Stond op de site.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:20 schreef ganzenherder het volgende:
Wedstrijd is toch gewoon om half 11?
PrincePolly vak Xquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:08 schreef -SG- het volgende:
Ja die mag mij er ook wel bijzetten. Vak ZZ.
Ik dacht dat je beeld kreeg, lulquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:31 schreef Ruudt het volgende:
Heuj!
Ik bedoelde de PSV site.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er staat toch duidelijk 21:55
[ afbeelding ]
psv.nlquote:Het duel zal rond de klok van 22.00 uur beginnen en is live te zien op Sport1. Op PSV.nl volgt in de rust een verslag en eveneens na afloop.
Alvast gefeliciteerdquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oh
overigens ben ik over 1,5 uur jarig![]()
edit:
[..]
psv.nl
15 augustus, puike dag!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oh
overigens ben ik over 1,5 uur jarig![]()
edit:
[..]
psv.nl
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
15 augustus, puike dag!
Zie mijn profiel.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:37 schreef ganzenherder het volgende:
Jezus wat loopt die Tvants stream achter, ze zijn nog steeds niet begonnen
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
15 augustus, puike dag!
Zie mijn profiel.
PSV was nog niet aan de bal geweestquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:43 schreef RayMania het volgende:
Prima dat jullie de oefenwedstrijd bespreken, maar probeer wel (wat meer) over PSV te posten.
Hier kan ook de oefenwedstrijd gevolgd worden; Live oefenwedstrijden topic - Deel #1
Ik denk dat het er zo uit gaat zien:quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:55 schreef PyTh het volgende:
verdediging ziet er redelijk solid uit en dan is marcellis er nog niet eens bij....
Salcido-marcellis-maza-brechet
Mwaaaaah, niet gek vind ik
Brechet moet centraal staan, dan kun je zijn opbouwende kwaliteiten het beste gebruiken.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:55 schreef PyTh het volgende:
verdediging ziet er redelijk solid uit en dan is marcellis er nog niet eens bij....
Salcido-marcellis-maza-brechet
Mwaaaaah, niet gek vind ik
Heb je hem al eerder zien keepen? Blijkbaar niet want hij doet het aardig goed!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:59 schreef Crazy_maniac het volgende:
Met zo'n keeper wordt dat hier 4 - 0
Komt omdat Salcido zijn haren heeft afgeknipt denk ik. Maar aan de lengte kun je het een beetje zienquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:11 schreef Wooldoor het volgende:
Die Maza en Salcido lijken aardig op elkaar
HIj had wel dood kunnen zijn!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:14 schreef Crazy_maniac het volgende:
jawadde zo'n schwalbe van die spanjaard, kdacht eerst dat die gele kaart voor hem was...
Dat klopt ook wel. Maar in voorgaande (oefen)wedstrijden deed hij het verdienstelijk. En ik las vandaag dat onze keeperstrainer ook tevreden is. Vergeet niet, Gomes zijn tegendoelpunten waren vaak ook blundertjesquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:25 schreef Crazy_maniac het volgende:
Ah nee, ik volg PSV niet zo hard eigenlijk en ken de keeper niet zo goed. Maar die vrije trap moest ie toch wel hebben.
Na rust Manco en/of Vayrinen dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:30 schreef mcyodogg het volgende:
Bevalt me weinig tot zo ver. Die tegengoal is het probleem niet eenms, dat is gewoon wat pech.
Er is totaal geen middenveld. Ja, Afellay. Maar je zal eens in de 16 durven te komen als je Culina of Mendez heet.
Ik vind juist wél dat er een middenveld is, alleen een aanval heb ik nog niet gezien vandaag...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:30 schreef mcyodogg het volgende:
Bevalt me weinig tot zo ver. Die tegengoal is het probleem niet eenms, dat is gewoon wat pech.
Er is totaal geen middenveld. Ja, Afellay. Maar je zal eens in de 16 durven te komen als je Culina of Mendez heet.
Ja, en volgens mij is dat de schuld van het middenveld. Je kan zo'n bal wel vanaf de middenlijn aan Amrabat of Koevermans spelen wat vaak gebeuerd, maar die dribbelen er echt niet 7 voorbij richting de keeper.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:33 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik vind juist wél dat er een middenveld is, alleen een aanval heb ik nog niet gezien vandaag...
Heerlijke penalty voor een keeperquote:
Addo kan allesquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Addo benut ook een pingel. Nog 1 te gaan.
Bespeur ik hier enige jaloeziequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:42 schreef Cyberia18 het volgende:
PSV wint. De eerste prijs is binnen!!111!!!
Denk je?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:46 schreef Cyberia18 het volgende:
De volgende prijs volgt volgende week zaterdag. Die kan je alvast noteren.
Ik heb alle hoop dat het met Bakkal en vooral Marcellis erbij wat beter zal gaan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:47 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Is een mooie voor bij de collectie van Theo. Weer een Europese prijs na de Railroad Cup.
Ps. Wooldoor, deze wedstrijd was niet veel anders dan de andere wedstrijden in de voorbereiding. Er zit voorlopig niet meer dan hooguit 20 minuten aardig tot goed voetbal per wedstrijd in. De andere minuten zijn matig tot slecht.
Heb je de selectie van Feyenoord gezien de laatste weken?quote:
Dat jij nog altijd de moeite neemt om daar te reagerenquote:
idd maar heel soms hoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:57 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Dat jij nog altijd de moeite neemt om daar te reageren![]()
Zo af en toe lees ik wat reacties, het blijft het niveau daar laag.
Als ie nou niet verkocht kan.. cashen die handel, voor het te laat is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:56 schreef LudoSanders het volgende:
Enige lichtpuntje deze wedstrijd was toch wel Afellay, speelde ongelofelijk goed.
Inderdaad, gaan we het hele seizoen genieten van de Culina's, Mendezjes en Van der Leegtes.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:20 schreef okee6 het volgende:
[..]
Als ie nou niet verkocht kan.. cashen die handel, voor het te laat is.
Of je ziet de realiteit, één talentvolle speler tussen baggerschuiten. Een museum met één topstuk zal niet lopen. Afellay heeft de afgelopen seizoenen niet gebracht wat we van hem verwachten en sommige mensen vallen nu eenmaal niet in katzwijm van wat dwarrelpasses, waaronder ik. Hij is onbeleefd -middelvinger- en zal nimmer de veters mogen strikken van Cocu of Van Bommel. Laten we voor hem in de plaats twee talenten halen, met dan een doortimmerd contract.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Inderdaad, gaan we het hele seizoen genieten van de Culina's, Mendezjes en Van der Leegtes.
Afellay vergelijken met een Cocu of Van Bommel is onzin natuurlijk, alleen vanwege het leeftijdsverschil al.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:34 schreef okee6 het volgende:
[..]
Of je ziet de realiteit, één talentvolle speler tussen baggerschuiten. Een museum met één topstuk zal niet lopen. Afellay heeft de afgelopen seizoenen niet gebracht wat we van hem verwachten en sommige mensen vallen nu eenmaal niet in katzwijm van wat dwarrelpasses, waaronder ik. Hij is onbeleefd -middelvinger- en zal nimmer de veters mogen strikken van Cocu of Van Bommel. Laten we voor hem in de plaats twee talenten halen, met dan een doortimmerd contract.
Maak me gekquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Inderdaad, gaan we het hele seizoen genieten van de Culina's, Mendezjes en Van der Leegtes.
Dat is het hele idee van het ding, diefstalpreventiequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:58 schreef KELDER het volgende:
toch mooi meegenomen die beker, die krijgt theo niet mee in een sporttasje hoor
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:58 schreef KELDER het volgende:
Bradley is een middenvelder, Erding en Jovanovic zijn pure spitsen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:02 schreef neilpad het volgende:
Wat een lomp ding, zie ik daar nou het vleermuisje van Valencia bovenop staan?
Op het netwerk krijgt PSV er trouwens flink van langs naar aanleiding van gisteravond/nacht.
Overigens wordt daar ook een goede suggestie gedaan in de naam van Bradley, die ik ook wel zie zitten.
Iig meer dan Jovanovic of Erding.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:58 schreef KELDER het volgende:
Nah, dat was een 'toernooi' van rijke Russische maffiabazen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
![]()
Naast die beker zeker geen prijzengeld zoals vorig jaar in Moskou?
Ino, ik wil er eigenlijk ook geen spits bij, iig niet een van die twee.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Bradley is een middenvelder, Erding en Jovanovic zijn pure spitsen.
Ik zou voor de creativiteit op het middenveld ook wel graag Bradley zien komen overigens....
Bradley naast Simons om die voorste 3 te bereiken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Bradley is een middenvelder, Erding en Jovanovic zijn pure spitsen.
Ik zou voor de creativiteit op het middenveld ook wel graag Bradley zien komen overigens....
Naah, moet teveel kosten, geen restwaarde.quote:
Dat boeit me niet. Voetbaltechnisch heb je met Eidur goud in handen...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
Naah, moet teveel kosten, geen restwaarde.
Dit kan PSV zich niet veroorloven....
Voor deze oefenwedstrijd niet neequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zal van Marwijk Marcellis bij de selectie toevoegen na de olympische spelen?
Helemaal mee eens. Behalve dat laatste, invaltquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:30 schreef neilpad het volgende:
[..]
Ino, ik wil er eigenlijk ook geen spits bij, iig niet een van die twee.
Ik denk dat de aanvoer dit seizoen een stuk beter zal zijn en Koef en/of Lazo er toch wel minimaal 20 in gaan schieten. Ik ben juist bang dat het middenveld te weinig dreiging heeft, helemaal als Afellay uit valt.
quote:Nordin Amrabat alsnog naar de Olympische Spelen?
15 augustus 2008 15:30
Nordin Amrabat. De kans bestaat dat Nordin Amrabat zich komende week alsnog in Beijing moet melden om zich bij de olympische selectie te voegen. De KNVB laat vandaag in een persbericht weten dat Roy Makaay dit toernooi niet meer in actie zal komen en dat bij plaatsing voor de halve eindstrijd een vervanger opgeroepen wordt.
Morgen (zaterdag) trapt Nederland in Shanghai om 15.00 uur Nederlandse tijd af voor de kwartfinale tegen titelverdediger Argentinië. Aanvoerder Roy Makaay zal het duel vanaf de kant bekijken en keert komende zondag terug naar Nederland. “Ik kwam hier om een medaille te halen. Dat kan nog steeds, al kan ik er helaas mijn steentje niet meer aan bijdragen”, aldus Makaay bij wie een klein breukje in een van de voetwortelbeentjes is geconstateerd. Indien de ploeg van Foppe de Haan zich plaatst voor de halve eindstrijd, die 19 augustus in Beijing wordt afgewerkt tegen de winnaar van Brazilië-Kameroen, wordt een vervanger ingevlogen. De drie veldspelers op de reservelijst van het olympisch elftal zijn Nordin Amrabat, Christian Kum (ADO Den Haag) en Siem de Jong (Ajax). Aangezien Amrabat de enige aanvallende speler is van die lijst, is het aannemelijk dat de PSV’er dan wordt opgeroepen.
Er moet toch een héle grote mentaliteitsverandering plaatsvinden om de Argentijnen te kunnen verslaan, dus ik zie Amrabat niet zo snel naar Peking vertrekken.quote:
quote:Nieuw verkoopkanaal voor PSV toegangskaarten
14 augustus 2008 15:30
Met ingang van dit seizoen is het voor PSV Seizoen Club Cardhouders die een wedstrijd verhinderd zijn mogelijk hun plaats ‘te koop’ aan te bieden via Skelper. Skelper is een nieuw verkoopkanaal dat bemiddelt tussen supporters met interesse voor losse toegangskaarten en PSV Seizoen Club Cardhouders die hun plaats te koop aanbieden.
Skelper & PSV-website.
Seizoen Club Cardhouder verhinderd
Wanneer een PSV Seizoen Club Cardhouder verhinderd is voor een thuiswedstrijd van PSV, kan hij zijn plaats te koop aanbieden via Skelper. Andere PSV-supporters hebben zo de mogelijkheid een toegangskaart te bemachtigen en de Seizoen Club Cardhouder ontvangt 1/17e deel van zijn aankoopbedrag retour.
Losse kaartverkoop
Omdat er veel Seizoen Club Cards zijn verkocht, heeft PSV bij competitiewedstrijden helaas slechts een beperkt aantal kaarten in de losse verkoop beschikbaar. De Family Corner en sfeervakken zijn al uitverkocht. Via Skelper is het mogelijk de plaats van een Seizoen Club Cardhouder voor één wedstrijd te kopen, waardoor je toch een kaart kunt bemachtigen, zelfs als het Philips Stadion al uitverkocht is!
Meer informatie
Alle informatie over PSV en Skelper en andere kaartverkoopinformatie lees je op de pagina http://www.psv.nl/kaartverkoop. Klik hier om direct naar deze pagina te gaan.
Maak je niet druk, alsof Foppe van Argentinië gaat winnen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:58 schreef ganzenherder het volgende:
Foppe heeft pech, had ie Nordin maar in het begin moeten selecteren. Nordin was goed genoeg voor de selectie, nu is het te laat
Inderdaad. Niet aan gedacht. Winnen ze NOOIT.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maak je niet druk, alsof Foppe van Argentinië gaat winnen.
Addo zal wel weer verlengen, Culina wordt óf deze zomer verkocht denk ik, óf hij gaat nog verlengen, V/d Leegte zal ook nog wel verlengen en Väyrynen misschien ook als hij dit jaar veel speelt. Anders nu verkopen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:59 schreef mcyodogg het volgende:
Begreep dat Addo, Culina, Van der Leegte en Vayrynen allemaal aflopen komend jaar. Zou het nou wel verstandig zijn om die allemaal gratis te laten lopen?
Zei hij nog wat boeiends?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Huub nu te gast bij Knevel & Van den Brink op Ned.1
Zeg NOOIT NOOIT!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:07 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Inderdaad. Niet aan gedacht. Winnen ze NOOIT.
ik, maar ik ben al ff op vakantie en zit 80% vd tijd zonder internet en gsm bereikquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:08 schreef dndiek het volgende:
Wie heeft dat plaatje van het stadion in de OP gemaakt?
Daar doe ik het voor. Amrabat mag mooi thuis blijven, die gekke Foppe gaat och niet voor één wedstrijdje een vervanger oproepen. Laat het kanonSibon maar spelen, die is toch al zo in vorm!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:21 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Zeg NOOIT NOOIT!
Ik geef ze toch wel een zeer grote kans hoor.
1% winstkans althans zo zie ik het.
Dat eerste bod. Waarom Erik Addoquote:PSV vangt opnieuw bot bij Standard
PSV en Standard Luik zijn nog niet uitgepraat over een eventuele transfer van Milan Jovanovic. Nadat de Belgen een eerste bod van de Eindhovenaren van tafel hadden geveegd werd het angstvallig stil rondom de Servische spits, maar deze weet dat Standard inmiddels ook een tweede bod heeft afgewezen. Desondanks houdt de spits hoop op een transfer naar Eindhoven. Jovanovic heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar PSV, dat een samenwerking met de Serviër zelf ook wel ziet zitten. De Eindhovenaren hadden eind juli vijf miljoen euro plus Eric Addo voor de 27-jarige aanvaller over, maar Standard wees dit bod resoluut af. Ook een tweede voorstel van PSV (inhoud onbekend) is volgens de hoofdrolspeler naar de prullenbak verwezen.
"Tussen PSV en mij is er geen probleem, ik ben rond met hen”, zegt Jovanovic in het Gazet van Antwerpen. “Maar Standard beslist over mijn toekomst. Standard heeft het tweede bod van PSV net als het eerste afgewezen en lijkt mij aan mijn contract te houden. Als zij het been stijf houden, dan dien ik mijn contract tot 2010 uit.”
“Ik hoop echter dat de clubs er alsnog uit gaan komen", vervolgt de spits. “Ik zie PSV zeker zitten, maar ik beslis niet alleen over mijn toekomst en ik respecteer het bestuur van Standard. Toch denk ik dat het tijd is om een nieuw hoofdstuk te beginnen. De club zal er ook beter van worden, want ze hebben geen euro voor mij betaald."
Jovanovic verruilde in 2006 het Russische Lokomotiv Moskou voor een avontuur in de Belgische Jupiler League. Bij Standard Luik bleek de Serviër uitstekend te passen en met dertig doelpunten in zestig competitiewedstrijden speelde hij zich in de kijker van PSV. De Brabanders hebben als alternatieven Keirrison (Coritiba) en Mevlüt Erdinç (Sochaux). Tevens zou de regerend landskampioen een tweede Turkse spits op de korrel hebben
Al die turken zeggen dat hij super goed is alleen niet past bij Galatasarayquote:Galatasaray hoopt PSV te kunnen helpen in de zoektocht naar een nieuwe spits. Necati Ates, die nog een tweejarig contract heeft bij de Turkse topclub, is aangeboden bij de Nederlandse landskampioen. De 28-jarige spits, die het afgelopen seizoen op huurbasis voor Ankaraspor en Büyüksehir speelde, kan voor de juiste prijs definitief vertrekken uit Istanbul.
quote:Ik ben al 26 jaar een Galatasaray fan en voor de geinteresseerde Nederlanders zal ik mijn objectieve blik over Necati Ates geven.
Allereerst wil ik het misverstand uit de weg ruimen dat hij te min zou zijn voor Galatasaray. Dit is absoluut niet zo. Het probleem dat er nu is ligt aan de onderlinge contacten tussen het bestuur van Galatasaray en Necati. Necati Ates staat bij mij zelfs voetballend hoger op de ladder dan onze nummer 1 spits Umit Karan.
Wat zijn z`n sterke punten:
- Passend sterk (heeft oog voor zijn medespelers op beslissende momenten)
- Goed schot, maakt ook veel goals buiten de 16.
- Kopsterk
- Afronding
zwakkere punten:
- Snelheid
- Snel ontevreden als hij een tijdje niet speelt.
Voor Psv zou hij in ieder geval een behoorlijke aanwinst zijn. Het is eigenlijk een complete aanvaller die nu buiten de boot gevallen is door het bestuur van Galatasaray. Ik zelf zou hem graag weer terug zien bij Galatasaray, maar dat zit er nu niet meer in. Een afdankertje is hij Absoluut Niet. En wie hem wilt zien adviseer ik het linkje te bekijken of andere youtube filmpjes over Necati op te zoeken.
Geen slecht gemiddelde.quote:seizoen club wedstrijden doelpunten competitie
2002/03 Adanaspor 33 19 Turkije
2003/04 Adanaspor 16 5 Turkije
2003/04 Galatasaray 14 9 Turkije
2004/05 Galatasaray 33 15 Turkije
2005/06 Galatasaray 32 18 Turkije
2006/07 Galatasaray 20 6 Turkije
2007/08 Ankaraspor 3 3 Turkije
2007/08 Istanbul BB 5 8
Totalen: 156 83
En ook niet echt een geweldig gemiddelde. Als hij echt een topspits zou zijn met wat Perez trekjes zou Galatasaray hem echt niet aan hoevne te bieden. Een goede spits mag er komen, halve spitsen lopen er al genoeg rond bij PSV.quote:
mja leeftijd zeg niet alles natuurlijk, maar ik heb idd liever ook een jonge jongen die zich nog wil bewijzen..quote:
Hoezo niet? 28 jaar is toch nog helemaal niet oud?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
28 jaar heb je geen fuck aan.
Arsenal-topic is een paar deuren verderquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
28 jaar heb je geen fuck aan.
koevermans heeft betere cijfers te overleggen, en dat is nou ook niet echt de spits waar je als supporter van droomt.quote:
Koevermans heeft in 3 jaar eerste divisie ook het merendeel van zijn goals gemaakt, dus of die echt beter zijn. Ik vraag het me af....quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:38 schreef KELDER het volgende:
[..]
koevermans heeft betere cijfers te overleggen, en dat is nou ook niet echt de spits waar je als supporter van droomt.
Naja dat is dan ook de enigste nuttige bijdrage van hem op de OSquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:42 schreef dndiek het volgende:
[..]
Bakkal scoort net tegen Argentinië de 1-1
Maarja Dembele is ook niet een echte spits he.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dembele zou ook wel leuk zijn trouwens
Wehehehequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:59 schreef Frey het volgende:
Mijn god, mijn oren doen nog pijn van die fluitjes in het stadion.![]()
Bas Muijs: Van wie leer jij al die trucjes man?
Amrabat: Van Ibrahim Afellay.
Verder de dvd's gekocht van 02/03, 04/05, 05/06, 06/07 en 07/08.
En uiteraard ook de dvd + boek van 1988, dus ik ben wel even zoet.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:59 schreef Frey het volgende:
Bas Muijs: Van wie leer jij al die trucjes man?
Amrabat: Van Ibrahim Afellay.
Godsklere wat waren die krengen irritant zegquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:59 schreef Frey het volgende:
Mijn god, mijn oren doen nog pijn van die fluitjes in het stadion.![]()
quote:Coureur Yelmer Buurman werd voorgesteld aan het publiek
Is Alex weg komen ze met zoiets aan 1000xquote:De nieuwelingen in de selectie kwamen met voertuigen van de Landmacht.
Zou wat zijn als er een tank aankwam en daar stapt Alex uit met een PSV 08-09 Alex shirtquote:Op zondag 17 augustus 2008 02:30 schreef WooZ het volgende:
[..]Wat is de volgende stap? Het psv korfbalteam op de open dag? Tyf ff op je met je auto'sport'
[..]
Is Alex weg komen ze met zoiets aan 1000x
quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:35 schreef Frey het volgende:
Hier in Venlo hoor je nog steeds die PSV fluitjes.
denk niet dat die extra plekken er op de huidige ruimte komen, komt gewoon stukkie bovenop, wordt dus niet stijler, maar hogerquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:46 schreef ASSpirine het volgende:
Reker probeert Eindhoven als belangrijkste kandidaat voor de openingsceremonie aan te kondigen bij een evt WK 2018 in Belgie en Nederland, Eindhoven zou dan centraal gelegen zijn. Hiervoor is sowieso een stadionsuitbreiding nodig, dan spreken ze tot 47500 plaatsen. Dat willen we realiseren op west en oost.
Wordt dat dan niet heel stijl?
Een schommel, is nog leuk ook nog tijdens de pauzequote:Op zondag 17 augustus 2008 20:39 schreef HL_Dog43 het volgende:
We gaan gewoon dat stadion spiegelen. Dat je nu een tribune hebt die van binnen naar buiten gaat. Daarop komt dan de verhoging van buiten naar binnen.Krijg je van die hangstoeltjes.
gomes dus ook 2 om z'n grote oren gehadquote:although Alves's shot was brilliantly tipped on to the bar by Gomes, Wheater bundled home the rebound.
quote:Reker wil zich niet laten opjagen voor een spits
De internationale transfermarkt sluit over twee weken. Toch zegt Reker in het Algemeen Dagblad dat dat de club niet onder druk zet om dan maar snel zaken te doen. "We hebben misschien wat extra geld in het vooruitzicht, maar dat betekent niet dat we opeens meer zullen gaan besteden. Het geld brandt niet in onze zakken. Het is beter niemand te kopen dan iemand van wie je later zegt: Hadden we het maar niet gedaan."
Ze zullen straks wel weer alsnog veel te veel voor Jovanovic gaan betalen, denk ik.quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:21 schreef Neoktheone het volgende:
Een nieuwe spits zal wel niet meer komen
[..]
Jammer, maar idd beter dan dat je voor 14 miljoen een Koevermans en een lazovic haalt die het allebei net niet zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:21 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Dat klinkt verstandig. Geld weggooien schiet sowieso niet op.quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:21 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat Stevens in staat is om spelers beter te maken en ze beter te laten renderen. Maar "knallen" zie ik Danko niet doen. Hij is uiteraard vrij om mijn ongelijk te bewijzenquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:35 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat klinkt verstandig. Geld weggooien schiet sowieso niet op.
En Lazovic gaat knallen dit seizoen
quote:PSV boekt grootste winst uit historie
EINDHOVEN - Met een winst van ongeveer 27 miljoen euro heeft PSV in financieel opzicht het meest succesvolle seizoen uit zijn bestaan afgesloten.
Tijdens de Open Dag maakte algemeen directeur Jan Reker zaterdag de belangrijkste conclusies van de afgelopen voetbaljaargang bekend. De winst van 27 miljoen is opgebouwd uit drie componenten: 9 miljoen vloeide voort uit de marketpool van de Champions League, 8,5 miljoen uit de verkoop van het parkeerterrein en nog eens ruim 9 miljoen uit de reguliere bedrijfsvoering.
De extra inkomsten uit de Champions League dankte PSV aan het feit dat het als enige Nederlandse club deelnam aan het toernooi. De verkoop van het parkeerterrein betreft een administratieve winst. Het geld kwam enkele jaren geleden al binnen, maar werd geboekt in het seizoen 2007-2008, omdat toen de juridische overdracht aan de nieuwe eigenaar plaatsvond.
De winst uit de bedrijfsvoering schreef Reker toe aan het terugdringen van de kosten en een hogere omzet. Die omzet dankt de club aan de niet begrote wedstrijden in de UEFA Cup en aan zijn commerciële inkomsten. "Alle commerciële ruimtes en seizoenkaarten waren vorig seizoen uitverkocht. Daarnaast was de merchandising top", aldus Reker, die sprak van een 'fantastisch resultaat'. "Uiteindelijk hebben we een omzet gerealiseerd van 96 miljoen, dat is 8 miljoen meer dan het seizoen daarvoor", zei hij.
In de cijfers zijn de transferinkomsten voor Heurelho Gomes, Jefferson Farfán en Ismail Aissati (totaal zo'n 25 miljoen euro) nog niet opgenomen. Die worden geboekt op de komende seizoenen. Op die manier wil PSV aan eventuele geldschieters laten zien dat het een solide financieel beleid voert. Dit maakt de kans op de verstrekking van leningen groter. PSV kan dat geld nodig hebben om het stadion uit te breiden. Reker maakte bekend, dat PSV de capaciteit wil verhogen tot 45.000 toeschouwers.
Het financiële succes betekent dat het negatief eigen vermogen van 10 miljoen is omgebogen in een positief vermogen van 15 miljoen. Een deel van dat geld wordt aangewend om investeerders in voormalige spelersfondsen terug te betalen.
Ondanks de positieve cijfers betracht PSV voorzichtigheid op de transfermarkt. "We gaan niet overhaast spelers halen, omdat we nu wat geld hebben. Dat geld brandt niet in onze zakken", gaf Reker aan. De club gaf dit seizoen 13 miljoen euro uit aan zeven versterkingen. De komst van Mevlut Erding, of een andere spits, is nog altijd onderwerp van gesprek. Sochaux zou ongeveer 8 miljoen euro willen ontvangen voor de speler.
Verder streeft PSV een hoger rendement van de jeugdopleiding na. "Daarin zullen we nog meer investeren. Het doel is om elk jaar twee spelers te laten doorstromen naar de A-selectie en nog enkele anderen klaar te stomen voor andere clubs in het betaalde voetbal", zei Reker. Het is volgens hem een belangrijke manier om aansluiting te behouden met de Europese subtop. "We kunnen wel tevreden zijn over onze begroting, die is nog altijd maar eenderde van wat Chelsea dit seizoen alleen al aan spelerssalarissen uitgeeft."
quote:PSV wil Philips Stadion vergroten
EINDHOVEN - PSV is van plan is om de capaciteit van het Philips Stadion te verhogen tot 45.000 toeschouwers. "Daarover willen we binnen een jaar een besluit nemen", aldus algemeen directeur Jan Reker, tijdens de open dag die de club zaterdag hield.
De studie naar de uitbreidingsmogelijkheden hangt deels samen met de mogelijke organisatie van het WK voetbal in 2018 door Nederland en België. Reker: "Als voetbalhoofdstad van Nederland willen we daarbij zijn. We hopen het organisatiebureau van het WK in Eindhoven onder te brengen, zodat we vanaf 2011 het centrum zijn van dit evenement." De club vindt dat de overheid een verbouwing van het stadion financieel zou moeten ondersteunen.
Ook los van het WK is uitbreiding een optie. "We hebben nu 4.000 mensen op de wachtlijst staan voor een seizoenkaart", gaf Reker aan.
PSV verwacht dat ook het huidige seizoen succesvol zal worden. De begroting is verhoogd van 65 naar 68 miljoen en gezien het resultaat van FC Twente tegen Arsenal (0-2 verlies) is de kans groot, dat de Eindhovense club uit de marketpool opnieuw 9 miljoen extra haalt. "We verwachten opnieuw behoorlijk hoger uit te komen dan begroot", zei Reker.
De directie steekt de extra gelden van afgelopen seizoen in een ingrijpende verbouwing van de derde etage, zodat sponsors nog beter kunnen worden bediend. Daarnaast splitste de club het uitvak, waardoor er 800 extra plaatsen voor PSV-supporters zijn gerealiseerd.
2/3 van die 'superwinst' heeft hij 0,0 invloed op gehad, dat nuanceert de boel wel een beetje he?quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:57 schreef KELDER het volgende:
ongeacht of Reker zn sociale skills wel toereikend zijn in het voetbalwereldje, qua financiele resultaten lijkt die toch wel erg goed bezig te zijn,
Daar steken weer zijn botheid en gebrek aan sociale vaardigheden de kop op bedoel jequote:ook de bijdehandheid om het centrum te willen worden voor het eventuele WK, en om niet misverstane wijze de gemeente/provincie erop wijzen dat ze ook wel eens mogen investeren vind ik een goede actie
Vd Leegte moet je niet eens meer willen verkopenquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:08 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Als Reker eens echt goed financieel beleid voert dan weet hij 'redelijke' spelers als Vayrynen, Addo en Culina voor een goede prijs te verkopen. Hoewel ik verwacht dat Stevens Culina er zeker wel bij wil houden.
Knuppeltjes als Zonneveld en Vd Leegte zijn sowieso moeilijk te verkopen, dat is Reker niet te verwijten. Wel dat Reker zijn oren liet hangen naar Koeman, die al een bedenkelijke reputatie had qua aankopen, en zijn fiat gaf aan de aankopen Koevermans, Perez en Zonneveld. Stuk voor stuk spelers waar geen winst op te behalen is en ook bar weinig toevoegen aan PSV; ze ontstijgen het niveau meehobbelen niet.
quote:'AZ wil Tottenham's Lee uit lijden verlossen'
Niet PSV, maar AZ zou wel eens de nieuwe werkgever van Young-Pyo Lee kunnen worden. De Alkmaarders willen de Zuid-Koreaan graag overnemen van Tottenham Hotspur, meldt het Engelse Sky Sports.
Lee is één van de spelers die bij de schoonmaak van Tottenham-coach Juande Ramos een vervelende boodschap werd medegedeeld: hij mag vertrekken.
Aanvankelijk was PSV in de race voor Lee, maar na het contracteren van Erik Pieters(FC Utrecht) waren de Eindhovense geruchten uit de lucht. De vraag is of Lee bereid zal zijn financieel een flink gedeelte in te leveren bij een contract in Alkmaar.
De Zuid-Koreaan speelde tussen 2003 en 2005 al in de Eredivisie voor PSV. Die transfer verdiende hij na een uitstekend wereldkampioenschap in 2002.
Lee heeft het bij PSV toch wel goed gedaan dacht ik? Maar financieel gezien en met oog op de toekomst is dit misschien wel beter ja.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:24 schreef dndiek het volgende:
Ik ben blij dat PSV Pieters heeft gehaald
Lee heeft het prima gedaan, maar inderdaad met het oog op de toekomst, op het aantal Nederlandse spelers en zeker ook het financiele plaatje, lijkt me dit beter.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Lee heeft het bij PSV toch wel goed gedaan dacht ik? Maar financieel gezien en met oog op de toekomst is dit misschien wel beter ja.
Precies!quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:24 schreef dndiek het volgende:
Ik ben blij dat PSV Pieters heeft gehaald
Ging dat gerucht vorig seizoen of het seizoen daarvoor ook al niet? Iets met Chelsea die hem bij PSV zou stallen o.i.d. ?quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:54 schreef ruud.nl het volgende:
Nog maar een aanvallersgerucht om ertegenaan te gooien: Artem Milevski.
Volgens soccernews dan, die zich beroepen op een Oekraïens medium wat dus never nooit door een Nederlander te lezen is.![]()
Was die kerel trouwens ook niet aan lager wal geraakt?
quote:BD: PSV ziet af van Jovanovic
Het Brabants Dagblad meldt dat PSV definitief afziet van Milan Jovanovic en niet meer zal onderhandelen met Standard Luik. De vraagprijs zou gezien de leeftijd en blessuregevoeligheid van de spits te hoog liggen voor PSV.
Was aan lager wal geraakt maar doet het dit seizoen goed. 8 goals uit 8 duels.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:54 schreef ruud.nl het volgende:
Nog maar een aanvallersgerucht om ertegenaan te gooien: Artem Milevski.
Volgens soccernews dan, die zich beroepen op een Oekraïens medium wat dus never nooit door een Nederlander te lezen is.![]()
Was die kerel trouwens ook niet aan lager wal geraakt?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:13 schreef Neoktheone het volgende:
Gezien de vaak negatieve reacties, lijkt dit me goed nieuws:
[..]
quote:PSV ziet af van Milan Jovanovic
door Frans van den Nieuwenhof. dinsdag 19 augustus 2008 | 02:55 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 19 augustus 2008 | 07:49
EINDHOVEN - PSV vindt een investering van bijna 7 miljoen euro teveel voor Milan Jovanovic.
De Eindhovense club heeft gisteren laten weten dat er met diens werkgever Standard Luik niet langer onderhandeld wordt over een transfer van de aanvaller. Volgens manager Adrie van Kraaij van PSV is de vraagprijs voor Jovanovic te hoog gezien zijn blessuregevoeligheid in het verleden én vanwege de relatief geringe restwaarde aan het einde van diens contractperiode.
Het besluit wijst er op dat PSV hogere doelen stelt. De club heeft de hoop op de komst van Mevlut Erding nog niet helemaal opgegeven. Sochaux weigert tot dusverre mee te werken aan de verkoop van de 21-jarige speler.
Binnen PSV is iedereen er wel van overtuigd dat Erding het elftal enorm zou kunnen versterken. De aanvaller, sinds kort Turks international, wil zelf graag naar Eindhoven. Hij hoopt in de Champions League te kunnen spelen. Over twee weken sluit de transferperiode.
Sochaux vreest dat de verkoop van Erding slecht zal vallen bij de fans. Na twee speelronden in de Franse competitie staat de club puntloos onderaan. De nieuwe voorzitter Alexandre Lacombe (44) wil in zijn eerste bestuursjaar niet de verantwoordelijkheid voor een eventuele sportieve teloorgang toegespeeld krijgen.
Financiële noodzaak tot verkoop bestaat niet bij Sochaux, dat sinds jaar en dag ondersteund wordt door autobedrijf Peugeot. Eventuele degradatie naar de tweede divisie zou leiden tot een enorm verlies aan tv-gelden; een bedrag dat veel hoger ligt dan Erding kan opleveren. Een ander probleem voor Sochaux is dat de Franse binnenlandse transfermarkt sinds 1 augustus gesloten is. Mocht Erding tóch vertrekken, dan moet Sochaux een opvolger vinden in het buitenland.
Trainer Huub Stevens maakte gisteren bekend dat de drie olympiërs Dirk Marcellis, Eric Pieters en Otman Bakkal donderdag weer aansluiten bij de A-selectie. Stevens verwacht dat ze alle drie topfit zullen terugkeren uit China.
Vanavond speelt PSV om 19.00 uur in Groesbeek een oefenwedstrijd tegen De Treffers. Elf spelers ontbreken vanavond wegens blessures of interlandverplichtingen. Stevens riep Funso Ojo, Yannick Rijmenants en Freek Jansen op als extra spelers van de A-selectie. Vooral de aanwezigheid van Ojo is opmerkelijk.
De Belg is pas 16 jaar en speelde drie jaar geleden nog in de C1. Na een jaartje B1 en een jaartje A1 maakt hij dit seizoen deel uit van Jong PSV.
Erding is dus eigenlijk ook onmogelijk.quote:
Of we zouden Koevermans of Lazovic in de deal moeten betrekken, maar of die daar trek in hebben...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Erding is dus eigenlijk ook onmogelijk.
mja dat was ook het eerste waar ik aan dacht toen ik het las..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:20 schreef LudoSanders het volgende:
Milevski mag geen CL meer spelen, lijkt me onzin bericht dus.
Daar begint het wel op te lijken. Nou ja, dan wordt het dus hopen op een stormachtige ontwikkeling van Amrabat en Manco.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:39 schreef Dylan Dog het volgende:
Er komt niemand.
Het is één groot spel. Reker wil het geld in de knip houden maar kan dat niet verkopen naar de supporters. Hij doet een bod op Jovanovic (waarschijnlijk iets van anderhalf miljoen), gaat kijken bij Erdinç (en biedt 1 miljoen) en slingert de naam Keirisson in de media.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar begint het wel op te lijken. Nou ja, dan wordt het dus hopen op een stormachtige ontwikkeling van Amrabat en Manco.
Dat is doorgaans echt het laatste wat je moet doenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:47 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Het is één groot spel. Reker wil het geld in de knip houden maar kan dat niet verkopen naar de supporters. Hij doet een bod op Jovanovic (waarschijnlijk iets van anderhalf miljoen), gaat kijken bij Erdinç (en biedt 1 miljoen) en slingert de naam Keirisson in de media.
Vanzelfsprekend gaan deze bodenm direct de prullenbak in. Op 1 september zegt Reker: "We hebben het geprobeerd maar de markt is moeilijk. We gaan met deze selectie van start en mocht het nodig zijn, kunnenw e ons ind e winterstop versterken".
Helemaal eens. Maar het stond tussen aanhalingstekens als zijnde uitleg van Reker.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is doorgaans echt het laatste wat je moet doen. Of je trekt nu de geldbuidel voor 1 of 2 toppers of je wacht tot volgend seizoen. In de winterstop kan je doorgaans alleen maar voor de absolute hoofdprijs spelers halen. En dan hebben we het nog niet over de kwaliteit van die spelers...
Etr is ook geen geld, dat verkondig ik al maanden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Klopt, maar blijkbaar zit het dan financieel gewoon nog niet zo goed in elkaar dat je nu +- 10 miljoen kan uitgeven, van de ongeveer 20miljoen weer uit de CL die je in maart gaat ontvangen. Of Reker ziet het nut er niet van in om de selectie te versterken.
Wie lopen er nu rond? Koevermans, Lazovic, Amrabat, Manco?
Maar goed, dan denk ik dus toch maar dat ik er bij blijf dat er geen geld is.
Reis kan het wel schudden, die speelt geen minuut onder Stevens waarschijnlijk, tenzij hij opeens modelprof wordt, ik zie het niet gebueren.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:15 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Etr is ook geen geld, dat verkondig ik al maanden.
Koevermans, Lazovic, Amrabat, Manco, Dszudszak, Reis. Dat is het.
Een beetje misleidend dat jij uitroeptekens gebruikt en dat in het artikel een vraagteken staat. Ik zie het nog niet gebeuren.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:18 schreef Bankstel-frank het volgende:
http://www.goal.com/nl/Articolo.aspx?ContenutoId=825100
'odemwingie naar psv'!! volgens een russische bron...
als dit de nieuwe spits wordt, hebben we goeie in huis jongens!!
Gaat naar de finale in de OSquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:18 schreef Bankstel-frank het volgende:
http://www.goal.com/nl/Articolo.aspx?ContenutoId=825100
'odemwingie naar psv'!! volgens een russische bron...
als dit de nieuwe spits wordt, hebben we goeie in huis jongens!!
quote:De bekerwedstrijd tussen Jong PSV en PSV, die op dinsdag 23 september wordt gespeeld in het Philips Stadion, komt in het teken te staan van KWF Kankerbestrijding. De toegang tot het bijzondere duel is geheel gratis. Het vroege aanvangstijdstip (18.45 uur) leent zich bovendien bij uitstek voor de jeugdige supporters.
PSV
Philips Stadion, 18.45 uur
PSV vraagt geen entreegeld voor het duel in de tweede ronde van de KNVB beker, maar doet in plaats daarvan een beroep op alle bezoekers om een kleine donatie te doen aan KWF Kankerbestrijding. Dat zet zich in voor minder kanker, meer kans op genezing en betere kwaliteit van leven voor mensen met kanker en hun naasten. Al enkele jaren steunt PSV het doel KWF en vinden er jaarlijks ondersteunende activiteiten plaats om geld in te zamelen. Dat komt ten goede van het onderzoek naar kinderkanker. Bij wijze van uitzondering wordt dit thuisduel van Jong PSV niet op De Herdgang, maar in het Philips Stadion afgewerkt. Je hebt daar géén toegangskaart voor nodig. Om met name ook leden van de PSV Phoxy Club en andere jeugdige supporters de gelegenheid te geven de wedstrijd te bezoeken, is gekozen voor een vroege aftrap om 18.45 uur. Later meer informatie over deze bijzondere avond bekervoetbal. Iedereen is van harte welkom!
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:53 schreef dndiek het volgende:
Prima initiatief
Prima nieuws over Jovanovic
Vooral tof dat ze het láten!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:00 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
![]()
Tof dat PSV weer eens iets doet waar ik helemaal achtersta
Op zoek gaan naar een alternatief bedoel ik dan. Al blijft het de vraag of ze ook écht op zoek gaan...quote:
quote:Opstelling PSV:
Cássio Ramos, Addo, Ojo, Van Eijden, Zonneveld, Wuytens, Van der Leegte, Méndez, Amrabat, Lazovic en Koevermans.
Wissels: Zoet, Bréchet, Horsten, Rymenants en Nilis.
In de eerste helft? Niet slecht voor een B/C (?) elftalquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:01 schreef leolinedance het volgende:
3-0 dacht ik.
Klopt. Vriend van me heeft de eerste helft gespeeld aan de zijde van de treffersquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:20 schreef dndiek het volgende:
0-4
2x Lazovic
2x Koevermans
4x assist Amrabat
bron iemand in het stadion, maar pin me er niet op vast
Ach ja, Feyenoord gaf weer wat perspectief vanavond.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
0-4, weer niks om over naar huis te schrijven dus
Ach, ze hebben met maar één doelpunt verschil verloren van Barendrecht, op zich niet eens zo héél slecht.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:06 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ach ja, Feyenoord gaf weer wat perspectief vanavond.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:18 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ach, ze hebben met maar één doelpunt verschil verloren van Barendrecht, op zich niet eens zo héél slecht.
De Telegraaf.quote:Milevski klopt aan bij PSV
onze speciale verslaggever
EINDHOVEN - Artem Milevski (23) is aangeboden bij landskampioen PSV. De aanvaller van Dinamo Kiev heeft via zijn zaakwaarnemer laten weten dat hij geïnteresseerd is in een overgang naar Eindhoven. De club van trainer Huub Stevens heeft, ondanks dat PSV graag een aanvaller aan de selectie wil toevoegen en het Milevski al jaren intensief volgt, terughoudend gereageerd.
"Dat komt door de prijs die we te horen hebben gekregen", legt manager transfers en scouting Adrie van Kraaij uit. "De transfersom (ruim tien miljoen euro, red.) die zijn agent noemde nodigt niet echt uit en dan weten we uit ervaring ook dat de prijs van een makelaar vaak lager is dan het bedrag dat een club in gedachte heeft. We hebben het daarom in beraad genomen en denken erover na. Het is een goede voetballer, maar het moet wel haalbaar zijn." De competitie in Oekraïne is reeds vijf duels onderweg en Milevski scoorde in die wedstrijden vier keer.
Milan Jovanovic (27), aanvaller van Standard Luik, heeft van PSV te horen gekregen dat hij voorlopig niet meer in beeld is. De vraagprijs van zeven miljoen euro is PSV te gortig gezien de leeftijd van de Serviër.
Aardige spelert.. 10 mil is wel erg veul geld.quote:
Het was ooit een groot talent, maar volgens mij stagneert zijn ontwikkeling gruwelijk in Kievquote:Op woensdag 20 augustus 2008 07:39 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Aardige spelert.. 10 mil is wel erg veul geld.
Volgens mij willen ze niet zoveel uitgeven in Eindhoven.
Toen Oekraïne tegen Nederland in de finale speelde in het EK -20 (of iets dergelijks) was hij de beste man op het veld. Laatste jaren echter weinig van hem gehoord.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:08 schreef dndiek het volgende:
[..]
Het was ooit een groot talent, maar volgens mij stagneert zijn ontwikkeling gruwelijk in Kiev
Vorig seizoen was hij bar en bar slecht maar dit seizoen lijkt hij herboren te zijn en is hij samen met Bangoura een dodelijk koppel.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:08 schreef dndiek het volgende:
[..]
Het was ooit een groot talent, maar volgens mij stagneert zijn ontwikkeling gruwelijk in Kiev
Tja, voor onder de 10 miljoen koop je nou eenmaal geen goede spits meer. Dan moet je echt gaan voor het onbekende talent (wat al bijna onmogelijk is omdat elke grote club tegenwoordig een scoutingsapparaat heeft waar je u tegen zegt).quote:Op woensdag 20 augustus 2008 07:39 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Aardige spelert.. 10 mil is wel erg veul geld.
Volgens mij willen ze niet zoveel uitgeven in Eindhoven.
Tsja tis een keuze.. wil je iets voor de korte termijn dan zou ik het idd niet doen, maar wil je iets voor de langere termijn waarom dan niet?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:00 schreef Ruudt het volgende:
Nooit halen, hij mag niet voor PSV spelen in de Champions League.
Tja voor een spits die op kan gaan bloeien is 10 miljoen echt niet veel, kijk bijvoorbeeld naar Huntelaar en Suarez bij Ajax. Die lopen straks de deur uit voor meer dan 20 miljoen. Psv heeft in het verleden ook goed verdiend aan Kezman en van Nistelrooy. Toen destijds waren het goedkope gescoutte spelers alleen nu is dat een stuk lastiger vanwege de grote concurentie en de steeds hogere prijzen voor talenten.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:31 schreef -Vaduz- het volgende:
10 miljoen is teveel, een talentvolle jongen is het nog steeds. Was het qua transfersom een buitenkansje geweest dan was het gelijk: doen. Nu zeker niet.
Laat dan maar zitten graagquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:59 schreef DJ_Ryow het volgende:
Artem staat in eigen land allang niet meer bekend als groot talent. hij heeft niet de juiste mentaliteit voor de top.
Maar dit seizoen is hij herboren zoals iedereen in Oekraine ook beaamt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:59 schreef DJ_Ryow het volgende:
Artem staat in eigen land allang niet meer bekend als groot talent. hij heeft niet de juiste mentaliteit voor de top.
Dat zou ook wat zijn, dat je miljoenen daar in rook op liggen te gaan!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:27 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Ze hebben wel geld, maar het brand niet in de zakken...
Dat dus.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:00 schreef Ruudt het volgende:
Nooit halen, hij mag niet voor PSV spelen in de Champions League.
quote:Jovanovic wil nu tweede titel met Standard
Milan Jovanovic lijkt zich definitief te hebben neergelegd bij nog een seizoen in de Belgische Jupiler League. De Servische aanvaller van Standard Luik was wekenlang in de veronderstelling dat zijn toekomst bij PSV zou liggen, maar uiteindelijk ketste de deal af op een te hoge vraagprijs van Belgische zijde. In de Belgische krant De Morgen reageert de 27-jarige spits op het voor hem slechte nieuws. “Natuurlijk ben ik een beetje ontgoocheld. Maar ik ben gelukkig bij Standard. De kans is groot dat ik met mijn favoriete club nu op zoek ga naar een tweede titel. Ik heb me neergelegd bij de situatie en richt al mijn aandacht op Standard”, zegt hij.
Naast PSV kreeg Jovanovic ook aanbiedingen van andere clubs om zijn voetballoopbaan een andere wending te geven. “Er waren aanbiedingen uit Turkije, Griekenland en Rusland, maar dat interesseerde me niet”, verklapt de speler. “Ik wilde enkel vertrekken naar een club die beter is dan Standard en die Champions League speelt. Op dat vlak was PSV ideaal. Maar ik ga niet zomaar naar een willekeurig club voor een beter loon.”
Ja, maar Kezman heeft zijn waarde meer dan terug betaald met zijn goals in de eredivisiequote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:16 schreef ruud.nl het volgende:
Voor Kezman is meer betaald dan dat hij opleverde.
Van Nistelrooij was overigens ook niet echt goedkoop toen hij van Heerenveen werd overgenomen.
Aldus het Eindhovens dagblad.quote:Ook studie nieuw PSV-stadion
EINDHOVEN - Omdat uitbreiding van het Philips Stadion in Eindhoven qua constructie mogelijk is, wordt die mogelijkheid verder onderzocht.
Maar dat betekent niet dan een verhuizing naar een plek elders in de stad van de baan is. Ook van dat scenario worden alle voors en tegens afgewogen. Commercieel directeur Marcel van den Bunder verwacht dat de definitieve keuze over ongeveer een jaar gemaakt wordt. Uitbreiding (met 10.000 plekken) of verhuizing van het stadion heeft een enorme impact op de stad, zegt Van den Bunder. "Dus je wilt ook écht alle toekomstige ontwikkelingen in de hele stad meenemen in je afweging. Bovendien is het een belangrijk besluitvormingsproces waar je alle partijen over wilt horen." Intern is er wel een voorkeur voor een van de twee opties. Maar Van den Bunder wil niet zeggen welke. Voordat PSV verder ging met het onderzoeken van beide opties, moest duidelijk zijn of het huidige stadion wel kan worden uitgebreid. "En dat blijkt het geval", aldus Van den Bunder.
Het Philips Stadion in Eindhoven heeft een zodanige constructie dat aan alle zijden de tribunes kunnen worden verhoogd, zegt commercieel directeur Marcel van den Bunder van PSV. „Maar als we het stadion uitbreiden, doen we dat aan drie zijden. De zuidtribune verandert niet.” PSV brengt nu de economische en financiële gevolgen van een verbouwing in kaart. „En we gaan kijken hoe het eruit komt te zien.” Ook worden al een paar architecten en constructeurs gepolst, maar er is nog geen keuze gemaakt.
De gevolgen van uitbreiding op de huidige plek voor het parkeren moeten ook nog verder onderzocht worden. Van den Bunder wijst erop dat het nu ook al beleid is om het aantrekkelijk te maken voor supporters om met het openbaar vervoer te komen. Dat beleid zou nog uitgebreid kunnen worden. Nu al zijn er NS-kortingskaarten voor seizoenkaarthouders, en op twee buslijnen worden supporters gratis vervoerd op wedstrijddagen.
Zowel bij uitbreiding als bij nieuwbouw komen er hoogtens 45.000 toeschouwersplaatsen. „Dat is een maat die PSV past. We gaan echt geen stadion bouwen met 70.000 plekken omdat er misschien een WK in Nederland komt.”
Of dat elke wedstrijd vol zit waag ik te betwijfelen maar zo als het er nu voorstaat, nauwelijks meer kaarten in de vrije verkoop, kan eigenlijk ook niet. Mensen moeten ook eens 'een keertje' naar het voetbal kunnen gaan zonder eerst op een wachtlijst voor seizoenskaarten te komenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:38 schreef rubbereend het volgende:
45.000 plaatsen lijkt me ook wel nodig qua interesse zo langzamerhand, dat komt met gemak vol
Nouja, gezien de blessures bij Feyenoord (Jonathan de Guzman, Roy Makaay, Andwelé Slory, Theo Lucius, Karim El Ahmadi en Sherif Ekramy zullen in ieder geval niet in actie kunnen komen, volgens feyenoord.nl) dus dat zijn met Makaay, de Guzman, Slory en El Ahmadi toch wel basisspelers volgens mij. Dus dat scheelt wel voor PSV. Bij onze jongens staat het er wat beter voor met blessures volgens mij, en volgens mij zijn we verder dan Feyenoord, dus denk dat winst er eindelijk wel weer eens in zit. Anders pech, zegt toch niet zoveel, die prijs, maar het zou al de tweede worden dit seizoenquote:
het lijkt me inderdaad appeltje eitje..quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:01 schreef Ruudt het volgende:
Deze wedstrijd moet PSV gewoon winnen.
precies een fruitschaal kan je ook wel bij de lokale groenteman halen..quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:34 schreef rubbereend het volgende:
zoals de voorbereiding loopt zijn we favoriet, niet dat het me heel veel boeit. Tis vooral dat ik er ben en dat ik ze wil zien winnen! Voor die prachtige "prijs" hoeven we het niet te doen
dat kan haast niet anders dan dat reker dat zelf doetquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:57 schreef mcyodogg het volgende:
ik las dat Eddy Pieters Graafland de schaal zou uitreiken als Feyenoord hem wint, weet iemand wie dat zal doen als PSV wint?
FAIL!quote:Arouna Koné keert zwaar geblesseerd terug bij Sevilla
21/08/2008 20:46
Voordat het goed en wel begonnen is, lijkt het seizoen 2008/09 alweer voorbij voor Arouna Koné. De aanvaller van Sevilla heeft woensdag in Parijs tijdens de oefeninterland van Ivoorkust tegen Guinee een zware knieblessure opgelopen.
Koné's kruisband in zijn linkerknie is gescheurd en in dezelfde knie is ook een meniscus beschadigd geraakt. Sevilla bepaalt vandaag nog wanneer de voormalige PSV'er onder het mes gaat. De kans is groot dat Koné het hele seizoen moet toekijken.
De blessure komt op een slecht moment. Na een teleurstellend eerste seizoen bij Sevilla met één goal in 21 competitieduels, wilde Koné zich revancheren en laten zien dat hij zijn transfersom van twaalf miljoen euro waard is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |