achtsja,, over 10 jaar,, 1 maand eigenlijk al, weten we alleen nog maar wie goud won en nie dat iemand toevallig een bal aanraaktequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:07 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Echte sportiviteit hoort boven de wil om te winnen te staan. Sport blijft m.i. een gentlemans game die je volgens de regels moet spelen, een gestolen overwinning (waar hier overigens niet echt sprake van is, 1 puntje op een hele partij) kun je nooit als een volle winst ervaren of je moet een slecht persoon zijn van binnen![]()
Moralistisch gelul inderdaad, maar eigenlijk wel mijn mening. Scheidsrechters zijn er om het duidelijk te maken, maar het liefst zie ik het de spelers onderling oplossen.
Wat hij zegt (exclusief de zpelvauten uiteraardquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:27 schreef DAMH het volgende:
[..]
achtsja,, over 10 jaar,, 1 maand eigenlijk al, weten we alleen nog maar wie goud won en nie dat iemand toevallig een bal aanraakte
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:00 schreef anon57 het volgende:
De wedstrijd tussen Li en Safina zal morgen wel snel afgelopen zijn, Safina staat nu nog te dubbelen.
Da's wel heftig. Waar was dit jaar nou ook alweer een wedstrijd zo laat afgelopen (04.30 uur 's nachts ofzo)?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:06 schreef Ambrosius het volgende:
Safina/Kuznetsova winnen net de tweede set, om ruim 2 uur 's nachts gaan ze beginnen aan set 3.
Dat was Nadal toch? Kan het me iig nog wel herinneren, ik denk de Australian Open. Ik ben zekerder van AO dan van Nadal.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's wel heftig. Waar was dit jaar nou ook alweer een wedstrijd zo laat afgelopen (04.30 uur 's nachts ofzo)?
Klopt ja. Echt geweldig was dat.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:12 schreef anon57 het volgende:
Het was dacht ik Hewitt-Baghdatis op de AO
Yup, anders wordt de finale bij de dames een Russisch onderonsje. Staan gewoon drie Russinnen in de halve finales. Rusland kan daar dus aardig gaan scoren qua medailles.quote:
Ja, kan goed kloppen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat was Nadal toch? Kan het me iig nog wel herinneren, ik denk de Australian Open. Ik ben zekerder van AO dan van Nadal.
Oh, dat vind ik ook goed.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:12 schreef anon57 het volgende:
Het was dacht ik Hewitt-Baghdatis op de AO
Ja, ik vraag me trouwens af wat Federer voorafgaand aan de OS zou hebben geantwoord als ze hadden gevraagd of hij liever zilver won in de single en niets in de dubbel of goud in de dubbel en verder niets. Zelf zou ik dan liever goud in de dubbel hebben.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 08:54 schreef Denewar het volgende:
Zal wel lachen als federer goud pakt in de dubbel en nadal zilver, maarzi het trouwens andersom gebeuren.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 08:11 schreef Federer-fan het volgende:
Hier een filmpje over Federer en Wawrinka op de OS:
Je ziet ze helaas alleen even hun overwinning vieren. Ik heb nog steeds een punt kunnen vinden uit die wedstrijd tegen de Bryans.![]()
Wel heel erg leuk om Federer zo uitgelaten te zien. Ik kan alleen amper verstaan welke taal hij spreekt en ook niet wat die commentator spreekt. Is dat Zwitsers-Duits ofzo?
Ik denk dat Mirka zich zorgen moet gaan maken om de geaardheid van Rogerquote:Federer: Ehm yeah it was really nice once again! We celebrated together on the court: He was lying on the court. He was so hot, like a fire! I had to warm myself on him... it was really fantastic! It was beautiful!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |