Maar christenen mogen het wel doen als ze daar zin in hebbenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 09:41 schreef ToT het volgende:
Tja kaarsjes aansteken voor iets/iemand hoeft niet per sé Christelijk te zijn he!
Ik kies voor openheid, jou jouw geloof laten en mijn best doen daar ook de mooie dingen van te zien(alle dingen die ik neerzette als twijvels van mij zijn van mij, niet van jou) en mij mijn geloof te laten, net als ik dat voor anderen wil.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:32 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik heb niets meer toe te voegen aan deze discussie. Zij die de waarheid liefhebben en oprecht zijn trekken hun conclusies. Degenen die hun kop nog langer in het zand steken zullen verharden in hun hart en nog boosaardiger worden. Kies wijs!
Als je daardoor in hogere sferen komt zonder dat Jezus ermee te maken heeft dus wel stoute duivelinquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:41 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb badschuim van Rituals. Telt dat ook?
Dan zal ik dat ongetwijfeld zijn. Ik heb er laatst in mijn slipje mee onder de kapotte dakgoot staan douchen toen het heel heet wasquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:07 schreef Topspin het volgende:
[..]
Als je daardoor in hogere sferen komt zonder dat Jezus ermee te maken heeft dus wel stoute duivelin
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan zal ik dat ongetwijfeld zijn. Ik heb er laatst in mijn slipje mee onder de kapotte dakgoot staan douchen toen het heel heet was
Ben nu nieuwsgierig hoe dat verhaal gaat, jammer dat je meer dan de helft kwijt bent.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:34 schreef ToT het volgende:
Crap! Ik heb ooit een stripverhaal gemaakt van een paar honderd foto's. Op 1 foto had ik bij mijn Evil Bunny From Hell een hoedje met "666" opgezet; hij was de duivel in het hele verhaal, maar ik ben zeker driekwart van de foto's kwijt; ik heb alleen de eerste 74 foto's nog van het verhaal, en het konijn kwam pas aan het eind voor!
Je kon op een gegeven moment zelfs keuzes maken in het stripverhaaltje; ging je het ene kamp steunen of het andere kamp?
Je woont zeker niet midden in een stad?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan zal ik dat ongetwijfeld zijn. Ik heb er laatst in mijn slipje mee onder de kapotte dakgoot staan douchen toen het heel heet was
Ik kan dat eerste deel wel een keer online plempen. Moet ik alleen ff een HTML pagina maken die ze allemaal onder elkaar laat zien.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:41 schreef Topspin het volgende:
[..]
Ben nu nieuwsgierig hoe dat verhaal gaat, jammer dat je meer dan de helft kwijt bent.
Ben nieuwsgierig naar die creatieve uitspattingquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan dat eerste deel wel een keer online plempen. Moet ik alleen ff een HTML pagina maken die ze allemaal onder elkaar laat zien.
Straks als het erop staat bekijkenquote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Je woont zeker niet midden in een stad?
(Volgens mij wordt dit het 2e ouwehoertopic van TRU!)
Valt nog mee hoe slecht het is, vind het best origineel verzonnenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:29 schreef ToT het volgende:
Hier issie dan:
http://www.totje.com/strip
(Hij is ECHT te slecht!)
Maar goed; toch dit topic maar weer een beetje de spirituele kant op zien te krijgen?
Ik wilde al google earth gaan raadplegen net of er oude beelden beschikbaar zijn waar ik mee kan in en uitzoomenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:51 schreef Rimpelhond het volgende:
HA!
Laat ik jullie even mijlenver achter...
ik bevond mij op slechts enkele meters afstand van de onder kapotte dakgoot douchende nokanda met alleen een slipje aan
![]()
![]()
![]()
Ach, je had me ook gewoon om het videootje kunnen vragenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:54 schreef Topspin het volgende:
[..]
Ik wilde al google earth gaan raadplegen net of er oude beelden beschikbaar zijn waar ik mee kan in en uitzoomen
Maar volgens mij kun je niet inzoomen totdat het aantrekkelijk wordt om te zien.
Bij deze dan maarquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:59 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
Ach, je had me ook gewoon om het videootje kunnen vragen
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:00 schreef Topspin het volgende:
[..]
Bij deze dan maar
Mag ik het videootje pretty please with sugar on top ?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:05 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
Ben je nou helemaal besodemieterd!!
Als ik dat doe heb ik gelijk oorlog met dat satanische voodoowicht...
ze is nog rood ook.
wat goed!!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:05 schreef Summers het volgende:
Jippiee , ik heb twee katten uitgezocht op de poezenboot !!
Vertel!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:05 schreef Summers het volgende:
thxx , eentje is satanisch zwart met lichte ogenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:06 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
wat goed!!
Heel veel geluk met je poezebeestjes.
Katten zijn ook duivelse schepselsquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:05 schreef Summers het volgende:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:05 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
Ben je nou helemaal besodemieterd!!
Als ik dat doe heb ik gelijk oorlog met dat satanische voodoowicht...
ze is nog rood ook.
PUSSYPICSquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:05 schreef Summers het volgende:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:15 schreef Haushofer het volgende:
Misschien dat Ali een volgend religieus topic maar weer es in WFL moet proberen.
waarom?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:15 schreef Haushofer het volgende:
Misschien dat Ali een volgend religieus topic maar weer es in WFL moet proberen.
ze zijn alletwee extreem angstig en blazen als je bij ze in de buurt komt , ik moet dus eerst hun harten en vertrouwen winnen als ze bij mij zijn en ze laten zich nog niet aaien .quote:
ik haal ze woensdag pas op dus heb nog geen fotoquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:11 schreef Topspin het volgende:
[..]
Katten zijn ook duivelse schepsels
Hoe ik ze dus zie op straat hoe ze geheimzinnig doen altijd.
Veel plezier met ze
Ahja....Foto's![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:22 schreef Summers het volgende:
[..]
ze zijn alletwee extreem angstig en blazen als je bij ze in de buurt komt , ik moet dus eerst hun harten en vertrouwen winnen als ze bij mij zijn en ze laten zich nog niet aaien .
Mensen uit WFL komen hier niet zo snelquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:20 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
waarom?
Ik denk niet dat daar veel mensen zitten die meer in de Bijbel hebben gelezen dan dat ik heb, dus om kennis hoeft het niet.
Serieusheid lijkt mij ook overbodig, want we zijn serieus en ontopic genoeg geweest.
Heb jij alle 11 de topics doorgelezen?
Of denk je daar meer medestanders van de moord en doodslag God te vinden?
Je opmerking komt een beetje vreemd over.
Zeker gezien het feit dat een topic een topic is en mensen uit WFL die hierop hadden willen reageren dat hier ook kunnen doen.
?quote:
Wie weet dat Ali het slowchat ook wel leuk vind af en toe, heb hem nog niet eerder over horen klagen erover en hij deelt zelf ook zo nu en dan deel aan slowcht. In WFL barst het dan ook van de atheisten die niet altijd even aardig en tactisch reageren. Daarbij heeft de inhoud ook iets weg van truth is in here omdat het over conspiracy en de duivel gaat. WFL denk ik vaak aan natuurkunde en filosofie plus theologie.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:31 schreef Haushofer het volgende:
. Maar dit topic is wat verzandt in slowchat, dus dan denk ik dat het voor Ali vruchtbaarder is om zo'n volgend topic weer es in WFL te proberen.
Ik heb inderdaad bijna alle 11 topics doorgelezen, of in ieder geval doorgenomen
Hierom mijn erdere smiley. Ik had ook kunnen schrijven: no shit, sherlockquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:31 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Mensen uit WFL komen hier niet zo snel![]()
Het valt me alleen op dat vooral in dit 11e deel er een boel met teksten wordt gesmeten ( kijk es wat hier staat over vrouwen, slaven, etc ) zonder ook maar enige context of achtergrond erbij te geven. En dan mag Ali daar op reageren, en vervolgens wordt dat weer deels afgebrand.
Begrijp me niet verkeerd, ik kan me in veel van zijn standpunten niet vinden. Ik vind het alleen een vrij simpele vorm van kritiek geven. In WFL komen trouwens ook zat mensen die op die manier met de bijbel omspringen. Maar dit topic is wat verzandt in slowchat, dus dan denk ik dat het voor Ali vruchtbaarder is om zo'n volgend topic weer es in WFL te proberen.
Ik heb inderdaad bijna alle 11 topics doorgelezen, of in ieder geval doorgenomen
Is dit dus de vervanging van ouwehoer alleen met een duivels tintjequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hierom mijn erdere smiley. Ik had ook kunnen schrijven: no shit, sherlock
Nee hoor. Maar de toon ging die kant op inmiddels. Dus het was enkel de constatering.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:47 schreef Topspin het volgende:
[..]
Is dit dus de vervanging van ouwehoer alleen met een duivels tintje
Of een alternatieve ouwehoer met alsnog een soort van achterliggend thema dat nu en dan wordt aangekaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |