quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:01 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik dus ook... Mijn reactie op de "dan komt het hopelijk wel goed" was ook: daar heb ik niet het volste vertrouwen in......... waarop haar reactie was: "oh.... Nou, dag mevrouw."![]()
Denk dat ik morgen gewoon bel voor een dubbelcheck
quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:36 schreef Kaarr het volgende:
Net naar de vk geweest en ben weer gestript. Nu maar hopen dat het deze keer wel helpt.
De afspraak in het ziekenhuis is ook al gemaakt (donderdag). Hopelijk is het niet nodig.
Nope. Zit nu te twijfelen of ik zal bellen. Voel me dan een aansteller.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:19 schreef Reinhilde het volgende:
Raissa wat fijn zeg dat het er zo goed uit ziet!
Ingrid, heb je frummeltje al weer gevoeld ondertussen? Als je het niet vertrouwt zou ik gewoon de VK bellen!
Ik duim voor je dat je voor donderdag je beebje al in je armen hebt!quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:36 schreef Kaarr het volgende:
Lieve foto's van Leander!
Net naar de vk geweest en ben weer gestript. Nu maar hopen dat het deze keer wel helpt.
De afspraak in het ziekenhuis is ook al gemaakt (donderdag). Hopelijk is het niet nodig.
Niets aan de hand, ik voelde mn beebje soms zelfs 4 dagen niet. Pas bij 28 weken moet je beebje elke dag voelen. No worries.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:07 schreef _Ingrid_ het volgende:
Raissa fijn dat de uitslag goed is!
Mooie echo!
Ik heb Frummel sinds vanmorgen niet meer gevoeld. Ik weet dat het met 21 weken normaal is, maar toch vind ik het een beetje eng. Is dat raar?
Gefeliciteerd TARA en Freecell. Leander is een prachtige naam. Geniet er maar vanquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:30 schreef freecell het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft het puntoortje van zijn papa
Liefff ! ! !quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:30 schreef freecell het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft het puntoortje van zijn papa
quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:27 schreef RockabeIIa het volgende:
van harte gefeliciteerd met jullie zoon Leander, Tara en freecell! Dat het maar een gezonde en evenwichtige knaap mag worden![]()
Fuente
Ja, wat is de wereld toch idioot kleinquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:47 schreef Fuente het volgende:
[..]
![]()
Was toch grappig! Mijn man wist pcies wie jou man was, maar had dan weer geen idee dat het jouw man was hahahaEn Brent is een moppie
Iddquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:26 schreef OooLizaooO het volgende:
Vindt ook de reactie van de vroedvrouwen enzo echt zoals het hoort: geen risico nemen!
Ach joh, je wil niet weten hoe Sara er soms bij loopt hahaha, viel best mee hoorquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:51 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ja, wat is de wereld toch idioot kleinNormaal zit Brent niet zo ondergesmeerd met negerzoenen hoor
Hij bleef later met zijn oor aan mijn wang plakken
Stukje vergeten op te poetsen
Lief buikje heb je trouwens! Echt heeullllll zwangert!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |