Ik vind dit uiterst curieus. Hebben de heren de videoclip uberhaupt nooit gezien of hoe zit dat?quote:Political use
In the 2000 U.S. Presidential Election, the campaign of George W. Bush used the song as one of its theme songs, often playing it at rallies.
During the 2004 reunion tour, the band projected the "Right Now" music video, with a few extra modern scenes, on a large screen behind them while they performed the song . One of the additions was an image of George W. Bush with the caption "right now nothing is more expensive than regret."[1]
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:04 schreef LXIV het volgende:
Zelfs McCain distancieert zich van Bush, omdat hij anders sowieso niet wint. Niet alleen met dit liedje, ook de Republiekeinen roepen "Change".
Voorheen "hielpen" zittende presidenten altijd hun partijopvolger door met hen mee op campagne te gaan. Dat gebeurt nu dus ook niet.
We need change! Take on Iran!!! Lower the taxes!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:02 schreef Scaurus het volgende:
Conservatieven die luid 'Change' roepenDat is als iemand met smetvrees die over zichzelf heen pist.
Ik bedoel maar,quote:[..] Got in a little hometown jam
So they put a rifle in my hand
Sent me off to a foreign land
To go and kill the yellow man [..]
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:54 schreef Yildiz het volgende:
Of nog beter, van al die keren dat die 'patriotten' het liedje van Springsteen inzetten, Born in the USA.
[..]
Ik bedoel maar,.
Zeker nog nooit gehoord van zelfspot?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:46 schreef pberends het volgende:
Hier gebruikt John McCain en zijn maatjes het:
Bush gebruikte het ook al:
http://en.wikipedia.org/w(...)_song)#Political_use
[..]
Ik vind dit uiterst curieus. Hebben de heren de videoclip uberhaupt nooit gezien of hoe zit dat?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmm ja, let's vote Republican! Het hele liedje is juist een klacht tegen Bush-achtig-beleid.
Van Halenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:04 schreef Montov het volgende:
Reactie van Van Halen: http://www.tmz.com/2008/08/29/van-halen-to-mccain-no-you-cant
Al leden/donateurs kunnen werven?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:12 schreef Ben99 het volgende:
Beluister het Volkslied van de Republiek Nederland
Bij de Repukes en conservatieven zeker? egniequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:50 schreef JohnDope het volgende:
Zeker nog nooit gehoord van zelfspot?
Wauw. Je bent ten minste een echte conservatiefquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:02 schreef Scaurus het volgende:
Conservatieven die luid 'Change' roepenDat is als iemand met smetvrees die over zichzelf heen pist.
Jezus, weer zo'n achterlijk domme keuze. Zijn die gasten bij de Republikeinen nu zo idioot of ligt het aan de rest van de wereld?quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:24 schreef Montov het volgende:
"Sarah Palin's views and values in NO WAY represent us as American women. We ask that our song 'Barracuda' no longer be used to promote her image. The song 'Barracuda' was written in the late 70s as a scathing rant against the soulless, corporate nature of the music business, particularly for women. (The 'barracuda' represented the business.) While Heart did not and would not authorize the use of their song at the RNC, there's irony in Republican strategists' choice to make use of it there."
Eerst "When the lady smiles" van the Golden Earring waar in de clip een non gestalkt wordt, en nu ditquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:20 schreef PankPinther het volgende:
Humor dit...
De democraten hoeven alleen maar te zorgen dat dat nummer vaak op tv komt met de originele clip er onder.
Betere aanklacht kunnen ze niet wensen
Dan wordt het tijd dat jij de documentaire "Journeys with George" van de democrate Alexandra Pelosi gaat kijken.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:56 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Bij de Repukes en conservatieven zeker? egnie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |