Wat lul je man..ik houd van Rotterdam.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
TS die eigenlijk jaloers is op rotterdam maar zelf niet zijn eigen feestje kan bouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
Idd...die zwarte schermen... UBER SADNESSquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:40 schreef fm07 het volgende:
Inderdaad gelul van de gemeente, met die vliegshow (2 jaar geleden nog 600.000 kijkers nu iets van 40.00)
hadden ze ook een heel stuk van Rdam afgezet , zwarte schermen zodat je maar niet kan kijken en als je op bezoek wilde bij oma kon je op de Coolsingel een speciale ontheffing krijgen.
En dat allemaal onder de noemer van de veiligheid
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
TS die voor een afgesloten brug blijft wachten tot het evenement is afgelopen omdat hij geen 25 euro bij zich heeft en te lui is om 2 km om te lopen door Rotterdam
TS natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:42 schreef fm07 het volgende:
[..]
Dus jij zou zomaar 25 euro betalen om fatsoenlijk je huis te kunnen bereiken?Wie is indeze dan de lamlul
De TSquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:42 schreef fm07 het volgende:
[..]
Dus jij zou zomaar 25 euro betalen om fatsoenlijk je huis te kunnen bereiken?Wie is indeze dan de lamlul
Niet focken met Ivo en z'n 4 onderkinnen, jeweets.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:44 schreef fm07 het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet he?
Afscheidsfeestje van Ivo zal wel beetje uit de hand zijn gelopen
Ik hou echt van me stad , geboren in Charlois daarna kort weggeweest door die achtelijke ouwelui van me en dus nu al weer jaartje of 6 in Oost.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:45 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Niet focken met Ivo en z'n 4 onderkinnen, jeweets.
Aha, je woont dus in Friesland.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:48 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb een prive brug, enkel en alleen naar mijn huis.
Klopt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:48 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Aha, je woont dus in Friesland.
In Oosterflank?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:48 schreef fm07 het volgende:
[..]
Ik hou echt van me stad , geboren in Charlois daarna kort weggeweest door die achtelijke ouwelui van me en dus nu al weer jaartje of 6 in Oost.
Vind alleen wel serieus dat het meurt in Rdam , was laatst ff ergens waar minder fabrieken zijn zullen we maar zeggen maar luchtvervuiling is echt booming hiero
Even serieus..zou je dat echt doen om je woning te bereiken?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:37 schreef MarkNMGN het volgende:
Had je maar een VIP kaartje moeten kopen of een bewijsje moeten halen, lamlul.
Ik doe daar altijd boodschappen bij de Bas AH XL is relaxter winkelen maja werk niet alleen om boodschappen te doen ofzoquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:50 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
In Oosterflank?De geur van bomen zeker
_!
In Zevenkamp zitten pas de ghetto's.
Ik had wel even een bewijsje opgehaald hoor bij de gemeente, beter dan 2 km omlopen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:51 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Even serieus..zou je dat echt doen om je woning te bereiken?
Man ik zou je toch niet herkennen weet je hoeveel negers daar komenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:53 schreef GasTurbine het volgende:
Bas = een winkel waar je Baas zou kunnen tegenkomen. En ik kan het weten, ik kom er elke dag bijna_!_!
Gewoon die twee kilometer met de taxi rijden, sponsor je die eikels in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:37 schreef MarkNMGN het volgende:
Had je maar een VIP kaartje moeten kopen of een bewijsje moeten halen, lamlul.
Ik... ben... geen.... negerquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:54 schreef fm07 het volgende:
[..]
Man ik zou je toch niet herkennen weet je hoeveel negers daar komen
Trangas of spangas? Ken je talen hequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:58 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik... ben... geen.... neger![]()
Er zitten soms wel lekkere tranga's achter de kassa![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:36 schreef Flashwin het volgende:
(Willemsbrug voor intimi)
quote:
Dat zijn toch die lui van die kogel op Pimmetje?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 05:45 schreef Manono het volgende:
Valt me alweer mee dat links niet de schuld krijgt
Je kan ook rechtsaf over de brug hoor...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 05:45 schreef Manono het volgende:
Valt me alweer mee dat links niet de schuld krijgt
Die zwarte schermen waren om het evenement exclusief te houden voor de betalende toeschouwers.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:40 schreef fm07 het volgende:
Inderdaad gelul van de gemeente, met die vliegshow (2 jaar geleden nog 600.000 kijkers nu iets van 40.00)
hadden ze ook een heel stuk van Rdam afgezet , zwarte schermen zodat je maar niet kan kijken en als je op bezoek wilde bij oma kon je op de Coolsingel een speciale ontheffing krijgen.
En dat allemaal onder de noemer van de veiligheid
Mensen die in een buurt gaan worden waar iedere keer evenementen worden gehouden...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:36 schreef Flashwin het volgende:
TS
TS is allochtoon
TS kan er niet mee omgaan
Rotterdam
Mensen die in een woning wonen
Mensen die over een brug heen moeten om hun woning te bereiken
Dohh , maar verklaring van de gemeente was dat er maar op een oever van de Maas toeschouwers mochten staan vanwege de veiligheid , dus hebben ze op de andere oever die schermen neergezet om te voorkomen dat mensen gingen checken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 07:55 schreef Deetch het volgende:
[..]
Die zwarte schermen waren om het evenement exclusief te houden voor de betalende toeschouwers.
Heb ik vandaag gedaan, wat een saai werk zeg. Gelukkig stond ik met een erg geile chick, dus de hele dag een beetje ouwehoeren met haar maakte het een stuk draaglijker!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:39 schreef MarkNMGN het volgende:
TS die de instructies van een student/ 'verkeersregelaar' netjes opvolgt
Vaak doen deze mensen dit werk gewoon naast hun reguliere baan ,een beetje respect zou je niet misstaanquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:24 schreef Koewam het volgende:
Ik zou zo'n verkeersregelaar gewoon negeren.
Zal die verkeersregelaar ook roesten trouwens
Het gaat over de Bavaria City race van morgenquote:Op zondag 17 augustus 2008 02:45 schreef Ofyles2 het volgende:
TS: Je moet Dance Parade aanklagen. Rampeneer de organisatie, zodat de danceliefhebbers maar ergens moeten feestvieren waar ze geen overlast veroorzaken.
Zegt ook niet alles.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 05:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
Bewijsje? Staat er op een beetje identiteitsbewijs geen adres meer tegenwoordig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |