abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60861292

Hier gebruikt John McCain en zijn maatjes het:

Bush gebruikte het ook al:

http://en.wikipedia.org/w(...)_song)#Political_use
quote:
Political use

In the 2000 U.S. Presidential Election, the campaign of George W. Bush used the song as one of its theme songs, often playing it at rallies.

During the 2004 reunion tour, the band projected the "Right Now" music video, with a few extra modern scenes, on a large screen behind them while they performed the song . One of the additions was an image of George W. Bush with the caption "right now nothing is more expensive than regret."[1]
Ik vind dit uiterst curieus. Hebben de heren de videoclip uberhaupt nooit gezien of hoe zit dat?

Hmm ja, let's vote Republican! Het hele liedje is juist een klacht tegen Bush-achtig-beleid .
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 20:04:41 #2
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_60862849
Zelfs McCain distancieert zich van Bush, omdat hij anders sowieso niet wint. Niet alleen met dit liedje, ook de Republiekeinen roepen "Change".

Voorheen "hielpen" zittende presidenten altijd hun partijopvolger door met hen mee op campagne te gaan. Dat gebeurt nu dus ook niet.
The End Times are wild
pi_60863008
Is zeker al bekend in de VS? Dat Golden Earring liedje wisten ze ook al snel te ontleden.
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
pi_60863873
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 20:04 schreef LXIV het volgende:
Zelfs McCain distancieert zich van Bush, omdat hij anders sowieso niet wint. Niet alleen met dit liedje, ook de Republiekeinen roepen "Change".

Voorheen "hielpen" zittende presidenten altijd hun partijopvolger door met hen mee op campagne te gaan. Dat gebeurt nu dus ook niet.
.
pi_60863922

[ Bericht 100% gewijzigd door Scaurus op 15-08-2008 21:02:43 ]
pi_60863934
Conservatieven die luid 'Change' roepen Dat is als iemand met smetvrees die over zichzelf heen pist.
pi_60863966
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 21:02 schreef Scaurus het volgende:
Conservatieven die luid 'Change' roepen Dat is als iemand met smetvrees die over zichzelf heen pist.
We need change! Take on Iran!!! Lower the taxes!
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 21:54:55 #8
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_60865177
Of nog beter, van al die keren dat die 'patriotten' het liedje van Springsteen inzetten, Born in the USA.
quote:
[..] Got in a little hometown jam
So they put a rifle in my hand
Sent me off to a foreign land
To go and kill the yellow man [..]
Ik bedoel maar, .
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_60873962
Wie zegt dat er en logica of gedachte achter de keuze's zit?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_60876044
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 21:54 schreef Yildiz het volgende:
Of nog beter, van al die keren dat die 'patriotten' het liedje van Springsteen inzetten, Born in the USA.

[..]

Ik bedoel maar, .
.

Ze kijken schijnbaar alleen naar de titel en dan kiezen ze het.
pi_60876159
misschien hadden ze beter "Running with the devil" gekozen
pi_60876172
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 18:46 schreef pberends het volgende:

Hier gebruikt John McCain en zijn maatjes het:

Bush gebruikte het ook al:

http://en.wikipedia.org/w(...)_song)#Political_use
[..]

Ik vind dit uiterst curieus. Hebben de heren de videoclip uberhaupt nooit gezien of hoe zit dat?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hmm ja, let's vote Republican! Het hele liedje is juist een klacht tegen Bush-achtig-beleid .
Zeker nog nooit gehoord van zelfspot?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 11:04:01 #13
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_61241174
Géén kloon van tvlxd!
pi_61241293
Beluister het Volkslied van de Republiek Nederland

Voorzitter van de Republikeinse Moderne Partij
www.republikeinen.org
en de eerste Nederlander die zich kandidaat heeft gesteld voor President van de Republiek
www.benvanherwijnen.com
pi_61242581
quote:
Van Halen .

Echt te grappig dat het liedje uberhaupt door McCain gebruikt wordt. Dubya gebruikte het ook al, en zie waar het toe leidde. Right now, making war zeker .
pi_61247043
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 11:12 schreef Ben99 het volgende:
Beluister het Volkslied van de Republiek Nederland

Al leden/donateurs kunnen werven?
pi_61404660
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 13:50 schreef JohnDope het volgende:
Zeker nog nooit gehoord van zelfspot?
Bij de Repukes en conservatieven zeker? egnie
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 21:02 schreef Scaurus het volgende:
Wauw. Je bent ten minste een echte conservatief Ik ga dit wel ergens kwooten

- Als de PVV de 25 procent bereikt, stop ik met werken, en ga ik lekker uitkering trekken van jullie belastinggeld. Dan importeer ik een importbruid en adopteren we 7 Afghaanse oorlogsweesjes, puur voor de kinderbijslag. Net zo makkelijk.
  vrijdag 5 september 2008 @ 16:24:19 #18
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_61405395
"Sarah Palin's views and values in NO WAY represent us as American women. We ask that our song 'Barracuda' no longer be used to promote her image. The song 'Barracuda' was written in the late 70s as a scathing rant against the soulless, corporate nature of the music business, particularly for women. (The 'barracuda' represented the business.) While Heart did not and would not authorize the use of their song at the RNC, there's irony in Republican strategists' choice to make use of it there."
Géén kloon van tvlxd!
pi_61406268
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 16:24 schreef Montov het volgende:
"Sarah Palin's views and values in NO WAY represent us as American women. We ask that our song 'Barracuda' no longer be used to promote her image. The song 'Barracuda' was written in the late 70s as a scathing rant against the soulless, corporate nature of the music business, particularly for women. (The 'barracuda' represented the business.) While Heart did not and would not authorize the use of their song at the RNC, there's irony in Republican strategists' choice to make use of it there."
Jezus, weer zo'n achterlijk domme keuze. Zijn die gasten bij de Republikeinen nu zo idioot of ligt het aan de rest van de wereld?
  vrijdag 5 september 2008 @ 21:44:48 #20
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_61414481
Géén kloon van tvlxd!
pi_61425129
Humor dit...
De democraten hoeven alleen maar te zorgen dat dat nummer vaak op tv komt met de originele clip er onder.
Betere aanklacht kunnen ze niet wensen
  zaterdag 6 september 2008 @ 15:13:31 #23
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_61427078
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 13:20 schreef PankPinther het volgende:
Humor dit...
De democraten hoeven alleen maar te zorgen dat dat nummer vaak op tv komt met de originele clip er onder.
Betere aanklacht kunnen ze niet wensen
Eerst "When the lady smiles" van the Golden Earring waar in de clip een non gestalkt wordt, en nu dit

Misschien dat ze in de toekomst "Jesus he knows me" van Genesis kunnen gebruiken? Of gewoon meteen "I want it all" van Queen
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_61427221
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 15:56 schreef BogardeRules het volgende:

[..]

Bij de Repukes en conservatieven zeker? egnie
Dan wordt het tijd dat jij de documentaire "Journeys with George" van de democrate Alexandra Pelosi gaat kijken.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zaterdag 6 september 2008 @ 15:24:45 #25
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_61427258
Er was ooit ook een Republikeinse kanditaat (voorverkiezingen, that is) die een hele coole riff van een anarcho-band gebruikte
Ik weet alleen niet meer wie...
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')