!
Het is echt tergend om te zien hoe sommige users keer op keer de mist ingaan bij het interpreteren van een post, waardoor hele discussies vastlopen en ik gedesillusioneerd word achtergelaten met een slappe penis en een bedroefd gezichtje

!
Ik zal daarom nog één keer de emoties die bij elke PI horen uitleggen voor al jullie onwetende bitches:

: ''Lees mijn reactie niet, ik ben oninteressant en/of een newbie.''

: ''Attentie! Deze post is interessant, hij valt echter niet in te delen onder één van de emotiePI's.''

: ''Wellicht kan je beter...'' of iets in de strekking van ''Je bent een mongool.''

: ''Mededeling.'' of iets anders dat eventueel belangrijk is.

: ''Hihi, ik heb een vraagje.'' of ''Ben je echt zo dom?''

: ''Kijk mij een ruige en gevatte reactie geven.''

: Dit is mijn persoonlijke favoriet, een zeer foute PI die alleen correct kan worden gebruikt door doorgewinterde kwaliteitsusers, ''Zó, jij bent stoer.'' lijkt op het eerste oog een zeer fijn compliment! Maar neen, schijn bedriegt! De kwaadaardige 7.gif maakt er een zeer venijnige en sarcastische reactie van.

: ''Spoor je wel?'' of een quasi-boze opmerking.

: ''Dit stemt mij zeer droevig.'' of een subtiele hint dat de post is bedoeld om iemand te bespotten, dit heet ook wel ''sarcasme''.

: ''Zó, check mij eens even een grappige reactie geven.'' of ''Haha, wat een debiel ben jij!''

: ''Dat meen je niet.'' of ''[insert stoute/gewaagde reactie]''

: Deze PI is echt überfout en übergay, derhalve alleen te gebruiken als je mij kotsend over de grond wilt laten rollen terwijl ik hysterisch lach en mezelf vervolgens in de foetushouding op zal rollen in een hoekje terwijl ik zachtjes ween.

: ''Jij bent ontoerekeningsvatbaar.'' of ''Hoe haal je het in je hoofd dat te beweren.''

: ''Okay, cool.'' of ''Ik hoop dat je [insert verwensing]'' of ''Goed idee.''

: ''Jij hebt een kronkel in je hoofd.'' of een subtiele sarcastische sneer.

: Deze is gewoon te retarded voor woorden.

: ''Hihihihihihihihihihihihihihihi.'' of ''Sterf.'', al dan niet liefdevol bedoeld.

: Volkomen irrelevant, vooral te gebruiken als variant op

.