abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60820968
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:12 schreef Summers het volgende:
geleide meditaties zijn ook best lekker alleen hebben ze zo vaak een stem die me niet echt aanspreekt en dan is het toch minder .
Roy Martina! Met name Pyramide Bescherming! Die stond op bij 1 van mijn masterinwijdingen!
pi_60820969
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:17 schreef Summers het volgende:

[..]

Nou ali , misschien kan je je dan ook inleven dat andere mensen precies hetzelfde voelen en denken wanneer je weer eens komt met , satan heeft je in je klauwen , je ben niet goed zoals je bent want je bent niet met jezus , je weet niet wat echte liefde is , je kent het verschil tussen goed en kwaad niet , je leeft niet echt , en dan ook over iemands kinderen en de dood praten , ook niet echt inhoudelijk .
Maar dat doe ik toch niet zomaar uit het niets. Ik ben over het algemeen bezig geweest met vragen beantwoorden. Als je de antwoorden niet aankan, moet je de vragen niet stellen.
pi_60820998
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:17 schreef Summers het volgende:

[..]

Nou ali , misschien kan je je dan ook inleven dat andere mensen precies hetzelfde voelen en denken wanneer je weer eens komt met , satan heeft je in je klauwen , je ben niet goed zoals je bent want je bent niet met jezus , je weet niet wat echte liefde is , je kent het verschil tussen goed en kwaad niet , je leeft niet echt , en dan ook over iemands kinderen en de dood praten , ook niet echt inhoudelijk .
Nog maar te zwijgen over de 2 getrouwde moeders die in zijn ogen een beter seksleven zouden hebben gehad als ze tot het huwelijk hadden gewacht met een portie te gaan liggen krikken!
pi_60821192
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:21 schreef ToT het volgende:

[..]

Nog maar te zwijgen over de 2 getrouwde moeders die in zijn ogen een beter seksleven zouden hebben gehad als ze tot het huwelijk hadden gewacht met een portie te gaan liggen krikken!
Ja, als je sex alleen ziet en ervaart als alleen 'een portie liggen krikken', kan ik me voorstellen dat je niet in die gedachte kan komen van wachten tot de huwelijknacht.
pi_60821307
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:29 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ja, als je sex alleen ziet en ervaart als alleen 'een portie liggen krikken', kan ik me voorstellen dat je niet in die gedachte kan komen van wachten tot de huwelijknacht.
Ik sluit me bij beide dames aan en vind gewoon dat seks in sommige gevallen pure lust kan zijn, maar het kan ook iets heel bijzonders zijn, een teder moment waarop je elkaars ziel echt kunt raken. Je geeft je letterlijk en figuurlijk bloot aan de ander. Een geweldig intiem moment, pure liefde! Harten die samen versmelten....

Om daar nou mee te gaan wachten tot je een krabbeltje hebt gezet in het gemeentehuis?
Ik zou niet weten waarom...
pi_60821334
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:33 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik sluit me bij beide dames aan en vind gewoon dat seks in sommige gevallen pure lust kan zijn, maar het kan ook iets heel bijzonders zijn, een teder moment waarop je elkaars ziel echt kunt raken. Je geeft je letterlijk en figuurlijk bloot aan de ander. Een geweldig intiem moment, pure liefde! Harten die samen versmelten....

Om daar nou mee te gaan wachten tot je een krabbeltje hebt gezet in het gemeentehuis?
Ik zou niet weten waarom...
Ja, als je het huwelijk ziet als 'het zetten van een krabbeltje in het gemeentehuis', kan ik me voorstellen dat je de schoonheid niet ziet van met sex wachten tot de huwelijksnacht.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 11:35:36 #132
8372 Bastard
Persona non grata
pi_60821360
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:29 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Sex kan toch ook eens anders zijn dan liefelijk .. wat is er mis met keihard beuken, zweetdruppels, kettingen, ..... euh sorry ik laat me even gaan.....

Maar in ieder geval word de sex wel beter als je meerdere taarten hebt geproefd
The truth was in here.
pi_60821475
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:35 schreef Bastard het volgende:

[..]

Sex kan toch ook eens anders zijn dan liefelijk .. wat is er mis met keihard beuken, zweetdruppels, kettingen, ..... euh sorry ik laat me even gaan.....

Maar in ieder geval word de sex wel beter als je meerdere taarten hebt geproefd
Behandel jij je vriendin, zeker als ze nog maagd is, bij de eerste keer alsof je met een drilboor een betonnen muur aan het slopen bent of misschien toch iets rustiger aan?
pi_60821482
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:34 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ja, als je het huwelijk ziet als 'het zetten van een krabbeltje in het gemeentehuis', kan ik me voorstellen dat je de schoonheid niet ziet van met sex wachten tot de huwelijksnacht.
Dan nog: als je gewoon helemaal zeker weet dat iemand de ware is en je weet gewoon zeker dat je de rest van je leven samenblijft, dan snap ik nog niet dat je niet op die manier van elkaar zou mogen genieten voordat je aan de ZDA-godheid belooft altijd bij elkaar te blijven.
Ik zie er de meerwaarde niet van in.
Kun jij me het verschil uitleggen? Daarbij is het zoals in een vorig topic al gezegd werd helemaal niet gezond om zo lang met seks te wachten. Dat vindt je prostaat bijvoorbeeld niet helemaal jofel.
We zijn en blijven dieren, en voortplanting is gewoon een biologisch proces. Onderdruk je biologische processen door kunstmatig lang te wachten, dan ga je tegen de natuur in, en dat is gewoon niet gezond, en ik dacht dat jij tegenwoordig er van alles aan deed om zo gezond mogelijk te blijven? Niet roken, niet drinken....regelmatig van bil gaan is gewoon heel gezond! Het is wetenschappelijk bewezen dat het zowel lichamelijk als geestelijk enorm gezond is!
pi_60821520
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:40 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Behandel jij je vriendin, zeker als ze nog maagd is, bij de eerste keer alsof je met een drilboor een betonnen muur aan het slopen bent of misschien toch iets rustiger aan?
Wat in Boeddha's naam heeft dit nou weer te maken met Bastard z'n post?
Stevige seks kan fijn zijn, maar hij zegt toch niet dat je altijd op zo'n manier de liefde moet bedrijven?
pi_60821523
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:41 schreef ToT het volgende:

[..]

Dan nog: als je gewoon helemaal zeker weet dat iemand de ware is en je weet gewoon zeker dat je de rest van je leven samenblijft, dan snap ik nog niet dat je niet op die manier van elkaar zou mogen genieten voordat je aan de ZDA-godheid belooft altijd bij elkaar te blijven.
Ik zie er de meerwaarde niet van in.
Omdat je die ZDA godheid niet kent.
quote:
Kun jij me het verschil uitleggen? Daarbij is het zoals in een vorig topic al gezegd werd helemaal niet gezond om zo lang met seks te wachten. Dat vindt je prostaat bijvoorbeeld niet helemaal jofel.
We zijn en blijven dieren, en voortplanting is gewoon een biologisch proces. Onderdruk je biologische processen door kunstmatig lang te wachten, dan ga je tegen de natuur in, en dat is gewoon niet gezond, en ik dacht dat jij tegenwoordig er van alles aan deed om zo gezond mogelijk te blijven? Niet roken, niet drinken....regelmatig van bil gaan is gewoon heel gezond! Het is wetenschappelijk bewezen dat het zowel lichamelijk als geestelijk enorm gezond is!
Nee ik kan jou dat niet uitleggen. Daarvoor moet je mijn ZDA godheid kennen denk ik. Dan kun je wel de schoonheid en meerwaarde van zoiets begrijpen en zul je er ook naar willen leven En dan begrijp je ook dat we geen dieren zijn en ons niet als dieren hoeven te gedragen. Dat als we dat niet doen het leven een stuk mooier wordt.
pi_60821544
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:42 schreef ToT het volgende:

[..]

Wat in Boeddha's naam heeft dit nou weer te maken met Bastard z'n post?
Stevige seks kan fijn zijn, maar hij zegt toch niet dat je altijd op zo'n manier de liefde moet bedrijven?
Het gaat toch om de eerste keer?
pi_60821879
Bastard en ik hadden het over seks in het algemeen, maar je hebt gelijk dat de discussie eigenlijk over de eerste keer ging. In dat geval is het uiteraard niet "een portie liggen krikken", maar ik neem aan dat je wel begrijpt dat ik daar niet zo over denk.

Verder vind ik het opvallend dat je een groot deel van de wetenschap keihard overboord gooit en dat je meer vertrouwen in hebt in wat een 2000-jaar oud gecensureerd samengesteld boek staat dat met kennis en inzichten uit die tijd geschreven is.

Waar komt olie vandaan?
Waarom drijven de continenten uit elkaar en zijn ze nu al zo ver uit elkaar?
Hoe komt het dat er duizenden jaren voor Christus zulke enorme verschillen in ontwikkelingen waren tussen de mensen in bijvoorbeeld hier in Nederland en hun tijdgenoten in bijvoorbeeld Egypte?
Hoe komt het dat sommige dieren nu nog steeds aan het evolueren zijn? Een bepaalde vlindersoort past zich qua kleur aan aan de met roet bedekte omgeving bij een fabriek om zo minder op te vallen. Ratelslangen die door het verschuiven van de continenten geïsoleerd op kleine eilandjes zitten hebben maar een klein rateltje om zo nog stiller naar de zeldzame prooidieren op dat eilandje te kunnen zwemmen.
Waar komen al die skeletten vandaan van aap-achtigen die in de loop der miljoenen jaren steeds meer op de moderne mens is gaan lijken? Wat is er met de Neanderthalers gebeurd? Zijn die met de zondvloed weggespoeld?
Hoe zit het met de dinosaurieërs?
Hoe snel kunnen planten en dieren volgens jou in fossielen veranderen?

enz enz enz enz enz.

We zijn echt wel dieren joh. Sterk geëvolueerde dieren, maar we zijn wel dieren.
En wat is er mis met de gedachte dat God deze wereld geschapen zou hebben met de Oerknal en met die energie en materie Hemel en Aarde geschapen zou hebben, waarna Hij eenvoudige aminozuurverbindingen maakte, waar Hij eiwitten van maakte waar Hij DNA en RNA van gemaakt heeft om zo via de evolutie mens, plant en dier te creëren?

De manier waarop Hij het gedaan zou hebben breekt niets af van Zijn almachtigheid. Met deze verklaring zou je ontzettend veel hoofdbrekers die veel gelovigen die in ht letterlijke woord van de Bijbel geloven negeren, oplossen.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 11:59:03 #139
8372 Bastard
Persona non grata
pi_60821891
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:40 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Nee niet bij de eerste keer.. rustig aan doen he
Maar over het algemeen.. je kan toch ruige sex hebben?
The truth was in here.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 12:00:30 #140
8372 Bastard
Persona non grata
pi_60821918
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:43 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Het gaat toch om de eerste keer?
Kijk, dat ontging mij ook even
The truth was in here.
pi_60822007
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:59 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nee niet bij de eerste keer.. rustig aan doen he
Maar over het algemeen.. je kan toch ruige sex hebben?
Maar het ging wel over de eerste keer, laten we het ontopic houden

Ik weet het niet. Ik heb genoeg rare dingen gedaan, check mijn posthistorie maar mijn vriendin trok het niet altijd. Maar ik weet niet hoe ik nu sex zou hebben. De ene ervaring die ik heb gehad met dat meisje in Parijs ging niet zo ver, maar blies wel alles wat ik ooit aan sex heb gehad compleet weg door het allesovertreffende gevoel van liefde wat ik voelde. Zoiets had ik nog nooit meegemaakt. Ik kan me ook niet zo goed voorstellen dat ik in die staat mijn meisje af ga raggen zoals ik dat vroeger deed. Maar ik kan je er dus geen antwoord op geven.
pi_60822160
Tja het ligt ook heel sterk aan de partner he; de één houdt van wildere seks dan de ander. Ik kan me heel goed voorstellen dat je iemand tegen kunt komen waarmee je echt alleen maar op zielsniveau de liefde kunt bedrijven.....een echte tweelingsziel, de partner die je misschien wel door al je vorige levens keer op keer gehad hebt...

Helaas ben ik diegene nog nooit tegengekomen, en nee: dat komt niet omdat ik niet in die ZDA-godheid geloof, het komt gewoon door omstandigheden.
Ik ga als het goed is binnenkort verhuizen en misschien kom ik daar die ene ware wel tegen!
pi_60822322
Tweelingzielen.. daar geloof ik niet zo in. Wel in een partner die jou exact aanvult en jij haar. De perfecte match. Ik geloof dat ik die gevonden heb in haar.

Ik denk dat je het gevoel van liefde wat ik toen heb ervaren niet kan ervaren zonder God, omdat het God was. Dat ging echt alles te boven wat ik ooit heb meegemaakt, kan er tranen van in mijn ogen krijgen als ik daar aan terugdenk. Zo gigantisch mooi, zuiver, puur, liefdevol, onzelfzuchtig. Ik leef daarvoor.
pi_60822557
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 12:16 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Tweelingzielen.. daar geloof ik niet zo in. Wel in een partner die jou exact aanvult en jij haar. De perfecte match. Ik geloof dat ik die gevonden heb in haar.

Ik denk dat je het gevoel van liefde wat ik toen heb ervaren niet kan ervaren zonder God, omdat het God was. Dat ging echt alles te boven wat ik ooit heb meegemaakt, kan er tranen van in mijn ogen krijgen als ik daar aan terugdenk. Zo gigantisch mooi, zuiver, puur, liefdevol, onzelfzuchtig. Ik leef daarvoor.
En dat is gewoonweg geweldig man!
Ik hoop dat je tegen de verwachtingen van die 5 mensen in zeer gelukkig met haar zult worden!

Ik denk echter niet dat het uniek is en dat het aan de ZDA-God zou liggen.
Jullie persoonlijkheden matchen blijkbaar enorm en uiteraard zal jullie geloofsovertuiging ook wel een rol hebben gespeeld.
Je bent gewoon echt een perfecte meid voor jou tegengekomen, en dat is echt fantastisch, en ik kan me voorstellen dat je dat als iets goddelijks zou kunnen zien.

Misschien waren er ook wel hogere machten in het spel die er voor zorgden dat jullie paden samen kwamen; veel spirituele mensen geloven namelijk ook niet in toeval en geloven ook dat God hen dingen op hun levenspad laat tegenkomen die nodig voor ze zijn.
Er zijn gewoon veel overeenkomsten tussen jouw geloof en dat van veel spirituele mensen!
  donderdag 14 augustus 2008 @ 12:26:53 #145
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_60822579
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:20 schreef ToT het volgende:

[..]

Roy Martina! Met name Pyramide Bescherming! Die stond op bij 1 van mijn masterinwijdingen!
Kan ik die ergens downloaden ofzo ?
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_60822653
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 12:26 schreef ToT het volgende:

[..]

En dat is gewoonweg geweldig man!
Ik hoop dat je tegen de verwachtingen van die 5 mensen in zeer gelukkig met haar zult worden!

Ik denk echter niet dat het uniek is en dat het aan de ZDA-God zou liggen.
Jullie persoonlijkheden matchen blijkbaar enorm en uiteraard zal jullie geloofsovertuiging ook wel een rol hebben gespeeld.
Je bent gewoon echt een perfecte meid voor jou tegengekomen, en dat is echt fantastisch, en ik kan me voorstellen dat je dat als iets goddelijks zou kunnen zien.

Misschien waren er ook wel hogere machten in het spel die er voor zorgden dat jullie paden samen kwamen; veel spirituele mensen geloven namelijk ook niet in toeval en geloven ook dat God hen dingen op hun levenspad laat tegenkomen die nodig voor ze zijn.
Er zijn gewoon veel overeenkomsten tussen jouw geloof en dat van veel spirituele mensen!
En daar komt het gedebunk weer terwijl ik nu al zovaak heb uitgelegd wat voor rol zij heeft gespeeld in mijn groei in geloof, verandering van karakter, kunnen begrijpen en leven volgens de bijbel, etc...
  donderdag 14 augustus 2008 @ 12:30:13 #148
8372 Bastard
Persona non grata
pi_60822666
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 12:16 schreef Ali_Kannibali het volgende:

Ik geloof wel dat je iemand tegen kan komen waar je zo verliefd op kan worden, enzoveel van kan houden dat het haast pijn doet.
Maar of je nou in God moet geloven om dat te kunnen voelen denk ik niet.. dan zouden dus alle athiesten liefdeloos zijn. En dan was dat een algemene wet geweest die iedereen zou kennen..
The truth was in here.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 12:31:27 #149
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_60822691
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:20 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Maar dat doe ik toch niet zomaar uit het niets. Ik ben over het algemeen bezig geweest met vragen beantwoorden. Als je de antwoorden niet aankan, moet je de vragen niet stellen.
mensen die zo reageren doen dat ook niet uit het niets , dan zou je moeten afspreken dat niemand het doet , of iedereen doet het , wat is prettiger ?
  donderdag 14 augustus 2008 @ 12:41:02 #150
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_60822982
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:42 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Omdat je die ZDA godheid niet kent.
[..]

Nee ik kan jou dat niet uitleggen. Daarvoor moet je mijn ZDA godheid kennen denk ik. Dan kun je wel de schoonheid en meerwaarde van zoiets begrijpen en zul je er ook naar willen leven En dan begrijp je ook dat we geen dieren zijn en ons niet als dieren hoeven te gedragen. Dat als we dat niet doen het leven een stuk mooier wordt.
Ik ken die zda god wel alleen interpreteer ik hem net ff iets anders .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')