quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:45 schreef Genius-F het volgende:
Goze zeg gewoon dat je een nieuwe tv hebt, ben je ook klaar.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:46 schreef de_boswachter het volgende:
Serieus wat een lelijke tv heb jij....
Deze is al een jaar oud ofzo mja.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:45 schreef Genius-F het volgende:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:45 schreef Genius-F het volgende:
Euh ja met een schoen op de tv gaan slaan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:46 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja: Vliegenmepper/krant/schoen whatever. Zo goor he vliegen![]()
![]()
Dat dus.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:45 schreef Genius-F het volgende:
Ja. Kun je je gelijk een nieuwe tv kopen. Een mooie welteverstaan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Euh ja met een schoen op de tv gaan slaan?
Jawel hoor? Full ambilight mja.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:51 schreef Beelzebufo het volgende:
En geeneens ambilight he... hoe pauperig kan je worden?
Ik denk dat dat door de camera komt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:53 schreef Koploperkopper het volgende:
Waarom heeft je TV last van het down-syndroom?
De vlieg zit nog steeds op dezelfde plaats..... Ga eens wat dichter bij de tv, want volgens mij is het een dode pixel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:54 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Jawel hoor? Ful ambilight mja.
Hij zit er nog steeds, heeft er iemand tips?
Ze blijven gewoon rond de tv rondjes vliegen en als je weer gaat zitten gaan zij ook weer op de tv zitten, dus dat werkt ook niet echt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:00 schreef de_boswachter het volgende:
Simpel idee: Vliegenmepper / krant / tijdschrift.
En indien je ze niet op de tv wil kapotslaan jaag je ze weg van de tv en slaat ze ergens anders aan gort.
Chloor blijkt te helpen, gewoon ef met doekje over je scherm gaanquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:02 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ze blijven gewoon rond de tv rondjes vliegen en als je weer gaat zitten gaan zij ook weer op de tv zitten, dus dat werkt ook niet echt.
Is er niet zo'n spul voor ofzo?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:46 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja: Vliegenmepper/krant/schoen whatever. Zo goor he vliegen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:04 schreef Adelante het volgende:
Ik ben blij dat ik m'n vriendin heb kunnen overreden om geen ambilight in huis te nemen: buiten het feit dat ze oerlelijk zijn, trekken ze dus ook nog eens vliegen aan.
Hoerenzoon, lees mijn antwoord. Elektrische vliegenmepper.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:08 schreef Diemietuhriej het volgende:
Maar ik dacht eigenlijk dat wel meer LCD tv's dat deden, dus ik verwachtte eigenlijk nuttige reacties, of tips.
Niemand die hier last van heeft? Komen vliegen eigenlijk op warmte af ofzo?
Ja dat had ik gelezen, maar ik heb hier geen elek. vliegenmepper.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:09 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Hoerenzoon, lees mijn antwoord. Elektrische vliegenmepper.
Opgelost, slotje
En ja vliegen houden van warmte en een goede geur, dus misschien moet je je tv maar eens onder de douche zetten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |