Wat hij zegt (exclusief de zpelvauten uiteraardquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:27 schreef DAMH het volgende:
[..]
achtsja,, over 10 jaar,, 1 maand eigenlijk al, weten we alleen nog maar wie goud won en nie dat iemand toevallig een bal aanraakte
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:00 schreef anon57 het volgende:
De wedstrijd tussen Li en Safina zal morgen wel snel afgelopen zijn, Safina staat nu nog te dubbelen.
Da's wel heftig. Waar was dit jaar nou ook alweer een wedstrijd zo laat afgelopen (04.30 uur 's nachts ofzo)?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:06 schreef Ambrosius het volgende:
Safina/Kuznetsova winnen net de tweede set, om ruim 2 uur 's nachts gaan ze beginnen aan set 3.
Dat was Nadal toch? Kan het me iig nog wel herinneren, ik denk de Australian Open. Ik ben zekerder van AO dan van Nadal.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's wel heftig. Waar was dit jaar nou ook alweer een wedstrijd zo laat afgelopen (04.30 uur 's nachts ofzo)?
Klopt ja. Echt geweldig was dat.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:12 schreef anon57 het volgende:
Het was dacht ik Hewitt-Baghdatis op de AO
Yup, anders wordt de finale bij de dames een Russisch onderonsje. Staan gewoon drie Russinnen in de halve finales. Rusland kan daar dus aardig gaan scoren qua medailles.quote:
Ja, kan goed kloppen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat was Nadal toch? Kan het me iig nog wel herinneren, ik denk de Australian Open. Ik ben zekerder van AO dan van Nadal.
Oh, dat vind ik ook goed.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:12 schreef anon57 het volgende:
Het was dacht ik Hewitt-Baghdatis op de AO
Ja, ik vraag me trouwens af wat Federer voorafgaand aan de OS zou hebben geantwoord als ze hadden gevraagd of hij liever zilver won in de single en niets in de dubbel of goud in de dubbel en verder niets. Zelf zou ik dan liever goud in de dubbel hebben.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 08:54 schreef Denewar het volgende:
Zal wel lachen als federer goud pakt in de dubbel en nadal zilver, maarzi het trouwens andersom gebeuren.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 08:11 schreef Federer-fan het volgende:
Hier een filmpje over Federer en Wawrinka op de OS:
Je ziet ze helaas alleen even hun overwinning vieren. Ik heb nog steeds een punt kunnen vinden uit die wedstrijd tegen de Bryans.![]()
Wel heel erg leuk om Federer zo uitgelaten te zien. Ik kan alleen amper verstaan welke taal hij spreekt en ook niet wat die commentator spreekt. Is dat Zwitsers-Duits ofzo?
Ik denk dat Mirka zich zorgen moet gaan maken om de geaardheid van Rogerquote:Federer: Ehm yeah it was really nice once again! We celebrated together on the court: He was lying on the court. He was so hot, like a fire! I had to warm myself on him... it was really fantastic! It was beautiful!
Is naar mijn idee inderdaad Sweitscher-Deutsch. En af en toe wijkt die taal best af van het standaard Duits.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 08:11 schreef Federer-fan het volgende:
Hier een filmpje over Federer en Wawrinka op de OS:
Je ziet ze helaas alleen even hun overwinning vieren. Ik heb nog steeds een punt kunnen vinden uit die wedstrijd tegen de Bryans.![]()
Wel heel erg leuk om Federer zo uitgelaten te zien. Ik kan alleen amper verstaan welke taal hij spreekt en ook niet wat die commentator spreekt. Is dat Zwitsers-Duits ofzo?
natuurlijk nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:45 schreef Denewar het volgende:
Ik hoop dat die finale dubbel bij de mannen bij sport1 komt, weet iemand dat?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:09 schreef Eppie_NL het volgende:
Tiebreak in de 2e set bij Dementieva - Zvonareva.
ja maar is al afgelopen...je bent een beetje te laatquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:15 schreef qonmann het volgende:
Is Dementieva ergens op een stream te volgen ?
Maar ze heeft gewonnen, dat is het belangrijkste !quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:20 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
ja maar is al afgelopen...je bent een beetje te laat
http://os2008.nos.nl/live/index/kanaal/3quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:26 schreef Federer-fan het volgende:
Is die herendubbelfinale wel via een stream te zien? Ik heb nog niets van de dubbels via een stream gezien maar er ook niet naar gezocht.
Ik wet niet meer wie gister schreef dat Safina eruitziet alsof ze en week geleden in de toendra onder een koe vandaan was getrokken (Wimderon?). Maar dat klinkt meer als wat er daadwerkelijk is gebeurd dan als een overdrijving.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:28 schreef Chriz2k het volgende:
Voor de neutrale kijker, de finale van het damesenkelspel:
[ afbeelding ]
VS
[ afbeelding ]
Bij de NOS-stream staat Bronze/Final, dus ik hoop dat dat klopt aangezien die dubbel de enige finale is vandaag.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:26 schreef Federer-fan het volgende:
Is die herendubbelfinale wel via een stream te zien? Ik heb nog niets van de dubbels via een stream gezien maar er ook niet naar gezocht.
10:00 Nederlandse tijd.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:29 schreef qonmann het volgende:
Wanneer wordt damesfinale gespeeld ?
Bedankt. Zou leuk zijn. Lijkt me geweldig.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:30 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
http://os2008.nos.nl/live/index/kanaal/3
Nu Blake - Djoko
En als het goed is tot 17:00 tennis op kanaal 3....dus lijkt me ook dat de herendubbelfinale er ook op komt.
Is dat niet die dubbelpartij om de bronzen medaille dan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Bij de NOS-stream staat Bronze/Final, dus ik hoop dat dat klopt aangezien die dubbel de enige finale is vandaag.
[..]
10:00 Nederlandse tijd.
Nee, die wordt gelijk met Djokovic - Blake gespeeld.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is dat niet die dubbelpartij om de bronzen medaille dan?
Oh, mooi.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee, die wordt gelijk met Djokovic - Blake gespeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Thx, kan ik Elena aanmoedigenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Bij de NOS-stream staat Bronze/Final, dus ik hoop dat dat klopt aangezien die dubbel de enige finale is vandaag.
[..]
10:00 Nederlandse tijd.
-edit- Nee, dat is de mannenfinale, excuus.
http://results.beijing200(...)/TE_2008-08-17.shtml
-edit2- een minuut nadat ik dit postte werd het geupdate!
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oh, mooi.Weet ik toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VAMOSSSSSSSSSSSSSS FEDRINKA.
hier wat backup streamsquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt. Zou leuk zijn. Lijkt me geweldig.
Ik zie hier de Bryans, klopt dat?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:41 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
hier wat backup streams![]()
Centre Court (nu Blake - Djoko...erna komt Federer/Wawrinka vs. Aspelin/Johansson)
http://www.channelsurfing.net/watch-olympics.php?w=TE
Waar kijk je?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Nu Federer/Wawrinka vs. Aspelin/Johansson.
Ik zie nu Federer/Wawrinka...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik zie hier de Bryans, klopt dat?
Ik ook.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:07 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik hoop echt dat Fedje zijn gouden medaille wint ook al is het in het dubbelspel.
Ik ook. Zou super zijn om hem vandaag te zien winnen. En zou geweldig zijn als hij in 2009 weer zo speelt als voor 2008.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik wil Federer weer eens echt blij zien op de baan....en ik denk dat hij in 2009 weer op zijn oude topniveau terug is. Dit jaar heeft hij goed gespeelt maar gewoon niet zo fantastisch als de afgelopen jaren.
3-3 in 3e setquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Is de Bronzen Medaille partij in de Men's Doubles al gespeeld? Hebben de Bryan's daarin gewonnen?
Geen enkele tennismatch op de Spelen is best-of-five, allemaal 3quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:18 schreef Federer-fan het volgende:
Is de partij van Federer best-of-five?
Yepquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:18 schreef Federer-fan het volgende:
Is de partij van Federer best-of-five?
Onzin. De finale enkel mannen is bo5.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Geen enkele tennismatch op de Spelen is best-of-five, allemaal 3
Ja, precies, die sowieso. Ik wist het alleen niet van de herendubbelfinale.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Onzin. De finale enkel mannen is bo5.
Dan ga ik er even voor zitten.quote:
Kan je niet twee streams naast elkaar zetten?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:33 schreef Federer-fan het volgende:
Breakpoints voor Federinka.![]()
Als de ontknoping van deze partij samenvalt met de finale van de 100 m sprint van de mannen weet ik niet wat ik ga kijken. Ik denk toch de finale van de 100 m sprint.
De kans dat dat gebeurt is circa 0,00001%quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:33 schreef Federer-fan het volgende:
Als de ontknoping van deze partij samenvalt met de finale van de 100 m sprint van de mannen weet ik niet wat ik ga kijken. Ik denk toch de finale van de 100 m sprint.
Je mist dan 1 punt van het tennis, joepiequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:33 schreef Federer-fan het volgende:
Nou, als het het matchpoint is.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je mist dan 1 punt van het tennis, joepie.
Moeten Johansson en Aspelin hun arm nog breken of mag het ook een gewone overwinning zijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:07 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik hoop echt dat Fedje zijn gouden medaille wint ook al is het in het dubbelspel.
quote:
Ja, maar dan heb ik niks om over te klagen.quote:[..]
Kan je niet twee streams naast elkaar zetten?
Vanwaar die vraag?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Moeten Johansson en Aspelin hun arm nog breken of mag het ook een gewone overwinning zijn.
Ja, hij speelt geweldig.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:43 schreef Chriz2k het volgende:
Federer moet 'eventjes' het Grand Slam record pakken en dan gewoon gaan dubbelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |