zeg ik kom hier net kijken en nu wil je men roergereedschap al gebruiken. tssss. ^^quote:
Is die ook geel?quote:
Wie zegt dat hij die niet interessant vindt?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik snap jouw interesse wel, maar de_priester is een man, schat![]()
Hoe groot is de kans dat hij jouw interesse deelt?quote:
Weet ik niet, (het is overigens niet mijn intresse) maar het is niet onmogelijkquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat hij jouw interesse deelt?
quote:Is die ook geel?
waar hebben we het over? ik denk dat ik wat gemist hebquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Weet ik niet, (het is overigens niet mijn intresse) maar het is niet onmogelijk
Reken maar uit:quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Weet ik niet, (het is overigens niet mijn intresse) maar het is niet onmogelijk
Bron.quote:In doorsnee lijken de onderzoekingen in zowel de Verenigde Staten als Europa aan te geven dat 10 % of meer van de mensen ooit een homoseksueel contact heeft gehad, en dat 2-5 % van de mensen daar een sterke voorkeur voor heeft. Nederlands onderzoek in de jaren zestig gaf een resultaat van 5 % overwegend homoseksuele respondenten. In België en Nederland wordt gezegd dat één op tien inwoners in mindere of meerdere mate homoseksueel is.
Dyscalculie... reken jij het even voor me uit?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Reken maar uit:
[..]
Bron.
Oepswe zitten hier niet in WFL.
Vraag me af hoe 'ie in de voorraadkast terecht is gekomenquote:
Mooi, kan jij Fha helpen met rekenen?quote:
Vertel eens wat er te lurken valt aan een slow chat? Das toch alleen leuk als je zelf ook mee chat?quote:
Wehehhe dat vind ik ook wel knap jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:16 schreef es70 het volgende:
.
[..]
Vraag me af hoe 'ie in de voorraadkast terecht is gekomen.
Dacht eigenlijk dat 'ie op vakantie was zoekgeraakt... Gelukkig heb ik er meer dan 1 én ook nog lenzen.
Warhoofd.
Sommige mensen zijn snel tevredenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Das toch alleen leuk als je zelf ook mee chat?
is soms aardig grappigquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mooi, kan jij Fha helpen met rekenen?
[..]
Vertel eens wat er te lurken valt aan een slow chat? Das toch alleen leuk als je zelf ook mee chat?
Ik wou net zeggen hahaquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:29 schreef de_priester het volgende:
[..]
is soms aardig grappigmaar eigenlijk heb ik nooit wat zinnigs mee in te brengen. maarja, das dan ook niet echt een vereiste in SC
Ik kom er aan!quote:
Dat is toch helemaal niet moeilijk. Je hoeft het niet eens te koken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |