quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:04 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
![]()
Blake, Roddick etc zijn allemaal topspelers die het Federer moeilijk maken maar NOOIT van hem konden winnen. Net het verschil met Fed in vorm en de huidige Fed is dat hij nu dus wel verliestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Mooi.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:07 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja. Hij bleef recht overeind staan.

Alleen jammer dat geesten geen medailles kunnen winnen...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hij kan van iedereen winnen en van iedereen verliezen.
De verpersoonlijking van de ware sportgeest dus!
Hopelijk in de dubbel nogquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:11 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Alleen jammer dat geesten geen medailles kunnen winnen...
Pfffft.quote:
Nou ja, ze zitten dacht ik nog in het dubbelspel.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:46 schreef GieJay het volgende:
WOOEEEHOEEEEE Dag zusjes williams!!! Best day of my life! (except all the others)
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:47 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nou ja, ze zitten dacht ik nog in het dubbelspel.
En Djoko heeft de 2e set gepakt met 1-6.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:04 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
![]()
Jij was toch voor Federer vanaf het moment dat Nalbandian verloor, jongeman?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:16 schreef suus21 het volgende:
Federer moet eens een fatsoenlijke coach aannemen..
Check de PI uit mijn post en lees vervolgens de OP uit het volgende topic van Chriz2k PI's negeren en daardoor het idee van een post niet snappen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jij was toch voor Federer vanaf het moment dat Nalbandian verloor, jongeman?
Inderdaad, alleen dit jaar al tegen Blake, Roddick (van Roddick had hij 1 keer eerder verloren), Fish, Stepanek (Stond hij 4-1 tegen qua H2H), Karlovic en Simon (al had hij nog nooit gespeeld tegen Simon). En eind vorig jaar verloor hij ook nog in de RR van de Tennis Masters Cup voor het eerst van Gonzalez.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Blake, Roddick etc zijn allemaal topspelers die het Federer moeilijk maken maar NOOIT van hem konden winnen. Net het verschil met Fed in vorm en de huidige Fed is dat hij nu dus wel verliest
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
Blij dat Federer eruit is. Met z'n bejaardenkleding met zelf opgestreken RF-logo.
Woops. Mijn fout.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:09 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Check de PI uit mijn post en lees vervolgens de OP uit het volgende topic van Chriz2k PI's negeren en daardoor het idee van een post niet snappen.
Na 19 minuten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Moet alles nou op seks worden betrokken?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:26 schreef marcodej het volgende:
Zit Jelena "Oral B" Jankovic nog in het toernooi eigenlijk...
Ik moest lachenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Moet alles nou op seks worden betrokken?
Hmm, waarschijnlijk gaan al die nachtjes op nu toch wel invloed hebben... Het kwartje valt...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Moet alles nou op seks worden betrokken?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:29 schreef marcodej het volgende:
Seks? Ik weet niet wat jij met je tandenborstel doet...
quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hmm, waarschijnlijk gaan al die nachtjes op nu toch wel invloed hebben... Het kwartje valt...
Dankjequote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jouw topic over die PI's vond ik ook erg goed.
Graag gedaan.quote:
Djokovic heeft gewonnen.quote:Djokovic 5-4 voor in de 3e.
volgens mij is Federer over zijn hoogste piek/dominantie heen dit jaar. De hegemonie kon ook niet blijven duren. De vraag is hoelang Nadal dit ook nog gaat volhoudenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
Blij dat Federer eruit is. Met z'n bejaardenkleding met zelf opgestreken RF-logo.
Ja, dat denk ik ook. Maar hij kan best volgend jaar sterk terugkomen. Het is vooral iets mentaals lijkt mij.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:06 schreef Bartoli het volgende:
[..]
volgens mij is Federer over zijn hoogste piek/dominantie heen dit jaar. De hegemonie kon ook niet blijven duren.
zou kunnen. Klasse verdwijnt meestal niet zo snel dus kan inderdaad een mentale kwestie zijn. Misschien goed voor Fed om dit nu mee te maken. Als hij zich erover heen kan zetten en extra zijn best gaat doen in aanloop naar het nieuwe seizoen dan zou dat best kunnen wat je zegt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Maar hij kan best volgend jaar sterk terugkomen. Het is vooral iets mentaals lijkt mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |