Ik hou echt van me stad , geboren in Charlois daarna kort weggeweest door die achtelijke ouwelui van me en dus nu al weer jaartje of 6 in Oost.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:45 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Niet focken met Ivo en z'n 4 onderkinnen, jeweets.
Aha, je woont dus in Friesland.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:48 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb een prive brug, enkel en alleen naar mijn huis.
Klopt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:48 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Aha, je woont dus in Friesland.
In Oosterflank?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:48 schreef fm07 het volgende:
[..]
Ik hou echt van me stad , geboren in Charlois daarna kort weggeweest door die achtelijke ouwelui van me en dus nu al weer jaartje of 6 in Oost.
Vind alleen wel serieus dat het meurt in Rdam , was laatst ff ergens waar minder fabrieken zijn zullen we maar zeggen maar luchtvervuiling is echt booming hiero
Even serieus..zou je dat echt doen om je woning te bereiken?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:37 schreef MarkNMGN het volgende:
Had je maar een VIP kaartje moeten kopen of een bewijsje moeten halen, lamlul.
Ik doe daar altijd boodschappen bij de Bas AH XL is relaxter winkelen maja werk niet alleen om boodschappen te doen ofzoquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:50 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
In Oosterflank?De geur van bomen zeker
_!
In Zevenkamp zitten pas de ghetto's.
Ik had wel even een bewijsje opgehaald hoor bij de gemeente, beter dan 2 km omlopen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:51 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Even serieus..zou je dat echt doen om je woning te bereiken?
Man ik zou je toch niet herkennen weet je hoeveel negers daar komenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:53 schreef GasTurbine het volgende:
Bas = een winkel waar je Baas zou kunnen tegenkomen. En ik kan het weten, ik kom er elke dag bijna_!_!
Gewoon die twee kilometer met de taxi rijden, sponsor je die eikels in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:37 schreef MarkNMGN het volgende:
Had je maar een VIP kaartje moeten kopen of een bewijsje moeten halen, lamlul.
Ik... ben... geen.... negerquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:54 schreef fm07 het volgende:
[..]
Man ik zou je toch niet herkennen weet je hoeveel negers daar komen
Trangas of spangas? Ken je talen hequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:58 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik... ben... geen.... neger![]()
Er zitten soms wel lekkere tranga's achter de kassa![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:36 schreef Flashwin het volgende:
(Willemsbrug voor intimi)
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |