Als we het dan toch gaan doortrekken, zou LS ook een debiel zijnquote:Op zondag 17 augustus 2008 08:08 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dan is Jaap ook een debiel [ afbeelding ]]
Noekje beschermt haar "investering" that's allquote:Op zondag 17 augustus 2008 10:00 schreef noekje het volgende:
Wim, laat het los. Je kunt het. Er zullen wat tranen vloeien maar ook jij mag er zijn.
Als je over Duijvendak wilt discussieren moet je geloof ik in POL of NWS zijn.quote:Op zondag 17 augustus 2008 03:12 schreef wimpeyV het volgende:
sterke afname qua reacties op het "commotie om Huub forum.",
Goede zaak.
Is dat mannetje niet waard.
We hebben al genoeg van die gladde Duijvendak-typetjes.
Hierover wil ik best discussiëren.
Slaap lekker, tous mes amies
Idd, hier 'zien "ze dat niet zoquote:Op zondag 17 augustus 2008 10:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als je over Duijvendak wilt discussieren moet je geloof ik in POL of NWS zijn.
Ze zitten al op je te wachten![]()
![]()
Doe es een youtube. Daar ben je veel beter in.quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:15 schreef neo567 het volgende:
[..]
Noekje beschermt haar "investering" that's all
quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Doe es een youtube. Daar ben je veel beter in.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:26 schreef mrSPLIFFY het volgende:
dit lijkt wel een soort stalker topic.. damnnn
Ben het ongezien met je eens, al was het alleen maar omdat 't zo lekker klinktquote:Op zondag 17 augustus 2008 11:30 schreef spapaars het volgende:
Je spreekt jezelf tegen, cynische azijn pisser die je bent.
Ik zie dat je je nog in aan het houden bent. Doe dat niet, laat je gaanquote:Op zondag 17 augustus 2008 11:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Om deze mening schijnbaar te hebben moet, je het één en ander terug hebben gelezen.
Je spreekt jezelf tegen, cynische azijn pisser die je bent.
Je begint al op 'm te lijken, in grappen zitten een hoop waarhedenquote:Op zondag 17 augustus 2008 12:44 schreef noekje het volgende:
Nou, ik ben een diehard Huubstalker, hoor. Zo was ik vrijdag in Apeldoorn. Leuk! Ben nog naar Bizzy's geweest. Zaterdag zat ik in Antwerpen en vandaag ben ik aan het bijkomen.
Gezien, en ik snap er geen fuck van. Is niet erg. Jullie zijn toch allemaal stom. Op Huub na. Dankzij hem kom ik nog eens ergens.
Da's ook geen grap. Ik vind jullie echt stom behalve Huub.quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:46 schreef neo567 het volgende:
[..]
Je begint al op 'm te lijken, in grappen zitten een hoop waarheden
Nogmaals:quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Da's ook geen grap. Ik vind jullie echt stom behalve Huub.
Ik zou het maar bij Nederlands houden als ik jou was.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |