Volgens mij ben je echt kankerlelijk, anders had ik ook wel een plaatje van jou gezien.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:28 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Doe dan eens een plaatje van jou
Doe eens lief.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:34 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Volgens mij ben je echt kankerlelijk, anders had ik ook wel een plaatje van jou gezien.
Leuke binnenkomerquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:34 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Volgens mij ben je echt kankerlelijk, anders had ik ook wel een plaatje van jou gezien.
Doe eens lief.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:34 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Ik wel he?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:49 schreef -SG- het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon niet liev.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:34 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Ja... dat dacht ik eigenlijk ook van jou...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:51 schreef Quir het volgende:
Btw, Daniane ben jij niet die ene van LZ?
Jij bent ook lieph hoor!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:55 schreef Tabloid het volgende:
Daniane ik ken je al ruim twee jaar en dan flik je me dit.![]()
Mijn geen eens lief vinden.
Heel goed.quote:
Ga jij maar lekker met superXmacho samen het paard opzwepen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:57 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Heel goed.![]()
Leg je zweepje alvast klaar en dan kom ik je vanavond even opzoeken voor een gezellige avond.
Ander forum dat nu compleet is overgenomen door n00bs.quote:
Linkquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:59 schreef Quir het volgende:
[..]
Ander forum dat nu compleet is overgenomen door n00bs.
Nee dankje, zit haar kaak in de weg.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker met superXmacho samen het paard opzwepen.
Oh zit jij er ook niet meer op?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:59 schreef Quir het volgende:
[..]
Ander forum dat nu compleet is overgenomen door n00bs.
WTF?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:04 schreef Quir het volgende:
Even kijken wat de link is nu, die verandert vaker.
Moet je horen wie het zegt met die loempia in je reet.quote:
Doe eens chill man.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:11 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Moet je horen wie het zegt met die loempia in je reet.
Doe niet schijnheiligquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:22 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Vertel eens, daarvoor is dit topic bedoelt. Om met elkaar er over te praten.
Dankjewel voor deze geniale verwoording.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:27 schreef -SG- het volgende:
[..]
Doe niet schijnheilig. Dit topic is alleen bedoelt om puntkin een beetje te kutten
.
True.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:27 schreef -SG- het volgende:
[..]
Doe niet schijnheilig. Dit topic is alleen bedoelt om puntkin een beetje te kutten
.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:32 schreef Quir het volgende:
[..]
Dankjewel voor deze geniale verwoording.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:27 schreef -SG- het volgende:
[..]
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |