quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:10 schreef DarkSystem het volgende:
MSN zeker? Ik had ook zo'n meid die dat zei bij iedere stilte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je oogst wat je zaait
HAHAHAAHA&KUCH kuch kuch HAAH KUCH kut, zat er een brok humor klem in m'n keelquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:24 schreef RealZeus het volgende:
Dribbel_ ?
Vertel eens wat leuks.
+100 Heel erg voorspelbaar
"Vertel eens wat leuks"quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Hou je kop gewoon dicht als je niks te melden hebt inspiratieloze kuthoer
maar ze ketsen ho maar?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:17 schreef Teunebeun het volgende:
Ja daar word ik mee overspoeld. Van die meiden die niks anders kunnen zeggen dan vertel eens wat leuksEn dan vertel je wat en beginnen ze zelf over van alles
Kutvraag iddquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
WAAR DENK JE AAAAAN?
AAN JE MOEDER TYFUS HOERRRRRRRR
Frustrated much?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat is het eerste waar ze aan dacht ? Dirty mind ...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:50 schreef Het_hupt het volgende:
ik dacht gisteruh ook ff lollig te zijn door zo'n doos uit de biblebelt op MSN toe te voegen.
Die vond mijn opmerking, dat ze er ondeugend uitzag, zwaar sexueel
Biblebelt?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:50 schreef Het_hupt het volgende:
ik dacht gisteruh ook ff lollig te zijn door zo'n doos uit de biblebelt op MSN toe te voegen.
Die vond mijn opmerking, dat ze er ondeugend uitzag, zwaar sexueel
is dat een of andere sekte ?quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:08 schreef Dribbel_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |