abonnement Unibet Coolblue
  maandag 5 januari 2009 @ 13:23:54 #226
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_64683551
quote:
Op maandag 5 januari 2009 13:22 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Het hoge woord is eruit, opgelost, slotje.

discussie beslechten

  • singles blijft voorlopig
  • zelfreinigend vermogen (laatst al bewezen dat dat kan en werkt)
  • ontopic houden op een ontspannende manier
  • nieuwelingen hartelijk verwelkomen en inwijden
  • bij gesodemieter het TR knoppie gebruiken (tnx Re )
  • en verder een mooi 2009 ervan maken, zodat het topic snel overbodig wordt
  • Als je goed had gelezen, had je begrepen dat het mij niet zozeer om het al dan niet bestaan van het singlestopic gaat, maar vooral om de ondoordringbare R&P SC, die SC in andere topics in de hand werkt.
    Maar ik vind dat je hele goede voornemens hebt voor het singlestopic .
    KuikenGuppy
      maandag 5 januari 2009 @ 13:33:21 #227
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_64683891
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 13:23 schreef Burdie het volgende:

    [..]

    Als je goed had gelezen, had je begrepen dat het mij niet zozeer om het al dan niet bestaan van het singlestopic gaat, maar vooral om de ondoordringbare R&P SC, die SC in andere topics in de hand werkt.
    Maar ik vind dat je hele goede voornemens hebt voor het singlestopic .
    Wat al eerder gezegt is.. de SC trekt geen mensen, kijk alleen al wat een titel als Singles doet. Het is erg open en nieuwe mensen komen en gaan.
    Daarnaast kan ik mij herinneren dat in SES ook twee SC topics zijn. Of iets in dezelfde strekking, namelijk de Stage SC en de gewone SES SC (al liep die laatste in eerste instantie niet zo goed).
    Cue, het komkommermeisje!
    Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
    Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
      maandag 5 januari 2009 @ 13:35:29 #228
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_64683959
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 13:33 schreef Cuegirllie het volgende:

    [..]

    Wat al eerder gezegt is.. de SC trekt geen mensen, kijk alleen al wat een titel als Singles doet. Het is erg open en nieuwe mensen komen en gaan.
    Daarnaast kan ik mij herinneren dat in SES ook twee SC topics zijn. Of iets in dezelfde strekking, namelijk de Stage SC en de gewone SES SC (al liep die laatste in eerste instantie niet zo goed).
    Prima, maar noem het dan gewoon SC, ipv zeggen dat het géén SC is, maar SC wel erin toelaten.
    KuikenGuppy
      maandag 5 januari 2009 @ 13:44:36 #229
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_64684297
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 13:35 schreef Burdie het volgende:

    [..]

    Prima, maar noem het dan gewoon SC, ipv zeggen dat het géén SC is, maar SC wel erin toelaten.
    Oftewel deze hele dicussie gaat over 2 lettertjes die niet in de TT staan?
    Daarbij ben ik van mening dat juist het weglaten van die twee lettertjes ervoor zorgt dat het zo open is voor iedereen. En men dus eerder langs komt.
    Cue, het komkommermeisje!
    Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
    Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
      maandag 5 januari 2009 @ 13:48:39 #230
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_64684454
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 13:44 schreef Cuegirllie het volgende:

    [..]

    Oftewel deze hele dicussie gaat over 2 lettertjes die niet in de TT staan?
    Daarbij ben ik van mening dat juist het weglaten van die twee lettertjes ervoor zorgt dat het zo open is voor iedereen. En men dus eerder langs komt.
    Nee joh, het gaat niet om die twee lettertjes in de TT. Het gaat om het feit dat het géén SC is, maar wel als zodanig wordt gebruikt, alleen maar omdat de échte SC niet toegankelijk zou zijn, en er in R&P maar plaats is voor één SC.

    Echt, het is he-le-maal niets tegen de singles ofzo. Ik vind het alleen jammer dat de R&P-SC op stervens na dood is, omdat iedereen liever in singles gaat slowchatten. En de singlesreeks is al eens eerder gesloten wegens teveel offtopic slowchat, ik zou dat liever niet nog eens zien gebeuren omdat het topic zelf nu eenmaal in een behoefte voorziet, namelijk: het praten over het leven als vrijgezel en alles daaromheen.
    KuikenGuppy
      maandag 5 januari 2009 @ 13:51:34 #231
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_64684544
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 13:01 schreef Copycat het volgende:

    [..]

    Klopt. Toentertijd waren we erg anti SC in R&P.
    Waarom weet ik niet eens meer precies .

    En ik geloof dat ik ook die Singles reeks ooit eigenhandig de nek om heb gedraaid. Of was dat DE? (Niet dat ik DE de nek om heb gedraaid, hè!)
    Ik weet ook niet meer wat de reden was en ook niet meer wat er gebeurd is, maar ik weet wel nog dat ik het onterecht vond .
    Giallo e nero è il tuo colore,
    giallo e nero Roda nel cuore.
      maandag 5 januari 2009 @ 13:54:06 #232
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_64684622
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 13:48 schreef Burdie het volgende:
    Nee joh, het gaat niet om die twee lettertjes in de TT. Het gaat om het feit dat het géén SC is, maar wel als zodanig wordt gebruikt, alleen maar omdat de échte SC niet toegankelijk zou zijn, en er in R&P maar plaats is voor één SC.

    Echt, het is he-le-maal niets tegen de singles ofzo. Ik vind het alleen jammer dat de R&P-SC op stervens na dood is, omdat iedereen liever in singles gaat slowchatten. En de singlesreeks is al eens eerder gesloten wegens teveel offtopic slowchat, ik zou dat liever niet nog eens zien gebeuren omdat het topic zelf nu eenmaal in een behoefte voorziet, namelijk: het praten over het leven als vrijgezel en alles daaromheen.
    Oftewel de oplossing is dus daadwerkelijk er een Singles SC van te maken (wantja er wordt ook 'geslowchat al komen we altijd wel weer ontopic uit).
    Het is geen oplossing om de gewone SC te stoppen, wantja die zijn niet allemaal single en zullen dus niet in het singles topic komen.
    En stop je de singles reeks dan gaat er toch wel echt wat verloren.
    Daarom ben ik ook voorstander van beide open te laten
    Cue, het komkommermeisje!
    Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
    Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
      maandag 5 januari 2009 @ 13:56:06 #233
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_64684681
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 13:54 schreef Cuegirllie het volgende:

    [..]

    Oftewel de oplossing is dus daadwerkelijk er een Singles SC van te maken (wantja er wordt ook 'geslowchat al komen we altijd wel weer ontopic uit).
    Het is geen oplossing om de gewone SC te stoppen, wantja die zijn niet allemaal single en zullen dus niet in het singles topic komen.
    En stop je de singles reeks dan gaat er toch wel echt wat verloren.
    Daarom ben ik ook voorstander van beide open te laten
    Nee, ook dat zeg ik niet .
    Ik denk dat de oplossing is: het singlestopic laten bestaan, maar daarin geen SC toelaten, ook niet gedogen. Dat kan in het algemene SC-topic, dat nu toch al bijna dood is en best wat nieuwe 'inwoners' kan gebruiken . Als daar nu ook nog een beetje wordt opgetreden tegen kliekjesgedrag, dan gaat het helemaal goed komen. Mét een gastvrije SC, én een leuk ontopic singlestopic .
    KuikenGuppy
      maandag 5 januari 2009 @ 13:56:39 #234
    152525 Knuffelzacht
    Pathologische leugenaar
    pi_64684697
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 13:48 schreef Burdie het volgende:

    [..]

    Nee joh, het gaat niet om die twee lettertjes in de TT. Het gaat om het feit dat het géén SC is, maar wel als zodanig wordt gebruikt, alleen maar omdat de échte SC niet toegankelijk zou zijn, en er in R&P maar plaats is voor één SC.

    Echt, het is he-le-maal niets tegen de singles ofzo. Ik vind het alleen jammer dat de R&P-SC op stervens na dood is, omdat iedereen liever in singles gaat slowchatten. En de singlesreeks is al eens eerder gesloten wegens teveel offtopic slowchat, ik zou dat liever niet nog eens zien gebeuren omdat het topic zelf nu eenmaal in een behoefte voorziet, namelijk: het praten over het leven als vrijgezel en alles daaromheen.
    Dan noemen we singles FC fast chat... want af en toe is het niet bij te houden zo snel word er gepost
    Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
    Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
    Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
    Life: Highly overrated but you still gotta play the game
      maandag 5 januari 2009 @ 13:57:55 #235
    152525 Knuffelzacht
    Pathologische leugenaar
    pi_64684727
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 13:56 schreef Burdie het volgende:

    [..]

    Nee, ook dat zeg ik niet .
    Ik denk dat de oplossing is: het singlestopic laten bestaan, maar daarin geen SC toelaten, ook niet gedogen. Dat kan in het algemene SC-topic, dat nu toch al bijna dood is en best wat nieuwe 'inwoners' kan gebruiken . Als daar nu ook nog een beetje wordt opgetreden tegen kliekjesgedrag, dan gaat het helemaal goed komen. Mét een gastvrije SC, én een leuk ontopic singlestopic .
    Aah ik snap nu je probleem... het algemene sc is doodgebloed omdat iedereen die daar zit niemand toe laat maar elkaar ook niets meer te vertellen hebben... het is gewoon een soort jaloezie
    Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
    Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
    Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
    Life: Highly overrated but you still gotta play the game
      maandag 5 januari 2009 @ 13:59:21 #236
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_64684770
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 13:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
    Aah ik snap nu je probleem... het algemene sc is doodgebloed omdat iedereen die daar zit niemand toe laat maar elkaar ook niets meer te vertellen hebben... het is gewoon een soort jaloezie
    !

    Nee. .
    KuikenGuppy
      maandag 5 januari 2009 @ 13:59:53 #237
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_64684791
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 13:56 schreef Burdie het volgende:
    Nee, ook dat zeg ik niet .
    Ik denk dat de oplossing is: het singlestopic laten bestaan, maar daarin geen SC toelaten, ook niet gedogen. Dat kan in het algemene SC-topic, dat nu toch al bijna dood is en best wat nieuwe 'inwoners' kan gebruiken . Als daar nu ook nog een beetje wordt opgetreden tegen kliekjesgedrag, dan gaat het helemaal goed komen. Mét een gastvrije SC, én een leuk ontopic singlestopic .
    Ik snap waar je heen wil en dat was idd een tijdje terug het geval. Maar wat toen het geval was was dat iedereen maar in beide topics aan het posten was. (zeg niet dat het geen optie is, alleen vraag ik mij af of het zal werken)

    Mijn grootste vraag is nu eig hoe komt het dat de Singles nu ineens zo succesvol is (lees nieuwelingen aantrekt) en dat eerder minder is geweest.
    Cue, het komkommermeisje!
    Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
    Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
      maandag 5 januari 2009 @ 14:00:55 #238
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_64684823
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 13:59 schreef Cuegirllie het volgende:
    Mijn grootste vraag is nu eig hoe komt het dat de Singles nu ineens zo succesvol is (lees nieuwelingen aantrekt) en dat eerder minder is geweest.
    Tijd van het jaar? Maar als de SC in het Singlestopic zo leuk en gastvrij en open en gezellig is, dan zou het niet uitmaken of die SC nou in Singles staat of in R&P SC. .
    KuikenGuppy
    pi_64684851
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 13:59 schreef Cuegirllie het volgende:

    [..]

    Ik snap waar je heen wil en dat was idd een tijdje terug het geval. Maar wat toen het geval was was dat iedereen maar in beide topics aan het posten was. (zeg niet dat het geen optie is, alleen vraag ik mij af of het zal werken)

    Mijn grootste vraag is nu eig hoe komt het dat de Singles nu ineens zo succesvol is (lees nieuwelingen aantrekt) en dat eerder minder is geweest.
    Dat heeft Singles eigenlijk altijd al gehad. Zoals eerder al gezegd komt dat denk ik o.a. door de herkenbare en aantrekkelijke Singles in de TT. Als het tijden minder mensen aantrekt dan moet je je zorgen gaan maken om de kliek.
      maandag 5 januari 2009 @ 14:04:11 #240
    13749 AirwiN
    Deeper shade of soul
    pi_64684926
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 14:00 schreef Burdie het volgende:
    Tijd van het jaar? Maar als de SC in het Singlestopic zo leuk en gastvrij en open en gezellig is, dan zou het niet uitmaken of die SC nou in Singles staat of in R&P SC. .
    Een TT met 'Singles' er in trekt blijkbaar meer mensen aan als 'R&P SC'. En dat is ook logisch, aangezien het een hele specifieke doelgroep is.
    And if you don't like it then hey fuck you!
    I'm just a cool young brother who looks kinda old
    Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
    pi_64684940
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 13:59 schreef Cuegirllie het volgende:

    [..]

    Ik snap waar je heen wil en dat was idd een tijdje terug het geval. Maar wat toen het geval was was dat iedereen maar in beide topics aan het posten was. (zeg niet dat het geen optie is, alleen vraag ik mij af of het zal werken)

    Mijn grootste vraag is nu eig hoe komt het dat de Singles nu ineens zo succesvol is (lees nieuwelingen aantrekt) en dat eerder minder is geweest.
    Mag ik je er even aan helpen herinneren dat voordat Singles er was, de SEX SC nogal storm liep en toen Singles kwam, de meeste overgingen naar Singles, omdat daar meer mensen kwamen en het nog steeds over single "perikelen" ging.. Er is alleen een grotere toeloop van nieuwelingen, of mensen die zich aangetrokken voelen tot het onderwerp.

    De Sex SC is nu zo goed als dood en is een prive chat geworden van twee mensen aldaar, daar zeurt ook niemand over.

    * roept verder nog iets over vraag en aanbod en inderdaad afgunst vanuit de R&P SC kliek.
    Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
    Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
    Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
      maandag 5 januari 2009 @ 14:04:53 #242
    152525 Knuffelzacht
    Pathologische leugenaar
    pi_64684958
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 14:00 schreef Burdie het volgende:

    [..]

    Tijd van het jaar? Maar als de SC in het Singlestopic zo leuk en gastvrij en open en gezellig is, dan zou het niet uitmaken of die SC nou in Singles staat of in R&P SC. .
    omdat dan alles door elkaar heen gaat lopen??
    Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
    Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
    Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
    Life: Highly overrated but you still gotta play the game
      maandag 5 januari 2009 @ 14:05:20 #243
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_64684975
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 14:00 schreef Burdie het volgende:
    Tijd van het jaar? Maar als de SC in het Singlestopic zo leuk en gastvrij en open en gezellig is, dan zou het niet uitmaken of die SC nou in Singles staat of in R&P SC. .
    Het is toch echt de TT die de mensen aantrekken. Dus vraag me dan af of ze dat ook zouden hebben onder de noemer R&P SC. (die een naam heeft gekregen.. terecht of onterecht achterwege latend)
    Cue, het komkommermeisje!
    Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
    Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
      maandag 5 januari 2009 @ 14:05:53 #244
    13749 AirwiN
    Deeper shade of soul
    pi_64684996
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 14:04 schreef Adolecens het volgende:
    * roept verder nog iets over vraag en aanbod en inderdaad afgunst vanuit de R&P SC kliek.
    Dat blijft vooral een aanname van jouw kant. Mij maakt het niet uit of ik SC in een topic waar Singles boven staat of waar R&P SC boven staat. Als het maar gezellig is!
    And if you don't like it then hey fuck you!
    I'm just a cool young brother who looks kinda old
    Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
      maandag 5 januari 2009 @ 14:07:04 #245
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_64685036
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 14:04 schreef Adolecens het volgende:

    [..]

    Mag ik je er even aan helpen herinneren dat voordat Singles er was, de SEX SC nogal storm liep en toen Singles kwam, de meeste overgingen naar Singles, omdat daar meer mensen kwamen en het nog steeds over single "perikelen" ging.. ;') Er is alleen een grotere toeloop van nieuwelingen, of mensen die zich aangetrokken voelen tot het onderwerp.

    De Sex SC is nu zo goed als dood en is een prive chat geworden van twee mensen aldaar, daar zeurt ook niemand over.

    * roept verder nog iets over vraag en aanbod en inderdaad afgunst vanuit de R&P SC kliek.
    Oja, het eeuwen oude vraag en aanbod-verhaal .
    Maargoed, ik heb mijn mening inmiddels wel duidelijk gemaakt. Ik verwacht dan ook een heldere reactie van de moderators van R&P, we hebben ze immers genoeg input gegeven .
    KuikenGuppy
      maandag 5 januari 2009 @ 14:08:13 #246
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_64685081
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 14:04 schreef Adolecens het volgende:
    Mag ik je er even aan helpen herinneren dat voordat Singles er was, de SEX SC nogal storm liep en toen Singles kwam, de meeste overgingen naar Singles, omdat daar meer mensen kwamen en het nog steeds over single "perikelen" ging.. ;') Er is alleen een grotere toeloop van nieuwelingen, of mensen die zich aangetrokken voelen tot het onderwerp.

    De Sex SC is nu zo goed als dood en is een prive chat geworden van twee mensen aldaar, daar zeurt ook niemand over.

    * roept verder nog iets over vraag en aanbod en inderdaad afgunst vanuit de R&P SC kliek.
    Klopt.. wat dus erop neerkomt. Er zijn genoeg pogingen gedaan om de mensen naar het R&P SC topic 'over te zetten'.. Maar het lukt gewoon niet, het werkt niet. Toen gingen we maar naar de SEX sc.. Al voel ik mij beter thuis bij de Singles.
    Cue, het komkommermeisje!
    Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
    Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
      maandag 5 januari 2009 @ 14:08:29 #247
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_64685090
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 14:05 schreef AirwiN het volgende:

    [..]

    Dat blijft vooral een aanname van jouw kant. Mij maakt het niet uit of ik SC in een topic waar Singles boven staat of waar R&P SC boven staat. Als het maar gezellig is!
    mja, een beetje binding met het topic lijkt me wel iets waar je rekening mee mag houden, niet dat het verboden is ofzo. De singles reeks heeft niet zijn bestaansrecht om de slowchat.

    da's een algemene opmerking natuurlijk
    04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
    pi_64685227
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 14:07 schreef Burdie het volgende:

    [..]

    Oja, het eeuwen oude vraag en aanbod-verhaal .
    Maargoed, ik heb mijn mening inmiddels wel duidelijk gemaakt. Ik verwacht dan ook een heldere reactie van de moderators van R&P, we hebben ze immers genoeg input gegeven .
    Jammer voor jou is, dat je redelijk alleen staat...

    Maar hier zul je vast wel weer een antwoord op klaar hebben staan in de trand van "Maar ik spreek namens velen!" "En ik doe mijn mond in ieder geval open" en nog meer van die dingen.

    En nu houd ik er ook over op, anders heeft dit topic nog een TR nodig
    Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
    Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
    Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
      maandag 5 januari 2009 @ 14:12:23 #249
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_64685248
    De meningen van iedereen zijn redelijk duidelijk ja.. Maarja het gaat niet om de meeste stemmen gelden
    Cue, het komkommermeisje!
    Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
    Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
      maandag 5 januari 2009 @ 14:12:39 #250
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_64685256
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 14:08 schreef Re het volgende:
    da's een algemene opmerking natuurlijk
    En wanneer mogen we je heldere reactie verwachten?
    Curiosity cultured the cat
    Hoge dames vangen veel wind
    Whadda ya hear! Whadda ya say!
    What is any ocean but a multitude of drops?
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')