quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:39 schreef jennafan het volgende:
Dit is de mijne ( bij ons thuis). Mijn moeder vind het altijd niet zo'n geweldig uitzicht:D
[ afbeelding ]
Heb je die Lacie 'Design by Neil Poulton' ?quote:
Done!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:07 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Heb je die Lacie 'Design by Neil Poulton' ?
En zet je pm is aan!![]()
Nu je het zegt!quote:
Dat stuk wit doet het hemquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:12 schreef koffiegast het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
ook al gebruik ik zowat enkel start/my computer om dingen te starten...
staan veel veroude shit op zie ik nu...
skins.be?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:35 schreef Florian_ het volgende:
Iemand nog een goede website voor wallpapers? Wist er laatst eentje, maar ben hem vergeten
Geen deviantart, die ken ik al
www.interfacelift.comquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:35 schreef Florian_ het volgende:
Iemand nog een goede website voor wallpapers? Wist er laatst eentje, maar ben hem vergeten
Geen deviantart, die ken ik al
+1 grapquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:48 schreef Parttimeboterham het volgende:
[..]
Ze zakken inderdaad steeds verder weg daar in De Kuip
Iets kleiner mag welquote:
Ik heb nu Vistaglazz geinstalleerd, maar hoe krijg ik nu deze stijl in Vista geinstalleerd?quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:32 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Deze.
[..]
Door deze icons te gebruiken
Wat draait er voor programma'tje bij jou links onderin, waar staat hoeveel CPU en RAM enzo blabla?quote:
Informer, moet je ff Yahoo!widgets voor installerenquote:Op zondag 7 september 2008 19:29 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Wat draait er voor programma'tje bij jou links onderin, waar staat hoeveel CPU en RAM enzo blabla?
Die rechter heb ik echt ook heel lang gehad!quote:
Die is strak, heb je die ook zonder jou bureaublad?quote:Op maandag 15 september 2008 12:44 schreef Quara het volgende:
[..]
Die rechter heb ik echt ook heel lang gehad!
Heb nu (laptop) Elisha Cuthbert
[ afbeelding ]
Tuurlijk:quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:26 schreef TryX het volgende:
[..]
Die is strak, heb je die ook zonder jou bureaublad?
Thanks!quote:
Don't know, heb er zelf ook maar eenquote:
Origineel bittequote:
Mijn hoofd is heel grootquote:
Skins.be.quote:
Dan heb ik nog geen naam!quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Mijn hoofd is heel groot.
[..]
Skins.be.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |