abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60823071
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 12:29 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

En daar komt het gedebunk weer terwijl ik nu al zovaak heb uitgelegd wat voor rol zij heeft gespeeld in mijn groei in geloof, verandering van karakter, kunnen begrijpen en leven volgens de bijbel, etc...
Oh ja, ik ben een echte debunker hoor! Daarom ben ik ook moddy op BNW die er voor zorgt dat beide partijen evenveel aan het woord komen, en daarbij ben ik ook Tera Mai master omdat ik echt alles debunk wat ik tegenkom!

Het feit dat mensen je niet op je woord geloven betekenen niet dat ze debunkers zijn: ze hebben gewoon een andere kijk op de werkelijkheid, net zoals die professor theologie die vond dat jij begeleiding nodig had.

Jouw ervaringen zijn gewoon op meerdere verschillende manieren te verklaren naast de jouwe: je kunt het ook op een algemene spirituele manier benaderen, en zelfs op een 100% psychologische vanuit het standpunt van een complete atheïst.
pi_60823095
Even over andere boeg:

Ali, waar denk jij dat het Oude Testament vandaan komt?
pi_60823344
Uit de hoge hoed van titatovenaar.
pi_60823375
Geen zin meer om te discussiëren?

Trouwens Summers: je hebt een PM!
pi_60823490
Hehe nee ik heb geen tijd, moet mijn thesis afmaken.
pi_60823657
Kerel, als jij humor gebruikt wordt het eng!
pi_60823663
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 12:53 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Uit de hoge hoed van titatovenaar.
Goh, eindelijk eens een zinnig antwoord!

Kleine correctie, TiTa Tovenaar had een bolhoed.

Ik ben van plan om de bieb in te duiken vanavond en een aantal boeken over reiki mee te nemen
En dan maak ik een afspraak
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  donderdag 14 augustus 2008 @ 13:05:55 #158
8372 Bastard
Persona non grata
pi_60823678
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 13:05 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ik ben van plan om de bieb in te duiken vanavond en een aantal boeken over reiki mee te nemen
Gefeliciteerd
The truth was in here.
pi_60824075
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 13:05 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Goh, eindelijk eens een zinnig antwoord!

Kleine correctie, TiTa Tovenaar had een bolhoed.

Gaaf!

Over Tera Mai zijn "Reiki en de andere stralen" van Kathleen Milner en "Reiki als ambacht" zeer geschikt.

Voor Usui Reiki Het Reiki Kompendium, het originele boek van dr. Usui en eh...nog een paar heel geschikt, maar ik kan ff niet op de titels komen.

Afraders: "Reiki, heel uzelf en anderen" (VEEEEEEEEEEL te simpel) en Diane Stein's "De kern van Reiki" (leest erg moeilijk, en als iemand al begint over dat Reiki van een planeet met 8-armige goden of zo komt, haak ik al snel af! Daarbij hou ik niet van de Diane Stein methode van inwijden.)

Overigens zijn er pakweg 150 verschillende vormen van Reiki, waaronder zelfs DOLFIJNENREIKI!
De één heeft nog meer symbolen dan de anderen en ook de energieën verschillen.

Tibetaanse Usui Reiki wordt overigens door sommige masters afgeraden aangezien het Mastersymbool daarvan uit een onzuivere bron zou stammen volgens hen. Het is overigens wel de krachtigste vorm van Reiki. Tera Mai is wel zuiver en is ook zeer krachtig.
Karuna Ki is bijna net zo krachtig als Tera Mai. Sommige energetisch gevoelige mensen nemen dit omdat ze Tera Mai gewoon TE sterk vinden; je met Tera Mai wel enorme prikkelingen, hitte, kou en weet ik allemaal wat te verduren krijgen!
Usui Reiki is de basis, volgens veel mensen de zuiverste vorm, maar er is in de loop der tijd wel zeer veel kennis en kracht verloren gegaan in deze stroming. Mocht je voor Usui Reiki gaan, kijk dan wel hoe de Masterlijn voor die master is, want sommigen maken er een potje van: doen inwijdingen op hun eigen manier en drukken heel erg hun eigen mening door in de cursussen. Uiteraard zijn er wel heel veel zeer goede masters in deze stroming.
Volgens Kathleen Milner is Tera Mai overigens de Reiki die dr. Usui zelf gehad zou hebben, maar persoonlijk waag ik dat te betwijfelen; nergens staat beschreven dat dr. Usui met de krachten van de elementen gewerkt zou hebben. Ik denk dat een bepaalde Reiki-vorm in India de vorm is die dr. Usui gebruikt heeft, aangezien er aanwijzingen zijn dat iemand met Usui's geschriften daar naar toe gegaan is en daar nu een stroming is die evenveek symbolen gebruikt als Usui gebruikt zou hebben volgens sommige verhalen: 150 stuks i.p.v. de 4 of 5 die nu gebruikt worden.
Er is ook een stroming die 3000 symbolen gebruikt.
Tera Mai kent 15 - 25 symbolen. (Er komen soms nog wat symbolen bij via mensen die sterk contact met Het Hogere hebben. Het nieuwe symbool "Oneness" is zeer bijzonder!)

Sowieso is het verstandig om je toekomstige master goed onder de loep te nemen: niet alleen de Reiki-stroming zelf, maar ook de Master moet je echt liggen. Als je een rottige cursus krijgt, ben je achteraf vaak ook minder positief over de energie zelf. Daarbij moet je je tijdens een inwijding wel goed open stellen om de inwijding zo optimaal mogelijk te laten lopen, en als je dan ingewijd wordt door één of andere enge creep of iemand met wie je de hele tijd conflicten hebt, dan denk ik dat de inwijding niet echt optimaal zal verlopen.

[ Bericht 5% gewijzigd door ToT op 14-08-2008 13:29:00 ]
  donderdag 14 augustus 2008 @ 13:33:07 #160
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_60824357
bij mijn reiki inwijding was het net alsof er op mijn kruin een dikke drab van energie uit mijn kruin over mijn schedel naar beneden liep .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_60824456
Yuck!!!!

Okee daar kan ik best wel een ranzige godslasterende grap over maken, maar laat ik me maar beheersen!

Wel vaag in ieder geval zeg!
pi_60824514
ik ben nog niet helemaal bijgelezen, dus ik weetr niet waar ik middeninval...
maar ik wil even kwijt dat kroketten best lekker kunnen zijn!
..zelfs als je ze op een zolderkamer eet.

Niet denigrerend over kroketten dus aub....

broodje kroket met mosterd JUMMIE
pi_60824524
Dankjewel ToT, maar ik zal het moeten doen met de boeken die ze hier in de bieb hebben, in Ierland dus.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 13:42:53 #164
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_60824638
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 13:36 schreef ToT het volgende:
Yuck!!!!

Okee daar kan ik best wel een ranzige godslasterende grap over maken, maar laat ik me maar beheersen!

Wel vaag in ieder geval zeg!
ja , zo klinkt het wel een beetje als een horrorfilm he ... ( krijgt ali toch nog gelijk ) .
maar daarna was ik aan het stuiteren van de energie en kreeg ik een tafelbehandeling van 5 andere mensen en het grappige was dat ik de reiki niet in mijn lichaam voelde toen maar in de mensen die mij reiki gaven , de 1 voelde ik constant trillen maar hij niet en bij de andere voelde ik ploppen bij de spieren de hele tijd .
pi_60824668
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 12:04 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Maar het ging wel over de eerste keer, laten we het ontopic houden

Ik weet het niet. Ik heb genoeg rare dingen gedaan, check mijn posthistorie maar mijn vriendin trok het niet altijd. Maar ik weet niet hoe ik nu sex zou hebben. De ene ervaring die ik heb gehad met dat meisje in Parijs ging niet zo ver, maar blies wel alles wat ik ooit aan sex heb gehad compleet weg door het allesovertreffende gevoel van liefde wat ik voelde. Zoiets had ik nog nooit meegemaakt. Ik kan me ook niet zo goed voorstellen dat ik in die staat mijn meisje af ga raggen zoals ik dat vroeger deed. Maar ik kan je er dus geen antwoord op geven.

Waarom plaats je de vrouw constant in de positie van de underdog?

Jij dit, jij dat, man macht anders een sukkel.... jij ragt je vriendin etc etc...
ik weet niet onder welke steen jij leeft, maar in mijn wereld is de vrouw niet passief.
Niet in de verhouding in het dageljks leven en ook niet in het seksgebeuren.
pi_60824680
Wat is het nieuwe symbool 'oneness' Tot?
pi_60824700
@ ER: daar zat ik idd ook al aan te denken. Die van Kathleen Milner is oorspronkelijk in het engels geschreven

@ Summers: Ja ik heb een keer een groepsbehandeling van meerdere Tera Mai masters gekregen: ik voelde letterlijk de wind door mijn lichaam heen blazen, terwijl ik nog amper wat over Tera Mai wist!
  donderdag 14 augustus 2008 @ 13:50:04 #168
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_60824824
@ ToT : lekkerrrr , wat is de realiteit toch heerlijk magisch met al die fijne goddelijke energieen .
pi_60825007
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 13:44 schreef ToT het volgende:
@ ER: daar zat ik idd ook al aan te denken. Die van Kathleen Milner is oorspronkelijk in het engels geschreven

@ Summers: Ja ik heb een keer een groepsbehandeling van meerdere Tera Mai masters gekregen: ik voelde letterlijk de wind door mijn lichaam heen blazen, terwijl ik nog amper wat over Tera Mai wist!
Satan liet een scheet!
pi_60825117
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 13:44 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Wat is het nieuwe symbool 'oneness' Tot?

ONENESS We will always be individuals, and we have mastered that. We hear about the concept of Oneness (that we are all connected by The Spirit of God), and those who have had a near-death experience talk about the Light they travel up in as loving and wonderfully familiar. But we do not normally experience Oneness. It is what is missing on Earth. When we are both individuals and connected to Oneness, we become powerful, loving beings.

The symbol, ONENESS, was also given to the Belgium psychic, who prefers to be called Franky, by the Golden Buddha as a gift to Tera Mai to be anchored into Mother Earth. The color of this symbol is pure crystalline white, the color of Source, which holds all colors. Each time a line is drawn, say "oneness" 3 times. Begin with the vertical line from top to bottom. The horizontal line from right to left. Draw the curved lines from left to right, beginning with the top curved line. Then draw the circle counterclockwise.
pi_60825128
Heerlijk die goddelijke energieën
pi_60825160
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 14:01 schreef ToT het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

ONENESS We will always be individuals, and we have mastered that. We hear about the concept of Oneness (that we are all connected by The Spirit of God), and those who have had a near-death experience talk about the Light they travel up in as loving and wonderfully familiar. But we do not normally experience Oneness. It is what is missing on Earth. When we are both individuals and connected to Oneness, we become powerful, loving beings.

The symbol, ONENESS, was also given to the Belgium psychic, who prefers to be called Franky, by the Golden Buddha as a gift to Tera Mai to be anchored into Mother Earth. The color of this symbol is pure crystalline white, the color of Source, which holds all colors. Each time a line is drawn, say "oneness" 3 times. Begin with the vertical line from top to bottom. The horizontal line from right to left. Draw the curved lines from left to right, beginning with the top curved line. Then draw the circle counterclockwise.
Ok, ik moet er nu even vandoor, maar ik kom nog met een interessant stukje hierover.
pi_60825186
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 13:56 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Satan liet een scheet!
Ik zat meer te denken aan dat God niet met Zijn liefde tot het huwelijk kon wachten!
  donderdag 14 augustus 2008 @ 14:06:09 #175
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_60825247
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 14:01 schreef ToT het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Amen
quote:
pi_60825286

He ToT,
hoe jong ben jij eigenlijk?

compleeeeet offtopic.... ik weet het..., maar vanAli weten we het... van ER weten we het... mijn leeftijd is geloof ik ook bekend..... kom jij ook eens uit de kast (tenzij ik er overheen gelezen heb )
pi_60825295
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 14:02 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ok, ik moet er nu even vandoor, maar ik kom nog met een interessant stukje hierover.
Owjeej, het symbool heeft zeker een satanische achtergrond volgens jou?
pi_60825357
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 14:08 schreef Rimpelhond het volgende:

He ToT,
hoe jong ben jij eigenlijk?

compleeeeet offtopic.... ik weet het..., maar vanAli weten we het... van ER weten we het... mijn leeftijd is geloof ik ook bekend..... kom jij ook eens uit de kast (tenzij ik er overheen gelezen heb )
Ik ben 33, maar word altijd veel jonger ingeschat!
pi_60825377
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 14:08 schreef ToT het volgende:

[..]

Het heeft mij in ieder geval wel nieuwsgierig gemaakt waar aan hij het symbool associeert of wat het bij hem opriep.
pi_60825437
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 14:11 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik ben 33, maar word altijd veel jonger ingeschat!

God heeft jou gewoon gezegend met eeuwige jeugd
pi_60825474
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 14:08 schreef ToT het volgende:

[..]

Uiteraard
  donderdag 14 augustus 2008 @ 14:21:20 #182
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_60825605
http://www.youtube.com/user/malakhhatzadik
Deze gast heeft goeie filmpjes gemaakt
Zie de playlist:
The Luciferian Agenda
pi_60825882
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:43 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Het gaat toch om de eerste keer?
De eerste keer met mijn man was heel teder, heel liefdevol, heel speciaal, we gingen prachtig in elkaar op op een zeer liefdevolle manier.
Toch zijn we pas 6 jaar later getrouwd.

Ik kan lust beleven met hem, ook met anderen, maar ik kan met hem een diepgang bereiken waarin zielen elkaar raken, harten verstrengeld raken, we elkaar drinken, hoe poetisch je het ook wilt omschrijven, het zit erin.

Waarom denk jij dat het minder is voor anderen dan voor jou die dat nog niet eens hebt meegemaakt, ga je straks geen enorme teleurstelling tegemoet als het niet zo helemaal fantastisch blijkt te zijn als je gedacht had?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_60825940
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 14:32 schreef erodome het volgende:

Waarom denk jij dat het minder is voor anderen dan voor jou die dat nog niet eens hebt meegemaakt, ga je straks geen enorme teleurstelling tegemoet als het niet zo helemaal fantastisch blijkt te zijn als je gedacht had?
Nee want hij is de man en hij heeft alle macht, dus hij zorgt er wel voor dat zij goed in bed zal zijn!
pi_60825975
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 12:16 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Tweelingzielen.. daar geloof ik niet zo in. Wel in een partner die jou exact aanvult en jij haar. De perfecte match. Ik geloof dat ik die gevonden heb in haar.

Ik denk dat je het gevoel van liefde wat ik toen heb ervaren niet kan ervaren zonder God, omdat het God was. Dat ging echt alles te boven wat ik ooit heb meegemaakt, kan er tranen van in mijn ogen krijgen als ik daar aan terugdenk. Zo gigantisch mooi, zuiver, puur, liefdevol, onzelfzuchtig. Ik leef daarvoor.
Maar dat was ongetrouwd, in diepe zonde als je het zo wilt stellen, hoe kan dat dan wel wel goddelijk zijn en wat anderen niet helemaal volgens die regels doen niet?

Waarom stel je bij jezelf dat het goddelijk is, met gods zegen als je het zo wilt noemen en bij anderen noem je het de influistering van de duivel terwijl die presies hetzelfde doen als wat jij deed hier, ongetrouwd liggen snoezelen...

Meet je dan niet een beetje met 2 maten, een maat voor jezelf die alleen maar goed kan zijn en een maat voor anderen die alleen maar fout kan zijn?

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het heel erg fijn voor je dat je dat hebt mogen ervaren als zodanig, maar je bent echt niet de enige en jouw weg is ook niet de enige om daar te komen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_60826169
Ero, hij kan niet anders. Dat is zijn mantra. Als hij zou moeten proberen toe te geven dat anderen, en met name ongelovigen, zeker zulke ervaringen kunnen hebben als hij dan stort zijn hele wereld in en is zijn religie, waar hij zich totaal aan overgeeft in een klap niets meer waard. Dus dan houdt zijn goddelijke leven op. Dat komt omdat hij er zo extreem in is.

Eigenlijk voelt ie de wanhoop al om de hoek gloren, want hoe kan het dat anderen ook zielsgelukkig kunnen zijn, en tranen in hun ogen kunnen krijgen bij dergelijke ervaringen etcetera... Dat is toch alleen voorbehouden aan diegene die dat ene door ali gespecificeerde juiste pad volgt????

[ Bericht 16% gewijzigd door ElizabethR op 14-08-2008 14:50:38 ]
pi_60826245
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 14:37 schreef erodome het volgende:

[..]

Maar dat was ongetrouwd, in diepe zonde als je het zo wilt stellen, hoe kan dat dan wel wel goddelijk zijn en wat anderen niet helemaal volgens die regels doen niet?

Waarom stel je bij jezelf dat het goddelijk is, met gods zegen als je het zo wilt noemen en bij anderen noem je het de influistering van de duivel terwijl die presies hetzelfde doen als wat jij deed hier, ongetrouwd liggen snoezelen...

Meet je dan niet een beetje met 2 maten, een maat voor jezelf die alleen maar goed kan zijn en een maat voor anderen die alleen maar fout kan zijn?

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het heel erg fijn voor je dat je dat hebt mogen ervaren als zodanig, maar je bent echt niet de enige en jouw weg is ook niet de enige om daar te komen.
Zijn eigen ervaringen waren voor hij dat ene meisje tegenkwam niet zo goed als met haar, en hij heeft de overtuiging dat het door God kwam, dus geldt het voor iedereen op de wereld dat als ze zich tot de ZDA-God bekeren en dan wachten tot na het huwelijk, hun ervaring net zo mooi zal zijn als de zijne, die in de verste verte niet te vergelijken is met jouw ervaringen, hoewel hij natuurlijk nooit kan weten hoe jouw ervaringen waren! Als je je bekeerd en gewacht had, kon je zijn ervaringen ook krijgen, hoewel natuurlijk nooit aan te tonen is dat jouw ervaringen nu niet al minstens net zo goed zijn!
pi_60826434
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 14:45 schreef ElizabethR het volgende:

Eigenlijk voelt ie de wanhoop al om de hoek gloren, want hoe kan het dat anderen ook zielsgelukkig kunnen zijn, en tranen in hun ogen kunnen krijgen bij dergelijke ervaringen etcetera... Dat is toch alleen voorbehouden aan diegene die dat ene door ali gespecificeerde juiste pad volgt????
Ignorance is bliss: als je de hele wetenschap negeert en je je stug in de Bijbel begraaft is het natuurlijk ook een koud kunstje om andermans seksleven te bagatalliseren.
pi_60826518
Maar hij heeft niet gewacht tot na het huwelijk, hij heeft voor het huwelijk liggen snoezelen met dat meisje...

Zonder naar te doen tegenover ali daarin, hoe kan dat dan met gods zegen geweest zijn als het niet mag voor het huwelijk, hoe kan hij die goddelijkheid ervaren hebben in een zondige handeling?

Als ze straks getrouwd zijn(dat hoop ik van harte) zal het dan hetzelfde gevoel geven?
Vast zal het heel bijzonder zijn, als je wacht lopen spanningen op en dat uit zich wel in het geheel ja, maar gaat dat ook zo blijven?
Hij heeft het over maagd zijn, maar hij is dat zelf niet, is dat meisje dat wel(aangezien ze met hem ook heeft gesnoezeld zo buiten het huwelijk om), of spreken we hier over een vernieuwing in de maagdelijkheid door een belofte te hernieuwen?
  donderdag 14 augustus 2008 @ 14:58:44 #190
34793 neo567
You know who
pi_60826541
Kan iemand mij vertellen waar in de hier-archie van reiki en trancedente meditatie enzz, "toveren" staat?

Volgens mij bovenaan ?

Ik weet zeker dat het bestaat!, Ik heb alleen het idee dat het in de hiearchie bovenaanstaat

Deze aarde is 1 grote toverbal btw
pi_60826635
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 14:58 schreef neo567 het volgende:

De wereld is een toverbal.

De wereld is een toverbal,
geen mens weet hoe het worden zal,
maar één ding dat weet iedereen,
je kunt het niet alleen.
DUS...

refrein
zullen we er samen iets van moet maken
de wereld is een mooi maar bewerkelijk ding,
dus zullen we er samen iets van moeten maken,
hé,hé,hé,hé, kom maar in de kring!

Bekijk toch eens een wereldkaart,
de mens is toch iets beters waard,
men ziet dat het een puinhoop is,
zo gaat het helemaal mis.
DUS...

refrein
We praten zus, we praten zo,
we roepen ach en wee en oh,
maar willen w'elkaar echt goed verstaan,
dan doe we er iets aan.
DUS...

refrein
Genieten is toegestaan!!!
  donderdag 14 augustus 2008 @ 15:06:40 #192
34793 neo567
You know who
pi_60826708
The bell that rings inside your mind
It’s challenging the doors of time (VB: Hey hoest --> heb je IN tijd niet gezien )
It’s a kind of magic

This flame that burns inside of me
I’m hearing secret harmonies
It’s a kind of magic

It's a kind of magic
There can be only one
This rage that lasts a thousand years
Will soon be gone

[ Bericht 8% gewijzigd door neo567 op 14-08-2008 15:14:44 ]
pi_60826792
Als ik aan Ali denk dan denk ik ook aan deze lyric

One man one goal one mission,
One heart one soul just one solution,
One flash of light yeah one god one vision

One flesh one bone,
One true religion,
One voice one hope,
One real decision,
Wowowowo gimme one vision

No wrong no right,
I'm gonna tell you there's no black and no white,
No blood no stain,
All we need is one world wide vision

One flesh one bone,
One true religion,
One voice one hope,
One real decision,
Wowowowowowo

I had a dream,
When I was young,
A dream of sweet illusion,
A glimpse of hope and unity,
And visions of one sweet union,
But a cold wind blows,
And a dark rain falls,
And in my heart it shows,
Look what they've done to my dream

Vision,
Give me your hands,
Give me your hearts,
I'm ready,
There's only one direction,
One world and one nation,
Yeah one vision

No hate no fight,
Just excitation,
All through the night,
It's a celebration wowowowo yeah

One one one

One flesh one bone,
One true religion,
One voice one hope,
One real decision

Gimme one night,
Gimme one hope,
Just gimme,
One man one man,
One bar one night,
One day hey hey,
Just gimme gimme gimme
Fried chicken
  donderdag 14 augustus 2008 @ 15:11:57 #194
34793 neo567
You know who
pi_60826830
Je kan het tegenwoordig beter zingen, wat ook de hoogste vorm van kunst is volgens bijna alle kunstenaars !
pi_60826864
toverbal.... eigenlijk wel he...

kleurrijk en veranderlijk.
pi_60826884
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 14:58 schreef neo567 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar in de hier-archie van reiki en trancedente meditatie enzz, "toveren" staat?

Volgens mij bovenaan ?

Ik weet zeker dat het bestaat!, Ik heb alleen het idee dat het in de hiearchie bovenaanstaat

Ik weet niet over een hiërarchie bestaat, maar Reiki is universele levensenergie / goddelijke energie.
Met deze energie kun je ook rituelen doen.
Reiki IS magie!
Het is maar net hoe je het toepast: gebruik je het om iemand te genezen, of om een situatie positief te beïnvloeden?
Beïnvloed je het rechtstreeks door Reiki met een bepaalde intentie naar die situatie te sturen, of gebruik je het in een wicca-ritueel?
pi_60826933
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:13 schreef Rimpelhond het volgende:

Inderdaad

Een grote toverbal vol magie en mystiek Je moet het alleen zien dat het een grote toverbal is, soms kan het zwart en wit zijn ook, heb ik in ieder geval vaker ervaren.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 15:17:05 #198
34793 neo567
You know who
pi_60826952
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:13 schreef Rimpelhond het volgende:

En het bliksemt er elke seconde (ergens ter wereld)

Alles is stroom, maar wat stroom is....dat is nog nooit exact uitgelegd, zoals 220V 16A enzzz
pi_60826977
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:11 schreef neo567 het volgende:
Je kan het tegenwoordig beter zingen, wat ook de hoogste vorm van kunst is volgens bijna alle kunstenaars !
Ik heb begrepen dat Karuna Ki ook met zang werkt, en zo zijn er wel meer Reiki-achtige energiestromingen waarbij klank zeer belangrijk is.

Ik moet ineens aan de "Deathgate" serie van Weiss & Hickmann denken: daarin had je een ras van halfgoden die magische runen tekenden met zang en dans om zo de realiteit te manipuleren.
pi_60827021
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:16 schreef Topspin het volgende:

[..]

Inderdaad

Een grote toverbal vol magie en mystiek Je moet het alleen zien dat het een grote toverbal is, soms kan het zwart en wit zijn ook, heb ik in ieder geval vaker ervaren.

Als het zwart wit is, dan moet je iets grijs forceren... geheid dat iets of iemand in je omgeving dan zo rood of misschien zelfs paars aanloopt...dat je vanzelf weer die kleurrijke toverbal krijgt.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')