Oh ja, ik ben een echte debunker hoor!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:29 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
En daar komt het gedebunk weerterwijl ik nu al zovaak heb uitgelegd wat voor rol zij heeft gespeeld in mijn groei in geloof, verandering van karakter, kunnen begrijpen en leven volgens de bijbel, etc...
Goh, eindelijk eens een zinnig antwoord!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:53 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Uit de hoge hoed van titatovenaar.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ben van plan om de bieb in te duiken vanavond en een aantal boeken over reiki mee te nemen
En dan maak ik een afspraak
Gaaf!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Goh, eindelijk eens een zinnig antwoord!
Kleine correctie, TiTa Tovenaar had een bolhoed.
Ik ben van plan om de bieb in te duiken vanavond en een aantal boeken over reiki mee te nemen
En dan maak ik een afspraak
ja , zo klinkt het wel een beetje als een horrorfilm he ...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:36 schreef ToT het volgende:
Yuck!!!!
Okee daar kan ik best wel een ranzige godslasterende grap over maken, maar laat ik me maar beheersen!
Wel vaag in ieder geval zeg!
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:04 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Maar het ging wel over de eerste keer, laten we het ontopic houden
Ik weet het niet. Ik heb genoeg rare dingen gedaan, check mijn posthistorie maarmijn vriendin trok het niet altijd. Maar ik weet niet hoe ik nu sex zou hebben. De ene ervaring die ik heb gehad met dat meisje in Parijs ging niet zo ver, maar blies wel alles wat ik ooit aan sex heb gehad compleet weg door het allesovertreffende gevoel van liefde wat ik voelde. Zoiets had ik nog nooit meegemaakt. Ik kan me ook niet zo goed voorstellen dat ik in die staat mijn meisje af ga raggen zoals ik dat vroeger deed. Maar ik kan je er dus geen antwoord op geven.
Satan liet een scheet!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:44 schreef ToT het volgende:
@ ER: daar zat ik idd ook al aan te denken.Die van Kathleen Milner is oorspronkelijk in het engels geschreven
@ Summers: Ja ik heb een keer een groepsbehandeling van meerdere Tera Mai masters gekregen: ik voelde letterlijk de wind door mijn lichaam heen blazen, terwijl ik nog amper wat over Tera Mai wist!
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:44 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Wat is het nieuwe symbool 'oneness' Tot?
Ok, ik moet er nu even vandoor, maar ik kom nog met een interessant stukje hierover.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:01 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ONENESS We will always be individuals, and we have mastered that. We hear about the concept of Oneness (that we are all connected by The Spirit of God), and those who have had a near-death experience talk about the Light they travel up in as loving and wonderfully familiar. But we do not normally experience Oneness. It is what is missing on Earth. When we are both individuals and connected to Oneness, we become powerful, loving beings.
The symbol, ONENESS, was also given to the Belgium psychic, who prefers to be called Franky, by the Golden Buddha as a gift to Tera Mai to be anchored into Mother Earth. The color of this symbol is pure crystalline white, the color of Source, which holds all colors. Each time a line is drawn, say "oneness" 3 times. Begin with the vertical line from top to bottom. The horizontal line from right to left. Draw the curved lines from left to right, beginning with the top curved line. Then draw the circle counterclockwise.
Amenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:01 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ONENESS We will always be individuals, and we have mastered that. We hear about the concept of Oneness (that we are all connected by The Spirit of God), and those who have had a near-death experience talk about the Light they travel up in as loving and wonderfully familiar. But we do not normally experience Oneness. It is what is missing on Earth. When we are both individuals and connected to Oneness, we become powerful, loving beings.
quote:The symbol, ONENESS, was also given to the Belgium psychic, who prefers to be called Franky, by the Golden Buddha as a gift to Tera Mai to be anchored into Mother Earth. The color of this symbol is pure crystalline white, the color of Source, which holds all colors. Each time a line is drawn, say "oneness" 3 times. Begin with the vertical line from top to bottom. The horizontal line from right to left. Draw the curved lines from left to right, beginning with the top curved line. Then draw the circle counterclockwise.
Owjeej, het symbool heeft zeker een satanische achtergrond volgens jou?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:02 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ok, ik moet er nu even vandoor, maar ik kom nog met een interessant stukje hierover.
Ik ben 33, maar word altijd veel jonger ingeschat!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:08 schreef Rimpelhond het volgende:
He ToT,
hoe jong ben jij eigenlijk?
compleeeeet offtopic.... ik weet het..., maar vanAli weten we het... van ER weten we het... mijn leeftijd is geloof ik ook bekend..... kom jij ook eens uit de kast (tenzij ik er overheen gelezen heb)
Het heeft mij in ieder geval wel nieuwsgierig gemaakt waar aan hij het symbool associeert of wat het bij hem opriep.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Owjeej, het symbool heeft zeker een satanische achtergrond volgens jou?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben 33, maar word altijd veel jonger ingeschat!![]()
Uiteraardquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Owjeej, het symbool heeft zeker een satanische achtergrond volgens jou?
De eerste keer met mijn man was heel teder, heel liefdevol, heel speciaal, we gingen prachtig in elkaar op op een zeer liefdevolle manier.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:43 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Het gaat toch om de eerste keer?
Nee want hij is de man en hij heeft alle macht, dus hij zorgt er wel voor dat zij goed in bed zal zijn!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:32 schreef erodome het volgende:
Waarom denk jij dat het minder is voor anderen dan voor jou die dat nog niet eens hebt meegemaakt, ga je straks geen enorme teleurstelling tegemoet als het niet zo helemaal fantastisch blijkt te zijn als je gedacht had?
Maar dat was ongetrouwd, in diepe zonde als je het zo wilt stellen, hoe kan dat dan wel wel goddelijk zijn en wat anderen niet helemaal volgens die regels doen niet?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:16 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Tweelingzielen.. daar geloof ik niet zo in. Wel in een partner die jou exact aanvult en jij haar. De perfecte match. Ik geloof dat ik die gevonden heb in haar.
Ik denk dat je het gevoel van liefde wat ik toen heb ervaren niet kan ervaren zonder God, omdat het God was. Dat ging echt alles te boven wat ik ooit heb meegemaakt, kan er tranen van in mijn ogen krijgen als ik daar aan terugdenk. Zo gigantisch mooi, zuiver, puur, liefdevol, onzelfzuchtig. Ik leef daarvoor.
Zijn eigen ervaringen waren voor hij dat ene meisje tegenkwam niet zo goed als met haar, en hij heeft de overtuiging dat het door God kwam, dus geldt het voor iedereen op de wereld dat als ze zich tot de ZDA-God bekeren en dan wachten tot na het huwelijk, hun ervaring net zo mooi zal zijn als de zijne, die in de verste verte niet te vergelijken is met jouw ervaringen, hoewel hij natuurlijk nooit kan weten hoe jouw ervaringen waren!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:37 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar dat was ongetrouwd, in diepe zonde als je het zo wilt stellen, hoe kan dat dan wel wel goddelijk zijn en wat anderen niet helemaal volgens die regels doen niet?
Waarom stel je bij jezelf dat het goddelijk is, met gods zegen als je het zo wilt noemen en bij anderen noem je het de influistering van de duivel terwijl die presies hetzelfde doen als wat jij deed hier, ongetrouwd liggen snoezelen...
Meet je dan niet een beetje met 2 maten, een maat voor jezelf die alleen maar goed kan zijn en een maat voor anderen die alleen maar fout kan zijn?
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het heel erg fijn voor je dat je dat hebt mogen ervaren als zodanig, maar je bent echt niet de enige en jouw weg is ook niet de enige om daar te komen.
Ignorance is bliss: als je de hele wetenschap negeert en je je stug in de Bijbel begraaft is het natuurlijk ook een koud kunstje om andermans seksleven te bagatalliseren.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:45 schreef ElizabethR het volgende:
Eigenlijk voelt ie de wanhoop al om de hoek gloren, want hoe kan het dat anderen ook zielsgelukkig kunnen zijn, en tranen in hun ogen kunnen krijgen bij dergelijke ervaringen etcetera... Dat is toch alleen voorbehouden aan diegene die dat ene door ali gespecificeerde juiste pad volgt????
De wereld is een toverbal.quote:
Ik weet niet over een hiërarchie bestaat, maar Reiki is universele levensenergie / goddelijke energie.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:58 schreef neo567 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar in de hier-archie van reiki en trancedente meditatie enzz, "toveren" staat?
Volgens mij bovenaan ?
Ik weet zeker dat het bestaat!, Ik heb alleen het idee dat het in de hiearchie bovenaanstaat
Deze aarde is 1 grote toverbal btw![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:13 schreef Rimpelhond het volgende:
toverbal.... eigenlijk wel he...
kleurrijk en veranderlijk.
En het bliksemt er elke seconde (ergens ter wereld)quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:13 schreef Rimpelhond het volgende:
toverbal.... eigenlijk wel he...
kleurrijk en veranderlijk.
Ik heb begrepen dat Karuna Ki ook met zang werkt, en zo zijn er wel meer Reiki-achtige energiestromingen waarbij klank zeer belangrijk is.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:11 schreef neo567 het volgende:
Je kan het tegenwoordig beter zingen, wat ook de hoogste vorm van kunst is volgens bijna alle kunstenaars !
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:16 schreef Topspin het volgende:
[..]
Inderdaad
Een grote toverbal vol magie en mystiekJe moet het alleen zien dat het een grote toverbal is, soms kan het zwart en wit zijn ook, heb ik in ieder geval vaker ervaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |