Oprechte excuses.quote:
Verkeerd raken?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:22 schreef Colplay het volgende:
Hoe krijg je die uit?
Gonzalez-Nadal.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:22 schreef Federer-fan het volgende:
Blake-Nadal. Voor wie ben jij nu, kleinzusje?
Que?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:22 schreef Federer-fan het volgende:
Blake-Nadal. Voor wie ben jij nu, kleinzusje?
quote:
Ja, dat zou mooi zijn. Kun je op maandag mensen mee in verwarring brengen op je werk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:27 schreef Leatherface het volgende:
Dus misschien Fed en Nadal wel allebei goud.
Mwah, al wist hij dat hij de bal had aangeraakt, dan is het alsnog begrijpelijk dat hij het niet zegt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:31 schreef Nalbandian het volgende:
Die gekke Chileen schijnt Blakert een oor aangenaaid te hebben, klopt dit ?
Ow dus zo ging ie! Ik snapte er niks meer van, zat een beetje half te kijken/te eten.. Ik dacht, djoko smasht die bal af, weg matchpoint, heeft ie in 1 keer gewonnen!quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mwah, al wist hij dat hij de bal had aangeraakt, dan is het alsnog begrijpelijk dat hij het niet zegt.
Dat de bal werd aangeraakt is zeker in ieder geval.
De hand van God.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mwah, al wist hij dat hij de bal had aangeraakt, dan is het alsnog begrijpelijk dat hij het niet zegt.
Dat de bal werd aangeraakt is zeker in ieder geval.
Als Nadal inderdaad de USO wint is zonder de Masters cup en de gouden medaille dit minstens een even goed jaar als Federer 04/05/07. RG/Wimbledon/USO is toch een stuk moeilijker dan AO/RG/USO.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:28 schreef Norrage het volgende:
Stel dat Nadal de USO dan ook wint....dan is het zelfs een jaar waar geen enkel jaar van Fed aan heeft kunnen tippen...Alhoewel het dan nog een beetje van de masters cup afhangt....
Echte sportiviteit hoort boven de wil om te winnen te staan. Sport blijft m.i. een gentlemans game die je volgens de regels moet spelen, een gestolen overwinning (waar hier overigens niet echt sprake van is, 1 puntje op een hele partij) kun je nooit als een volle winst ervaren of je moet een slecht persoon zijn van binnenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:48 schreef Federer-fan het volgende:
quote:
Wat een onzin. dus als je een bal uit slaat en de umpire beoordeelt het verkeerd moet je et punt aan je tegenstander geven? De umpire is ervoor om die dingen te zien. slecht gezien van de umpire en ik geef Gonzalez gelijk dat hij het punt niet aan Blake geeft.
9-9 0-0, door die beslissing werd het 0-15 en werd Blake uiteindelijk gebroken in dezelfde game.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:07 schreef Norrage het volgende:
wat voor moment was het nou? wat was de stand bij dat punt?
Oké, het is inderdaad mooi als ze een punten aan de tegenstander geven als ze vinden dat ze er geen recht op hebben. Maar ik vind wel dat ze volledig in hun recht staan als ze dat niet doen. Ik vind ze niet onsportief als ze het niet doen maar ik vind ze heel erg sportief als ze het wél doen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:07 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Echte sportiviteit hoort boven de wil om te winnen te staan. Sport blijft m.i. een gentlemans game die je volgens de regels moet spelen, een gestolen overwinning (waar hier overigens niet echt sprake van is, 1 puntje op een hele partij) kun je nooit als een volle winst ervaren of je moet een slecht persoon zijn van binnen![]()
Moralistisch gelul inderdaad, maar eigenlijk wel mijn mening. Scheidsrechters zijn er om het duidelijk te maken, maar het liefst zie ik het de spelers onderling oplossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |