Dus ze vallen niet tegen. Alleen is er op dit moment maar een iemand oppermachtig. Een overtreffende trap ervan zelfs.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tijden van nummers 2 en 3 vallen wel tegen.
Nou ja, het zijn wel PR's voor die mannen en voor hen is het knap, maar in de breedte dus.
Zou mij niks verbazen als hij zich boos maakt dat het nu ook al zou kunnen...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:34 schreef Ericr het volgende:
19:32 gaat er binnen enkele jaren ook aan.
Het Bubka-effect, of Isinbayeva-effect in het huidige tijdperk, steeds je WR kaasschaven levert veel meer opquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:35 schreef Federer-fan het volgende:
Dat sloeg echt nergens op.9,86 en hij liep 30 meter voor de finish al te juichen en vlak bij de finish ging hij nog een beetje dollen.
![]()
Maar waarom bleef hij niet gewoon voluit gaan? Had het inderdaad wel 9.60 geweest lijkt me. Onwaarschijnlijk dit.
Is bij een 100m toch moeilijker te controleren. Hij kan natuurlijk inhouden maar een WR voel je niet even aan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:37 schreef VoreG het volgende:
Hij zal wel a la Boebka telkens wat van zn WR afhalen
100, 200 en 4x100. 3x goud wordt dat dus.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Welke afstanden loopt Bolt allemaal?
Dit zou de snelste 100m. ooit worden, met een nieuw wereldrecord en eventueel 3 mannen onder het oude.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:36 schreef Vork het volgende:
Dus ze vallen niet tegen. Alleen is er op dit moment maar een iemand oppermachtig. Een overtreffende trap ervan zelfs.
Moest ik ook gelijk aan denken. het Wereldrecord, het omkijken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:33 schreef Ericr het volgende:
Dit is nog heftiger dan Johnson in 1988.
Wat cool zeg.quote:
Wat had het volgens jou maximaal kunnen zijn als hij voluit had blijven lopen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:38 schreef Ambrosius het volgende:
Het zijn 9 stappen waarin 'ie juichend loopt. Zeker 20 meter dus als je het mij vraagt.
Nou ik weet momenteel even niet meer waartoe Bolt nog meer in staat is, ben bang dat ie ook weet wie in 2048 president van Amerika wordt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:37 schreef Ericr het volgende:
[..]
Is bij een 100m toch moeilijker te controleren. Hij kan natuurlijk inhouden maar een WR voel je niet even aan.
9,65 ofzo.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat had het volgens jou maximaal kunnen zijn als hij voluit had blijven lopen?
Ik snap het. Vermoedde al zoiets; althans, ik kon niks anders bedenken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:39 schreef Arcee het volgende:9.69
Wat een verschil met de rest.
En wat Bubkaslack ingebouwd voor 't volgende WR.![]()
Volgens mij wel, 9,93 is er aan zo te zien. Zou even moeten rekenen maar uit het hoofd is er gemiddeld sneller gelopen nu.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:39 schreef Brownietje het volgende:
Niet de snelste race ooit toch Ericr?
Niet meer (minder dus eigenlijk)?quote:
Onvoorstelbaar inderdaad, hij kan dus misschien nog sneller als hij niet begint te huppelen!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:37 schreef Rikketik het volgende:
Geweldig wanneer hij al tijdens het lopen doorkrijgt dat hij de beste is. Hij huppelt over de finish.![]()
Choker van formaat, helaas.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:40 schreef erkel het volgende:
Powell valt wel erg tegen, 5e plek maar met 9.95. Terwijl hij tot 9.7- in staat is.
Powell is geen kampioensloper.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:40 schreef erkel het volgende:
Powell valt wel erg tegen, 5e plek maar met 9.95. Terwijl hij tot 9.7- in staat is.
Achja natuurlijk, ik zag al die 9.90ers staan en 10.0, maar had even geen rekening gehouden met deze tijd.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:39 schreef Ericr het volgende:
Snelste race ooit maar dan vooral door Bolt die het gemiddelde echt omlaag trekt.
Tja, dit is toch 969 maal interessanter dan voetbal.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:41 schreef MrBadGuy het volgende:
En dan die voetbalfans het vreemd vinden dat een saaie pot hiervoor wordt onderbroken
Dit was legendarisch.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tja, dit is toch 969 maal interessanter dan voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |