- Wie het kleine die eert is het grote niet waerd (of zo)quote:
vertel.quote:
dat is geen antwoord op de vraagquote:
Klanten die eigenwijs zijn en voet bij stuk houden aan informatie die ze hebben gekregen van beunhazenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
vertel.
En luctor, ik ben het helemaal met je eens
Watjequote:
Meet?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Komen jullie ook nar de meet de 23e?
Hier op de zaak nietquote:
Jaja, dat weten we nu welquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Liebe Grußen von Kerstin & Bart von Frequency!!!
Ohja ze komt naar A'dam over een paar weekjesquote:
Waarom?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ohja ze komt naar A'dam over een paar weekjes
ennnnnnnn Ze spelen zowaar 100 keer beterquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Das waar.... Maar ze mogen denk ik wel wonderbaarlijk veel beter gaan spelen om van Argentinie te winnen
wie heeft trouwens gewonnen... heb het gemist!quote:
Boltquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:31 schreef Californium het volgende:
[..]
wie heeft trouwens gewonnen... heb het gemist!
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bolt
Powel 5de
Gay was al uitgeschakeld in de halve finale
Maar wat een overwinning, wat een race en wat een nieuw WR.
Een meet?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Komen jullie ook nar de meet de 23e?
Ik verveel mequote:
Deze computer is daar te traag voorquote:
pff, dit was zo waar-was-jij-atletiek-momentquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:42 schreef Californium het volgende:
[..]
ik heb het allemaal gemist
Zullen ze vandaag vast wel ergens een keer (of 10) herhalen
Jij bent er altijd op de meets Kees!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Een meet?
Mwah![]()
[..]
Ik verveel me
Want ik heb vakantie![]()
ik moest leren en was te laatquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
pff, dit was zo waar-was-jij-atletiek-moment
Ik ben er zelfs als er geen meet isquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:44 schreef Californium het volgende:
Jij bent er altijd op de meets Kees!
Je hebt wat om naar uit te kijkenquote:Vakantie![]()
Nog nietleren
![]()
uiteindelijk! maar eerst even ertegenaan nogquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben er zelfs als er geen meet is![]()
[..]
Je hebt wat om naar uit te kijken
Komt helemaal goed
Dit keer kregen ze dat dus nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:34 schreef Californium het volgende:
mijn god Nederland wacht wel echt op nog een wondertje he
Ik bedoelde de 2-2 tegen Amerika.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:53 schreef HostiMeister het volgende:
Net zoals bij het EK niet bedoel je
en de 1-0 tegen Japan met die penaltyquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik bedoelde de 2-2 tegen Amerika.
Volledig terechtquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Uuh wie?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:04 schreef Piles het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens wie we daar hebben (TRA334)![]()
En met een Amerikaanse scheids moest het natuurlijk ook wel zo zijn dat ze uitgeschakeld zouden wordenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Oh whahaquote:
Ah okquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Omdat ie voor vertrek het vluchtnummer gepost heeft
Piles leest alles, dus die zal het als enige waarschijnlijk gezien hebbenquote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Pilers leest alles, dus die zal het als enige waarschijnlijk gezien hebben
Ik weet hetquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
'T is maar waar je trots op wil zijn
zou ik ook zeggenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, we hebben het er gewoon over gehad
inderdaad. gewoon met speels gemak gewonnenquote:
George Carlin is zo veel meer baas dan een dude die snel kan rennenquote:
Met een koprol had ie nog gewonnenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
inderdaad. gewoon met speels gemak gewonnen![]()
achteruit lopend had hij het nog geredquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Met een koprol had ie nog gewonnen
Herkenbaarquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:59 schreef PieterBas het volgende:
Zometeen naar een verjaardag, maar totaal geen zin om te gaan..
Ik vind typische Hollandse verjaardag eigenlijk helemaal niet zo gezellig meer, sinds ik in het buitenland was. Ik ben uitgenodigd, dus en ik heb ja gezegd.. Kan er ook niet meer onderuit.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Herkenbaar
Daarom ga ik ook meestal niet
Puicke filmquote:
En dan bacardi appel als waterquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:15 schreef HostiMeister het volgende:
ben maar aan een waterpijp met appeltjes tabak begonnen
* jaloers isquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:43 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]
Een korte impressie van m'n vakantie
welkom terugquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:43 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]
Een korte impressie van m'n vakantie
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:45 schreef Piles het volgende:
[..]
* jaloers is![]()
![]()
Maar welkom terug![]()
En een korte impressie van je terugkomst:
[ afbeelding ]
ahaquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat, die afbeelding?
Radarbeeld van kwart over 6 vanavond
TRA334 komt richting Nederland
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:45 schreef Piles het volgende:
[..]
* jaloers is![]()
![]()
Maar welkom terug![]()
En een korte impressie van je terugkomst:
[ afbeelding ]
Tofquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:20 schreef jna het volgende:
Trouwens ben ik er achter gekomen dat Corfu 1 van de korste landingsbanen van europa heeft![]()
BOEM! 3 wielen in 1 keer op de grond en zo hard remmen als mogelijk is
Jij gaat dan niet vliegen voor de vakantie maar om het landen en stijgen mee temaken?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Tof
Het wordt tijd dat ik ook weer eens ga vliegen![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:34 schreef mash_ het volgende:
[..]
Jij gaat dan niet vliegen voor de vakantie maar om het landen en stijgen mee temaken?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:36 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
En om eens op een ander vliegveld te kijken
Vorig jaar december in 1 dag Eindhoven - Londen Stansted - Dublin - Eindhoven gedaan
Viel mee, 70 euro in totaal aan vliegticketsquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:42 schreef mash_ het volgende:
[..]is dat niet nogal erg duur om je dag door te komen
70 euro is niet zoveel neequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Viel mee, 70 euro in totaal aan vliegtickets
Ryanair en z'n 0.01 euro - tickets
Lukt nu ook niet meer, met die nieuwe vliegtaxquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:50 schreef mash_ het volgende:
[..]
70 euro is niet zoveel nee
en nu even de hond uitlaten![]()
Ik ben ook aardig dood. in lange tijd ook niet zo brak geweestquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:11 schreef Piles het volgende:
Waarom heb ik zoveel slaap nodig altijd![]()
![]()
[..]
Dan zou ik dood zijn volgens mij
Hehequote:Op zondag 17 augustus 2008 00:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Je bent niet de enige hoor![]()
Helemaal gesloopt hier
Precies, maar toch niet gaan slapen hèquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:47 schreef Bravebart het volgende:
Mja, ik verveel me doodNiks op tv, niks op msn, bluh
Nee, ik zit nog met mn broertje benedenquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Precies, maar toch niet gaan slapen hè
Aahwquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:49 schreef Piles het volgende:
Ik zit gewoon helemaal alleen hier
Beetje 3FM luisteren
PB![]()
En, overleeft?
Ach jaquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Ach, het went hè
En jij bent er toch![]()
Na de nodige alcoholische versnaperingen.quote:
Ik nietquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet dat er nog veel zinnigs uitkomt hier, maar ik blijf er wakker door
Nee, je bent half wakker, net als mijquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik nietIk zit half te slapen achter mn notebook, dus ik ga maar denk ik
quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Na de nodige alcoholische versnaperingen.
Ja maar ik wil helemaal wakker zijn of helemaal slapenquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, je bent half wakker, net als mij ik
Ik nu ook, camping-radio op Lowlands is weer klaarquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar ik wil helemaal wakker zijn of helemaal slapenEn ik ga zo toch maar eens voor het laatste kiezen
Ik kijk nog ff Roisin Murphy af en dan ga ik ookquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik nu ook, camping-radio op Lowlands is weer klaar
Slaapse mensen
Tja.. dat vraag ik me dus ook af..quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Veel plezier met wat je nog gaat doen dan![]()
Ik wil et niet wetenquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tja.. dat vraag ik me dus ook af..
Ik ga het ook niet delen met jequote:
Whehe... Goed zo goed zo.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ga het ook niet delen met je
(uhm, dit klinkt ook best fout)
Je weet de helft nietquote:Op zondag 17 augustus 2008 10:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Een mooie liefde tussen BB en PIles
Daarom bracht ik het ook naar boven.. zodat je ons kan vertellen eroverquote:
Wat een goede timing heb ik weerquote:Op zondag 17 augustus 2008 11:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daarom bracht ik het ook naar boven.. zodat je ons kan vertellen erover
Ik heb vakantie, en wil die tijd nuttig en efficient gebruikenquote:
quote:
Niet 1680x1050?quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
yo. heb jij toevallig nog leuke rachel achtergrond? in 1680x1024 (geloof ik)
quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:02 schreef jna het volgende:
ik zie net dat ik 5 kilo ben aangekomen in 2 weken vakantie
Whehequote:Op zondag 17 augustus 2008 13:03 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Misschien moet ik ook eens op vakantie![]()
Tuurlijk heb ik die jongenquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
yo. heb jij toevallig nog leuke rachel achtergrond? in 1680x1024 (geloof ik)
Super. 4 dagen auto gehuurd en voor de rest veel aan zwembad gelegen en elke avond uit etenquote:
Word je daar echt vrolijk vanquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
WWW.SKINS.BE
zoeken op Rachel
OH en http://tinypic.com/player.php?v=90ycdy&s=3
quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Word je daar echt vrolijk vanZo'n buik waar 10 liter water in lijkt te klotsen
Klinkt goedquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:10 schreef jna het volgende:
[..]
Super. 4 dagen auto gehuurd en voor de rest veel aan zwembad gelegen en elke avond uit eten![]()
Zon
jaquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Iedereen weg blijkbaar
tomaatquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:42 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja
ik was alleen even broodje met ham kaas tomaat augurk en kokkommer maken!
Is lekker hoorquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
tomaat
augurkaugurk op broodje
Maarja in die tijd kan veel gebeuren dus
Moet er niet aan denkenquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel anders liep iedereen achter de zelfde chick aan
neem aan dat je je ouders daar dan wel van op de hoogte steltquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:50 schreef mash_ het volgende:
Oh ik word zo gek van mijn broerwe zijn dus alleen thuis en hij doet geen fuck
![]()
![]()
dus komt er opneer dat ik het allemala kan gaan doen
mwa heb ik weinig aanquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
neem aan dat je je ouders daar dan wel van op de hoogte stelt
Als hij vraagt: wat eten we, zeg jij gewoon... jij? geen ideequote:Op zondag 17 augustus 2008 13:50 schreef mash_ het volgende:
Oh ik word zo gek van mijn broerwe zijn dus alleen thuis en hij doet geen fuck
![]()
![]()
dus komt er opneer dat ik het allemala kan gaan doen
Dat eten boeit nietquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als hij vraagt: wat eten we, zeg jij gewoon... jij? geen idee
ik? Heerlijk stukie biefstuk
Hmm lastig, dan maar de hond inruilen voor een katquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:57 schreef mash_ het volgende:
Dat eten boeit niethet gata vooral om de hond uitlaten.. Dan heeft hij dat weer niet gedaan en dan moet ik het weer doen. En ik kan dan moeilijk zeggen nee dik doe het oook niet want dat is zielig voor dat beest
hebben we er al 2 vanquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hmm lastig, dan maar de hond inruilen voor een kat
Dan gewoon blijven liggen enzoquote:
Dan kan die derde er zo bijquote:
Dat ben ik al zo lang niet geweestquote:
Ohja want jij hebt Yesse natuurlijk alquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
\quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat ben ik al zo lang niet geweest
Klopt..quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:04 schreef mash_ het volgende:
[..]
\
ik ook niet. maar als je met zijn 2en 1 fles bacardi opdrinkt en een kwart fles malibu en dan maar 3 uur slaapt. dan wilt het wel
het is: http://relderson.devianta(...)n-Wallpaper-83747739 had die ooit zelf nog is gemaaktquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ohja want jij hebt Yesse natuurlijk al.
Tja, ik kon vannacht ook niet slapen.quote:
Stelletje Rachel Bilson fanaten.quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:13 schreef Cuegirllie het volgende:
Volgens mij is er hier 1 geobserdeerd door iemand
same shit.. onbereikbare vrouwenquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:17 schreef mash_ het volgende:
Sophia bush mag er anders ook wezen
Tja.. ik neem aan dat sommige vrouwen onbereikbare mannen ook niet verkeerd vinden..quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
same shit.. onbereikbare vrouwen
quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ohja want jij hebt Yesse natuurlijk al.
Yup, en jammergenoeg hoor ik dat regelmatig door een film heenquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:29 schreef PieterBas het volgende:
Tja.. ik neem aan dat sommige vrouwen onbereikbare mannen ook niet verkeerd vinden..
Waaaahh, wat is datquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:14 schreef Houniet het volgende:
OH en http://tinypic.com/player.php?v=90ycdy&s=3
Zo eensquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:15 schreef Bravebart het volgende:
Het was schokkender geweest als je ze wél zou kennen volgens mijquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:47 schreef HostiMeister het volgende:
D'r komen hier twee namen voorbij van dames die ik allebei niet ken
Van naam dan he, slimboquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Het was schokkender geweest als je ze wél zou kennen volgens mij
uhm neequote:Op zondag 17 augustus 2008 14:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Het was schokkender geweest als je ze wél zou kennen volgens mij
Vrouwen die dan roepen tijdens de film "Orlando, Orlando... je bent zo geil"quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Yup, en jammergenoeg hoor ik dat regelmatig door een film heen
Zijn die er serieusquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vrouwen die dan roepen tijdens de film "Orlando, Orlando... je bent zo geil"
Dat is wat ook wel bekent staat als een dansend meisje.. die graag haar strakke buikje wil laten showen.. ook wel bekend als een aandachtshoer.quote:
Ik vind het er eng uitzienquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is wat ook wel bekent staat als een dansend meisje.. die graag haar strakke buikje wil laten showen.. ook wel bekend als een aandachtshoer.
Maar niet zulke mag ik hopenquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
Jij moet echt is wat meer vriendinnen zoeken
Yep, tijdens de Pirates Of The Caribbean...Ook wel de laatste keer dat ik naar een film ben gegaan met Orlando Bloom..quote:
Boeiend dan doen ze toch alleen als ze met anderen meisjes zijn. dus heb je vrij wle geen last vanquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vind het er eng uitzien
[..]
Maar niet zulke mag ik hopen
Het ergste is nog wel als je vriendin/date dat gaat roepen tijdens de film..quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
Pirates 3quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Yep, tijdens de Pirates Of The Caribbean...Ook wel de laatste keer dat ik naar een film ben gegaan met Orlando Bloom..
whehequote:Op zondag 17 augustus 2008 15:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het ergste is nog wel als je vriendin/date dat gaat roepen tijdens de film..
Ik dus ook blijkbaarquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
Neh, dan nog nietquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:01 schreef mash_ het volgende:
Boeiend dan doen ze toch alleen als ze met anderen meisjes zijn. dus heb je vrij wle geen last van
Als dat geen FAIL isquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het ergste is nog wel als je vriendin/date dat gaat roepen tijdens de film..
Ben jij niet gewoon beetje te kies keurigquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Neh, dan nog niet![]()
[..]
Als dat geen FAIL is
Moet je als antwoord geven. oh ik heb al 4maanden een vriendin alleen het jullie nog niet verteldquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:09 schreef PieterBas het volgende:
Ik kreeg gisteren de vraag.. en PB wanneer neem jij nou een vriendinnetje mee naar een verjaardag...
Als ik een vriendin had.. zou ik ze toch niet 1-2-3 mee nemen naar een verjaardag van een familielid.. dat wil ik haar niet aan doen..
ligt eraan hoe vaak jij je familie ziet.quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:09 schreef PieterBas het volgende:
Ik kreeg gisteren de vraag.. en PB wanneer neem jij nou een vriendinnetje mee naar een verjaardag...
Als ik een vriendin had.. zou ik ze toch niet 1-2-3 mee nemen naar een verjaardag van een familielid.. dat wil ik haar niet aan doen..
Doe ik de volgende keer wel, me vader stond er naast.. Hoewel ik ook wel zijn reactie wou zien.quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:10 schreef mash_ het volgende:
[..]
Moet je als antwoord geven. oh ik heb al 4maanden een vriendin alleen het jullie nog niet verteldKan ik haar niet aan doen.. Dan kijken hoe ze reageren
Die zie ik vaak zat.quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ligt eraan hoe vaak jij je familie ziet.
ik zie ze ongeveer 1x in het jaar (of minder) dus dan zou het natuurlijk heel goed kunnen(mocht ik diegene net na het laatste bezoek hebben ontmoet, anders kunnen ze het zeker vergeten
)
Dat valt nou ook wel weer mee hoorquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:08 schreef mash_ het volgende:
Ben jij niet gewoon beetje te kies keuriggeen 1 vrouw die hiet gepost word vind jij leuk en nooit is het goed
Foto's zoek je zelf maar, maar Hanna Verboom of Ilse DeLange bijvoorbeeldquote:post is foto van iemand die jij knap vind
Zulke vragen krijg ik veel te vaak, vooral van collega'squote:Op zondag 17 augustus 2008 15:09 schreef PieterBas het volgende:
die 2 heb ik geen fotos voor nodig hoorquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat valt nou ook wel weer mee hoor
[..]
Foto's zoek je zelf maar, maar Hanna Verboom of Ilse DeLange bijvoorbeeld
En er zijn nog vast nog veel meer, maar dat weet ik pas als ik ze zie
[..]
Zulke vragen krijg ik veel te vaak, vooral van collega's![]()
Tegenwoordig zelfs al als ik zit te smsen.
Ja, die reactie was ik al bang voorquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:16 schreef mash_ het volgende:
die 2 heb ik geen fotos voor nodig hoorMaar blonde chicks dus
Over het algemeen wel hè. Gek eigenlijkquote:
Ze zijn vaak dommer dusja, snap het wel een beetjequote:Op zondag 17 augustus 2008 15:25 schreef Piles het volgende:
Over het algemeen wel hè. Gek eigenlijk
Maar iemand met een andere kleur haar kan net zo aantrekkelijk zijn
quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze zijn vaak dommer dusja, snap het wel een beetje
Ik was net aan het editten naar:quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze zijn vaak dommer dusja, snap het wel een beetje
En zolang iedereen daar op blijft letten blijft het ook waarquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:28 schreef mash_ het volgende:
eigelijk is dat zo dom vooroordeel heHey jij bent blond dus je bent dom
Toch vind ik het raar, dat als ik meisjes leer kennen die blond zijn, al snel aan dat beeld voldoenquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:28 schreef mash_ het volgende:
![]()
eigelijk is dat zo dom vooroordeel heHey jij bent blond dus je bent dom
Het is niet waar..quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:29 schreef Piles het volgende:
[..]
En zolang iedereen daar op blijft letten blijft het ook waar![]()
Nee, dat weet ik wel. Maar iedereen let alleen bij blonde meisjes op of ze dom zijn. En er zitten altijd domme tussen, dus blond is dommer dan donker.quote:
Kloptquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik wel. Maar iedereen let alleen bij blonde meisjes op of ze dom zijn. En er zitten altijd domme tussen, dus blond is dommer dan donker.
Snap je?
quote:Nederlandse blondines mogen zich officieel winnaar noemen van de ‘Andrélon Blond versus Bruin Battle 2008’. De afgelopen tien weken streden zij tegen brunettes op de speciale website Blond tegen Bruin van Andrélon. De eeuwige rivalen beconcurreerden elkaar op de volgende onderdelen: Snelheid, Kennis, Behendigheid, Logica en Geheugen. De blondines wonnen, hoewel nipt, met een score van 53.677.266 punten tegenover 53.445.898 punten behaald door de brunettes. De stigmatiserende uitspraak ‘dom blondje’ lijkt daarom niet meer op te gaan. Sinds de start op 21 april namen 141.473 blondines en 150.753 brunettes deel aan de strijd.
ik ookquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Toch vind ik het raar, dat als ik meisjes leer kennen die blond zijn, al snel aan dat beeld voldoen
Dan is altijd maar de vraag of ze hier de ' standaard blondjes' voor hebben gebruiktquote:
Heb die uitspraak nooit geloofd, totdat er mij het tegendeel werd bewezenquote:
quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:29 schreef Cuegirllie het volgende:
Toch vind ik het raar, dat als ik meisjes leer kennen die blond zijn, al snel aan dat beeld voldoen
En dan mannen verwijten kortzichtig te zijnquote:
Wat jij standaard vind bedoel je zus de wel domme blondjes mee. net zo als er genoeg domme niet blondjes zijn..quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan is altijd maar de vraag of ze hier de ' standaard blondjes' voor hebben gebruikt
quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb die uitspraak nooit geloofd, totdat er mij het tegendeel werd bewezen
wat dat mannen kortzichtig zijn of dat blondjes dom zijnquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:37 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
En dan mannen verwijten kortzichtig te zijn![]()
Maar het is vaak wel zo![]()
Scherpquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:39 schreef Californium het volgende:
[..]
wat dat mannen kortzichtig zijn of dat blondjes dom zijn
ik bedoel dat ze met deze test graag wouden uitwijzen dat blondjes niet standaard dom zijn, dus ze alleen voor de universitaire blondjes gingen enzo.quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
Wat jij standaard vind bedoel je zus de wel domme blondjes mee. net zo als er genoeg domme niet blondjes zijn..
Het was een test op internet waar iedereen aan mee kon doenquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik bedoel dat ze met deze test graag wouden uitwijzen dat blondjes niet standaard dom zijn, dus ze alleen voor de universitaire blondjes gingen enzo.
Natuurlijk zijn niet alle blondjes dom.. maar ze maken het vaak wel makkelijk om dat te denken
okequote:Op zondag 17 augustus 2008 15:42 schreef mash_ het volgende:
Het was een test op internet waar iedereen aan mee kon doen
Als je maar blond of brunette was.quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:42 schreef mash_ het volgende:
[..]
Het was een test op internet waar iedereen aan mee kon doen
Maar je kon ook doen alsof je bruin was of blond en de test heel goed of juist heel slecht makenquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als je maar blond of brunette was.
Tja, dat zou ook kunnen ja.quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maar je kon ook doen alsof je bruin was of blond en de test heel goed of juist heel slecht maken
Kloptquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maar je kon ook doen alsof je bruin was of blond en de test heel goed of juist heel slecht maken
Het is volgens mij ook gewoon bewezen dat blonde vrouwen niet per se dommer zijn. Het is puur een verzinsel.quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:52 schreef mash_ het volgende:
[..]
KloptMaar het ging meer even om het idee dan dat het echt meteen een feit is omdat ze die test wonnen.
Is ook zoquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het is volgens mij ook gewoon bewezen dat blonde vrouwen niet per se dommer zijn. Het is puur een verzinsel.
maar het moet ergens vandaan komen..quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het is volgens mij ook gewoon bewezen dat blonde vrouwen niet per se dommer zijn. Het is puur een verzinsel.
Ja er zijn een aantal bekende mensen die aardig dom zijn en blond zijn. En daardoor is iedereen er op gaan letten en als dan iemand dom is en toevallig ook blond is het van: zie je nou! dom blond.quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
maar het moet ergens vandaan komen..
en het is vaak zo van.. de uitzondering bevestigd de regel hequote:Op zondag 17 augustus 2008 15:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Weten ze niet zeker. Ik heb ergens gelezen dat het kan zijn dat het van Marilyn Monroe af komt.quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
quote:Het model met bruin haar werd gezien als meer verlegen terwijl het model met het natuurlijke blonde haar als meer populair gezien werd. Dr. Cassidy zei; “het lijkt erop dat het stereotype wat betreft domme blondjes daadwerkelijk bestaat, echter wel alleen bij platinum blond”.
De natuurlijk blonde haarkleur werd niet specifiek als dom maar meer als zeer populair gezien.
Dr. Cassidy, die overigens toegaf erg verbaasd te zijn over de bevindingen zei: “Het is belangrijk om te in te zien dat we mensen beoordelen op grond van stereotypes, en als deze beoordelingen grote invloed hebben voor diegene die we daarop beoordelen dan moeten we dit goed in de gaten houden.
Welke discussie?quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:06 schreef Cuegirllie het volgende:
Nou.. de discussie is maar voorbij verklaard..
*slikt foute opmerking inquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Over dom en blond
En nee, het is geen echte discussie, maar je snapt het wel
Ooh ik dacht dat iedereen het er wel over eens was dat het een imago was en dat het nu over waar het vandaan kwam ging.quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Over dom en blond
quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Over dom en blond
quote:
Je haptquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jaja, ik weet het ik ben blond en dom..
quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jaja, ik weet het ik ben blond en dom..
Voor zover ik weet ben jij de enige blonde meid hier.. was er een ander..had het net zo goed daar over kunnen gaanquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik geef toe. Ik kom nogal dom over dat weet ik ook wel.
Neem het nou eens niet zo serieus johquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik geef toe. Ik kom nogal dom over dat weet ik ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |