quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:12 schreef Summers het volgende:
geleide meditaties zijn ook best lekker alleen hebben ze zo vaak een stem die me niet echt aanspreekt en dan is het toch minder .
Maar dat doe ik toch niet zomaar uit het niets. Ik ben over het algemeen bezig geweest met vragen beantwoorden. Als je de antwoorden niet aankan, moet je de vragen niet stellen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:17 schreef Summers het volgende:
[..]
Nou ali , misschien kan je je dan ook inleven dat andere mensen precies hetzelfde voelen en denken wanneer je weer eens komt met , satan heeft je in je klauwen , je ben niet goed zoals je bent want je bent niet met jezus , je weet niet wat echte liefde is , je kent het verschil tussen goed en kwaad niet , je leeft niet echt , en dan ook over iemands kinderen en de dood praten , ook niet echt inhoudelijk .
Nog maar te zwijgen over de 2 getrouwde moeders die in zijn ogen een beter seksleven zouden hebben gehad als ze tot het huwelijk hadden gewacht met een portie te gaan liggen krikken!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:17 schreef Summers het volgende:
[..]
Nou ali , misschien kan je je dan ook inleven dat andere mensen precies hetzelfde voelen en denken wanneer je weer eens komt met , satan heeft je in je klauwen , je ben niet goed zoals je bent want je bent niet met jezus , je weet niet wat echte liefde is , je kent het verschil tussen goed en kwaad niet , je leeft niet echt , en dan ook over iemands kinderen en de dood praten , ook niet echt inhoudelijk .
Ja, als je sex alleen ziet en ervaart als alleen 'een portie liggen krikken', kan ik me voorstellen dat je niet in die gedachte kan komen van wachten tot de huwelijknacht.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog maar te zwijgen over de 2 getrouwde moeders die in zijn ogen een beter seksleven zouden hebben gehad als ze tot het huwelijk hadden gewacht met een portie te gaan liggen krikken!
Ik sluit me bij beide dames aan en vind gewoon dat seks in sommige gevallen pure lust kan zijn, maar het kan ook iets heel bijzonders zijn, een teder moment waarop je elkaars ziel echt kunt raken. Je geeft je letterlijk en figuurlijk bloot aan de ander. Een geweldig intiem moment, pure liefde! Harten die samen versmelten....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:29 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ja, als je sex alleen ziet en ervaart als alleen 'een portie liggen krikken', kan ik me voorstellen dat je niet in die gedachte kan komen van wachten tot de huwelijknacht.
Ja, als je het huwelijk ziet als 'het zetten van een krabbeltje in het gemeentehuis', kan ik me voorstellen dat je de schoonheid niet ziet van met sex wachten tot de huwelijksnacht.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik sluit me bij beide dames aan en vind gewoon dat seks in sommige gevallen pure lust kan zijn, maar het kan ook iets heel bijzonders zijn, een teder moment waarop je elkaars ziel echt kunt raken. Je geeft je letterlijk en figuurlijk bloot aan de ander. Een geweldig intiem moment, pure liefde! Harten die samen versmelten....
Om daar nou mee te gaan wachten tot je een krabbeltje hebt gezet in het gemeentehuis?
Ik zou niet weten waarom...
Sex kan toch ook eens anders zijn dan liefelijk .. wat is er mis met keihard beuken, zweetdruppels, kettingen, ..... euh sorry ik laat me even gaan.....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:29 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ja, als je sex alleen ziet en ervaart als alleen 'een portie liggen krikken', kan ik me voorstellen dat je niet in die gedachte kan komen van wachten tot de huwelijknacht.
Behandel jij je vriendin, zeker als ze nog maagd is, bij de eerste keer alsof je met een drilboor een betonnen muur aan het slopen bent of misschien toch iets rustiger aan?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sex kan toch ook eens anders zijn dan liefelijk .. wat is er mis met keihard beuken, zweetdruppels, kettingen, ..... euh sorry ik laat me even gaan.....
Maar in ieder geval word de sex wel beter als je meerdere taarten hebt geproefd
Dan nog: als je gewoon helemaal zeker weet dat iemand de ware is en je weet gewoon zeker dat je de rest van je leven samenblijft, dan snap ik nog niet dat je niet op die manier van elkaar zou mogen genieten voordat je aan de ZDA-godheid belooft altijd bij elkaar te blijven.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:34 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ja, als je het huwelijk ziet als 'het zetten van een krabbeltje in het gemeentehuis', kan ik me voorstellen dat je de schoonheid niet ziet van met sex wachten tot de huwelijksnacht.
Wat in Boeddha's naam heeft dit nou weer te maken met Bastard z'n post?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:40 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Behandel jij je vriendin, zeker als ze nog maagd is, bij de eerste keer alsof je met een drilboor een betonnen muur aan het slopen bent of misschien toch iets rustiger aan?
Omdat je die ZDA godheid niet kent.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan nog: als je gewoon helemaal zeker weet dat iemand de ware is en je weet gewoon zeker dat je de rest van je leven samenblijft, dan snap ik nog niet dat je niet op die manier van elkaar zou mogen genieten voordat je aan de ZDA-godheid belooft altijd bij elkaar te blijven.
Ik zie er de meerwaarde niet van in.
Nee ik kan jou dat niet uitleggen. Daarvoor moet je mijn ZDA godheid kennen denk ik. Dan kun je wel de schoonheid en meerwaarde van zoiets begrijpen en zul je er ook naar willen leven En dan begrijp je ook dat we geen dieren zijn en ons niet als dieren hoeven te gedragen. Dat als we dat niet doen het leven een stuk mooier wordt.quote:Kun jij me het verschil uitleggen? Daarbij is het zoals in een vorig topic al gezegd werd helemaal niet gezond om zo lang met seks te wachten. Dat vindt je prostaat bijvoorbeeld niet helemaal jofel.
We zijn en blijven dieren, en voortplanting is gewoon een biologisch proces. Onderdruk je biologische processen door kunstmatig lang te wachten, dan ga je tegen de natuur in, en dat is gewoon niet gezond, en ik dacht dat jij tegenwoordig er van alles aan deed om zo gezond mogelijk te blijven? Niet roken, niet drinken....regelmatig van bil gaan is gewoon heel gezond! Het is wetenschappelijk bewezen dat het zowel lichamelijk als geestelijk enorm gezond is!
Het gaat toch om de eerste keer?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat in Boeddha's naam heeft dit nou weer te maken met Bastard z'n post?
Stevige seks kan fijn zijn, maar hij zegt toch niet dat je altijd op zo'n manier de liefde moet bedrijven?
Nee niet bij de eerste keer.. rustig aan doen hequote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:40 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Behandel jij je vriendin, zeker als ze nog maagd is, bij de eerste keer alsof je met een drilboor een betonnen muur aan het slopen bent of misschien toch iets rustiger aan?
Kijk, dat ontging mij ook evenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:43 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Het gaat toch om de eerste keer?
Maar het ging wel over de eerste keer, laten we het ontopic houdenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee niet bij de eerste keer.. rustig aan doen he
Maar over het algemeen.. je kan toch ruige sex hebben?
En dat is gewoonweg geweldig man!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:16 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Tweelingzielen.. daar geloof ik niet zo in. Wel in een partner die jou exact aanvult en jij haar. De perfecte match. Ik geloof dat ik die gevonden heb in haar.
Ik denk dat je het gevoel van liefde wat ik toen heb ervaren niet kan ervaren zonder God, omdat het God was. Dat ging echt alles te boven wat ik ooit heb meegemaakt, kan er tranen van in mijn ogen krijgen als ik daar aan terugdenk. Zo gigantisch mooi, zuiver, puur, liefdevol, onzelfzuchtig. Ik leef daarvoor.
Kan ik die ergens downloaden ofzo ?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Roy Martina! Met name Pyramide Bescherming! Die stond op bij 1 van mijn masterinwijdingen!
En daar komt het gedebunk weerquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:26 schreef ToT het volgende:
[..]
En dat is gewoonweg geweldig man!
Ik hoop dat je tegen de verwachtingen van die 5 mensen in zeer gelukkig met haar zult worden!
Ik denk echter niet dat het uniek is en dat het aan de ZDA-God zou liggen.
Jullie persoonlijkheden matchen blijkbaar enorm en uiteraard zal jullie geloofsovertuiging ook wel een rol hebben gespeeld.
Je bent gewoon echt een perfecte meid voor jou tegengekomen, en dat is echt fantastisch, en ik kan me voorstellen dat je dat als iets goddelijks zou kunnen zien.
Misschien waren er ook wel hogere machten in het spel die er voor zorgden dat jullie paden samen kwamen; veel spirituele mensen geloven namelijk ook niet in toeval en geloven ook dat God hen dingen op hun levenspad laat tegenkomen die nodig voor ze zijn.
Er zijn gewoon veel overeenkomsten tussen jouw geloof en dat van veel spirituele mensen!
Ik geloof wel dat je iemand tegen kan komen waar je zo verliefd op kan worden, enzoveel van kan houden dat het haast pijn doet.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:16 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Tweelingzielen.. daar geloof ik niet zo in. Wel in een partner die jou exact aanvult en jij haar. De perfecte match. Ik geloof dat ik die gevonden heb in haar.
Ik denk dat je het gevoel van liefde wat ik toen heb ervaren niet kan ervaren zonder God, omdat het God was. Dat ging echt alles te boven wat ik ooit heb meegemaakt, kan er tranen van in mijn ogen krijgen als ik daar aan terugdenk. Zo gigantisch mooi, zuiver, puur, liefdevol, onzelfzuchtig. Ik leef daarvoor.
mensen die zo reageren doen dat ook niet uit het niets , dan zou je moeten afspreken dat niemand het doet , of iedereen doet het , wat is prettiger ?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:20 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Maar dat doe ik toch niet zomaar uit het niets. Ik ben over het algemeen bezig geweest met vragen beantwoorden. Als je de antwoorden niet aankan, moet je de vragen niet stellen.
Ik ken die zda god wel alleen interpreteer ik hem net ff iets anders .quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:42 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Omdat je die ZDA godheid niet kent.
[..]
Nee ik kan jou dat niet uitleggen. Daarvoor moet je mijn ZDA godheid kennen denk ik. Dan kun je wel de schoonheid en meerwaarde van zoiets begrijpen en zul je er ook naar willen leven En dan begrijp je ook dat we geen dieren zijn en ons niet als dieren hoeven te gedragen. Dat als we dat niet doen het leven een stuk mooier wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |