende winnaar neem ik aan?
Dat verdiende, dat viel wel mee.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 18:54:21 #215
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_60884222
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 18:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Mwah, Argentinië trok gewoon aan het langste eind. Argentinië had geluk dat de bal er net in vloog waar de bal er bij Nederland niet in wilde.
pi_60884251
En waarom geeft Beerens een sliding ? Als je er naast blijft lopen dring je hem zo naar de buitenkant.
- verwijderd door admin -
pi_60884301
Oh mag ik Foppe nog even uitlachen?

Beerens verkiezen boven Amrabat
Jong A Pin een basisplek geven terwijl je Pieters op de bank hebt
Een zwaaaaaaaar overschatte speler als Drenthe iedere wedstrijd nog steeds het vertrouwen geven
Maduro?

Foppe
pi_60884314
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 19:13:01 #219
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_60884624
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 18:54 schreef groenen het volgende:

Alleen voorin en nog steeds constant aanspeelbaar, zowel in de diepte als naar de bal toe.
Alleen aanspeelbaar zijn is natuurlijk niet genoeg, als je vervolgens meteen de verkeerde beslissingen neemt zodra je die bal hebt.
Te vaak voor eigen succes, niet snel genoeg met het 'doorgeven' van de bal (1ste helft een geheel vrijstaande Drenthe overslaan tijdens een counter om eerst zelf even te kijken of hij kan dribbelen), etc etc.

Dan had ik liever Sno voorin gezien als vast aanspeelpunt, die ik sowieso veel beter tot zijn recht vind komen in de spits dan als verdedigende middenvelder.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 19:40:58 #220
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_60885159
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 18:58 schreef Cyberia18 het volgende:

Een zwaaaaaaaar overschatte speler als Drenthe iedere wedstrijd nog steeds het vertrouwen geven
Maduro?

Foppe
Luijkcx nooit de kans geven, ook vrij lullig, waarom neem je 'm dan mee?
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 19:52:48 #221
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_60885393
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 18:11 schreef Pedroso het volgende:
Typisch een gevalletje van jammer maar helaas. Ben wel fan van Babel maar deze wedstrijd was hij niet best, evenals Bakkal (al het hele toernooi als een krant) en Emanuelson. Toch jammer dat ze niet doorgaan, Brazilië wordt overschat. Als je van Argentinië had kunnen winnen dan zeker van Brazilië.
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 18:58 schreef Cyberia18 het volgende:

Maduro?

Foppe
http://emile.web-log.nl/mijn_weblog/2008/08/bakkal-en-madur.html
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_60885468
quote:
Ik ben het voor de verandering met je eens.

Al betwijfel ik wel ten zeerste of Afellay, Huntelaar en Boulah mee mochten naar Peking. Maar deze 3 spelers zijn wel ja.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:04:42 #223
30220 Barca
pi_60885593
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 19:57 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ik ben het voor de verandering met je eens.

Al betwijfel ik wel ten zeerste of Afellay, Huntelaar en Boulah mee mochten naar Peking. Maar deze 3 spelers zijn wel ja.
Bedankt. Of ze van hun club hadden gemogen weet ik niet. Maar ze deden mee aan het EK. Over EK deelnemers werd toch gezegd dat ze niet meemochten naar China? Huntelaar zei nog bij de wedstrijd tegen de USA dat hij zich niet had aangeboden uit angst om arrogant gevonden te worden. Hij zou ja hebben gezegd als ze hem hadden gevraagd. Dat kon vlak na het EK nog.

Vermeer en Marcellis speelden een sterk toernooi. Babel deed het in mijn ogen ook goed. Pieters was vandaag tegen Argentinië zeker van waarde. De Guzman krijgt ook een voldoende.

Rotman Balzak is de jongere versie van Von Kloothommel: enorm overschat maar volksheld dankzij lucky goals.
pi_60885620
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 18:54 schreef groenen het volgende:

Helaas dat dan elke bal die naar hem toekwam niet in 1 gecontroleerd werd en de bal dan weer wegsprong.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:09:37 #225
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_60885683
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:04 schreef Barca het volgende:

Rotman Balzak is de jongere versie van Von Kloothommel: enorm overschat maar volksheld dankzij lucky goals.
Tuurlijk man, want daarvoor staat Van Bommel er ook, om goals te maken.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:15:43 #226
30220 Barca
pi_60885809
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 17:46 schreef TornadoDK het volgende:
Bakal was ook maar zeer matig
Rotman Balzak kan gewoon niet voetballen!
pi_60885900
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:04 schreef Barca het volgende:

[..]

Bedankt. Of ze van hun club hadden gemogen weet ik niet. Maar ze deden mee aan het EK. Over EK deelnemers werd toch gezegd dat ze niet meemochten naar China? Huntelaar zei nog bij de wedstrijd tegen de USA dat hij zich niet had aangeboden uit angst om arrogant gevonden te worden. Hij zou ja hebben gezegd als ze hem hadden gevraagd. Dat kon vlak na het EK nog.

Vermeer en Marcellis speelden een sterk toernooi. Babel deed het in mijn ogen ook goed. Pieters was vandaag tegen Argentinië zeker van waarde. De Guzman krijgt ook een voldoende.

Oh nog iets:
quote:
Behalve dan dat dit slechte voorbeeld zal worden gevolgd door het oranje van Bert von Aarszeik. Na de zwarte periode Van Basten volgt nu de nog triestere periode Von Aarszeik!
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:29:52 #228
30220 Barca
pi_60886115
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:20 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Oh nog iets:
[..]

Wat vind jij dan van Balzak? Wat verwacht jij van Von Aarszeik?
pi_60886412
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:29 schreef Barca het volgende:

[..]

Waardeloos toevallig dat die die bal erin pist vandaag, maar dat was dan het enige goeie van hem dit toernooi.. en Maduro wat heb ik me aan die lamzak zitten ergeren
pi_60886473
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:15 schreef Barca het volgende:

[..]

Rotman Balzak kan gewoon niet voetballen!
Ga toch weg. Hij deed het vrij aardig vond ik, misschien iets teveel balverlies. Ik vond dat hij iets te ver naar achter was geposteerd, z'n diepgang is juist z'n kacht.
That's all folks!
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:49:46 #231
30220 Barca
pi_60886552
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:43 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

Waardeloos toevallig dat die die bal erin pist vandaag, maar dat was dan het enige goeie van hem dit toernooi.. en Maduro wat heb ik me aan die lamzak zitten ergeren
Mee eens!
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:46 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ga toch weg. Hij deed het vrij aardig vond ik, misschien iets teveel balverlies. Ik vond dat hij iets te ver naar achter was geposteerd, z'n diepgang is juist z'n kacht.
Welke diepgang? Misschien diepgang in zijn aars als hij bukt om een zeepje op te rapen maar hij is aanvallend noch verdedigend van enige nut. Niet vandaag en nooit geweest!

Iedere willekeurige f-pupil verslaat deze clown.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 21:06:08 #232
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60886871
Jeetje wat een kans van Drenthe zeg!!!!!

Ik zit nog even de samenvatting vte kijken. Ze hadden echt kunnen winnen! In het begin dacht ik we gaan kansloos ten onder, maar we hebben echt genoeg kansen gekregen
It ain't over till the fat lady sings!!!
Een dag is er om te lachen en de nacht om te .......!
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 21:10:09 #233
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_60886943
Daar snapte ik echt geen reet van, nee. Een zee van ruimte, alle tijd, dan neem je zo'n bal toch eerst fatsoenlijk aan om 'm vervolgens beheerst langs de keeper te schuiven? Nee, het moet weer in één keer in het dak van de goal. Ja, dan wil ie wel eens over gaan.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_60886953
quote:

[..]

Ik heb zojuist alleen de samenvatting gezien en daar was hij redelijk vaak betrokken bij een aantal mogelijkheden. Maar goed ik baseer dit puur op een samenvatting natuurlijk.

Zonder Messi te kort te willen doen trouwens moet ik zeggen dat de manier waarop o.a. Zuiverloon en Furby hem aanpakte wel erg naïef was zeg. Zo lamlendig Klap er toch volledig op stel zoutzakken.
quote:

Wat verwacht jij van Von Aarszeik?
Gemengde gevoelens maar ik geef hem een voordeel van een twijfel.
  Trouwste user 2022 zaterdag 16 augustus 2008 @ 21:17:46 #235
7889 tong80
Spleenheup
pi_60887060
Drente

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_60888264
Jammer van die bal van Drenthe. Magoed, die kerel bikkelt wel volop iedere wedstrijd dus heb er ook wel weer een bewondering voor. Ironisch dat de ene wedstrijd waarin goed gespeeld wordt verloren wordt en de andere 3 dramatisch niet verloren worden
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_60889031
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 21:10 schreef Kriegel het volgende:
Daar snapte ik echt geen reet van, nee. Een zee van ruimte, alle tijd, dan neem je zo'n bal toch eerst fatsoenlijk aan om 'm vervolgens beheerst langs de keeper te schuiven? Nee, het moet weer in één keer in het dak van de goal. Ja, dan wil ie wel eens over gaan.
Inderdaad zeg. Hij probeerde 'm in de kruising te curven met links, terwijl je 'm met rechts zo in de korte hoek kunt schuiven. Althans, dat was een stuk makkelijker.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_60889350
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:49 schreef Barca het volgende:

[..]

Mee eens!
[..]

Welke diepgang? Misschien diepgang in zijn aars als hij bukt om een zeepje op te rapen maar hij is aanvallend noch verdedigend van enige nut. Niet vandaag en nooit geweest!

Iedere willekeurige f-pupil verslaat deze clown.
Jongen, is een beetje fatsoenlijk discussieren zo moelijk? Door dat verbasteren van namen ben je al nauwelijks serieus te nemen, de loze kreten die volgen helpen ook niet mee.

Bakkal ging vandaag wat ten onder aan de spanning had ik het gevoel, maar hij verstopte zich niet. Voor die laatstgenoemde makkelijke weg wordt vaak door spelers gekozen die zich niet zo prettig voelen in het spel. Hij was verder echt niet slecht, hield zijn man bezig, creeerde ruimte voor zijn medespelers en was oplettend bij zijn doelpunt.
That's all folks!
  zondag 17 augustus 2008 @ 12:35:12 #239
30220 Barca
pi_60897565
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 21:10 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ik heb zojuist alleen de samenvatting gezien en daar was hij redelijk vaak betrokken bij een aantal mogelijkheden. Maar goed ik baseer dit puur op een samenvatting natuurlijk.

Zonder Messi te kort te willen doen trouwens moet ik zeggen dat de manier waarop o.a. Zuiverloon en Furby hem aanpakte wel erg naïef was zeg. Zo lamlendig Klap er toch volledig op stel zoutzakken.
[..]

Gemengde gevoelens maar ik geef hem een voordeel van een twijfel.
Die pass van Messi was echt niet bijzonder. Het was gewoon erg slecht verdedigen! Zowel op de bal als op medespelers (o.a. de doelpuntenmaker).

Balzak was betrokken bij mogelijkheden. In negatief opzicht: slechte passing, slechte balaanname, slecht positiespel. Alles wat Rotman liet zien was waardeloos!

Katwijkse boys 13 heeft betere spelers!
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 23:17 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Jongen, is een beetje fatsoenlijk discussieren zo moelijk? Door dat verbasteren van namen ben je al nauwelijks serieus te nemen, de loze kreten die volgen helpen ook niet mee.

Bakkal ging vandaag wat ten onder aan de spanning had ik het gevoel, maar hij verstopte zich niet. Voor die laatstgenoemde makkelijke weg wordt vaak door spelers gekozen die zich niet zo prettig voelen in het spel. Hij was verder echt niet slecht, hield zijn man bezig, creeerde ruimte voor zijn medespelers en was oplettend bij zijn doelpunt.
Hij verstopte zich niet maar bracht ook geen diepgang in het aanvalsspel! Verder speelde hij wel slecht, zijn man hoefde geen rekening met hem te houden, liep ruimtes dicht voor medespelers, liet wel een gat vallen maar verzuimde dan de bal af te spelen op de man die het gat in liep en die goal ... typerende Balzak-actie. Slecht spelen maar dan zo'n lucky moment. Zo is Von Kloothommel ook altijd de gevierde man.
  zondag 17 augustus 2008 @ 18:15:27 #240
30220 Barca
pi_60903979
Vanmiddag de bekerwedstrijd (amateurs) Gronitas vs Nieuw-Buinen gezien. De middenvelders die ik zag waren allen beter dan Otman Bakkal.
pi_60904034
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 18:15 schreef Barca het volgende:
Vanmiddag de bekerwedstrijd (amateurs) Gronitas vs Nieuw-Buinen gezien. De middenvelders die ik zag waren allen beter dan Otman Bakkal.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  zondag 17 augustus 2008 @ 18:28:01 #242
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_60904203
Hou nou gewoon 'ns je bek.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_60904339
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 18:15 schreef Barca het volgende:
Volgende keer moet Foppe dan maar een middenvelder van het altijd lastige Nieuw-Buinen meenemen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 17 augustus 2008 @ 19:00:06 #244
30220 Barca
pi_60904785
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 18:36 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Volgende keer moet Foppe dan maar een middenvelder van het altijd lastige Nieuw-Buinen meenemen.
Juist!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')