100%quote:Op zondag 16 november 2008 09:12 schreef DrDarwin het volgende:
Beter deze voetballende Anouk dan die zingende.
Post woont hier in de buurt.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:38 schreef Pritt het volgende:
Wat is die Jeroen Post toch een afgegleden schnabbelaar.
Laatst zag ik hem ook al een K1-gala presenteren.
[/offtopic modus]
Feli Anouk, tijd voor een transfer naar het buitenland?
Jeroen Post woont in Mijdrecht...waar dit gala ook plaats vondquote:Op zondag 25 januari 2009 12:38 schreef Pritt het volgende:
Wat is die Jeroen Post toch een afgegleden schnabbelaar.
quote:Voetbalbabe heeft zin in EK
Door NIK KOK
AMSTERDAM - Het kan zomaar zijn dat de speelsters van het Nederlands vrouwenelftal straks op het EK met elf verschillende kleuren schoenen voetballen.
Anouk Hoogendijk (l) geeft haar voetbalschoenen de meest bonte kleuren mee. FOTO MILAN RINCK
Anouk Hoogendijk (r), Karin Stevens en Shanice van der Sanden (l). FOTO MILAN RINCK
Een Oranje kleurengamma showt zich aan Europa.
Gisteren flansten Anouk Hoogendijk, Karin Stevens en Shanice van der Sanden nieuwe Nike-schoenen in elkaar op de computer. Dat kan met Nike- iD: een computerprogramma waarmee je een voetbalschoen naar eigen keuze van verschillende kleuren en tierelantijnen kunt voorzien. Alle kleuren van de regenboog zijn mogelijk. Een nummer, een naam of een gekke tekst erop ook.
De tijd van de degelijke zwarte voetbalschoen is definitief voorbij. Vrouwenvoetballers verslijten trouwens niet zoveel voetbalschoenen als hun mannelijke collegas. ,,Een paar schoenen per wedstrijd? Nee, drie per jaar,’’ zegt Anouk Hoogendijk.
De Amerikaanse sportartikelenfabrikant zet in op iconen van de sport, zeg maar de groten der aarde, en sinds kort zijn dat ook de Nederlandse vrouwenvoetballers. Want hoewel Stevens en Van der Sanden nog wat verlegen giechelden toen Feyenoord-trainer Mario Been gisteren plots in de winkel verscheen, straks in Finland is de roem voor hen.
Van sterrendom weet Anouk Hoogendijk (24) nog weinig af, maar een beetje bekend is ze inmiddels wel. Hing Edgar Davids eens immens op een Rotterdamse wolkenkrabber, Anouk Hoogendijk prijkt op een muur van een sportwinkel in Amstelveen. Haar knappe hoofd keek ook al zwoel in de camera op een poster op Schiphol. Dat vindt ze allemaal best leuk. ,,Zo lang er voor het woord babe maar soccer of voetbal staat.’’
Nederlands beste vrouwenvoetballers zijn allemaal missionarissen. Het imago van hun sport moet beter en elke gelegenheid wordt aangegrepen om die boodschap uit te dragen. Dat doet Hoogendijk ook. Met de aandacht die ze met haar uiterlijk genereert, hoopt ze iets voor het vrouwenvoetbal te kunnen betekenen.
,,Ik hoop wel met een vooroordeel af te rekenen. Vrouwenvoetbal bestaat niet uit dikke manwijven met kort haar. Maar ik heb wel een grens. Ik wil niet alleen maar gevraagd worden om mijn imago, ik wil eerst prestaties neerzetten. Een pikante lingerieshoot voor een tijdschrift heb ik aan me voorbij laten gaan’’ Eerst moet het linkerbeen beter worden. ,,Ik ben niet de ster van het Nederlands elftal.’’
Voetbalmode-icoon Hoogendijk is blij met haar nieuwe schoenen, net zo blij als ze is met het huidige tenue van het Nederlands elftal. Hobbezakken waren de vrouwenvoetbalshirts van vroeger, vond ze. ,,Mannenshirts staan ons niet flatteus. Bij die shirts is het daar breed waar het juist strak moet zitten. In de eredivisie dragen nog veel clubs mannenshirts, dan moet je maar een maat kleiner aan. Broekjes zijn korter dan die van mannen. Maar geen rokjes. Als je een sliding maakt zou die over je hoofd heen komen.’’
Voetbalbabe Hoogendijk trekt zelf de (treffende) vergelijking met haar vrouwelijke hockeycollega’s. Hockeyschoonheden Ellen Hoog en Fatima Moreira de Melo timmeren inmiddels aan de weg in een wereld zonder sticks en mondbitten. ,,Maar dat zijn in eerste instantie toch gewoon sportvrouwen,’’ vindt Hoogendijk. ,,Zij hebben de Olympische Spelen meegemaakt, dat heb ik niet.
Roem komt met prestaties. Op de tribune van het Olympisch stadion spotte ze al een fan met een oranje shirt met Hoogendijk achterop. Ze was naar de fan toegelopen om een praatje te maken. Over een muur bij de hoofdtribune van het monumentale stadion hing een Nederlandse vlag met daarop de tekst Super Anouk. ,,Gek om te zien.’’
quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:34 schreef Silenus het volgende:
Atleten, idem. Ik snap dat het irritant is als je met de 100 m sprint constant een D-cup in your face krijgt maar kun je alleen echt topsport bedrijven als je maximaal een cupje B hebt?
Sodeju hequote:
Gefeliciteerd. Je zit nu op hetzelfde niveau als al die vrouwelijke Beckham-fans.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:50 schreef TheZapster het volgende:
Wat een techniek, wat een killermentaliteit, wat een lekker kontje
Echt hequote:Op donderdag 3 september 2009 22:16 schreef beantherio het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Je zit nu op hetzelfde niveau als al die vrouwelijke Beckham-fans.
Ja, en?quote:Op donderdag 3 september 2009 22:16 schreef beantherio het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Je zit nu op hetzelfde niveau als al die vrouwelijke Beckham-fans.
Nee.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:23 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En die wil jij zien omdat ze goed kan voetballen natuurlijk
Volgens mij had ik het in mijn post voor 2/3 over haar voetbalkwaliteiten.Dat is al heel wat meer dan het gemiddelde hierquote:Op donderdag 3 september 2009 22:24 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Nee.
Ik wil ook wel een topic aanmaken in B&H.
Maar alleen als jullie beloven het hier alleen over haar voetbal kwaliteiten te hebben.
Oke, geef voortaan ook maar even je mening over Becks nieuwe kapsel of Ronaldo's nieuwe jurkje.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Volgens mij had ik het in mijn post voor 2/3 over haar voetbalkwaliteiten.Dat is al heel wat meer dan het gemiddelde hier
Is goed.Begin jij dan ff over haar voetbalkwaliteiten want daar heb ik jou nog niet over gehoord.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:27 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Oke, geef voortaan ook maar even je mening over Becks nieuwe kapsel of Ronaldo's nieuwe jurkje.
Heb helaas te weinig van haar gezien. Het enige wat ik ervan kan zeggen is, is dat ze een opvallende verschijning is en onder druk een penalty erin kan schieten.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Is goed.Begin jij dan ff over haar voetbalkwaliteiten want daar heb ik jou nog niet over gehoord.
Wat een verfrissende conclusie, hulde.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:32 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Heb helaas te weinig van haar gezien. Het enige wat ik ervan kan zeggen is, is dat ze een opvallende verschijning is en onder druk een penalty erin kan schieten.
Ik kan wel gaan roepen dat ze de vrouwelijke Johan Cruijff is, maar daar schiet helemaal niemand wat mee op.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:36 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Wat een verfrissende conclusie, hulde.
Geyl is ze welquote:Op donderdag 3 september 2009 22:38 schreef Gabbylicious het volgende:
Ik kan wel gaan roepen dat ze de Nederlandse Johan Cruijff is, maar daar schiet helemaal niemand wat mee op.
Die komt er dus niet, ze was net op 3FM.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:44 schreef Kopbal het volgende:
Het is wachten op de eerste playboy-reportage.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:18 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Die komt er dus niet, ze was net op 3FM.
Zij is hetero ja ,dus met je poten vanaf blijvenquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik zag haar gister toevalling in samenvatting van NOS studio sport.... ben spontaan verliefdzal je zien dat net zij hetero is
als ze hetero blijkt geef haar dan mijn 06quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik zag haar gister toevalling in samenvatting van NOS studio sport.... ben spontaan verliefdzal je zien dat net zij hetero is
zal ik doen... ben de lulligste nietquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
als ze hetero blijkt geef haar dan mijn 06
quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:58 schreef fuckbuddy het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)uk_hoogendijk_1.html
Wat is er gebeurd met je instelling 'Vrouwen en voetbalquote:
Dat slaan we er wel uit.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met je instelling 'Vrouwen en voetbal'?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:58 schreef fuckbuddy het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)uk_hoogendijk_1.html
Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Haar hyves:
http://hoogen70.hyves.nl/?ref=sr
Vol met vakantiefoto;s e.d.
Dan faal ik op 2 gebieden.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je moet wel hyves hebben en ingelogd zijn natuurlijk
quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je moet wel hyves hebben en ingelogd zijn natuurlijk
quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:55 schreef Foca het volgende:
Ook een foto met Aron Winter en een oude man
Die laatste krabbel :
Jack (173)
vandaag, 14:36
Jij bent mn favo Leeuwin!![]()
Waarom heb jij wel toegang?quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:55 schreef Foca het volgende:
Ook een foto met Aron Winter en een oude man
Die laatste krabbel :
Jack (173)
vandaag, 14:36
Jij bent mn favo Leeuwin!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |