quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:18 schreef superXmacho het volgende:
Ik wist niet precies wat voor titel ik het moest geven.![]()
Maar ik heb nog al een rare combinatie van ogen en haar kleur,
Ben van mezelf goud blond, en heb donker bruine ogen,
De arts zij dat dit heel weinig voor komt,
Voor de op heldering heb ik wel een foto (het lijkt op de foto of ik een punt kaak heb maar dat heb ik niet , komt hier gezeik over plaats ik nog wel een foto als bewijs.)
[ afbeelding ]
En wat vinden julie van de combinatie?
''Raar Uiterlijk'' archief:quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:16 schreef superXmacho het volgende:
[ Op vrijdag 15 augustus 2008 17:11 schreef Quir het volgende:
Vijver? Klinkt serieus, kun je daarvoor behandeld worden? ]
ja kan je voor behandelt worden..
we d8ten dat ik het had omdat een paar uit de vrienden groep het ook hadden en ik ookw el eens een slokje drinken van hun had en ik was heel vaak moe en suf.
Maar ik had een begin er van en was ff 2 weken ziek,
maar toen was het ook klaar
Dan moet de quote met dat ze zegt Ik had vijver erbij.quote:
Ja dan is ie wel leukquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:57 schreef Daniane het volgende:
[..]
Dan moet de quote met dat ze zegt Ik had vijver erbij.
Zie die maar eens te vinden
En:quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:41 schreef superXmacho het volgende:
[..]
zal ik jullie iets verklappen..
Ik wordt later advercaat, dus als het moet kan ik wel netjes zijn en kan ik wel spellen maar uit luiheid/snelheid doe ik dat niet echt
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:42 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ja jonges..
ik wordt een justisureel-naaier..
en ga geld verdiennen..
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:02 schreef mstr het volgende:
NP: 08-jordin_sparks_feat._chris_brown-no_air-(benny_benassi_pump-kin_remix)
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:07 schreef Daniane het volgende:
[..]Jammer dat er geen Punt-kin_remix staat
zou nog mooier zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:23 schreef -SG- het volgende:
Nou wat een geweldig mailtje! Echt waar! Ze zal je meteen geloven!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Striving to be more than average.
Hee begrijp me niet verkeerd hoor. Ik zou haar zo doen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:57 schreef -SG- het volgende:
Nog even een reactie op agter:
[..]
Hee begrijp me niet verkeerd hoor. Ik zou haar zo doen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Striving to be more than average.
Dit deel ook, want puntkaak heeft zich nog niet gemeld.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:59 schreef -SG- het volgende:
[..]
Deel 4 begon er wel op te lijken...
Maar daar kunnen wij niks aan doen!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:04 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dit deel ook, want puntkaak heeft zich nog niet gemeld.
Doe dan eens een plaatje van jouquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:17 schreef Q_Orianka het volgende:
Wat een lelijke gozer.
Kanker auf.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:28 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Doe dan eens een plaatje van jou
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Striving to be more than average.
Voor wanneer ze er weer isquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
Tvp, waarom weet ik eigenlijk niet.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
Tvp, waarom weet ik eigenlijk niet.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:19 schreef Daniane het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
Volgens mij ben je echt kankerlelijk, anders had ik ook wel een plaatje van jou gezien.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:28 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Doe dan eens een plaatje van jou
Doe eens lief.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:34 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Volgens mij ben je echt kankerlelijk, anders had ik ook wel een plaatje van jou gezien.
Leuke binnenkomerquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:34 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Volgens mij ben je echt kankerlelijk, anders had ik ook wel een plaatje van jou gezien.
Doe eens lief.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:34 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Ik wel he?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:49 schreef -SG- het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon niet liev.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:34 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Ja... dat dacht ik eigenlijk ook van jou...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:51 schreef Quir het volgende:
Btw, Daniane ben jij niet die ene van LZ?
Jij bent ook lieph hoor!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:55 schreef Tabloid het volgende:
Daniane ik ken je al ruim twee jaar en dan flik je me dit.![]()
Mijn geen eens lief vinden.
Heel goed.quote:
Ga jij maar lekker met superXmacho samen het paard opzwepen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:57 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Heel goed.![]()
Leg je zweepje alvast klaar en dan kom ik je vanavond even opzoeken voor een gezellige avond.
Ander forum dat nu compleet is overgenomen door n00bs.quote:
Linkquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:59 schreef Quir het volgende:
[..]
Ander forum dat nu compleet is overgenomen door n00bs.
Nee dankje, zit haar kaak in de weg.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker met superXmacho samen het paard opzwepen.
Oh zit jij er ook niet meer op?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:59 schreef Quir het volgende:
[..]
Ander forum dat nu compleet is overgenomen door n00bs.
WTF?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:04 schreef Quir het volgende:
Even kijken wat de link is nu, die verandert vaker.
Moet je horen wie het zegt met die loempia in je reet.quote:
Doe eens chill man.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:11 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Moet je horen wie het zegt met die loempia in je reet.
Doe niet schijnheiligquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:22 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Vertel eens, daarvoor is dit topic bedoelt. Om met elkaar er over te praten.
Dankjewel voor deze geniale verwoording.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:27 schreef -SG- het volgende:
[..]
Doe niet schijnheilig. Dit topic is alleen bedoelt om puntkin een beetje te kutten
.
True.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:27 schreef -SG- het volgende:
[..]
Doe niet schijnheilig. Dit topic is alleen bedoelt om puntkin een beetje te kutten
.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:32 schreef Quir het volgende:
[..]
Dankjewel voor deze geniale verwoording.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:27 schreef -SG- het volgende:
[..]
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |