Is goed.Begin jij dan ff over haar voetbalkwaliteiten want daar heb ik jou nog niet over gehoord.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:27 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Oke, geef voortaan ook maar even je mening over Becks nieuwe kapsel of Ronaldo's nieuwe jurkje.
Heb helaas te weinig van haar gezien. Het enige wat ik ervan kan zeggen is, is dat ze een opvallende verschijning is en onder druk een penalty erin kan schieten.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Is goed.Begin jij dan ff over haar voetbalkwaliteiten want daar heb ik jou nog niet over gehoord.
Wat een verfrissende conclusie, hulde.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:32 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Heb helaas te weinig van haar gezien. Het enige wat ik ervan kan zeggen is, is dat ze een opvallende verschijning is en onder druk een penalty erin kan schieten.
Ik kan wel gaan roepen dat ze de vrouwelijke Johan Cruijff is, maar daar schiet helemaal niemand wat mee op.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:36 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Wat een verfrissende conclusie, hulde.
Geyl is ze welquote:Op donderdag 3 september 2009 22:38 schreef Gabbylicious het volgende:
Ik kan wel gaan roepen dat ze de Nederlandse Johan Cruijff is, maar daar schiet helemaal niemand wat mee op.
Die komt er dus niet, ze was net op 3FM.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:44 schreef Kopbal het volgende:
Het is wachten op de eerste playboy-reportage.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:18 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Die komt er dus niet, ze was net op 3FM.
Zij is hetero ja ,dus met je poten vanaf blijvenquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik zag haar gister toevalling in samenvatting van NOS studio sport.... ben spontaan verliefdzal je zien dat net zij hetero is
als ze hetero blijkt geef haar dan mijn 06quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik zag haar gister toevalling in samenvatting van NOS studio sport.... ben spontaan verliefdzal je zien dat net zij hetero is
zal ik doen... ben de lulligste nietquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
als ze hetero blijkt geef haar dan mijn 06
quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:58 schreef fuckbuddy het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)uk_hoogendijk_1.html
Wat is er gebeurd met je instelling 'Vrouwen en voetbalquote:
Dat slaan we er wel uit.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met je instelling 'Vrouwen en voetbal'?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:58 schreef fuckbuddy het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)uk_hoogendijk_1.html
Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Haar hyves:
http://hoogen70.hyves.nl/?ref=sr
Vol met vakantiefoto;s e.d.
Dan faal ik op 2 gebieden.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je moet wel hyves hebben en ingelogd zijn natuurlijk
quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je moet wel hyves hebben en ingelogd zijn natuurlijk
quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:55 schreef Foca het volgende:
Ook een foto met Aron Winter en een oude man
Die laatste krabbel :
Jack (173)
vandaag, 14:36
Jij bent mn favo Leeuwin!![]()
Waarom heb jij wel toegang?quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:55 schreef Foca het volgende:
Ook een foto met Aron Winter en een oude man
Die laatste krabbel :
Jack (173)
vandaag, 14:36
Jij bent mn favo Leeuwin!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |