Nee maar ik hou niet van vis, dus ik gok dat ik rauwe vis al helemaal niet te vreten vindquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet moeilijk. Je hoeft het niet eens te koken.
Het is wel vis van sashima kwalitiet, dat moet je wel vragen bij de visboer.quote:
Dat wil ik wel geloven ja..quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is wel vis van sashima kwalitiet, dat moet je wel vragen bij de visboer.
Gelukkig is het fileren al gedaan dan, anders is het een ***klus.
Als het net zo lekker smaakt als het er uit ziet...quote:
Hij loopt er mooi bijquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:52 schreef Pheno het volgende:
Pinguin tot ridder geslagen in Noorwegen.
Ik nietquote:
Pff jij hebt het maar druk zegquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik niet
Afwassen, wassen, stofzuigen... Strijken doe ik vandaag niet, geen zin. Misschien wil Klonk zijn vriendin uitlenen?
Snel douchenquote:
Nee, maar straks welquote:
Ja, ik ook al een tijdje. maar nu is het wachten op het stemmen dus ik zap weer door.quote:
Haha ik doe hetzelfdequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ik ook al een tijdje. maar nu is het wachten op het stemmen dus ik zap weer door.
Worden de verliezers afgeschoten?quote:
Dat zullen we zien na de stemronde?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Worden de verliezers afgeschoten?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mooi, kan jij Fha helpen met rekenen?
En een naaktreportage voor de winnaars.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:32 schreef Pheno het volgende:
Wel een goed idee voor de EO versie, om extra kijkers te trekken.
Oeh dank voor de waarschuwingquote:
Ik ook nietquote:
Dan is ie aardig verduisterdquote:
Flauwquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan is ie aardig verduisterd
Waarom had ik die opmerkin nu verwacht?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan is ie aardig verduisterd
Ga ik dan nog wel een keer kijkenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waarom had ik die opmerkin nu verwacht?
om 23:10 uur is ie maximaal schijnbaar
KNMI voorspelt goed zichtbare maansverduistering
snufje.....?quote:
Jij bent ergquote:
duur, 23 euro en een beetje voor 2 kiloquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:55 schreef Fha het volgende:
Hoi
Hey klonk, jou poezewoes eet toch van dat dure nier voer? Hoe duur is duur?
Kuuuut...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
duur, 23 euro en een beetje voor 2 kilo
NL3quote:
en dan moet je bij een gemiddelde kat op 40-50 gram per dag rekenen, is ie lichter krijgt ie ook minder, onze Pien is net 2 kilo en een beetje en die krijgt 30 gram per dag.quote:
Ah dan zal mijn kat ook zo rond de 30 gram zitten.. Nou ik ga toch maar even met mn ma overleggen geloof ik of zij nog ergens een tientje per maand heeft liggen voor mequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
en dan moet je bij een gemiddelde kat op 40-50 gram per dag rekenen, is ie lichter krijgt ie ook minder, onze Pien is net 2 kilo en een beetje en die krijgt 30 gram per dag.
Dan mis je in dit geval wel echt wat..quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:18 schreef Klonk het volgende:
ik heb het niet zo met nederlandse films, eigenlijk, weet niet waarom niet
Joah! Tietuhquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan mis je in dit geval wel echt wat..
En lapjeskuttenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En veel kut en teringleier of hoer erin.
quote:
Hier nog altijd niks te zienquote:
Aaahw stomquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hier nog altijd niks te zien
Ja, sterren.. het kan dus niet aan de bewolking liggen. De maan zal wel verscholen zijn achter een aantal bomen, of de flat aan de overkant.. <snik>
Ik kan er nu niet op uit, de kids liggen in bed
Nou.quote:
Dat gaat vast wel lukkenquote:
quote:
Aaaaaaaaawquote:
Ik ben echt wel stoerquote:
Nog vaker kijken dus. Morgen weer?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben echt wel stoer![]()
Het erge is.. ik heb m drie dagen geleden nog gekeken en toen deed ik t ook alSoftie..
Neh.. dat kan ik niet aan hoor zo kort op elkaarquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nog vaker kijken dus. Morgen weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |