Ohja want jij hebt Yesse natuurlijk alquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Word je daar echt vrolijk vanZo'n buik waar 10 liter water in lijkt te klotsen
\quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat ben ik al zo lang niet geweest
Klopt..quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:04 schreef mash_ het volgende:
[..]
\
ik ook niet. maar als je met zijn 2en 1 fles bacardi opdrinkt en een kwart fles malibu en dan maar 3 uur slaapt. dan wilt het wel
het is: http://relderson.devianta(...)n-Wallpaper-83747739 had die ooit zelf nog is gemaaktquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ohja want jij hebt Yesse natuurlijk al.
Tja, ik kon vannacht ook niet slapen.quote:
Stelletje Rachel Bilson fanaten.quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:13 schreef Cuegirllie het volgende:
Volgens mij is er hier 1 geobserdeerd door iemand
same shit.. onbereikbare vrouwenquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:17 schreef mash_ het volgende:
Sophia bush mag er anders ook wezen
Tja.. ik neem aan dat sommige vrouwen onbereikbare mannen ook niet verkeerd vinden..quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
same shit.. onbereikbare vrouwen
quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ohja want jij hebt Yesse natuurlijk al.
Yup, en jammergenoeg hoor ik dat regelmatig door een film heenquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:29 schreef PieterBas het volgende:
Tja.. ik neem aan dat sommige vrouwen onbereikbare mannen ook niet verkeerd vinden..
Waaaahh, wat is datquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:14 schreef Houniet het volgende:
OH en http://tinypic.com/player.php?v=90ycdy&s=3
Zo eensquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:15 schreef Bravebart het volgende:
Word je daar echt vrolijk vanZo'n buik waar 10 liter water in lijkt te klotsen
Het was schokkender geweest als je ze wél zou kennen volgens mijquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:47 schreef HostiMeister het volgende:
D'r komen hier twee namen voorbij van dames die ik allebei niet ken
Van naam dan he, slimboquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Het was schokkender geweest als je ze wél zou kennen volgens mij
uhm neequote:Op zondag 17 augustus 2008 14:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Het was schokkender geweest als je ze wél zou kennen volgens mij
Vrouwen die dan roepen tijdens de film "Orlando, Orlando... je bent zo geil"quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Yup, en jammergenoeg hoor ik dat regelmatig door een film heen
Zijn die er serieusquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vrouwen die dan roepen tijdens de film "Orlando, Orlando... je bent zo geil"
Dat is wat ook wel bekent staat als een dansend meisje.. die graag haar strakke buikje wil laten showen.. ook wel bekend als een aandachtshoer.quote:
Ik vind het er eng uitzienquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is wat ook wel bekent staat als een dansend meisje.. die graag haar strakke buikje wil laten showen.. ook wel bekend als een aandachtshoer.
Maar niet zulke mag ik hopenquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
Jij moet echt is wat meer vriendinnen zoeken
Yep, tijdens de Pirates Of The Caribbean...Ook wel de laatste keer dat ik naar een film ben gegaan met Orlando Bloom..quote:
Boeiend dan doen ze toch alleen als ze met anderen meisjes zijn. dus heb je vrij wle geen last vanquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vind het er eng uitzien
[..]
Maar niet zulke mag ik hopen
Het ergste is nog wel als je vriendin/date dat gaat roepen tijdens de film..quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
Pirates 3quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Yep, tijdens de Pirates Of The Caribbean...Ook wel de laatste keer dat ik naar een film ben gegaan met Orlando Bloom..
whehequote:Op zondag 17 augustus 2008 15:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het ergste is nog wel als je vriendin/date dat gaat roepen tijdens de film..
Ik dus ook blijkbaarquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
Neh, dan nog nietquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:01 schreef mash_ het volgende:
Boeiend dan doen ze toch alleen als ze met anderen meisjes zijn. dus heb je vrij wle geen last van
Als dat geen FAIL isquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het ergste is nog wel als je vriendin/date dat gaat roepen tijdens de film..
Ben jij niet gewoon beetje te kies keurigquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Neh, dan nog niet![]()
[..]
Als dat geen FAIL is
Moet je als antwoord geven. oh ik heb al 4maanden een vriendin alleen het jullie nog niet verteldquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:09 schreef PieterBas het volgende:
Ik kreeg gisteren de vraag.. en PB wanneer neem jij nou een vriendinnetje mee naar een verjaardag...
Als ik een vriendin had.. zou ik ze toch niet 1-2-3 mee nemen naar een verjaardag van een familielid.. dat wil ik haar niet aan doen..
ligt eraan hoe vaak jij je familie ziet.quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:09 schreef PieterBas het volgende:
Ik kreeg gisteren de vraag.. en PB wanneer neem jij nou een vriendinnetje mee naar een verjaardag...
Als ik een vriendin had.. zou ik ze toch niet 1-2-3 mee nemen naar een verjaardag van een familielid.. dat wil ik haar niet aan doen..
Doe ik de volgende keer wel, me vader stond er naast.. Hoewel ik ook wel zijn reactie wou zien.quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:10 schreef mash_ het volgende:
[..]
Moet je als antwoord geven. oh ik heb al 4maanden een vriendin alleen het jullie nog niet verteldKan ik haar niet aan doen.. Dan kijken hoe ze reageren
Die zie ik vaak zat.quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ligt eraan hoe vaak jij je familie ziet.
ik zie ze ongeveer 1x in het jaar (of minder) dus dan zou het natuurlijk heel goed kunnen(mocht ik diegene net na het laatste bezoek hebben ontmoet, anders kunnen ze het zeker vergeten
)
Dat valt nou ook wel weer mee hoorquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:08 schreef mash_ het volgende:
Ben jij niet gewoon beetje te kies keuriggeen 1 vrouw die hiet gepost word vind jij leuk en nooit is het goed
Foto's zoek je zelf maar, maar Hanna Verboom of Ilse DeLange bijvoorbeeldquote:post is foto van iemand die jij knap vind
Zulke vragen krijg ik veel te vaak, vooral van collega'squote:Op zondag 17 augustus 2008 15:09 schreef PieterBas het volgende:
die 2 heb ik geen fotos voor nodig hoorquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat valt nou ook wel weer mee hoor
[..]
Foto's zoek je zelf maar, maar Hanna Verboom of Ilse DeLange bijvoorbeeld
En er zijn nog vast nog veel meer, maar dat weet ik pas als ik ze zie
[..]
Zulke vragen krijg ik veel te vaak, vooral van collega's![]()
Tegenwoordig zelfs al als ik zit te smsen.
Ja, die reactie was ik al bang voorquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:16 schreef mash_ het volgende:
die 2 heb ik geen fotos voor nodig hoorMaar blonde chicks dus
Over het algemeen wel hè. Gek eigenlijkquote:
Ze zijn vaak dommer dusja, snap het wel een beetjequote:Op zondag 17 augustus 2008 15:25 schreef Piles het volgende:
Over het algemeen wel hè. Gek eigenlijk
Maar iemand met een andere kleur haar kan net zo aantrekkelijk zijn
quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze zijn vaak dommer dusja, snap het wel een beetje
Ik was net aan het editten naar:quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze zijn vaak dommer dusja, snap het wel een beetje
En zolang iedereen daar op blijft letten blijft het ook waarquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:28 schreef mash_ het volgende:
eigelijk is dat zo dom vooroordeel heHey jij bent blond dus je bent dom
Toch vind ik het raar, dat als ik meisjes leer kennen die blond zijn, al snel aan dat beeld voldoenquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:28 schreef mash_ het volgende:
![]()
eigelijk is dat zo dom vooroordeel heHey jij bent blond dus je bent dom
Het is niet waar..quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:29 schreef Piles het volgende:
[..]
En zolang iedereen daar op blijft letten blijft het ook waar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |