dus we hoeven geen streams te verwachten uit huize huub en clairequote:Op zondag 17 augustus 2008 23:22 schreef Huubdgk het volgende:
@Juud, met Claire was een leuk avondje heerlijk gegeten en ja de rest van de avond was ook best gezellig maar dat is prive![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dus we hoeven geen streams te verwachten uit huize huub en claire![]()
dat vind ik dan wel weer jammer....
Verdomd, 't is niet eens zo'n gek idee Fan. Een stream vanuit de nagelstudio van Claire. Ik denk dat er nog genoeg gaan betalen ookquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dus we hoeven geen streams te verwachten uit huize huub en claire![]()
dat vind ik dan wel weer jammer....
Dat heb ik al een tijd terug geroepen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Verdomd, 't is niet eens zo'n gek idee Fan. Een stream vanuit de nagelstudio van Claire. Ik denk dat er nog genoeg gaan betalen ook
lijkt me ook héél spannendquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Verdomd, 't is niet eens zo'n gek idee Fan. Een stream vanuit de nagelstudio van Claire. Ik denk dat er nog genoeg gaan betalen ook
Sterker nog, ik denk dat als je het ergens neerplempt als nieuwsfeit, ze nog gaan vragen of het echt zo is ook....quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heeft fan voorgesteld om een stream te doen op de keuken van Clairequote:Op zondag 17 augustus 2008 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat er genoeg zijn die op stream willen komen om geholpen te worden door de enige echte Claire uit DGK. Ik zweer het je, ze rijden er zo 100 kilometer voorquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
lijkt me ook héél spannend
Claire mikt op het hoge segment, dus geen live streams en televisie beelden want er zullen veel bekende nederlanders komen,quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat heb ik al een tijd terug geroepen.
Je kunt zo een serie vouwen om de nieuwe zaak van Claire.
Jullie hopen dat er veel BN'ers zullen komen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:37 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Claire mikt op het hoge segment, dus geen live streams en televisie beelden want er zullen veel bekende nederlanders komen,
skattie heb je het nou nog steeds niet door......quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heeft fan voorgesteld om een stream te doen op de keuken van Claire![]()
![]()
Ik kom ook dus dat is er al vast éénquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jullie hopen dat er veel BN'ers zullen komen.
Wie kent Fan niet he?quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ik kom ook dus dat is er al vast één
hebben al een aardig netwerkjequote:Op zondag 17 augustus 2008 23:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jullie hopen dat er veel BN'ers zullen komen.
Die geilen er vermoedelijk het meest opquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:37 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Claire mikt op het hoge segment, dus geen live streams en televisie beelden want er zullen veel bekende nederlanders komen,
quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die geilen er vermoedelijk het meest op
heb het net gelezen, maar ik vind het altijd zo raar om te lezen dat mensen die aan een tv programma meedoen niet herkent willen worden, da's toch een logisch gevolg?quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:38 schreef Huubdgk het volgende:
http://www.rocketmiljonairs.nl/index.php?page=1&a=1&w=50&maand=08&jaar=2008
Nee, niet de jetset. Maar daar zijn er niet zoveel van en die gaan echt niet naar Claire. De wannabe's die daaronder zitten is een vrij grote doelgroep en die vinden het wel wat.quote:
Ahaa dat was niet aan je te zien, wel in februari 2008. Aan alles af te lezen dat je toen aan het eind van je latijn zat, geloof nadat je die boete had gekregen voor duwen en trekken met mike en vervolgens sloopte je een fotolijstje van Brianquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:37 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
over die tijdperken shit, vond ieder tijdperk wel wat hebben maar als ik moet kiezen, vond die tijd met Eric wel heel erg leuk,
vanaf september oktober vond ik het saai worden, alles was hetzelfde en hadden we al een keer gedaan, moest mijzelf ook enorm motiveren om te blijven, de maanden hakten er toen echt in,
o oké dan is Manu weer helemaal gelukkig die zit daar altijd nogal over in weet je ........quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:41 schreef Huubdgk het volgende:
Claire heeft vnvnd wel gekookt (of gekookt..... antikater voedsel maar he het was warm en er kwamen pannen aant e pas)
Gebakken kip stukjes met kruiden en shit met pesto op een broodje uit de oven, smaakte heerlijk!
quizmequote:Op zondag 17 augustus 2008 23:49 schreef BrainView het volgende:
Hey Huub,
Houd jij van quizvraagjes?!![]()
Ik heb namelijk wel een leuke voor jou.
Ik als fan stel de vraag aan de speler die het notabene zelf meemaakte.. Maargoed mischien ben je er wel voor in![]()
Je bent er nu toch, hiero op fok
ja dus dat........quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:49 schreef Huubdgk het volgende:
Kijk bekendheid is wel leuk daar niet van en heeft heel veel voordelen, maar niet altijd, alleen dat is het probleem je kan het niet even uit of aan zetten,
ik wilde voornamelijk een spelletje winnen, en tuurlijk vond die aandacht ook wel leuk, maar ben er wel op teruggekomen, en de meeste mensen reageren heel debiel op bekende Nederlanders, die gaan je aangapen, of roepen je na dat ze een handtekening willen, wat doe je dan? Loop je dan door en iedereen noemt je arrogant of je stopt en laat die mensen naar je toe lopen voor een handtekening, dan vinden mensen weer dat je popi loopt te doen,
je doet het nooit goed en je voelt je dan heel opgelaten en gegeneerd, maar goed het hoort erbij, maar het is bij vlagen heel erg vervelend, bijvoorbeeld als je lekker aan het stappen bent ofzo, of je boodschappen doet
ik bewaar altijd mijn geduld maar zet gewoon dan een hele grote glimlach op, samen met die kikkerogen van mij en loop dan snel doorquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:50 schreef Juud79 het volgende:
Volgens mij is dat een weekje leuk om herkend te worden en is het daarna soms leuk of handig, maar ook vooral storend...
Ik zou helemaal panisch worden als mensen me constant zouden aanspreken en aan mijn arm gingen trekken, ook al ben in graag onder de mensen en makkelijk in de omgang.
Huub kan jij altijd weer je geduld bewaren en heb je nooit eens de neiging om te roepen 'Nu even niet!'
Al kan dat natuurlijk niet, want dan ben je de arrogante bnn-er ;-)
ach ja, ik hou wel van een gokkie, en dit heeft aardig uitgepaktquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja dus dat........
daarom zou ik nooit meedoen, omdat je die knop nooit meer aan of uit kan zetten
Cool, had ook niet anders van jou verwacht..quote:
Verrekquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:56 schreef Huubdgk het volgende:
Jaap en ik waren aan het schaken in het kantoor, aan die tafel met die rode krukken toch?
Jullie zijn gewoon een perfect tagteam.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:03 schreef Huubdgk het volgende:
Jaap en ik hebben onze mooiste gesprekken in kantoor gehad snachts, een aantal keren kwam het voor dat er een nachtreggiseur liep te slapen ofzo, want de camera's draaide totaal niet mee,
heb daar veel persoonlijke dingen verteld tegen Jaap die ik nooit on cam zou vertellen en Jaap ook heel veel over zichzelf aan mij, die nachten zijn we echt vrienden geworden, alleen dat hebben jullie dan nooit gezien, daarom voor veel mensen dan ook een verassing waarom we nog steeds vrienden zijn
Nou, ik heb ook heel wat boeiende en diepgaande gesprekken on cam tussen jullie2 gezien. Idd vaak op kantoor of in de masterbedroom.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:03 schreef Huubdgk het volgende:
Jaap en ik hebben onze mooiste gesprekken in kantoor gehad snachts, een aantal keren kwam het voor dat er een nachtreggiseur liep te slapen ofzo, want de camera's draaide totaal niet mee,
heb daar veel persoonlijke dingen verteld tegen Jaap die ik nooit on cam zou vertellen en Jaap ook heel veel over zichzelf aan mij, die nachten zijn we echt vrienden geworden, alleen dat hebben jullie dan nooit gezien, daarom voor veel mensen dan ook een verassing waarom we nog steeds vrienden zijn
Het was voor mij wel duidelijk dat jij Jaap zag als een vriend, alleen Jaap was daarin niet te peilen. Dat jullie veel off stream gesprekken hadden en jij Jaap op een andere manier kende dat was wel bekend....quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:03 schreef Huubdgk het volgende:
En toch had Dennis wel heel goed door wat er speelde. Het kwam er bij hem alleen niet uit, maar spelinzicht had hij als geen ander vond ik.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:05 schreef Huubdgk het volgende:
en Dennis vond het vooral heel interessant om te speculeren over het spel en had de wildste theorien die eigenlijk nooit opgingen en hij kon ze al helemaal niet realiseren, Brian kon dat ook goed, de beste plannen verzinnen die totaal niet realiseerbaar waren en al helemaal geen effect hadden....humor
Ja klopt. Dennis kon in gesprekken met Jaap, in de tuin of op kantoor het spel behoorlijk goed analyseren en in die momenten was hij ook scherp en mondig. Echter dit kon hij nooit brengen met jou erbij, dan werd het een klein onzeker mannetje. Heel vreemd was dat.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:05 schreef Huubdgk het volgende:
en Dennis vond het vooral heel interessant om te speculeren over het spel en had de wildste theorien die eigenlijk nooit opgingen en hij kon ze al helemaal niet realiseren, Brian kon dat ook goed, de beste plannen verzinnen die totaal niet realiseerbaar waren en al helemaal geen effect hadden....humor
Dennis zei altijd tegen Jaap, ik heb een plan, weet je wat we gaan doen.. maar eigenlijk bedoelde hij dan, Jaap weet je wat jij kan gaan doen, grin...quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:05 schreef Huubdgk het volgende:
heeft ie met Cora nog steeds een relatie op basis van samen lijstjes afwerken??quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:09 schreef Huubdgk het volgende:
jaap is een vreemde vogel en het duurt lang voordat hij je toelaat in zijn persoonlijke sfeer, hij heeft dat met eigenlijk helemaal niemand, ja Cora, maar ook zijn vrienden heefte hij dat niet mee,
ik bedoel als hij ze zag in de kooi was het een hand en dan adios,
maar goed, wij hebben echt lang samengewoond en heel veel gedeeld en nog meer meegemaakt
lets play bamboozlequote:Op maandag 18 augustus 2008 00:14 schreef BrainView het volgende:
Ik heb nog een quizvraag![]()
Ik hoor het wel als je nog puf hebt
Ik vond aan Dennis persoonlijk ook niet veel mis, alleen niet echt geschikt voor de Kooi en al helemaal niet doordat ie zo vast zat met al dat Nadia gedoe....hij was ook altijd teveel aan het nadenken over hoe hij zou overkomen, dat zag je hem dan ook denken, grin....quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En toch had Dennis wel heel goed door wat er speelde. Het kwam er bij hem alleen niet uit, maar spelinzicht had hij als geen ander vond ik.
Edit: En ik vond Dennis eigenlijk we één van de meest normale gasten. Gewoon een goeie knul
op het einde al die wanhoopsacties, in de vijver zwemmen enzoquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:16 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik vond aan Dennis persoonlijk ook niet veel mis, alleen niet echt geschikt voor de Kooi en al helemaal niet doordat ie zo vast zat met al dat Nadia gedoe....hij was ook altijd teveel aan het nadenken over hoe hij zou overkomen, dat zag je hem dan ook denken, grin....
Ja idd. Hij kon zich niet helemaal laten gaan, teveel imago hoog houden en daardoor steeds dichtklappen op belangrijke momenten. Dennis was te goed voor de kooi, eigenlijk totaal niet gemeen. Kan niet echt iets gemeens bedenken op de ballon na die hij tot ontploffen dwong midden in de nachtquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:16 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik vond aan Dennis persoonlijk ook niet veel mis, alleen niet echt geschikt voor de Kooi en al helemaal niet doordat ie zo vast zat met al dat Nadia gedoe....hij was ook altijd teveel aan het nadenken over hoe hij zou overkomen, dat zag je hem dan ook denken, grin....
Dat waren vast opdrachten van t Hokje.....quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:17 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
op het einde al die wanhoopsacties, in de vijver zwemmen enzo
er was veel wanhoop bij hem te zien, die sketch die Jaap en ik ook na speeldenquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:17 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Er is volgens mij niet één die zo vernederd is in DGK als Dennis. De combinatie van dat en redelijke normaal zijn en dus dat soort dingen ging doen vond ik weer niet zo raar. Jaap die heeft het ook flink voor z'n kiezen gekregen in het begin, maar goed, je kunt net zo goed tegen een Duitse bunker aanschoppen, dat heeft ongeveer hetzelfde effect.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:17 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Nou ik vond dat hele date gebeuren terwijl hij aan het vozen met Nadia was toch wel best gemeen, al is het in DGK-land een suffe actie, hahaha...quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:19 schreef BrainView het volgende:
[..]
Ja idd. Hij kon zich niet helemaal laten gaan, teveel imago hoog houden en daardoor steeds dichtklappen op belangrijke momenten. Dennis was te goed voor de kooi, eigenlijk totaal niet gemeen. Kan niet echt iets gemeens bedenken op de ballon na die hij tot ontploffen dwong midden in de nachtBANG
![]()
Dat was schrikken
Kijk in de kooi had je het moeilijk bij vlagen, dan lag je onder vuur, maar het gaat er niet om hoe vaak je naar beneden wordt geschopt, maar hoe vaak je weer opstaat,quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er is volgens mij niet één die zo vernederd is in DGK als Dennis. De combinatie van dat en redelijke normaal zijn en dus dat soort dingen ging doen vond ik weer niet zo raar. Jaap die heeft het ook flink voor z'n kiezen gekregen in het begin, maar goed, je kunt net zo goed tegen een Duitse bunker aanschoppen, dat heeft ongeveer hetzelfde effect.
Mèn, wat die Nadia met hem flikte, daar lusten de honden geen brood van.
Mooiste vond ik nog, dat zij had liggen vozen (goed woord is dat) met Luc en voor de ogen van Dennis van alles met Luc uitspookte. En toen dat Dennis iets teveel werd en hij met alcohol op doorflipte, toen was hij de enige schuldige, moest zijn excuses maken en had haar zoooo enorm slecht behandeld.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er is volgens mij niet één die zo vernederd is in DGK als Dennis. De combinatie van dat en redelijke normaal zijn en dus dat soort dingen ging doen vond ik weer niet zo raar. Jaap die heeft het ook flink voor z'n kiezen gekregen in het begin, maar goed, je kunt net zo goed tegen een Duitse bunker aanschoppen, dat heeft ongeveer hetzelfde effect.
Mèn, wat die Nadia met hem flikte, daar lusten de honden geen brood van.
dus wat je eigenlijk hier zegt is dat je het slaan van vrouwen goedkeurt?quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:23 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Kijk in de kooi had je het moeilijk bij vlagen, dan lag je onder vuur, maar het gaat er niet om hoe vaak je naar beneden wordt geschopt, maar hoe vaak je weer opstaat,
heb ook heel slecht in de groep gelegen met iedereen tegen mij, bijvoorbeeld mijn eerste vier weken bijvoorbeeld, maar gewoon karakter tonen en de groep jou wil opleggen, dan krijg je vanzelf respect (ook al uitten mensen dat niet, of eigenlijk is het geen respect maar ontzag)
Klopt ook, maar Dennis verweerde zich in aanvang uitstekend tegen jou (ik genoot ervanquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:23 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Kijk in de kooi had je het moeilijk bij vlagen, dan lag je onder vuur, maar het gaat er niet om hoe vaak je naar beneden wordt geschopt, maar hoe vaak je weer opstaat,
heb ook heel slecht in de groep gelegen met iedereen tegen mij, bijvoorbeeld mijn eerste vier weken bijvoorbeeld, maar gewoon karakter tonen en de groep jou wil opleggen, dan krijg je vanzelf respect (ook al uitten mensen dat niet, of eigenlijk is het geen respect maar ontzag)
nee,quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:26 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dus wat je eigenlijk hier zegt is dat je het slaan van vrouwen goedkeurt?
oke..quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:19 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
er was veel wanhoop bij hem te zien, die sketch die Jaap en ik ook na speelden
brainview kom maar op, ik kan multitasken so dont worry!
Ja, die nacht dat hij eindelijk eens zei wat hij echt vond, dat had hij veel eerder moeten doen bij Nadia. Zich minder afhankelijk opstellen, daardoor respect krijgend. Maar goed, hij was voornamelijk met spel bezig, strategie, dekking, en daardoor vergat hij zichzelf te zijn. Dat was z'n grootste blunder.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:25 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Mooiste vond ik nog, dat zij had liggen vozen (goed woord is dat) met Luc en voor de ogen van Dennis van alles met Luc uitspookte. En toen dat Dennis iets teveel werd en hij met alcohol op doorflipte, toen was hij de enige schuldige, moest zijn excuses maken en had haar zoooo enorm slecht behandeld.
En Amanda haar maar gelijk geven, men dat was nog eens tenenkrommend.....
Huub, ik ga het niet meer hebben over details van de dingen uit DGK. Wat ik me wel af vraag is:hoe gaat het met Nena?quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:19 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
er was veel wanhoop bij hem te zien, die sketch die Jaap en ik ook na speelden
brainview kom maar op, ik kan multitasken so dont worry!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |