quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 03:29 schreef Paaskonijn het volgende:
goed topic
Keeley Hazell is de naam.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:54 schreef Colin0o het volgende:
vorige deel numero #6
met als laatste wallpaper een mooie vrouw van SimtekF1
en we wachten nogsteeds met smart op de lieve eendjes van Lauwert
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 03:53 schreef BeestjeBeestje het volgende:
En een link van het origineel van deze graag::
[ afbeelding ]
Heb je het origineel ?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:03 schreef Antony1989 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zeer relaxt op een 22"
Heb programma's die ik het meest gebruik boven aangezet, in de rocketdock.
Origineel zou tof zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:03 schreef Antony1989 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zeer relaxt op een 22"
Heb programma's die ik het meest gebruik boven aangezet, in de rocketdock.
Styl, welk thema heb je gebruikt ( visual style ding ).quote:
Deze.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:06 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Styl, welk thema heb je gebruikt ( visual style ding ).
Door deze icons te gebruikenquote:En hoe krijg je met rocketdock dat er namen komen te staan?
Gaaf.quote:
Hoe heet dat programmatje ook alweer dat bij jou op je taakbalk draait.quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:59 schreef EvilMarc het volgende:
[ afbeelding ]
*pimp*
Ik kan niet slapen enzo
Thx, was het kwijt toen ik mijn pc opnieuw ging instaleren.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:36 schreef EvilMarc het volgende:
RealVNC om precies te zijn.
http://www.realvnc.com/
En ja dat is zodat ik m'n laptop remote kan benaderen. En niet alleen via het netwerk ook gewoon via internet.
Is dat alleen voor Vista of ook voor XP?quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:32 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Deze.
[..]
Is dat alleen voor Vista of ook voor XP?
Door deze icons te gebruiken
Niks mis mee, Houquote:Op zondag 17 augustus 2008 18:42 schreef Houniet het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik ben niet zo van het blond, maar als ik zeg dat Charlize lelijk is dan zou ik snoeihard liegen.
Maak alsjeblieft de ringen van het audi logo weer chroomquote:
Whehe dies leuk.quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:39 schreef jennafan het volgende:
Dit is de mijne ( bij ons thuis). Mijn moeder vind het altijd niet zo'n geweldig uitzicht:D
[ afbeelding ]
Heb je die Lacie 'Design by Neil Poulton' ?quote:
Done!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:07 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Heb je die Lacie 'Design by Neil Poulton' ?
En zet je pm is aan!![]()
Nu je het zegt!quote:
Dat stuk wit doet het hemquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:12 schreef koffiegast het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
ook al gebruik ik zowat enkel start/my computer om dingen te starten...
staan veel veroude shit op zie ik nu...
skins.be?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:35 schreef Florian_ het volgende:
Iemand nog een goede website voor wallpapers? Wist er laatst eentje, maar ben hem vergeten
Geen deviantart, die ken ik al
www.interfacelift.comquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:35 schreef Florian_ het volgende:
Iemand nog een goede website voor wallpapers? Wist er laatst eentje, maar ben hem vergeten
Geen deviantart, die ken ik al
+1 grapquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:48 schreef Parttimeboterham het volgende:
[..]
Ze zakken inderdaad steeds verder weg daar in De Kuip
Iets kleiner mag welquote:
Ik heb nu Vistaglazz geinstalleerd, maar hoe krijg ik nu deze stijl in Vista geinstalleerd?quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:32 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Deze.
[..]
Door deze icons te gebruiken
Wat draait er voor programma'tje bij jou links onderin, waar staat hoeveel CPU en RAM enzo blabla?quote:
Informer, moet je ff Yahoo!widgets voor installerenquote:Op zondag 7 september 2008 19:29 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Wat draait er voor programma'tje bij jou links onderin, waar staat hoeveel CPU en RAM enzo blabla?
Die rechter heb ik echt ook heel lang gehad!quote:
Die is strak, heb je die ook zonder jou bureaublad?quote:Op maandag 15 september 2008 12:44 schreef Quara het volgende:
[..]
Die rechter heb ik echt ook heel lang gehad!
Heb nu (laptop) Elisha Cuthbert
[ afbeelding ]
Tuurlijk:quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:26 schreef TryX het volgende:
[..]
Die is strak, heb je die ook zonder jou bureaublad?
Thanks!quote:
Don't know, heb er zelf ook maar eenquote:
Origineel bittequote:
Mijn hoofd is heel grootquote:
Skins.be.quote:
Dan heb ik nog geen naam!quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Mijn hoofd is heel groot.
[..]
Skins.be.
Alleen is zij wel lekker en die van jou nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:12 schreef spy08 het volgende:
Wow die lijkt erg op iemand die ik ken..
wow orgineeltje van die eerste?quote:Op zondag 21 september 2008 15:06 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
bureaublad nu
[ afbeelding ]
oude, ziet dr ook wel leuk uit, dmv rocketdock
wat voor thema is dat?quote:
Wil ik ook wel ja, ziet er mooi uitquote:Op donderdag 25 september 2008 18:23 schreef tenenkaas het volgende:
[..]
wow orgineeltje van die eerste?
http://www.free4uwallpapers.org/resolute.php?w=1280&h=1024&img=wallpapers/full/280241159.jpgquote:Op donderdag 25 september 2008 18:23 schreef tenenkaas het volgende:
[..]
wow orgineeltje van die eerste?
Niemand?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 03:53 schreef BeestjeBeestje het volgende:
[ afbeelding ]
haha! helemaal top! bedankt!quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:18 schreef Hyman het volgende:
[..]
http://www.free4uwallpapers.org/resolute.php?w=1280&h=1024&img=wallpapers/full/280241159.jpg
hierzo
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:43 schreef moby92 het volgende:
@ Boskameel
Hoe heb je dat gedaan met die beschrijvingen naast je icoontjes?
Hier nog een gegadigde.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:08 schreef Andromedia het volgende:
Moby92, waar heb je die wallpaper vandaan?
/Edit: ik stop er even mee, veels te laat op de avond heb ik al wel doorquote:
Megan Denise Fox. Tevens moet jij je heel hard gaan schamen in een hoekje! Dat je dit niet weet zegquote:
Sorry ik ben niet zo into de modellenwereld.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
Megan Denise Fox. Tevens moet jij je heel hard gaan schamen in een hoekje! Dat je dit niet weet zeg!
http://nl.skins.be/megan-fox/wallpapers/quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:01 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Sorry ik ben niet zo into de modellenwereld.Het is trouwens wel 1 van de weinige foto's waar ze knap op is zie ik nu.
Ik vind het geweldigquote:
Of er een A van makenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:28 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ik ook :]
Even kijken of ik het ps bestand nog heb xD
Dan kan ik het even veranderen.
Nicequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:54 schreef optimusfunk het volgende:
300gb aan spellen erop. :-/
http://img201.imageshack.us/my.php?image=desktop01jg7.jpg
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Kbedoel dat rijtje pictogrammenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:59 schreef optimusfunk het volgende:
in-game poster van het bioshock, ik heb hem zelf wat getweaked omdat er geen 1680x1050 versie ervan bestaat.
als je hem wilt hebben, hij staat hier ergens bij: http://www.2kgames.com/cultofrapture/downloads.html
Mij was dat wel duidelijk, eigenlijk, het lag niet aan jou hoorquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:15 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Kbedoel dat rijtje pictogrammen
[Voel me nu best dom.]
Van die zou ik graag een linkje willen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 03:53 schreef BeestjeBeestje het volgende:
[ afbeelding ]
Ofniet! en dan ook nog die mannen die er bij staanquote:
Die is tofquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:13 schreef Hyman het volgende:
Tee
Vau
Pee
en hier een plaatje van mn mac
[ afbeelding ]
Die chick ziet er erg onschuldig uit! Wie is het?quote:
nee hoor ik heb gewoon een resolutie van 1280X1024 op een 17" CRTquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:27 schreef Remake het volgende:
Ik heb echt een klein kut schermpje vergeleken met jullie
Vind je dat nou lekker werken met PS?quote:
Heb je het orgineel van die?quote:Op zondag 16 november 2008 16:38 schreef MarkM het volgende:
[ afbeelding ]
Grote versie: http://i480.photobucket.com/albums/rr170/me1mark/desktop-1.jpg
Tnxquote:Op woensdag 19 november 2008 12:34 schreef MarkM het volgende:
Schapenachtergrond groot:
http://i480.photobucket.com/albums/rr170/me1mark/beh.jpg
quote:Op zaterdag 22 november 2008 02:21 schreef Raphaelo het volgende:
Windows 7, met standaard windows 7 achtergrond.
[ afbeelding ]
Beta testerquote:
Dat quick launch panel.quote:Op zaterdag 22 november 2008 02:21 schreef Raphaelo het volgende:
Windows 7, met standaard windows 7 achtergrond.
[ afbeelding ]
Dat zijn de programma's op de taakbalk..quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:22 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Dat quick launch panel.voor slechtziende mensen?
weet iemand of dat windows xp is met vista look, of windows vista met xp look??quote:
Het is XP, met één of andere gare 'Vista' look.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
weet iemand of dat windows xp is met vista look, of windows vista met xp look??
die wil ik heewl graag... met zon startknop, heb nu xp
[ afbeelding ]
hoe kom je aan dat ding links? en kan je die ook bovenaan doen?quote:
Het heet RocketDock (kwestie van googlenquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
hoe kom je aan dat ding links? en kan je die ook bovenaan doen?
nouw sorry howr XDquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:18 schreef L.no het volgende:
[..]
Het heet RocketDock (kwestie van googlen) en ja, je kan het boven doen.
Zo bedoelde ik het niet eens.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
nouw sorry howr XD![]()
![]()
![]()
ik wist tog ni hoew dat heetee XD
oww..quote:
Wallpaper.quote:Op zondag 23 november 2008 20:11 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Heb je ook een link zonder die balk boven?
Ik vind het er niet echt mooi uitzien die taakbalk.quote:
ik vind het niet lelijk maar die vista icons en startknopquote:
Origineel?quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
weet iemand of dat windows xp is met vista look, of windows vista met xp look??
die wil ik heewl graag... met zon startknop, heb nu xp
[ afbeelding ]
origineel wat?quote:
Deze vind ik echt geweldig !quote:Op woensdag 19 november 2008 12:34 schreef MarkM het volgende:
Schapenachtergrond groot:
http://i480.photobucket.com/albums/rr170/me1mark/beh.jpg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:05 schreef Hyman het volgende:
kick!
Speciaal omdat ik een nieuw scherm heb gekocht
[ afbeelding ]Kicken als krap 2 uur daarvoor nog is gepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man's got to do what a man's got to do.
Arigato!quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:35 schreef L.no het volgende:
[..]
Hier: http://xs233.xs.to/xs233/08486/1227380888160795.jpg
Heb je daar het origineel van?quote:
Hele goeie site idd!quote:Op maandag 8 december 2008 22:17 schreef Dagoduck het volgende:
kijk allemaal eens op www.desktopnexus.com zoveel gratsi goede kwaliteit achtergronden heb je nog nooit gezien
quote:Op maandag 8 december 2008 22:17 schreef Dagoduck het volgende:
kijk allemaal eens op www.desktopnexus.com zoveel gratsi goede kwaliteit achtergronden heb je nog nooit gezien
Held!quote:Op maandag 8 december 2008 22:17 schreef Dagoduck het volgende:
ik kan wel m'n laminaatvloer fotograferenquote:Op donderdag 11 december 2008 20:26 schreef EvilMarc het volgende:
[ link | afbeelding ]
Iemand die deze zonder de mudkip (maar wel met de lichten) heeft?
![]()
wat is dat bovenaan? software? ken ik dat downloade?quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:05 schreef Hyman het volgende:
kick!
Speciaal omdat ik een nieuw scherm heb gekocht
[ afbeelding ]wat voor look is dat nou weeR?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
hoe krijg je die icoontjes zo klein links en rechts?quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:16 schreef bhm het volgende:
Nou mijn achtergrondje, heeft nog wat werk nodig...
[ link | afbeelding ]
?quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:00 schreef EvilMarc het volgende:
ctrl + naar beneden scrollen?
nee, maar je kan wel inschrijven op microsoft.com en dan krijg je hem toegestuurdquote:
Nicequote:Op zaterdag 13 december 2008 23:09 schreef DaMook het volgende:
[ [url=http://www.damook.nl/pics/screeny.gif]afbeelding ]
*Klikbaar*[/url]
Rocketdock. Dat ken je downloade, ja.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
wat is dat bovenaan? software? ken ik dat downloade?
dat heb ik al ergens op me pc staan geen idee hoe t werkt :pquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:11 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Rocketdock. Dat ken je downloade, ja.
Very nicequote:Op zaterdag 13 december 2008 23:09 schreef DaMook het volgende:
[ [url=http://www.damook.nl/pics/screeny.gif]afbeelding ]
*Klikbaar*[/url]
wat zijn dat voor icons ?quote:Op zondag 16 november 2008 16:38 schreef MarkM het volgende:
[ afbeelding ]
Grote versie: http://i480.photobucket.com/albums/rr170/me1mark/desktop-1.jpg
De motor of de achtergrondquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:19 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Dees heb ik sinds een week of wat.
Links: Rocketdockquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
hoe krijg je die icoontjes zo klein links en rechts?
omdat ehh...quote:Op maandag 15 december 2008 19:46 schreef flaykd het volgende:
[..]
Waarom moet je na elke post weer een stomme vraag stellen
jip en jannekequote:
.. maar ook domme antwoorden (<< voorbeeld)quote:Op maandag 15 december 2008 21:33 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Je stelt niet alleen domme vragen..
nop, ik zoek eigenlijk nog een achetrgrondquote:
die is verslavendquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:09 schreef Nooxx het volgende:
Dit is mijn desktop (Bentley Continental GT![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hoe kom je aan die rechter taakbalk? of iig die grote iconen? zijn niet de standaard ofwelquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:09 schreef Nooxx het volgende:
Dit is mijn desktop (Bentley Continental GT![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:46 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die rechter taakbalk? of iig die grote iconen? zijn niet de standaard ofwel
quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:11 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Rocketdock. Dat ken je downloade, ja.
Deze is ook goed, zitten wel wat mooie tussenquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:50 schreef Dagoduck het volgende:
voor wallpapers kijk op:
http://www.desktopnexus.com
staan heel veel hoge kwaliteit wallpapers op
Zoals MASD zei > Rocketdock kun je downloaden kijk maar eens op google.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:46 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die rechter taakbalk? of iig die grote iconen? zijn niet de standaard ofwel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |