Dan is Jaap ook een debielquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub je bent een debiel!!!
AMSTERDAM - Ruud de Wild, ex-presentator van Big Brother, valt John de Mol genadeloos aan. Hij noemt hem een 'debiel'...
Ruud de Wild
De dj zegt over het reallife programma: "De mensen die het verzinnen, de John de Mollen dus, zijn net zo debiel als de mensen in het huis zelf."
Ruud gaat in de glossy Jackie nog een stap verder: "De ultieme natte droom van de producent is natuurlijk dat er ooit een keer iemand doodgaat. Alles voor de kijkcijfers. Daar rukken ze zich bij af, dat vinden ze fantastisch."
"Ik vind dat wat De Mol maakt zó niet kunnen, en ik wilde dat van dichtbij meemaken", geeft hij als reden het programma tóch te presenteren...
Bron
Als we het dan toch gaan doortrekken, zou LS ook een debiel zijnquote:Op zondag 17 augustus 2008 08:08 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dan is Jaap ook een debiel [ afbeelding ]]
Noekje beschermt haar "investering" that's allquote:Op zondag 17 augustus 2008 10:00 schreef noekje het volgende:
Wim, laat het los. Je kunt het. Er zullen wat tranen vloeien maar ook jij mag er zijn.
Als je over Duijvendak wilt discussieren moet je geloof ik in POL of NWS zijn.quote:Op zondag 17 augustus 2008 03:12 schreef wimpeyV het volgende:
sterke afname qua reacties op het "commotie om Huub forum.",
Goede zaak.
Is dat mannetje niet waard.
We hebben al genoeg van die gladde Duijvendak-typetjes.
Hierover wil ik best discussiëren.
Slaap lekker, tous mes amies
Idd, hier 'zien "ze dat niet zoquote:Op zondag 17 augustus 2008 10:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als je over Duijvendak wilt discussieren moet je geloof ik in POL of NWS zijn.
Ze zitten al op je te wachten![]()
![]()
Doe es een youtube. Daar ben je veel beter in.quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:15 schreef neo567 het volgende:
[..]
Noekje beschermt haar "investering" that's all
quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Doe es een youtube. Daar ben je veel beter in.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:26 schreef mrSPLIFFY het volgende:
dit lijkt wel een soort stalker topic.. damnnn
Ben het ongezien met je eens, al was het alleen maar omdat 't zo lekker klinktquote:Op zondag 17 augustus 2008 11:30 schreef spapaars het volgende:
Je spreekt jezelf tegen, cynische azijn pisser die je bent.
Ik zie dat je je nog in aan het houden bent. Doe dat niet, laat je gaanquote:Op zondag 17 augustus 2008 11:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Om deze mening schijnbaar te hebben moet, je het één en ander terug hebben gelezen.
Je begint al op 'm te lijken, in grappen zitten een hoop waarhedenquote:Op zondag 17 augustus 2008 12:44 schreef noekje het volgende:
Nou, ik ben een diehard Huubstalker, hoor. Zo was ik vrijdag in Apeldoorn. Leuk! Ben nog naar Bizzy's geweest. Zaterdag zat ik in Antwerpen en vandaag ben ik aan het bijkomen.
Gezien, en ik snap er geen fuck van. Is niet erg. Jullie zijn toch allemaal stom. Op Huub na. Dankzij hem kom ik nog eens ergens.
Da's ook geen grap. Ik vind jullie echt stom behalve Huub.quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:46 schreef neo567 het volgende:
[..]
Je begint al op 'm te lijken, in grappen zitten een hoop waarheden
Nogmaals:quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Da's ook geen grap. Ik vind jullie echt stom behalve Huub.
Ik zou het maar bij Nederlands houden als ik jou was.quote:
quote:
Hoppa gelijk die kast op!quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Om deze mening schijnbaar te hebben moet, je het één en ander terug hebben gelezen.
HAP!quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:05 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Hoppa gelijk die kast op!
Dus er zit vast een kern van waarheid in!
En idd ik heb wat terug gelezen ja...
Om vooral van de ene verbazing in de andere te vallen hoe sick en twisted jullie hier wel zijn
om zo gebiologeerd te zijn in t leven van een ander omdat je eigen leven blijkbaar geen ene pestkanker voorstelt!
kusje!
quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:05 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Om vooral van de ene verbazing in de andere te vallen hoe sick en twisted jullie hier wel zijn
om zo gebiologeerd te zijn in t leven van een ander omdat je eigen leven blijkbaar geen ene pestkanker voorstelt!
kusje!
Hoppa! Wie kan er hier geen Engels. dan.quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:41 schreef noekje het volgende:
[..]
HAP!![]()
Nou hup, het was even leuk dat je langs de laptop kwam met een schaal voor borrelhapjes. Loop nu maar weer verder naar je visite want je zal het huis wel rete-vol hebben zitten als je zo'n boeiend leven hebt als jij.
*jaloers is*
Als hij best leuke stukjes schrijft waarom dan eenquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:56 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
![]()
ja Jaap schrijft best leuke stukjes, alleen de site is een beetje onoverzichtelijk met al die lappen tekst.. en voor Juud het is nog steeds "commotie om Huub" heh niet "mijn slijm loopt over Huub" .. dweper!!!
Van het type "de pot verwijt den ketel" ?quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:05 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
kusje!
hehe.. dat ging over 'ik vindt'quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:43 schreef joep.t het volgende:
[..]
Als hij best leuke stukjes schrijft waarom dan eenop mijn reactie?
je snapt t echt niet hequote:Op zondag 17 augustus 2008 17:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Van het type "de pot verwijt den ketel" ?
Vaste bezoeker toch?
Dan kan je blijven reageren tot "dat je zwart ziet".
Hey Huub, gaat alles goed?quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:51 schreef Huubdgk het volgende:
goedenavond FOK ers,
zwaar weekend gehad, maar wel leuk d8 kom ff buurten
wordt je in Antwerpen ook herkend?quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:59 schreef Huubdgk het volgende:
Prima lekker wezen stappen in Antwerpen gisteren vandaag gewerkt, nu zit ik op de bank tv te kijken en ff te internetten
ben je alweer in slaap gevallen Huub?quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wordt je in Antwerpen ook herkend?
Ongeduldig.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ben je alweer in slaap gevallen Huub?
Oquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:11 schreef Huubdgk het volgende:
nee ben een log aan het typen, ja ik word in antwerpen ook herkend, debiel he, ook in de Vlaamse clubs moet ik naar de VIP, maar met name door de Nederlanders want de gemiddelde Belg kent mij niet, maar ze horen het dan snel van de Nederlanders zeg maar,
maar goed het was leuk, mijn log is zo klaar
Hey kerel,quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:11 schreef Huubdgk het volgende:
nee ben een log aan het typen, ja ik word in antwerpen ook herkend, debiel he, ook in de Vlaamse clubs moet ik naar de VIP, maar met name door de Nederlanders want de gemiddelde Belg kent mij niet, maar ze horen het dan snel van de Nederlanders zeg maar,
maar goed het was leuk, mijn log is zo klaar
Dat zijn promotionele activiteiten, FOK is gewoon hobby natuurlijk....quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:18 schreef Dementor het volgende:
Dat log op rocketmiljonairs is natuurlijk ook gewoon werk.
Je meent het.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:20 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat zijn promotionele activiteiten, FOK is gewoon hobby natuurlijk....
dus we hoeven geen streams te verwachten uit huize huub en clairequote:Op zondag 17 augustus 2008 23:22 schreef Huubdgk het volgende:
@Juud, met Claire was een leuk avondje heerlijk gegeten en ja de rest van de avond was ook best gezellig maar dat is prive![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dus we hoeven geen streams te verwachten uit huize huub en claire![]()
dat vind ik dan wel weer jammer....
Verdomd, 't is niet eens zo'n gek idee Fan. Een stream vanuit de nagelstudio van Claire. Ik denk dat er nog genoeg gaan betalen ookquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dus we hoeven geen streams te verwachten uit huize huub en claire![]()
dat vind ik dan wel weer jammer....
Dat heb ik al een tijd terug geroepen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Verdomd, 't is niet eens zo'n gek idee Fan. Een stream vanuit de nagelstudio van Claire. Ik denk dat er nog genoeg gaan betalen ook
lijkt me ook héél spannendquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Verdomd, 't is niet eens zo'n gek idee Fan. Een stream vanuit de nagelstudio van Claire. Ik denk dat er nog genoeg gaan betalen ook
Sterker nog, ik denk dat als je het ergens neerplempt als nieuwsfeit, ze nog gaan vragen of het echt zo is ook....quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heeft fan voorgesteld om een stream te doen op de keuken van Clairequote:Op zondag 17 augustus 2008 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat er genoeg zijn die op stream willen komen om geholpen te worden door de enige echte Claire uit DGK. Ik zweer het je, ze rijden er zo 100 kilometer voorquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
lijkt me ook héél spannend
Claire mikt op het hoge segment, dus geen live streams en televisie beelden want er zullen veel bekende nederlanders komen,quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat heb ik al een tijd terug geroepen.
Je kunt zo een serie vouwen om de nieuwe zaak van Claire.
Jullie hopen dat er veel BN'ers zullen komen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:37 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Claire mikt op het hoge segment, dus geen live streams en televisie beelden want er zullen veel bekende nederlanders komen,
skattie heb je het nou nog steeds niet door......quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heeft fan voorgesteld om een stream te doen op de keuken van Claire![]()
![]()
Ik kom ook dus dat is er al vast éénquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jullie hopen dat er veel BN'ers zullen komen.
Wie kent Fan niet he?quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ik kom ook dus dat is er al vast één
hebben al een aardig netwerkjequote:Op zondag 17 augustus 2008 23:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jullie hopen dat er veel BN'ers zullen komen.
Die geilen er vermoedelijk het meest opquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:37 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Claire mikt op het hoge segment, dus geen live streams en televisie beelden want er zullen veel bekende nederlanders komen,
quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die geilen er vermoedelijk het meest op
heb het net gelezen, maar ik vind het altijd zo raar om te lezen dat mensen die aan een tv programma meedoen niet herkent willen worden, da's toch een logisch gevolg?quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:38 schreef Huubdgk het volgende:
http://www.rocketmiljonairs.nl/index.php?page=1&a=1&w=50&maand=08&jaar=2008
Nee, niet de jetset. Maar daar zijn er niet zoveel van en die gaan echt niet naar Claire. De wannabe's die daaronder zitten is een vrij grote doelgroep en die vinden het wel wat.quote:
Ahaa dat was niet aan je te zien, wel in februari 2008. Aan alles af te lezen dat je toen aan het eind van je latijn zat, geloof nadat je die boete had gekregen voor duwen en trekken met mike en vervolgens sloopte je een fotolijstje van Brianquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:37 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
over die tijdperken shit, vond ieder tijdperk wel wat hebben maar als ik moet kiezen, vond die tijd met Eric wel heel erg leuk,
vanaf september oktober vond ik het saai worden, alles was hetzelfde en hadden we al een keer gedaan, moest mijzelf ook enorm motiveren om te blijven, de maanden hakten er toen echt in,
o oké dan is Manu weer helemaal gelukkig die zit daar altijd nogal over in weet je ........quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:41 schreef Huubdgk het volgende:
Claire heeft vnvnd wel gekookt (of gekookt..... antikater voedsel maar he het was warm en er kwamen pannen aant e pas)
Gebakken kip stukjes met kruiden en shit met pesto op een broodje uit de oven, smaakte heerlijk!
quizmequote:Op zondag 17 augustus 2008 23:49 schreef BrainView het volgende:
Hey Huub,
Houd jij van quizvraagjes?!![]()
Ik heb namelijk wel een leuke voor jou.
Ik als fan stel de vraag aan de speler die het notabene zelf meemaakte.. Maargoed mischien ben je er wel voor in![]()
Je bent er nu toch, hiero op fok
ja dus dat........quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:49 schreef Huubdgk het volgende:
Kijk bekendheid is wel leuk daar niet van en heeft heel veel voordelen, maar niet altijd, alleen dat is het probleem je kan het niet even uit of aan zetten,
ik wilde voornamelijk een spelletje winnen, en tuurlijk vond die aandacht ook wel leuk, maar ben er wel op teruggekomen, en de meeste mensen reageren heel debiel op bekende Nederlanders, die gaan je aangapen, of roepen je na dat ze een handtekening willen, wat doe je dan? Loop je dan door en iedereen noemt je arrogant of je stopt en laat die mensen naar je toe lopen voor een handtekening, dan vinden mensen weer dat je popi loopt te doen,
je doet het nooit goed en je voelt je dan heel opgelaten en gegeneerd, maar goed het hoort erbij, maar het is bij vlagen heel erg vervelend, bijvoorbeeld als je lekker aan het stappen bent ofzo, of je boodschappen doet
ik bewaar altijd mijn geduld maar zet gewoon dan een hele grote glimlach op, samen met die kikkerogen van mij en loop dan snel doorquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:50 schreef Juud79 het volgende:
Volgens mij is dat een weekje leuk om herkend te worden en is het daarna soms leuk of handig, maar ook vooral storend...
Ik zou helemaal panisch worden als mensen me constant zouden aanspreken en aan mijn arm gingen trekken, ook al ben in graag onder de mensen en makkelijk in de omgang.
Huub kan jij altijd weer je geduld bewaren en heb je nooit eens de neiging om te roepen 'Nu even niet!'
Al kan dat natuurlijk niet, want dan ben je de arrogante bnn-er ;-)
ach ja, ik hou wel van een gokkie, en dit heeft aardig uitgepaktquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja dus dat........
daarom zou ik nooit meedoen, omdat je die knop nooit meer aan of uit kan zetten
Cool, had ook niet anders van jou verwacht..quote:
Verrekquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:56 schreef Huubdgk het volgende:
Jaap en ik waren aan het schaken in het kantoor, aan die tafel met die rode krukken toch?
Jullie zijn gewoon een perfect tagteam.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:03 schreef Huubdgk het volgende:
Jaap en ik hebben onze mooiste gesprekken in kantoor gehad snachts, een aantal keren kwam het voor dat er een nachtreggiseur liep te slapen ofzo, want de camera's draaide totaal niet mee,
heb daar veel persoonlijke dingen verteld tegen Jaap die ik nooit on cam zou vertellen en Jaap ook heel veel over zichzelf aan mij, die nachten zijn we echt vrienden geworden, alleen dat hebben jullie dan nooit gezien, daarom voor veel mensen dan ook een verassing waarom we nog steeds vrienden zijn
Nou, ik heb ook heel wat boeiende en diepgaande gesprekken on cam tussen jullie2 gezien. Idd vaak op kantoor of in de masterbedroom.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:03 schreef Huubdgk het volgende:
Jaap en ik hebben onze mooiste gesprekken in kantoor gehad snachts, een aantal keren kwam het voor dat er een nachtreggiseur liep te slapen ofzo, want de camera's draaide totaal niet mee,
heb daar veel persoonlijke dingen verteld tegen Jaap die ik nooit on cam zou vertellen en Jaap ook heel veel over zichzelf aan mij, die nachten zijn we echt vrienden geworden, alleen dat hebben jullie dan nooit gezien, daarom voor veel mensen dan ook een verassing waarom we nog steeds vrienden zijn
Het was voor mij wel duidelijk dat jij Jaap zag als een vriend, alleen Jaap was daarin niet te peilen. Dat jullie veel off stream gesprekken hadden en jij Jaap op een andere manier kende dat was wel bekend....quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:03 schreef Huubdgk het volgende:
En toch had Dennis wel heel goed door wat er speelde. Het kwam er bij hem alleen niet uit, maar spelinzicht had hij als geen ander vond ik.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:05 schreef Huubdgk het volgende:
en Dennis vond het vooral heel interessant om te speculeren over het spel en had de wildste theorien die eigenlijk nooit opgingen en hij kon ze al helemaal niet realiseren, Brian kon dat ook goed, de beste plannen verzinnen die totaal niet realiseerbaar waren en al helemaal geen effect hadden....humor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |