Heb je dat al aan hem gevraagd?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:33 schreef solem het volgende:
Wat ik nou eens wil weten, waarom is dat zo belangrijk voor mannen?
welnee, dat zou toch te logisch zijn?!?quote:
Vraag het hemquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:33 schreef solem het volgende:
en mijn vriend 27. Hij wil zich soms ontladen op mijn gezicht en in mijn haren, en dan moet ik op mijn knieen gaan zitten en het maar over mij heen laten gaan. Wat ik nou eens wil weten, waarom is dat zo belangrijk voor mannen? Want ik voel me niet echt bezwaard ofzo, maar ik weet wel dat hij op dat moment superieur is aan mij.
Hoezo superieur? Omdat hij ejaculeert op je hoofd?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:33 schreef solem het volgende:
maar ik weet wel dat hij op dat moment superieur is aan mij.
Zou me ook minderwaardig voelen als er zaadklonten langzaam van m'n kin afdropen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:38 schreef starla het volgende:
[..]
Hoezo superieur? Omdat hij ejaculeert op je hoofd?
Rare maatstaven hanteer jij
Je minderwaardig voelen is anders dan weten dat je minder waard bent.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:18 schreef 16meter het volgende:
[..]
Zou me ook minderwaardig voelen als er zaadklonten langzaam van m'n kin afdropen.
Niet alles geloven wat er in onderzoeken beweerd wordt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:20 schreef Waaghals het volgende:
Vrouwen worden gelukkiger van zaad, we doen het dus voor jullie
heb ik pas geleden tenminste vernomen uit een of ander onderzoek
post-menopausale vrouwen kijken er dan ook gemiddeld minder naar.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |