Stond op de site.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:20 schreef ganzenherder het volgende:
Wedstrijd is toch gewoon om half 11?
PrincePolly vak Xquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:08 schreef -SG- het volgende:
Ja die mag mij er ook wel bijzetten. Vak ZZ.
Ik dacht dat je beeld kreeg, lulquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:31 schreef Ruudt het volgende:
Heuj!
Ik bedoelde de PSV site.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er staat toch duidelijk 21:55
[ afbeelding ]
psv.nlquote:Het duel zal rond de klok van 22.00 uur beginnen en is live te zien op Sport1. Op PSV.nl volgt in de rust een verslag en eveneens na afloop.
Alvast gefeliciteerdquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oh
overigens ben ik over 1,5 uur jarig![]()
edit:
[..]
psv.nl
15 augustus, puike dag!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oh
overigens ben ik over 1,5 uur jarig![]()
edit:
[..]
psv.nl
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
15 augustus, puike dag!
Zie mijn profiel.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:37 schreef ganzenherder het volgende:
Jezus wat loopt die Tvants stream achter, ze zijn nog steeds niet begonnen
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
15 augustus, puike dag!
Zie mijn profiel.
PSV was nog niet aan de bal geweestquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:43 schreef RayMania het volgende:
Prima dat jullie de oefenwedstrijd bespreken, maar probeer wel (wat meer) over PSV te posten.
Hier kan ook de oefenwedstrijd gevolgd worden; Live oefenwedstrijden topic - Deel #1
Ik denk dat het er zo uit gaat zien:quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:55 schreef PyTh het volgende:
verdediging ziet er redelijk solid uit en dan is marcellis er nog niet eens bij....
Salcido-marcellis-maza-brechet
Mwaaaaah, niet gek vind ik
Brechet moet centraal staan, dan kun je zijn opbouwende kwaliteiten het beste gebruiken.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:55 schreef PyTh het volgende:
verdediging ziet er redelijk solid uit en dan is marcellis er nog niet eens bij....
Salcido-marcellis-maza-brechet
Mwaaaaah, niet gek vind ik
Heb je hem al eerder zien keepen? Blijkbaar niet want hij doet het aardig goed!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:59 schreef Crazy_maniac het volgende:
Met zo'n keeper wordt dat hier 4 - 0
Komt omdat Salcido zijn haren heeft afgeknipt denk ik. Maar aan de lengte kun je het een beetje zienquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:11 schreef Wooldoor het volgende:
Die Maza en Salcido lijken aardig op elkaar
HIj had wel dood kunnen zijn!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:14 schreef Crazy_maniac het volgende:
jawadde zo'n schwalbe van die spanjaard, kdacht eerst dat die gele kaart voor hem was...
Dat klopt ook wel. Maar in voorgaande (oefen)wedstrijden deed hij het verdienstelijk. En ik las vandaag dat onze keeperstrainer ook tevreden is. Vergeet niet, Gomes zijn tegendoelpunten waren vaak ook blundertjesquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:25 schreef Crazy_maniac het volgende:
Ah nee, ik volg PSV niet zo hard eigenlijk en ken de keeper niet zo goed. Maar die vrije trap moest ie toch wel hebben.
Na rust Manco en/of Vayrinen dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:30 schreef mcyodogg het volgende:
Bevalt me weinig tot zo ver. Die tegengoal is het probleem niet eenms, dat is gewoon wat pech.
Er is totaal geen middenveld. Ja, Afellay. Maar je zal eens in de 16 durven te komen als je Culina of Mendez heet.
Ik vind juist wél dat er een middenveld is, alleen een aanval heb ik nog niet gezien vandaag...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:30 schreef mcyodogg het volgende:
Bevalt me weinig tot zo ver. Die tegengoal is het probleem niet eenms, dat is gewoon wat pech.
Er is totaal geen middenveld. Ja, Afellay. Maar je zal eens in de 16 durven te komen als je Culina of Mendez heet.
Ja, en volgens mij is dat de schuld van het middenveld. Je kan zo'n bal wel vanaf de middenlijn aan Amrabat of Koevermans spelen wat vaak gebeuerd, maar die dribbelen er echt niet 7 voorbij richting de keeper.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:33 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik vind juist wél dat er een middenveld is, alleen een aanval heb ik nog niet gezien vandaag...
Heerlijke penalty voor een keeperquote:
Addo kan allesquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Addo benut ook een pingel. Nog 1 te gaan.
Bespeur ik hier enige jaloeziequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:42 schreef Cyberia18 het volgende:
PSV wint. De eerste prijs is binnen!!111!!!
Denk je?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:46 schreef Cyberia18 het volgende:
De volgende prijs volgt volgende week zaterdag. Die kan je alvast noteren.
Ik heb alle hoop dat het met Bakkal en vooral Marcellis erbij wat beter zal gaan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:47 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Is een mooie voor bij de collectie van Theo. Weer een Europese prijs na de Railroad Cup.
Ps. Wooldoor, deze wedstrijd was niet veel anders dan de andere wedstrijden in de voorbereiding. Er zit voorlopig niet meer dan hooguit 20 minuten aardig tot goed voetbal per wedstrijd in. De andere minuten zijn matig tot slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |