Ik heb in deze serie al eerder wat dingetjes van de VN geplaatst om te hinten naar de connecties tussen de Verenigde Naties, New Age, World Government en Lucifer.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:01 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ONENESS We will always be individuals, and we have mastered that. We hear about the concept of Oneness (that we are all connected by The Spirit of God), and those who have had a near-death experience talk about the Light they travel up in as loving and wonderfully familiar. But we do not normally experience Oneness. It is what is missing on Earth. When we are both individuals and connected to Oneness, we become powerful, loving beings.
The symbol, ONENESS, was also given to the Belgium psychic, who prefers to be called Franky, by the Golden Buddha as a gift to Tera Mai to be anchored into Mother Earth. The color of this symbol is pure crystalline white, the color of Source, which holds all colors. Each time a line is drawn, say "oneness" 3 times. Begin with the vertical line from top to bottom. The horizontal line from right to left. Draw the curved lines from left to right, beginning with the top curved line. Then draw the circle counterclockwise.
Okee en die gast zou dus een satanist zijn, maar de geloofsovertuiging van een medewerker hoeft niets met het bedrijf te maken hebben waar hij voor werkt, of hoe hij daar functioneert.quote:In 9173 richtte VN secretaris generaar U Thant de organisatie 'Planetary Citizens' samen met new age activist Donald Keys. 'Planetary Citizens' is nu een globale NGO binnen de VN, gewijd aan 'het voorbereiden van de volken voor de komst van de nieuwe cultuur. Bron: J. Gordon Meltos. New Age Encyclopedia. 1990.
Gisteren ook pizza gehad, pizza was al half koud maar alsnog lekker. Pizza met zeevruchten was het.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:04 schreef ToT het volgende:
Ik zit hier aan een duivelse pizza met satanische stukjes ham en een inferno aan tabasco-saus er op!
quote:De ene ervaring die ik heb gehad met dat meisje in Parijs ging niet zo ver, maar blies wel alles wat ik ooit aan sex heb gehad compleet weg door het allesovertreffende gevoel van liefde wat ik voelde. Zoiets had ik nog nooit meegemaakt.
Zonder ook maar iets te zeggen over wat dan presies dat niet ver gaan inhoud is het al een zondige handeling opzic aangezien je niet alleen mag zijn met een meisje voordat je getrouwd bent.quote:Ik denk dat je het gevoel van liefde wat ik toen heb ervaren niet kan ervaren zonder God, omdat het God was. Dat ging echt alles te boven wat ik ooit heb meegemaakt, kan er tranen van in mijn ogen krijgen als ik daar aan terugdenk. Zo gigantisch mooi, zuiver, puur, liefdevol, onzelfzuchtig. Ik leef daarvoor.
Dat hoeft niet nee. En als de hele top er nu hetzelfde over denkt? Praktisch iedereen van aanzien daar? Plus een heel mierennest van NGO's die actief propageren en lobbyen bij overheden?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee en die gast zou dus een satanist zijn, maar de geloofsovertuiging van een medewerker hoeft niets met het bedrijf te maken hebben waar hij voor werkt, of hoe hij daar functioneert.
Lekkere sandelwood, perfecte wierook wat mij betrefd!!!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:17 schreef ToT het volgende:
Wierrook zal ook wel weer satanisch zijn omdat de Katholieke Kerk en veel oosterse culturen dat ook gebruiken.
3 Tips:
Darshan (Erg lekker en het werkt erg reinigend tegen negatieve energieën)
Spiritual Guide (Lekker licht, ook licht reinigend)
Nag Shampa
Maar er zijn talloze andere zeer goede. Ik heb ooit eentje gehad van 8 euro per pakje. Ik ben even de naam kwijt....iets van "Sai..." nog wat, en er zat eits van "Floral" in. Super sterk, heel even aansteken en je hele huis rook er dagenlang naar. Het schijnt volgens sommigen een offer voor de goden te zijn en volgens anderen wekt het de goden. Als je het oed opsnuift schijn je er wat stoned van te kunnen worden!
Hoewel in de Bijbel staat dat seks voor het huwelijk niet MAG, denkt Ali er anders over. Dit is slechts 1 van de weinige dingen die hij NIET als gebod of verbod van de Bijbel leest, maar hij vindt het nu persoonlijk BETER om met de echte daad te wachten tot na het huwelijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:14 schreef erodome het volgende:
Ali, je bent me even kwijt....
Dit si wat je zegt:
[..]
[..]
Zonder ook maar iets te zeggen over wat dan presies dat niet ver gaan inhoud is het al een zondige handeling opzic aangezien je niet alleen mag zijn met een meisje voordat je getrouwd bent.
Welke lichamelijke handeling dan ook, vriendschappelijk of seksueel valt onder zondig in jouw geloof, NIETS mag voor dat huwelijk, zelfs geen handje vasthouden.
Hoe kan je een goddelijke ervaring vinden in een zondige handeling, of hebben we het enkel over steels gedeelde blikken op afstand in een ruimte vol met mensen?
Zal eens zoeken in de winkel morgen daar, er liggen daar veel soorten maar volgens mij geen van 8 euro per pakje maar dat weet ik niet. 5 doosjes voor 5 euro is het daar en dan kun je kiezen uit een stuk of 30 verschillende soorten. Ook nog andere soorten maar heb vaak gekozen voor die 5 voor 5 euro.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:17 schreef ToT het volgende:
Wierrook zal ook wel weer satanisch zijn omdat de Katholieke Kerk en veel oosterse culturen dat ook gebruiken.
3 Tips:
Darshan (Erg lekker en het werkt erg reinigend tegen negatieve energieën)
Spiritual Guide (Lekker licht, ook licht reinigend)
Nag Shampa
Maar er zijn talloze andere zeer goede. Ik heb ooit eentje gehad van 8 euro per pakje. Ik ben even de naam kwijt....iets van "Sai..." nog wat, en er zat eits van "Floral" in. Super sterk, heel even aansteken en je hele huis rook er dagenlang naar. Het schijnt volgens sommigen een offer voor de goden te zijn en volgens anderen wekt het de goden. Als je het oed opsnuift schijn je er wat stoned van te kunnen worden!
Wat wil je nou horen?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:14 schreef erodome het volgende:
Ali, je bent me even kwijt....
Dit si wat je zegt:
[..]
[..]
Zonder ook maar iets te zeggen over wat dan presies dat niet ver gaan inhoud is het al een zondige handeling opzic aangezien je niet alleen mag zijn met een meisje voordat je getrouwd bent.
Welke lichamelijke handeling dan ook, vriendschappelijk of seksueel valt onder zondig in jouw geloof, NIETS mag voor dat huwelijk, zelfs geen handje vasthouden.
Hoe kan je een goddelijke ervaring vinden in een zondige handeling, of hebben we het enkel over steels gedeelde blikken op afstand in een ruimte vol met mensen?
Ah, dus je gaat nu dingen aannemen die helemaal niet waar hoeven te zijn?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:18 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dat hoeft niet nee. En als de hele top er nu hetzelfde over denkt? Praktisch iedereen van aanzien daar? Plus een heel mierennest van NGO's die actief propageren en lobbyen bij overheden?
Of met de neus boven de benzinetankquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:22 schreef Rimpelhond het volgende:
Voor die laatste kan je ook lak verf als alternatief gebruiken.. je huis ruikt er dagen naar en als je het opsnuift word je stoned.
Laat maar zitten tot. Het is genoeg. Ik blijf beleefd, ik blijf kalm, ik beheers me. Ik vermoed dat je niet na wil denken, niet wil lezen en/of leren, niet wil weten. Dus ik ga ook geen moeite ervoor doen om je dat wel te laten doen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:23 schreef ToT het volgende:
Sandelwood hou ik niet van.
[..]
Ah, dus je gaat nu dingen aannemen die helemaal niet waar hoeven te zijn?
Okee, dus stel dat iemand van Philips gearresteerd wordt voor moord..."Stel dat ze bij Philips allemaal moordenaars zijn!"
Hoe het kan dat je welke ervaring dan ook van een ander als zondig ziet en die van jezelf allemaal als een goddelijke ervaring?quote:
quote:
Maar kun je het met me eens zijn dat dat symbool er eigenlijk totaal niet doet, maar dat het gaat om wat het idee is, de filosofie? Het topic heet namelijk 'al het occulte komt van lucifer'. Reiki beschouwde ik ook als occultisme, en dus Luciferianisme. Als in Reiki nu dus ineens dat 'nieuwe' symbool van OneNess komt, en Oneness is een principe gelinkt aan filosofieën die de VN er ook op na houden, namelijk New Age filosofieën gebaseerd op Luciferanisme, is er wat mij betreft een grote kans dat Reiki verbonden is met Luciferianisme. En dan zijn we weer aan het begin van het topic.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:13 schreef ToT het volgende:
Nog terugkomend op dat stukje: zelfs al ZOU de VN één grote satanische instantie zijn: ik geloof gewoon niet in de duivel, net zo min als dat ik in de ZDA-god geloof.
Okee, wat je aanbidt gaat energie in zitten, maar als zij die duivel van ze als iets positiefs zien, dan zal er ook positieve energie naar toe gaan.
Die hele dualiteit van God en de duivel....alles is gewoon één geheel, en het symbool, dat NIETS met de VN of hun idealen te maken heeft, brengt de krachten van alle geloven en culturen samen. Geen dualiteit...ales één geheel zoals het bedoeld is.
Dat de VN ook eenheid nastreeft staat er volgens mij compleet los van.
Daar heb ik nog helemaal niet eens zo goed bij stilgestaan: zijn ervaring was geen directe geslachtsgemeenschap om het toch maar ff hardop te noemen, maar de intimiteit was in ieder geval al extreem bijzonder.......nog VOOR het huwelijik!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:29 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
nog een keer dan in andere woorden...
JIJ beweert dat bv ik en ER intimiteit nooit zo intens zullen ervaren als dat mogelijk is, omdat wij al van ons mannetje hebben geproeft voordat we trouwden.
kortom.. we hebben neit gewacht totdat we getrouwd waren, jij stelt dat daarom onze intimiteit weinig voorstelt.
Tegelijkertijd stel jij dat JIJ WÉL die innige initimiteit hebt ervaren die wij niet zouden kunnen ervaren omdat wij niet gewacht hebben.
JIJ stelt dat jouw ervaring in het hotel puur en zuiver etc etc was..
volgens je EIGEN stelling kan dat niet.
.....die intimiteit vond immers plaats voordat jullie gehuwd waren (en jullie zijn dat nog niet).
Je jokt dus een beetje...
of ik en ER kunnen wél intense, zuivere intimiteit ervaren ondanks dat wij al friemelden voordat we getrouwd waren.. óf jij jokt over je ervaring in het hotel als wij JOUW uitspraken hanteren.
Maar wat is er mis met zoeken naar eenheid?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:31 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Maar kun je het met me eens zijn dat dat symbool er eigenlijk totaal niet doet, maar dat het gaat om wat het idee is, de filosofie? Het topic heet namelijk 'al het occulte komt van lucifer'. Reiki beschouwde ik ook als occultisme, en dus Luciferianisme. Als in Reiki nu dus ineens dat 'nieuwe' symbool van OneNess komt, en Oneness is een principe gelinkt aan filosofieën die de VN er ook op na houden, namelijk New Age filosofieën gebaseerd op Luciferanisme, is er wat mij betreft een grote kans dat Reiki verbonden is met Luciferianisme. En dan zijn we weer aan het begin van het topic.
Nou, ik zie wel wat Ali ook "ziet", of je er daad werkelijk iets aan kan veranderen, dat denk ik niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:29 schreef ToT het volgende:
Tja sorry hoor, maar je loopt dingen te roepen die volgens jou echt 100% onomstoten waar moeten zijn; op gebied van de Bijbel, op gebied van de NWO, over onze zielen die niet zouden bestaan, over dat we allemaal vernietigd zullen worden als we je niet volgen enz.
Er zijn gewoon heel veel dingen die jouw uitspraken keihard weerleggen of in ieder geval in twijfel kunnen trekken, maar jij bent gewoon echt te gebrainwashed om dat in te kunnen zien.
Jij noemt ons misleid, maar 56 uur aan een monoloog op Youtube volgen is niet gezond voor een mens. Ik ben bang dat je niet meer objectief kunt zijn. Je laat je echt te veel meeslepen door je geloof. Now it's time to get back with your feet on the ground.
Chinese OS draak ?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:34 schreef Topspin het volgende:
[ afbeelding ]
Google heeft vandaag trouwens een duivelse draak op de pagina
[ afbeelding ]
Ik geloof stellig dat er veel meer occultisme is in de wereld dan de meeste mensen bevroeden, de vraag is vooral of dat slecht is, slecht bedoeld is, onbewust gedaan wordt of juist goed bedoeld is?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:35 schreef neo567 het volgende:
[..]
Nou, ik zie wel wat Ali ook "ziet", of je er daad werkelijk iets aan kan veranderen, dat denk ik niet.
Maar meewerken aan de ontmaskering (mond tot mond reclame) van wie en wat er nou gaande is op het wereld toneel, zonder al het occulte nou als afleiding te zien, is wel iets wat ik duidelij zie en ook zeker weet dat het aan de gang is. De dollar heeft bv die pyramide met dat oog erboven, en al die symbolen, die in de industrie of lucifers love zitten verwerkt, je kán het haast niet geloven zop verblinden is het eigenlijk!
Neem het automerk dodge, what's in a name come on!!!
[ afbeelding ]
Er is niets mis met het zoeken naar eenheid.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:34 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar wat is er mis met zoeken naar eenheid?
Is dat niet ook wat jij in jouw christuservaring zoekt, dat iedereen de genade van christus mag kennen en eenheid vormt in die leefwijze, die zienswijze?
Wat weet jij van de freemasons af bijv?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:36 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik geloof stellig dat er veel meer occultisme is in de wereld dan de meeste mensen bevroeden, de vraag is vooral of dat slecht is, slecht bedoeld is, onbewust gedaan wordt of juist goed bedoeld is?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:36 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik geloof stellig dat er veel meer occultisme is in de wereld dan de meeste mensen bevroeden, de vraag is vooral of dat slecht is, slecht bedoeld is, onbewust gedaan wordt of juist goed bedoeld is?
Ik zeg net dat ik niet in die duivel van je geloof, net zo min als in die ZDA-God van je, sorry!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:31 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Maar kun je het met me eens zijn dat dat symbool er eigenlijk totaal niet doet, maar dat het gaat om wat het idee is, de filosofie? Het topic heet namelijk 'al het occulte komt van lucifer'. Reiki beschouwde ik ook als occultisme, en dus Luciferianisme. Als in Reiki nu dus ineens dat 'nieuwe' symbool van OneNess komt, en Oneness is een principe gelinkt aan filosofieën die de VN er ook op na houden, namelijk New Age filosofieën gebaseerd op Luciferanisme, is er wat mij betreft een grote kans dat Reiki verbonden is met Luciferianisme. En dan zijn we weer aan het begin van het topic.
Ik ben absoluut tegen al dat bloedvergieten, maar zet het wel even in context....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:39 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Er is niets mis met het zoeken naar eenheid.
Maar wat nou als de mensen die die eenheid willen, eerst zelf voor heel veel chaos zorgen?
Dus stel, ze willen 2 landen verenigen. Dat gaat niet zomaar wegens nationalisme, cultuur, religie, verschillen in het algemeen. Ze kunnen de landen niet dwingen, want dan komt het volk zelf in opstand. In plaats daarvan zorgen ze dat er oorlog tussen die 2 landen komt, waardoor allebei die landen helemaal verwoest worden. Er worden miljoenen mensen opgeofferd in die oorlog, er gebeuren verschrikkelijke dingen en gruwelijkheden,alles wordt vewoest. Na die chaos komen die mensen die eenheid willen aanzetten met een 'vredesplan': het verenigen van die 2 landen onder 1 regering, het verenigen van de religies, op die manier kan er geen oorlog meer komen, want iedereen staat onder dezelfde machthebber. Maar dat zijn dus dezelfde mensen die voor die oorlog gezorgd hebben omdat er anders nooit eenheid was geweest en ook niet nodig was geweest, maar zij willen heersen over beide landen dus zodoende. Zet dat de zaak in een ander daglicht of niet?
Inderdaad Chinese draak.quote:
Dan is Reiki zeker wat voor jouquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:44 schreef Topspin het volgende:
[..]
Inderdaad Chinese draak.
Chinese horoscopen heb je nog waar je als beeld een slang kunt hebben, heb dan zelf de slang als chinese horoscoop
http://www.astroboot.com/chinese-astrologie/
Slang positieve eigenschappen: helderd, magnetisch, diep.quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:39 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Er is niets mis met het zoeken naar eenheid.
Maar wat nou als de mensen die die eenheid willen, eerst zelf voor heel veel chaos zorgen?
Dus stel, ze willen 2 landen verenigen. Dat gaat niet zomaar wegens nationalisme, cultuur, religie, verschillen in het algemeen. Ze kunnen de landen niet dwingen, want dan komt het volk zelf in opstand. In plaats daarvan zorgen ze dat er oorlog tussen die 2 landen komt, waardoor allebei die landen helemaal verwoest worden. Er worden miljoenen mensen opgeofferd in die oorlog, er gebeuren verschrikkelijke dingen en gruwelijkheden,alles wordt vewoest. Na die chaos komen die mensen die eenheid willen aanzetten met een 'vredesplan': het verenigen van die 2 landen onder 1 regering, het verenigen van de religies, op die manier kan er geen oorlog meer komen, want iedereen staat onder dezelfde machthebber. Maar dat zijn dus dezelfde mensen die voor die oorlog gezorgd hebben omdat er anders nooit eenheid was geweest en ook niet nodig was geweest, maar zij willen heersen over beide landen dus zodoende. Zet dat de zaak in een ander daglicht of niet?
Stel dat er een oorlog komt en christenfundamentalisme wordt mede aangewezen als bron van die oorlog, evenals moslimfundamentalisme.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik niet in die duivel van je geloof, net zo min als in die ZDA-God van je, sorry!
Ik geloof in de Oerbron, Het Hogere.
Van daaruit gezien is éénheid inder de mensen en onder de geloven gewoon iets ongelooflijk goeds en bijzonders! Geen haat meer, geen onderdrukking, geen angst, geen verdriet....
Okee zo ver zal het niet komen, maar is dat niet wat God gewild zou hebben? Jij ziet de hele wereld ook het liefste als één geheel, maar dan onder de ZDA-God.
Dat is gewoon ONMOGELIJK, en niemand kan roepen dat zijn geloof de enige goede is. Er zitten zulke diepe wijze lessen in zo veel andere geloofsstromingen dat je echt niet kunt zeggen dat maar eentje daarvan (en met name zo'n kleintje!) de enige echte waarheid kent!
Het Hogere bestaat niet uit 1 specifieke externe God die je als nederige mensjes moet aanbidden: het is Al Dat Is!
"Oneness" in zo'n groot geheel zou juist het streven van iedereen moeten zijn!
Juist door vast te klampen aan je geloof zoals jij dat doet krijg je haat, neid en oorlogen onderling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |